SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SC
quote:
quote:
quote:
quote:
Kijk jij snapt het!quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:51 schreef paintmeester het volgende:
Hoe kun je nu home alone zijn als je met zijn tweeën bent?
Haha. Ik heb het ook al opgegevenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
Ik geef het op met dat 13 minuten filmpje... Dacht dat ik hem rustig in de achtergrond kon inladen en dan naar 07:50 kon springen, begint 't kreng opnieuw met laden
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:06 schreef thesystem het volgende:
Jaen nu gaat ze zich laten nemen in de uitgerekte zuurkool van dr
Daar passen inmiddels wel meer dan 2 mannen in.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:06 schreef thesystem het volgende:
Jaen nu gaat ze zich laten nemen in de uitgerekte zuurkool van dr
Is links en rechts dezelfde vrouw?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:09 schreef thesystem het volgende:
[ afbeelding ]
Sjeh......
2!? Dat is een waar vuistengevecht in dat grotje!
Volgens google wel....quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is links en rechts dezelfde vrouw?
Zij kan fungeren als baksmatras, kan zo een hele EMMV klas in een keer in.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:10 schreef jankaas020 het volgende:
Alsof je een worst door de whalegang gooit.
Soort van puptent.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:13 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Zij kan fungeren als baksmatras, kan zo een hele EMMV klas in een keer in.![]()
Jouw redenatiekunsten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:18 schreef thesystem het volgende:
Speed....fucks?
Fucks -s = Fuck
Fuck = neuk
neuk = liefde?
Speed - fuck
Snel - neuk
Dat is hij nietquote:
Mijn boek;quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jouw redenatiekunsten.
U bent mijn nieuwe god![]()
Water Survival eh?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:22 schreef thesystem het volgende:
Avond sletje
( sorry voor als ik iemand kwets...troll bui...morgen water survival)
Het wordt vast een half uur in 't water liggen in combat gear?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:27 schreef thesystem het volgende:
Letterlijk een kut topic ja![]()
@Sam
Nja, niemand weet wat die gaat inhouden hiero dus ik laat me verrassen....t gaat 30+ worden dus dat is wel nice
Dat word vast dolletjesquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:27 schreef thesystem het volgende:
@Sam
Nja, niemand weet wat die gaat inhouden hiero dus ik laat me verrassen....t gaat 30+ worden dus dat is wel nice
Nu wel.quote:
Ook in water van 30 graden krijg je onderkoelingsverschijnselen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:27 schreef thesystem het volgende:
@Sam
Dit soort leuke activiteiten allicht?quote:
Psycholoog Thaboel is ook gearriveerdquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nu wel.
Professioneel oordeel: Sammie doet alsof ze vies is maar zou zijn 3,5 cm grote genootsstaaf(je) er gewoon inhangen hoor.
Ik denk dat je tegen die tijd al wel verdronken bent of in slaap gevallenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:29 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ook in water van 30 graden krijg je onderkoelingsverschijnselen.Duurt alleen wat langer.
Je zou het een aantal dagen volhouden, zo lees ik, dus je verdrinkt idd eerder door vermoeidheid.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:31 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik denk dat je tegen die tijd al wel verdronken bent of in slaap gevallen.
Hm, toch wel ja.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:39 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Je zou het een aantal dagen volhouden, zo lees ik, dus je verdrinkt idd eerder door vermoeidheid.
Waarom gooien ze niet ff dat huis vol met water...quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:30 schreef jankaas020 het volgende:
oeh, oeh, oeh, mirror op dumpert: http://www.dumpert.nl/med(...)e_fik_te_steken.html
Wel een noob, wie maakt er nou een molotovcocktail met een plastic flesquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Waarom gooien ze niet ff dat huis vol met water...
Zat ik idd ookal naar te kijkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:52 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wel een noob, wie maakt er nou een molotovcocktail met een plastic fles
quote:
quote:
Esses gaat slapen?quote:
Is Esses Opper?quote:
Oppermietje: Ja.quote:
zwaar verliefde op Esses...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:36 schreef thesystem het volgende:
Je weet dat de haat/liefde verhouding heel dicht bij mekaar ligt he...
Homofilie en liefde voor mannen ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:36 schreef thesystem het volgende:
Je weet dat de haat/liefde verhouding heel dicht bij mekaar ligt he...
Gister al...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:13 schreef Erasmo het volgende:
Mogguh paljakkers, nog 3 uur en operatie stofwolk kan beginnen...
alquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |