Ik ben nu al een half jaartje verlost van een lange relatie met matige seks en ik moet zeggen dat er een wereld voor me open gaat. Toegegeven, het zijn niet de allermooiste dames waar ik de afgelopen maanden het bed mee heb mogen delen, maar de kwaliteit van de seks is ver boven wat ik gewend was, heerlijk.
Afgelopen weekend was echter een bijzonder weekend, want het lukte me zowaar om een meid mee naar huis te krijgen die echt ontzettend knap was! Mooi strak lichaam, redelijk gebruinde tint en een knap ondeugend koppie. Seks was erg lekker, maar nu komen we bij mijn klacht:
Toen ik naar de badkamer strompelde om mijn condoom weg te gooien, zag ik haar string op de grond liggen, en daar zaten dus gewoon remsporen in, van die smerige bruine poepvlekken, dikke klodders dat het waren.
Wat ontzettend smerig zeg, het herinnerde me weer eens aan het feit dat ook vrouwen moeten poepen, en deze dame in kwestie veegt haar reet dus niet goed af. Zo zonde. Hopelijk lopen er niet veel meer van dat soort dames rond.
Doet me trouwens denken aan iets anders wat ook wel klachtwaardig is: als je in een relatie zit en vaak samen bent, dan ontkom je er niet aan dat je je vriendin er weleens op betrapt dat ze zit te schijten. Heeft me op zich al veel tijd en moeite gekost om me daar overheen te zetten, maar dan willen ze later op de avond ook nog ineens seks met je, en jij weet dat ze niet meer gedoucht heeft daarna. Dan ben ik altijd bang dat ze d'r kont niet goed heeft afgeveegd en dat er nog wat zit ofzo, ik kan dan iig nooit echt genieten van de seks.
Conclusie: vrouwen moeten voortaan maar gewoon gaan douchen na het schijten, vooral als ze strings dragen.