SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SC
Kennelijk nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:37 schreef Rave_NL het volgende:
Had jij geen permban op verzinnen van TT's?
Jij kan hem aanpassenquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:33 schreef Piethur het volgende:
[..]
WTF? Malt? Malt bier drinken is hetzelfde als je nichtje beffen, smaakt hetzelfde maar dat doe je gewoon niet
Ja, beetje nutteloos en overbodigquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:41 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Altijd eerst even die verplichte TT opmerkingen aan het begin van een topic
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, beetje nutteloos en overbodig
Moet jij zeggen.quote:
Dat is het hele idee van een Slowchat. Voor overige zaken hebben we een quiz, een nieuwstopic, een adoratietopic, een marstopic etcquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:42 schreef MaryMouse het volgende:
Voor de grafiek is toch alleen maar belangrijk dát er gepost wordt, en niet wát er gepost wordt.
Je echte mening? Tering, als er één iemand is die in een draaideur vast zit mbt een mening dan ben jij het wel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tja, Wijnand begon erover. Dan maar m'n echte mening aan de oppervlakte brengen
Hehe. Dan zijn de posts hier van gemiddeld veel te hoge kwaliteit voor dat doeleindequote:Op woensdag 20 juni 2012 19:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat is het hele idee van een Slowchat. Voor overige zaken hebben we een quiz, een nieuwstopic, een adoratietopic, een marstopic etc
Welke idioot zou dan in godsnaam klagen over zoiets als een TT..quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:41 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Altijd eerst even die verplichte TT opmerkingen aan het begin van een topic
Hoho, je vergeet CDA-politiciquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je echte mening? Tering, als er één iemand is die in een draaideur vast zit mbt een mening dan ben jij het wel.
Elaborate my dear. Dan ga ik even wat kanker bestuderenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je echte mening? Tering, als er één iemand is die in een draaideur vast zit mbt een mening dan ben jij het wel.
Zou juist goed zijn, dan kunnen die josti's gewoon hun bagger daarin gooien en hoeven wij het nooit meer te zien/horen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
God verhoedde de dag dat die ooit komt..
Look again honeypiequote:Op woensdag 20 juni 2012 19:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
God verhoedde de dag dat die ooit komt..
En nou hoeven we je nooit meer te zienquote:
Kennelijk wel ja.. en C4 heeft daar de verantwoordelijkheid voor! Populariteit voor C4!quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Dan gaat het dus gewoon in de SC toch?
quote:Geschiedenis
Koning Willem I richtte op 7 juli 1829 1 afdeling Grenadiers en 2 bataljons Jagers op. Zij zetten de tradities voort van eenheden die al eerder onder die naam optraden. De Grenadiers kwamen in de 17e eeuw in het leger en waren oorspronkelijk granaatwerpers. Zij staken met een brandende lont een metalen bol met springlading aan en gooiden deze naar de vijand. De Jagers waren oorspronkelijk scherpschutters die zelfstandig en beweeglijk optraden voor verkennings- en beveiligingstaken. Daarnaast deden zij aanvallen op de aanvoerlijnen van de vijand. De Jagers verschenen in de 18e eeuw op het slagveld. Zij gebruikten de jachthoorn als instrument om signalen mee af te geven.
Koning Willem I zag de Grenadiers en Jagers als een keurkorps dat in geoefendheid en uitstraling een voorbeeld moest zijn voor de andere infanterie-eenheden. Omdat het korps in Den Haag, in de directe nabijheid van de koning, gelegerd was, werden de Grenadiers en Jagers als een garderegiment (elite-eenheid) beschouwd. In 1948 werd die status pas officieel toegekend. De Grenadiers en Jagers hebben altijd een speciale band met het koningshuis en de stad Den Haag behouden.
Na 1829 vormden de Grenadiers en Jagers meestal afzonderlijke regimenten, maar tussen 1843 en 1913 en tussen 1950 en 1953 waren zij verenigd in 1 regiment. Vanaf het begin van de jaren '90 ondergingen de Grenadiers en Jagers een gedaanteverandering. Zij werden omgevormd tot een luchtmobiel infanteriebataljon en maakten deel uit van de nieuwe Luchtmobiele Brigade. In 1995 werden de regimenten opnieuw voor de derde maal samengevoegd. In april van dat jaar overhandigde koningin Beatrix het nieuwe vaandel aan het garderegiment.
Die doet er toch niks meer mee. Sam mag 'm hebben.quote:
Kan 'ie dan opgeschoond en een veranderde TT en OP ?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die doet er toch niks meer mee. Sam mag 'm hebben.
Als jij er eerst iets moois van maakt dan doe ik dat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kan 'ie dan opgeschoond en een veranderde TT en OP ?
Ok goed. Ik zal strakjes eens eventjes kijken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als jij er iets moois van maakt dan doe ik dat.
Inderdaad, alleen DAT er gepost word neemt die mee, niet wat. Ook de actieve users houd nog geen rekening met postkwaliteitquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:42 schreef MaryMouse het volgende:
Voor de grafiek is toch alleen maar belangrijk dát er gepost wordt, en niet wát er gepost wordt.
Nouja je kunt quotes gaan meerekenen, postlengte, allerlei van dat soort dingen natuurlijk. Maar het is nu ook nog vrij lastig om UIT de actieve users te geraken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
Ha, denk dat als het script ook de kwaliteit van de post kon bepalen er een aardige vermindering komt in aantal actieve users.
Kwantiteit gaat boven kwaliteit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:50 schreef Rave_NL het volgende:
Ach, Esses staat nog steeds op 1 dus we kunnen aardig vaststellen dat hij niet op kwaliteit selecteert.
Ah vroeger toen er nog kwaliteitsreclames werden gemaaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij kijkt toe terwijl lotusss strijkt?quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:09 schreef Erasmo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Dat ben ik deze keer echt niet! :|quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:38 schreef Erasmo het volgende:
Onderstaand een beetje flauw maar kon het niet latenIk moest lachen ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:38 schreef Erasmo het volgende:
Onderstaand een beetje flauw maar kon het niet latenLolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:48 schreef samthegreat5 het volgende:
Een agent die z'n camo heeft meegenomen vanuit dekking:Ik zie hem niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:51 schreef Cobra4 het volgende:
Shit, ik moet lachen om een post van sam.
Die van Erasmo.. Ja, Sam? Neh...quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:51 schreef Cobra4 het volgende:
Shit, ik moet lachen om een post van sam.
Niks van aantrekken Sam. Niet elke post van jou is kut.quote:
Ga jij maar terug naar je marstopic.quote:
Hehe, ik interpreteer dit maar als een complimentquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niks van aantrekken Sam. Niet elke post van jou is kut.
Jezus@#$%quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:03 schreef thesystem het volgende:
[ afbeelding ]
een dikke smakkerd voor Sam!
Al is het om jou te plagen...quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jezus@#$%
Doe er een spoilertag omheen.. snel!!!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:11 schreef EllaN het volgende:
Zouden er serieus mensen zijn die dat aantrekkelijk vinden?
dat, plus het is gewoon een fotosoep. I can know, I have seen quite some shops in my day'squote:
Lijkt mij niet...quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:11 schreef EllaN het volgende:
Zouden er serieus mensen zijn die dat aantrekkelijk vinden?
Argh, haal weg! Ik heb anatidaephobia!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:03 schreef thesystem het volgende:
[ afbeelding ]
een dikke smakkerd voor Sam!
Hijs bang voor eenden -_-quote:
Latersquote:
Het werd eens tijdquote:
vogelvisie vind get niet zo tof dat je content doorlinkt.quote:
mafsequote:
forever alonequote:Op woensdag 20 juni 2012 22:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Voel je geroepen:
ER's Youtube-dump topic #1
Nah, ik geef Sam een kansquote:
quote:
watjes? ik zit anders gewoon in de kroeg.quote:
snurkse.quote:
Ga weg joh, met je tornado'squote:Op donderdag 21 juni 2012 01:24 schreef thesystem het volgende:
Nou omdat het KNMI een stel watjes zijn die geen echt noodweer kennen.
kutgzooi! murfquote:
trut.quote:
Ik moet deze dag helaas nog doorzittenquote:
jankersquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:38 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
vogelvisie vind get niet zo tof dat je content doorlinkt.
quote:
ohquote:
Ik moet volgende week nog 3 presentatie's gevenquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:34 schreef paintmeester het volgende:
Vol met motivatie en arbeidsvreugde de laatste dagen volmaken
Amerikaanse democratie is echt genieten. Zo veel gekkies met stemrechtquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:28 schreef Nibb-it het volgende:
Joe the Plumber, verband wapenwet en Holocaust.
Dan hoop ik dat je in je presentaties het woord "presentatie's" zonder apostrof spelt.....quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik moet volgende week nog 3 presentatie's geven
Ik denk niet dat het woord presentaties gaat voorkomen in de presentatiesquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je in je presentaties het woord "presentatie's" zonder apostrof spelt.....
Gelukkig maar. Haal de rest van je verhaal ook maar even door de spel-/grammaticacheck heen danquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het woord presentaties gaat voorkomen in de presentaties
Negatory, nooit problemen met spelling gehadquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Haal de rest van je verhaal ook maar even door de spel-/grammaticacheck heen dan
Nee, je maakt hier gelukkig nooit fouten als "is" in plaats van "eens" ofzo.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Negatory, nooit problemen met spelling gehad. Er hoort overigens maar een beetje tekst op een powerpoint sheet te staan. Voor de rest is het allemaal gewoon verbaal.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:33 schreef samthegreat5 het volgende:
Hier het onderwerp:
https://docs.google.com/open?id=0BxilIb0u3mY_R2oyWUNpeU5NV28
Tijdens het schrijven van een wetenschappelijk verslag ben ik wat meer geconcentreerd dan bij het typen op Fok!quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:46 schreef Royyy het volgende:
[..]
Nee, je maakt hier gelukkig nooit fouten als "is" in plaats van "eens" ofzo.
Oh wacht...
Leukquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:33 schreef samthegreat5 het volgende:
Hier het onderwerp:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:33 schreef samthegreat5 het volgende:
Hier het onderwerp:
quote:
Yay, iemand die het leuk vindt!quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:31 schreef EllaN het volgende:
[..]
Leuk! Tenminste, wat ik er van snap
.
Wat is je nieuwe job?quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:42 schreef paintmeester het volgende:
Vandaag op mn nieuwe toekomstig job geweest voor overgave overname en een kennismaking. Goed gevoel, na het zomerverlof daar starten
quote:Vink
Het HTD (Hoofd Technische Dienst) klaagde ’s morgens zijn nood
over één van zijn machinisten, omdat daar volgens hem iets mee
aan de hand was. Na aanvang werkzaamheden riep ik machinist
Vink in mijn hut en vroeg hem of hij even twee bakken koffie wilde
halen.
‘Ga zitten, Vink, en vertel wat je op je lever hebt.’
‘Niks bootsman, hoezo?’
‘Niet ouwehoeren, Vink, de sergeant lult niet uit z’n nek, dus voor
de dag ermee.’
‘Er is echt niks, bootsman!”
Toen ik Vink eens scherp aankeek, sloeg hij zijn ogen neer en zei
met zachte stem en een kop als vuur: ‘Ik heb geneukt!’
‘Jezus, Vink, dat meen je niet!’
‘Ja, bootsman, echt waar.’
‘En nu?’
‘Ik weet het niet, ik heb er zo’n spijt van!’
‘Waarvan, Vink?’
‘Ik weet niet meer of ik wel een condoom heb gebruikt.’
‘Ik wou dat je ouwe heer dat had gedaan, dan hadden we
dit gelul nu niet gehad.’
‘Zal ik je eens een geheim vertellen, Vink? De bootsman heeft altijd
spijt als hij níet geneukt heeft. En wat dat condoom betreft, wie het
kind krijgt mag het houden. En bedenk daarbij dat je ook geen
biefstuk vreet met een plastic zak om je tong. En nu aan je werk en
met wat meer enthousiasme graag, want ik wil geen klachten meer
van het HTD, duidelijk?’
‘Ja, bootsman.’
En zo was er binnen tien minuten weer een sociaal probleem
opgelost. Het gevolg van mijn wijze les was dat machinist Vink er
niet meer ‘vanaf’ te branden was. Ik was namelijk vergeten om hem
te waarschuwen dat z’n pik langer mee moest dan de adelborsten-
kruisreis.
Meisje (15) neemt pistool mee naar schoolquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:28 schreef Nibb-it het volgende:
Joe the Plumber, verband wapenwet en Holocaust.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:07 schreef Esses het volgende:
[..]
Meisje (15) neemt pistool mee naar school
quote:Op donderdag 21 juni 2012 @ 17:55 schreef decoolegast het volgende:
dom dat ze die pistool aan nam, ik zal dat echt niet doen zo slim ben ik wel.
Gelijk weer een reden voor onmiddelijk bezuinigen op dat soort onzin!!quote:
en van dat geld weer een paar tanks laten rijdenquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gelijk weer een reden voor onmiddelijk bezuinigen op dat soort onzin!!
Tanks... waarom? We zetten die prulletjes toch niet in.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
en van dat geld weer een paar tanks laten rijden
omdat het kanquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Tanks... waarom? We zetten die prulletjes toch niet in.
Dan liever gewoon weg laten.quote:
Ja, ik had het al gezienquote:
Marsen hebben geen ruk met trots op de krijgsmacht te maken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ach liever rapworkshops op het vmbo dan een stukje trots van de krijgsmacht, toch?
Shit, respect manquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ik had het al gezien.
Ik heb hem helemaal geluisterd, mag ik nu een koekje?
Marsen!? TANKSquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:41 schreef Esses het volgende:
[..]
Marsen hebben geen ruk met trots op de krijgsmacht te maken.
Net zo min.quote:
Nee... Nee nee nee nee nee!!quote:
Verdomme weer niet verder gekomen dan 1:30. Die plaatsvervangende schaamte manquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ik had het al gezien.
Ik heb hem helemaal geluisterd, mag ik nu een koekje?
Dan liever trots voor de krijgsmacht in de vorm van het meest flexibele politiekorps (Y)quote:
Shitstorm in 3...2...1...quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:45 schreef Esses het volgende:
[..]
Dan liever trots voor de krijgsmacht in de vorm van het meest flexibele politiekorps (Y)
Een stukje van mijn ziel is dood door de Rapfabriek.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha
Snel! Gooi je PC uit het raam!
Damn. ook helemaal mogen aanschouwen. Jezus, vmbo... aanzie is nog verder gezaktquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:47 schreef EllaN het volgende:
[..]
Een stukje van mijn ziel is dood door de Rapfabriek.
LINK LINKquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Je hebt ook zo'n filmpje dat van die Minerva studenten gaan rappen
heeft HV welquote:
quote:Er is helaas één ding wat me nooit is gelukt, en dat is een officier marva, milva of luva een beurt geven. Gewoon staand en achterlangs, terwijl zij alleen met d’r jasje aan op het dressoir leunt, zodat ik haar gallons of
rangonderscheidingstekens kon zien en verder haar hoedje op,
maar wel achterstevoren. Maar de echtgenote of vriendin van een
officier neuken die bij jou op de werkvloer zit, geeft óók een
enorme kick. Neem dat maar van me aan.
Uit welk donker hol heb je dit geharkt?quote:
Is geen Minerva, maar Asset Accounting and Finance. Studievereniging in Tilburg.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
En dat zijn de topbestuurders van morgen
Ik vind het Minervaquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:53 schreef EllaN het volgende:
[..]
Is geen Minerva, maar Asset Accounting and Finance. Studievereniging in Tilburg.
Maakt het niet minder erg.
http://www.scribd.com/doc(...)an-Es-Ongecensureerd Veel leesplezier.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:52 schreef m.k het volgende:
[..]
Uit welk donker hol heb je dit geharkt?
O die. Is al een aantal keer voorbij gekomen in def geloof ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:55 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
http://www.scribd.com/doc(...)an-Es-Ongecensureerd Veel leesplezier.
Frans van Esquote:
Bazenduikpakquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:55 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik wil de laatste 2:31 minuten van mn leven terug...quote:
sowieso een baas, die van Es.quote:
Bedankt dankzij jou heb ik een zelfmoordwens.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
En dat zijn de topbestuurders van morgen
Hoop lui hebben wel een borreltje gedronken toen die man de dienst uitging.quote:
Voetbalquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Damn ik heb zometeen een voetbalwedstrijd, en ze gaan hem niet afgelasten
Helaas is hij niet meer onder ons, http://www.versgeperst.co(...)an-es-overleden.htmlquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat een vent. Op z'n 50e met pensioen en nu lekker op Curacao![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:13 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Helaas is hij niet meer onder ons, http://www.versgeperst.co(...)an-es-overleden.html
quote:Zo na de koffie begon de maag te knorren en alleen de mensen die
de achtermiddagwacht (12.00-16.00 uur) hadden, konden
voorschaften. Eén en ander werd gecontroleerd door een marinier
bij de ingang van het cafetaria, beter bekend als de vreetschuur.
Iedereen die kwam eten, diende zijn passagierskaart te tonen en
omdat elke wachtdivisie een eigen kleur had, te weten rood, wit,
blauw of groen, was het niet moeilijk om de sjoemelaars eruit te
pikken. Alleen had men nog niet aan mijn vindingrijkheid gedacht.
Ik had een vriend aan boord die schrijver was, en deze makker,
André Stijns, regelde voor mij vier verschillende kleuren
passagierskaarten. ‘Het maakt niet uit wát je kent, maar wíé je kent,
en dat is heus het belangrijkste in het leven.’ Ik kon dus elke dag
voorschaften om 11.15 uur en dan om 12.00 uur een biertje in de
toko nuttigen of, als het de avond tevoren wat laat geworden was,
lekker plat gaan tot 13.45 uur.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:55 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
EllaN kom er maar in!quote:Verhalen en anekdotes van een veelzijdig en kleurrijk figuur waar menig psycholoog slapeloze nachten van zou krijgen.
Frans van Es. Blijft een held, hoe hij die marinier door het raam heen ramtquote:
Ben hem weer eens aan het lezen met glimlachen op mijn gezicht.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:04 schreef AchJa het volgende:
Frans van Es! Baas!![]()
En bazenboek, heb ik destijds in 1 ruk uitgelezen!![]()
Van dat soort figuren hebben we tegenwoordig veel te weinig binnen defensie... Maar ja, daar zal de commissie Staal wel wat van vinden...
quote:Want hoe later je thuiskomt, des te
blijer is je hond. En mocht je hem eens een oplazer geven, dan
probeert hij je niet te vergiftigen.
beetje achja x 100quote:
quote:Maar ik had ‘m elke morgen bij z’n Italiaanse stengel: Ik ging ’s
morgens als eerste soppen en in de doucheruimte stonden twee
grote emmers met een steelpan. Het soppen geschiedde conform
het systeem ‘natmaken, inzepen, afspoelen en wegwezen’. Na mijn
doucheritueel piste ik elke morgen in de emmers, want na mij
kwam spaggettimans.
quote:‘Over de muur van ’t ouwe kerkhof zat
een ouwe koloniaal, met z’n koloniale klauwen aan z’n koloniale
paal’.
Ook nog iets nuttigs te melden?quote:
quote:En terwijl ik nog een drankje bestelde, verdween ook mijn hand onder de bar, met de bedoeling een natte vinger te halen. In gedachten zag ik die sappige kipfilet vóór me waar mijn vinger in verdween. Maar welk een desillusie viel mij te beurt! Het meisje naast mij, met haar popperige stemmetje en haar prachtige borsten, had een clitoris van zo’n slordige 16 cm. Het was godverdomme óók een kerel!
Jaloers dat jij niet dergelijke stoere verhalen hebt :pquote:
Pff... Ik ook...quote:
quote:EMV (Eerste Militaire Vorming)
18 september 1961: matroos derde klas Van Es meldt zich.Op maandagmorgen stopte de trein in Hollandse Rading, waarnazo’n slordige 35 man de bus instapten die klaarstond om ons naarhet Marine Opkomst Centrum te brengen.We werden opgewacht door een duidelijk oververmoeide marinier,die ons naar de kapper bracht en ons verzekerde dat het best welzou meevallen indien er vooraf ruim voor de behandeling betaaldzou worden. De bunzing had ongetwijfeld aandelen bij dezeonderneming. De lui die onder het mes waren geweest, zagen eruitalsof ze met hun kop in een vuilvernietiger hadden gehangen. Detip had dus geen ene moer geholpen en er was dan ook niemandbranie om te reclameren. Want wat zouden de gevolgen wel nietzijn als je je misnoegen kenbaar maakte tegen zo’n “kopstuk?”Dat kopstuk bleek later een marinier eerste klas te zijn met zwakkeenkelbanden, pijn in z’n rug en een chronische dorst, die hem debijnaam ‘natte Kees’ opleverde. Gewoon een mufkut dus, die omsociaal-medische redenen tussen de eekhoorns was geplaatst,omdat hij bij de compagnie alleen maar voor overlast zorgde.
Idd, het is allemaal geweldig.quote:
Nee... Bij de zeeman verkopen ze zat rode truien.quote:
Ook als je loonstrook wel klopt?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:58 schreef Esses het volgende:
Ter voorkoming van schrikmomenten. Bij 8000 medewerkers is iets fout gegaan bij de loonadministratie. U heeft kans op minder loon.
Dat stond helaas niet in het bericht.quote:
Wanneer is dit bekend geworden?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:01 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat stond helaas niet in het bericht.
Mijn oeftoelage zat er eindelijk bij zag ik op de loonstrook..quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:04 schreef Esses het volgende:
Maar AchJa, VROB, Overuren, Reiskosten en nog wat.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Jaloers dat jij niet dergelijke stoere verhalen hebt :p
Daar kom ik alleen als het echt de spuigaten uitloopt, zoals een goed ramptoerist betaamt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
Katten op 'het weer' kan je beter hier doen (en dat geldt ook voor ER)
Idd, een ramp was het. Lig nu nog te trillen.quote:
Hoi Rob!quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:44 schreef m.k het volgende:
Ik al de kwetsbare tuinplanten onder een dakkie gezet
quote:
Gestemd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
Voor de tvp-ers Die volg topic-knop hè...
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
Voor de tvp-ers Die volg topic-knop hè...
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
ik zie m.k. ook voor me als zo'n creatieve kerel die altijd met een trapje en een stel kwasten rond het huis bezig is
Rondom boten, ja. Rondom huis, nee.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
ik zie m.k. ook voor me als zo'n creatieve kerel die altijd met een trapje en een stel kwasten rond het huis bezig is
Ontslag genomen, jeweetzzquote:
Ik zag ug pagina's terug nog een botenschilderaarquote:
wat?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:52 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik zag ug pagina's terug nog een botenschilderaar
Niet haten op mijn bradaquote:
Vet tochquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Wat de fuck http://www.l1.nl/video/es(...)ni-2012#.T-N8UnBk7QP
Kruisboog? ik denk dat het een AK47 isquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Op z'n minst WMD'squote:
Wat een baas.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Gewoon noodweer. Klaar.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:03 schreef Schild het volgende:
[..]
Wat een baas.Eigen fort met hand en tand verdedigen.
Hij steekt het bijna zelf in de hens daar in het raamquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:03 schreef Schild het volgende:
[..]
Wat een baas.Eigen fort met hand en tand verdedigen.
De term noodweer weten te gebruiken wanneer die op zijn plaats is.quote:
Zoiets :pquote:
Een eerder filmpje was een aanhoudende schop gericht op een bovenbeen waarbij er te weinig restinformatie is om een duidelijk beeld te vormen. Daar ga ik het dus nog niet roepenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De term noodweer weten te gebruiken wanneer die op zijn plaats is.
Bij een minuut of 8 word het echt prachtigquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Verdomme een reportage van 13 minuten over dat incident
Joh, de server aan de andere kant is zo traag dat de clip bij mij voornamelijk staat te loaden. En ik heb 60Mbit download. Dus nee, ik ga niet verder kijken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:26 schreef m.k het volgende:
[..]
Bij een minuut of 8 word het echt prachtig
Bij mij gaat hij ook traag maar hiervoor zet ik doorquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, de server aan de andere kant is zo traag dat de clip bij mij voornamelijk staat te loaden. En ik heb 60Mbit download. Dus nee, ik ga niet verder kijken.
Ik heb 30 Mbit download en bij mij is ie ook echt om de 1 seconde aan 't ladenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, de server aan de andere kant is zo traag dat de clip bij mij voornamelijk staat te loaden. En ik heb 60Mbit download. Dus nee, ik ga niet verder kijken.
Ik begon bij 8 minuten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:32 schreef m.k het volgende:
vanaf 7:30 moet je kijken, de rest mag je overslaan
Vertelquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:41 schreef paintmeester het volgende:
Zit je ff te surfen, Octomom Home alone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |