Ik zal het eens uittesten!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:26 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Mijn ex gebruikte altijd een extra voedende dagcreme van nivea. Kreeg hij echt een fijne huid van![]()
Misschien moet je dat eens proberen?
Die gebruik ik ook. Desondanks blijf ik soms nog steeds een schrale huid houden waardoor er rode vlekken in mijn gezicht kunnen ontstaan doordat de huid een beetje rauw is dan. Dat moet ik dan toch weer wegwerken met wat anders, met wat ga ik niet zeggen daar het te gay overkomt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:26 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Mijn ex gebruikte altijd een extra voedende dagcreme van nivea. Kreeg hij echt een fijne huid van![]()
Misschien moet je dat eens proberen?
Met al die modenichten op tv en in radioprogramma's is het toch al lang obvious dat je concealer bedoelt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook. Desondanks blijf ik soms nog steeds een schrale huid houden waardoor er rode vlekken in mijn gezicht kunnen ontstaan doordat de huid een beetje rauw is dan. Dat moet ik dan toch weer wegwerken met wat anders, met wat ga ik niet zeggen daar het te gay overkomt.
Frank gebruikt make upquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook. Desondanks blijf ik soms nog steeds een schrale huid houden waardoor er rode vlekken in mijn gezicht kunnen ontstaan doordat de huid een beetje rauw is dan. Dat moet ik dan toch weer wegwerken met wat anders, met wat ga ik niet zeggen daar het te gay overkomt.
En dan nog? Is toch mooi dat de man ook tijd aan zijn uiterlijk spendeert!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Met al die modenichten op tv en in radioprogramma's is het toch al lang obvious dat je concealer bedoelt.
MENSEN FRANK DREBIN GEBRUIKT CONCEALER!!!
Welk make-up merk gebruik je? Mac is erg goed.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal een speciaal soort concealer van Estée Lauder, die haal ik altijd bij de Beijenkorf.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:33 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Welk make-up merk gebruik je? Mac is erg goed.
Overigens gebruikte mijn ex ook nachtcreme, (beetje een ijdeltuitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hee Estée Lauder is ook erg goed. Goede keus.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal een speciaal soort concealer van Estée Lauder, die haal ik altijd bij de Beijenkorf.
Waarschijnlijk heeft TS zoveel schijt, dat ie stront tekort komtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:37 schreef Tinos85 het volgende:
Zijn je lakens nog wel schoon TS? Of zitten daar ook allemaal schijtvlekken op?
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:08 schreef Equites het volgende:
Als je chick niet gedoucht heeft en dan ben je al een tijdje aan het ketsen dus lekker bezweet, dan komt het: doggy stijl waardoor haar anus en asscrack lekker open gaan staan en je die heerlijk aroma's ruikt die er vandaan komen. De kenker, dan is mijn stijfje gelijk verleden tijd.
Ik vetrouw mensen die standaard 2 keer per dag douchen niet. Wat voor smerige dingen voeren jullie zoal uit dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:16 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik kan van mezelf zeggen dat ik goed schoon ben ja, douche 2x per dag, alles netjes bijgeknipt en was mijn anus dagelijks.
Make-up gaat wel iets te ver vind ik, maar eigenlijk is het niet meer dan eerlijk. Jullie doen het ook.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:33 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
En dan nog? Is toch mooi dat de man ook tijd aan zijn uiterlijk spendeert!
Poep aan je dop krijgenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:17 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Vies ja, maar ook niet meer dan dat.
Zit het aan je dop of aan je handen, dan ga je hem/ze wassen en dan is het er weer van af.
I do believe you will survive.
Spelen met de douchekop.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vetrouw mensen die standaard 2 keer per dag douchen niet. Wat voor smerige dingen voeren jullie zoal uit dan?
Man man, kom nou toch op zeg... Dat is echt zo vreselijk gay, als je nog meer van de verkeerde kant bent kom je zowat weer goed uitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:36 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Overigens gebruikte mijn ex ook nachtcreme, (beetje een ijdeltuit)
Misschien dat zowel dag en nachtcreme je huid ietswat kalmeert?
quote:
Doe jij dat?!quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Doe jij dat weleens eigenlijk? Of ben ik dan te nieuwsgierig?
Bijna elke dag, en ik denk dat iedere vrouw dat wel doetquote:
Probeer ik, maar mijn huid blijft schraal. Minder douchen is ook geen optie.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:36 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Overigens gebruikte mijn ex ook nachtcreme, (beetje een ijdeltuit)
Misschien dat zowel dag en nachtcreme je huid ietswat kalmeert?
Ja hallo. Ik ben hier de kenner, doe wat ik zeg. Dode zee dag en nacht creme van de tuinen kopen jij, probleem opgelost.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Probeer ik, maar mijn huid blijft schraal. Minder douchen is ook geen optie.
Serieus?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:42 schreef rosepetals het volgende:
[..]
[..]
Bijna elke dag, en ik denk dat iedere vrouw dat wel doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |