zoooo dat was even een vette anti climax na al die sex berichtenquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:03 schreef Mereltje het volgende:
Zeeman heeft grote katoenen hoge onderbroeken in de aanbieding, met een leuk motiefje, handig voor de mega kraamverbanden straks. Heb even wat ingeslagen.
heel even dacht ik dat je wat anders ging harkenquote:
b]Op donderdag 21 juni 2012 16:10 schreef Enfermera het volgende:[/b]
Was van plan even het onkruid (oerwoud/jungle inmiddels in voor- en achtertuin) te verwijderen, maar heb geen krukje om op te zittenNu regent het ook dus heb ik al helemaal geen zin meer
Maar had al speciaal handschoenen, harkje en schepje gekocht bij hema
![]()
Nouja, van het weekend dan maar.
ik zou graag met je meedoen.. maarja.. it takes two to tango!quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Ja nu moet ik natuurlijk ook weer zwanger
Wordt veel te gezellig hier...
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Ja nu moet ik natuurlijk ook weer zwanger
Wordt veel te gezellig hier...
Wattan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:23 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
zoooo dat was even een vette anti climax na al die sex berichten
[..]
heel even dacht ik dat je wat anders ging harken
maar goed waar het hart van vol is zullen we maar zeggen![]()
tico gefeliciteerd![]()
en twinkle lekker genieten straks van je vakantie en alles even laten bezinken
hoop dat als ze er straks is dat alle gaatjes dicht zijn
verder een bagger dag op werk halverwege de middag had ik het echt benauwd en werd ik zooooo moe.
maar nu weer lekker thuis en afgekoeld onder de douche
Hoeveel kantjes is normaal?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:47 schreef LeNeHe het volgende:
Hier weinig te melden, vanmorgen het bevallingsplan doorgenomen. Moet nog één puntje met de gyn doornemen, maar het zag er goed uit en kreeg zelfs een compliment![]()
klopt! en dat vind ik niet eerlijk!quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:50 schreef Sorbootje het volgende:
Ach je houdt altijd mensen die menen te moeten oordelen op basis van 1 kant van t verhaal.
Ik wilde al gaan zoekenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:48 schreef Ticootje het volgende:
Gelukkig blijft de rel lekker op twitter. Dank voor de aardige reacties.
Je betaalt vaak ook voor het bureau dat er tussen zit en je krijgt minder terug van de belastingdienst. Bij ons was het per saldo duurder omdat het bedrag aan het bureau vrij hoog was als je veel uren af nam.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:53 schreef mefke79 het volgende:
Flugel, gastouderopvang zou toch goedkoper zijn dan kdv? Omdat je alleen de uren betaald die je afneemt?
Tico, gefeliciteerd.
En nee, ondanks gezelligheid en zulks, ik ga echt niet meer mee doen.
'k zou niet weten waarom ik zou moeten rellen zelfsquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:48 schreef Ticootje het volgende:
Gelukkig blijft de rel lekker op twitter. Dank voor de aardige reacties.
ik las even snel en dacht even dat je met ons ging delen dat je je onderkant ging bijwerkenquote:
Heb 't uitgerekend, gastouderopvang is voor 2 kinderen nog goedkoper dan we nu voor Willem alleen betalen... Maar er zijn geen plannen hier hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:53 schreef mefke79 het volgende:
Flugel, gastouderopvang zou toch goedkoper zijn dan kdv? Omdat je alleen de uren betaald die je afneemt?
Tico, gefeliciteerd.
En nee, ondanks gezelligheid en zulks, ik ga echt niet meer mee doen.
Oh whahahahaha dat meen jequote:Op donderdag 21 juni 2012 20:59 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
ik las even snel en dacht even dat je met ons ging delen dat je je onderkant ging bijwerken
en voor het gemak op een krukje ging zitten
solly
Neem je zoveel minder uren af dan bij een gastouder? Bij ons was het dus duurder maar wij werken ook hele traditionele tijden waardoor we per dag max een uur uit zouden kunnen sparen denk ik.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb 't uitgerekend, gastouderopvang is voor 2 kinderen nog goedkoper dan we nu voor Willem alleen betalen... Maar er zijn geen plannen hier hoorWas grapje...
Ik ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:59 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
ik las even snel en dacht even dat je met ons ging delen dat je je onderkant ging bijwerken
en voor het gemak op een krukje ging zitten
solly
Gastouderopvang nemen we dan 9 uur af, terwijl we bij KDV 11 uur betalen en bij gastouderopvang hoef je vakanties enzo ook niet te betalen. Plus dat de uurprijs bij het gastouderbureau dat we gevonden hebben zo'n 2 euro lager ligt dan bij het KDV nu... Bij 2 kinderen scheelt dat alles bij elkaar nogal wat.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Neem je zoveel minder uren af dan bij een gastouder? Bij ons was het dus duurder maar wij werken ook hele traditionele tijden waardoor we per dag max een uur uit zouden kunnen sparen denk ik.
Nee kan ik me voorstellen, dan wil je goeie raad of een luisterend oor en geen vooroordelen...quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:06 schreef Ticootje het volgende:
Oh m'n verloskundige begon nog over sex voor het huwelijk.die had er duidelijk moeite mee dat we wilden afbreken. En maar jubelen dat het kindje er zo graag wilde zijn. Ik denk dat ik nog even een woordje moet spreken met de beste dame of een andere ga zoeken. Zoiets helpt niet als je een zware keus moet maken.
Ah u gaat voor een jongen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:07 schreef Ticootje het volgende:
Wij gaan ook kijken naar gastouderopvang voor Bram. Dat is denk handiger. Het wordt onwijs puzzelen.
Max. 2 kantjes op cicli.nl en via google kun je wel wat voorbeelden vinden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:50 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Hoeveel kantjes is normaal?![]()
Aangezien ik net nog toe zit te geven dat mijn specialiteit is dat ik enoooorm kan uitwijden![]()
Weet ik vast of ik hem in moet korten![]()
Ah ja. Ons kdv is niet duurder dan wat je vergoedt krijgt en is maar 10,5 uur per dag dus dat scheelt al minder.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gastouderopvang nemen we dan 9 uur af, terwijl we bij KDV 11 uur betalen en bij gastouderopvang hoef je vakanties enzo ook niet te betalen. Plus dat de uurprijs bij het gastouderbureau dat we gevonden hebben zo'n 2 euro lager ligt dan bij het KDV nu... Bij 2 kinderen scheelt dat alles bij elkaar nogal wat.
Weten hoever ik was, en of ik overtijdbehandeling nog kon doen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:08 schreef Kersjes het volgende:
Ticootje, heeft ze dat gedaan![]()
Maar hoezo ging je dan naar de vk als je twijfels had of je het wilde doorzetten?
Lolquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ook
tot ik het nog een keer las
Ik struikelde over de achtertuin
Hier ook klemmen oid. Al zouden we willen,het is echt echt onverstandig mijn lijf nog een zwangerschap aan te doen.
En ik wil ook niet meer.
En toch....
Ja en veel eten he? Ik ben in een snoepbui:Dquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:10 schreef Kersjes het volgende:
Troeta, gewoon lekker veel op je kont zitten de komende tijd, wordt ze vanzelf wat zwaarder![]()
Maar ik snap je zorgen heel goed
en hoe sta je er nu in dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weten hoever ik was, en of ik overtijdbehandeling nog kon doen.
Ah, okay. Moeilijke beslissing moet dat geweest zijn, maar for what it's worth, ik ben blij dat jullie ervoor gekozen hebben het te houden. Kun je fijn met ons meeposten!quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weten hoever ik was, en of ik overtijdbehandeling nog kon doen.
dan was jij nog snel, ik dacht bij de handschoenen pas hier klopt iets nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ook
tot ik het nog een keer las
Ik struikelde over de achtertuin
Eerlijk. Ik vind het moeilijk. Positieve reacties in het echt heb ik de neiging om ze de grond in te boren tot groot ongenoegen van J. Ik moet echt gaan werken aan het idee en het echt gaan maken voor mezelf. Ergens hoopte ik eerst dat er een hartje was. Dat was er wel, dus het eerste wat ik dacht was shit.quote:
Die kreeg ik ongevraagd in m'n handen geduwd, met een mapje ons grote geluk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:18 schreef vamperotica het volgende:
Ik had een hele fijne echoscopiste toen ik er achter kwam dat ik zwanger was....Die veroordeelde niets, ging ook voor me uitzoeken wat er eventueel nog mogelijk was.... Vroeg, of ze het schermpje weg moest draaien en of ik wel foto's mee wilde.....
Ja klopt... En het voelt soms nog steeds "ongemakkelijk" als mensen het kunnen zien en de blikken enzo....quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:19 schreef Kersjes het volgende:
Ja maar Vamp, jij hebt echt zo'n verhaal dat je pas gelooft als je het van dichtbij meemaakt!
Ik kan me voorstellen dat je ff flink overdonderd bent! Maar t hartje kloptquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Eerlijk. Ik vind het moeilijk. Positieve reacties in het echt heb ik de neiging om ze de grond in te boren tot groot ongenoegen van J. Ik moet echt gaan werken aan het idee en het echt gaan maken voor mezelf. Ergens hoopte ik eerst dat er een hartje was. Dat was er wel, dus het eerste wat ik dacht was shit.
Het is een enorm domme actie en ik ben er gewoon niet trots op. Maar het is zoals het is.
Maar het komt wel goed. Echt.
Dat is het. Want je hebt allebei een verleden. Ik heb onwijs moeite moeten doen voor m'n meiden en van j weten we ook het verhaal. Dan gaat het een keer fout, dan denk je nog het zal wel loslopen. De schok was ook groot, en j was in tranen. Niet van geluk dus. Dat je dan dus weken met elkaar hebt over afbreken terwijl het in het verleden zo gewenst was. Dat is zwaar. En moeilijk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:19 schreef freecell het volgende:
Stoer Tico![]()
Lijkt me onwijs moeilijk om in die situatie te zitten.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:16 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
dan was jij nog snel, ik dacht bij de handschoenen pas hier klopt iets niet
Pff.... Heftig....quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die kreeg ik ongevraagd in m'n handen geduwd, met een mapje ons grote geluk.
Tja.
aah dat lijkt me ook rot zeg bahquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja klopt... En het voelt soms nog steeds "ongemakkelijk" als mensen het kunnen zien en de blikken enzo....
Ook moeilijk om dan om te gaan schakelen naar 'we gaan ervoor' jammer dat dat niet gewoon een switch is, maar echt een proces...quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is het. Want je hebt allebei een verleden. Ik heb onwijs moeite moeten doen voor m'n meiden en van j weten we ook het verhaal. Dan gaat het een keer fout, dan denk je nog het zal wel loslopen. De schok was ook groot, en j was in tranen. Niet van geluk dus. Dat je dan dus weken met elkaar hebt over afbreken terwijl het in het verleden zo gewenst was. Dat is zwaar. En moeilijk.
Doen ze ook niet aan Essure bij jonge vrouwen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:24 schreef freecell het volgende:
Hey mensen, wrs willen ze bij mij niks afbinden oid, omdat ik nog te jong ben.
Heeft iemand een idee hoe we de 'wachttijd' waterdicht overbruggen?
Ik wil geen hormonen in mijn lijf en ben ontzettend vruchtbaar.
voel jij niet wanneer je echt heel vruchtbaar bent?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:24 schreef freecell het volgende:
Waaah, oempf, dat had ik niet meegekregen!quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Pff.... Heftig....
Ik was 's middags dus bij de dokter geweest en kon gelijk terecht voor een ermijnecho en ipv een klein boontje van een beginnende zwangerschap bleek ik dus 20 weken te zijn...De echoscopiste zag hoe erg ik schrik, hoorde mn verhaal aan, bracht een glaasje water en was heel begripvol....Heel fijn voelde dat...
Jawelquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
voel jij niet wanneer je echt heel vruchtbaar bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziekenhuisfobie daarquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:28 schreef rebel-angel het volgende:
en free is het een optie om je man het te laten doen ?
het afbinden zeg maar
ja zoiets jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:29 schreef Kleurdoos het volgende:
dat tara de boel afbindt bij free bedoel je?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:29 schreef Kleurdoos het volgende:
mooi gezegd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:32 schreef octopussy het volgende:
Oef Tico, heftige tijd voor jou en J! Sterkte met de omschakeling en gefeliciteerd. Dat je buikbeebje zich maar zo snel mogelijk in je hart gaat nestelen![]()
Dat jaartje lul ik er wel af.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:31 schreef freecell het volgende:
Essure onder de 30 doen ze ook moeilijk over.
Ik ben in februari met die sneeuwbuien gevallen met de fiets...Hersenschuddimg, maar bleef enorme hoofdpijn houden, vermoeid, duizelig...Ik dacht dat ik die hersenschudding te snel verwaarloosd had...Kwam voor de zoveelste keer met die klachten bij een vervangende huisarts die eens in de computer keek en zag dat ik diezelfde klachten al mn zwangerschappen ook had.... Voor de gein een test gedaan want ik had nou niet direct een stabiele ( sex)relatie, slikte gewoon de pil, had maandelijkse bloedingen en zulks... toen die test positief was kon ik dezelfde middag terecht voor een echo....quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Waaah, oempf, dat had ik niet meegekregen!
Hoe kwam je er achter dan?
Dat lijkt me ontzettend schrikken inderdaad. Oef.
Condooms. Werken ook super.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:33 schreef Kleurdoos het volgende:
zo'n vrouwencondoom volsmeren met zaaddodende pasta, je vent een condoom om, voor t zingen de kerk uit laten gaan en dan buiten de vruchtbare dagen.
ik denk dat wij dat ook maar moeten doen na de derde
Ja, hoeft hij niet naar het ziekenhuis.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:29 schreef Kleurdoos het volgende:
Als anticonceptie.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:32 schreef Kersjes het volgende:
Freecell, dan maar celibatair gaan leven voortaan, zit niks anders op
Das geen optie voor mij. Werkt abortief he?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:33 schreef Brighteyes het volgende:
Koperspiraaltje is er ook nog toch?
(Moet ik zeggen!![]()
![]()
)
Ik vraag me ernstig af of er dan überhaupt nog gezongen wordtquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:33 schreef Kleurdoos het volgende:
zo'n vrouwencondoom volsmeren met zaaddodende pasta, je vent een condoom om, voor t zingen de kerk uit laten gaan en dan buiten de vruchtbare dagen.
Ik ben straks 32 als ik bevallen ben en voor ons is het dan ook echt klaar. Ik dank alles en iedereen op m'n blote knietjes als Hendrikje gezond en wel en boven de 2kg op een fatsoenlijke termijn op de wereld komt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:24 schreef freecell het volgende:
Oh en als Bram er straks is, dan scheiden we de onderbroeken in de was tot er een definitieve oplossing is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:36 schreef Kleurdoos het volgende:
ah zo
ja das waar.
en hier werkt borstvoeding prima als anticonceptie.
t'is neuken als egels momenteel
Free, ga naar Nieuwegein en vraag naar de gyn die daar Essure doet (ik had toen Schagen van Leeuwen die met een blik op mijn status, een half jaar na de geboorte van Jochem toestemming gaf). En zeker als je tijdens de zwangerschap al langs komt, maakt het indruk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:24 schreef freecell het volgende:
zo droog dat t schuurt/prikt iddquote:
Ja, waarschijnlijk welquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
zo droog dat t schuurt/prikt idd
en toch durf ik te verwedden dat als ik een serieuze poging zou wagen om nu zwanger te worden..ik dat ook weer in 1x ben
Dat boxkleed is van mij.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
zo droog dat t schuurt/prikt idd
en toch durf ik te verwedden dat als ik een serieuze poging zou wagen om nu zwanger te worden..ik dat ook weer in 1x ben
Dat dus!quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:38 schreef Keshet het volgende:
Ik zou Tara trouwens ook 'de knip' laten krijgen Freecell. Zeker als jullie er zeker van zijn dat dit de laatste is. Het is een relatief kleine ingreep en hij 'needs to grow a pair' met z'n ziekenhuisangst.Jammerdebammer; na een paar dagen wat pijn is 't voorbij.
Als het de enige keuze is, doet hij het wel hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat dus!
Als alle andere dingen geen optie zijn, dan is er dus maar 1 optie... Of nou ja, 2. Hoewel... 3
Een knip voor Tara, geen seks, altijd anaal!
Lijkt me een simpele keuze!
F. gaat na de zomer ook voor de snip-snap.
De kliniek in Waalre schijnt goed en fijn te zijn...quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:54 schreef mefke79 het volgende:
hier zijn de papieren voor zijn knip ook in huis. Met complimenten van de huisarts voor de verstandige beslissingen. Ik nog een keer zwanger is gewoon niet goed voor en mijn lijf en mijn humeur en de arts vond het ook verstandig dat mijn man de pineut is, die ingreep is veel minder ingrijpend. Maar goed, ik ben dan ook 'al' 33. Spiraal werd mij afgeraden vanwege ligging baarmoeder overigens, anders was dat nog een optie geweest.
Nee, maar het werkt welquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:56 schreef Keshet het volgende:
Noh Troel, ik zit net op de essure site lezen en ik vind het idee dat ze zonder narcose of verdoving even via de 'natuurlijk ingang' iets je eileiders infrotten nou ook niet echt bemoedigend.
Ik heb dan altijd het verhaal van snakelady in mijn achterhoofd met die vleesetende bacteriequote:Op donderdag 21 juni 2012 21:57 schreef octopussy het volgende:
Ik heb bij het 'knipje' bij mannen toch altijd het verhaal in mijn hoofd van dat stel uit Babyboom waar de man de ingreep had laten doen, vervolgens weer ongedaan had laten maken omdat zijn nieuwe vriendin wel een kindje wilde. En dat het toen dus niet meer lukte.
Ja, maar dat heb je bij de essure bij vrouwen ook. Dat is een keuze die je dus heel goed moet overwegen. F. zegt heel zeker te weten geen kinderen meer te willen en mocht en stel en ooit, dan heeft een nieuwe vriendin pech, hij heeft er twee en dat is voor hem genoeg.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:57 schreef octopussy het volgende:
Ik heb bij het 'knipje' bij mannen toch altijd het verhaal in mijn hoofd van dat stel uit Babyboom waar de man de ingreep had laten doen, vervolgens weer ongedaan had laten maken omdat zijn nieuwe vriendin wel een kindje wilde. En dat het toen dus niet meer lukte.
Bij een vrouw is IVF nog een optie, in ieder geval na een Essurequote:Op donderdag 21 juni 2012 21:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb je bij de essure bij vrouwen ook. Dat is een keuze die je dus heel goed moet overwegen. F. zegt heel zeker te weten geen kinderen meer te willen en mocht en stel en ooit, dan heeft een nieuwe vriendin pech, hij heeft er twee en dat is voor hem genoeg.
bij mik zou essure een ramp worden, mijn baarmoeder ligt zo raar gekanteld dat zelfs een uitstrijkje voor een gyn al een uitdaging is. Dus nee, dat niet. En waar de arts op doelde is dat je bij een man buiten de buikholte werkt, bij een vrouw altijd inwendig, ook bij essure. Essure doen ze bij ons gewoon poliklinisch, dus vergoed door de meeste verzekeringen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:55 schreef Troel het volgende:
Minder ingrijpend is tegenwoordig larie. Zo weinig ingrijpend als Essure kun je het bij een man niet voor elkaar krijgen.
Wordt gewoon gezien als sterilisatie en alleen vergoed als je dus voor sterilisatie bent verzekerd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:01 schreef mefke79 het volgende:
[..]
bij mik zou essure een ramp worden, mijn baarmoeder ligt zo raar gekanteld dat zelfs een uitstrijkje voor een gyn al een uitdaging is. Dus nee, dat niet. En waar de arts op doelde is dat je bij een man buiten de buikholte werkt, bij een vrouw altijd inwendig, ook bij essure. Essure doen ze bij ons gewoon poliklinisch, dus vergoed door de meeste verzekeringen.
True, maar het ligt er dus ook heel erg aan wie van de 2 de deur sluit zeg maar. De praktische bezwaren van een zwangerschap+bevalling zijn voor mij best groot. Maar mocht ons huwelijk ooit stuklopen dan kan ik me best voorstellen dat S. misschien wel een kind bij een andere vrouw zou willen. Theoretisch dan hè?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb je bij de essure bij vrouwen ook. Dat is een keuze die je dus heel goed moet overwegen. F. zegt heel zeker te weten geen kinderen meer te willen en mocht en stel en ooit, dan heeft een nieuwe vriendin pech, hij heeft er twee en dat is voor hem genoeg.
volgens mij valt dat wel mee hoor. Zeker in geval van drie kinderen en een fysieke beperking op nog meer zwangerschappen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Als het de enige keuze is, doet hij het wel hoor
Alleen hij is niet veel ouder dan ik, dus wrs lopen we tegen dezelfde dingen aan
Maar er zijn toch wel meer onderzoeken/ingrepen die poliklinisch zijn met roesje bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:11 schreef mefke79 het volgende:
de meeste verzekeringen vallen over het feit dat het met verdoving officieel een opname is en ze dus een dag ziekenhuis moeten betalen. De kosten voor een poliklinische ingreep liggen veel lager en dan wordt het dus wel vergoed. Wij hebben er nu voor gekozen een jaartje extra te verzekeren, was goedkoper dan zelf betalen.
Dat ook....Maar vooral het aantal, straks als deze geboren is....quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:25 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
aah dat lijkt me ook rot zeg bah
of dat je ze dan ziet denken van hmm wie zou de vader zijn want single moeder enzo
Ik heb het in december gecheckt, omdat ik ook Essure wilde, en ook al is het stukken goedkoper, het wordt gewoon gezien als een sterilisatie. De reden dus waarom het bij mij nog niet gebeurd is, want ik was daar niet voor verzekerd. Meteen verhoogd voor 2012 zodat ik er wel voor verzekerd ben, maar nog geen nieuwe afspraak gemaaktquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:16 schreef octopussy het volgende:
[..]
Maar er zijn toch wel meer onderzoeken/ingrepen die poliklinisch zijn met roesje bijvoorbeeld?
Dat laatste speelt hier ook, voor mijn gevoel dus... Ik wist dat ik er eigenlijk klaar mee was, sterilisatie stond na veel 5e en 6en dan ook eindelijk gepland voor 20-1... tot ik positief testequote:Op donderdag 21 juni 2012 22:04 schreef octopussy het volgende:
[..]
True, maar het ligt er dus ook heel erg aan wie van de 2 de deur sluit zeg maar. De praktische bezwaren van een zwangerschap+bevalling zijn voor mij best groot. Maar mocht ons huwelijk ooit stuklopen dan kan ik me best voorstellen dat S. misschien wel een kind bij een andere vrouw zou willen. Theoretisch dan hè?
De Essure zou volgens mijn gynaecoloog ook max 20 minuten duren.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:25 schreef amaranta het volgende:
Ik heb het even nagevraagd hier en al met al stond hij na 25 min weer buiten.
Het is dus écht zo gedaan bij en vent.
Zoiets voorspelden ze mij ook, inderdaad. Klinkt ideaal, toch?quote:
verstandigquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:05 schreef Joene het volgende:
Hoi, iedereen die me / ons gefeliciteerd heeft bedankt ,en de twitter-rel mensen laat ik maar achter me. Verder dit topic ontloop ik zoveel mogelijk met al die Hormonen !
Ja dat heb ik ook. Niet dat ik denk dat ze boos zullen worden Mijn vader zei bv 3 weken terug nog dat we nu best voor een meisje konden proberenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:04 schreef Ticootje het volgende:
M'n ouders zijn op dit moment de enigen nog in m'n omgeving die ik het nog moet vertellen. Oh en m'n broer. Ik weet ook niet zo goed hoe ik het moet brengen. Ben best bang dat m'n vader bijvoorbeeld boos zal worden ofzo.
gewoon even doorrekenen en goed doorvragen. ik deed het tijdens de keizersnee. geen mens had me gezegd dat de verzekering het wellicht niet dekt. was vrij lullig om een jaar na dato opeens een rekening van over de 1000 pleuri te krijgen. voor 5 minuten werk, geen okhuur, geen opname. even goed navragen en je verzekering bekijken dus!quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:11 schreef mefke79 het volgende:
de meeste verzekeringen vallen over het feit dat het met verdoving officieel een opname is en ze dus een dag ziekenhuis moeten betalen. De kosten voor een poliklinische ingreep liggen veel lager en dan wordt het dus wel vergoed. Wij hebben er nu voor gekozen een jaartje extra te verzekeren, was goedkoper dan zelf betalen.
Ik heb geen twitter dus ook geen rel meekregen. Maar idd niks op uit doen. Het is jullie keuze en wat voor jullie goed voelt is het beste!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:05 schreef Joene het volgende:
Hoi, iedereen die me / ons gefeliciteerd heeft bedankt ,en de twitter-rel mensen laat ik maar achter me. Verder dit topic ontloop ik zoveel mogelijk met al die Hormonen !
quote:
We hebben 10 juli nog een echo dus daarna pas. Ik heb er nog niet echt behoefte aan om het in het "echte" leven er steeds over te hebben. Dus kan ook nog wel even duren. Want als ik het aan mijn ouders vertel weet ook de rest van mijn, grote, familie het zo. En dan elke dag vragen en gedoe en daar hebben we nog geen zin in!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:31 schreef Frups het volgende:
Spannend Tico!
Nicole, wanneer zijn jullie van plan het te vertellen dan?
Als ie boos reageert is het alleen uit bezorgdheid om jou... Hou dat voor ogen en de wind gaat dan vast snel weer liggen. Vaders kunnen toch nooit lang boos blijven op hun meisjesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:04 schreef Ticootje het volgende:
M'n ouders zijn op dit moment de enigen nog in m'n omgeving die ik het nog moet vertellen. Oh en m'n broer. Ik weet ook niet zo goed hoe ik het moet brengen. Ben best bang dat m'n vader bijvoorbeeld boos zal worden ofzo.
oh god...quote:
maak je over Hormonen-met-hoofdletter maar geen zorgen, daar heb je vast dit topic niet voor nodigquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:05 schreef Joene het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:53 schreef Ticootje het volgende:
Ja arme joen. Die heeft al kennis gemaakt met hormonen. Ik kan geen aanraking of luchtje verdragen. Zodra hij iets van deo op heeft wordt ik kotsmisselijk.
oeh dat had ik ook vandaag! Deed me meteen weer denken aan mijn liesbreuk!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:28 schreef Keshet het volgende:
Dames, bandenpijn, voel je dat zeg maar in je liezen? Als je snel opstaat bijvoorbeeld dat je het gevoel hebt dat er een voetbal aan elastiekjes door je buik schiet? En dat die elastiekjes dan vastzitten aan je liezen?
Ja! Heb ik heel erg gehad week 14-15. Nu gaat het gelukkig beter.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:28 schreef Keshet het volgende:
Dames, bandenpijn, voel je dat zeg maar in je liezen? Als je snel opstaat bijvoorbeeld dat je het gevoel hebt dat er een voetbal aan elastiekjes door je buik schiet? En dat die elastiekjes dan vastzitten aan je liezen?
De 11e? Kom je wel op tijd achter. Tis al de 22e!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:06 schreef freecell het volgende:
Ik zie net dat ik de 11e bij de vlos had moeten zijn
En ik had best wel even wat te bespreken ook
En je bent ook niet gebeld door de vlos ofzo?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:06 schreef freecell het volgende:
Als je bij mijn vlos na 15 min nog niet verschenen bent bellen ze altijd even of het wel goed gaat en plannen ze een nieuwe afspraak met je in... bij de jouwe laten ze een ieder maar wat aan hun lot over ? ( Ja ik weet wel dat afspraken je eigen verantwoordelijkheid zijn enzo, maar toch... )quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:06 schreef freecell het volgende:
Mijn man is pas geweest en heeft 375 euro voor de ingreep betaald.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:20 schreef mefke79 het volgende:
Ik zag bij onze verzekering dat de vergoeding voor een man 850 euro is en voor een vrouw 1250. Dus dan zullen de kosten ook wel ongeveer op die hoogte liggen.
Ik had dat met een vest. Dat rook ineens zo chemisch en synthetisch.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:00 schreef Juud79 het volgende:
Toen ik zwanger was van Lientje, had ik voor de test al zo'n vermoeden.
Ik ging namelijk poetsen met een schoonmaakmiddel dat ik al langer gebruikte en rook opeens amoniak, terwijl ik dat voor de tijd nooit had geroken. Volgens manlief rook het gewoon normaal naar fris schoonmaakmiddel.
In de supermarkt lopen vond ik ook verschrikkelijk, al die stinkende mensen...
Raar dat ze niet bellen. Doen ze hier ook altijd. Tenminste als het een keer voor komt. Als je vaker afspraken vergeet bellen ze niet meer.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:42 schreef freecell het volgende:
Meh Logi! Succes!
En nee, ze hebben niet gebeld!
Dit is mijn derde zwangerschap daar en ik ben zelfs nog nooit te laat geweestquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:46 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Raar dat ze niet bellen. Doen ze hier ook altijd. Tenminste als het een keer voor komt. Als je vaker afspraken vergeet bellen ze niet meer.
Terwijl juist afspraken vergeten wel echt bij zwangeren hoort ook met die zwangerschapsdementiequote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:11 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Als je bij mijn vlos na 15 min nog niet verschenen bent bellen ze altijd even of het wel goed gaat en plannen ze een nieuwe afspraak met je in... bij de jouwe laten ze een ieder maar wat aan hun lot over ? ( Ja ik weet wel dat afspraken je eigen verantwoordelijkheid zijn enzo, maar toch... )
Ik zwanger? Dan zou ik niemand Essure aanraden en verwacht ik volgende week de Paus op bezoekquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:21 schreef KatyM het volgende:
Troel, nikki, iedereen zwanger?
Fijn dat het goed was met de beeb Logi, sterkte met je darmen
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zwanger? Dan zou ik niemand Essure aanraden en verwacht ik volgende week de Paus op bezoek
Die 3 posts per dag zijn gebaseerd op totaal aantal posts gedeeld door het aantal dagen dat je geregistreerd bent dus dat zegt helemaal niksquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:53 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb even gekeken, 15 uur geleden voor het laatst gezien.
Maar ik kan het mis hebben hoor, maar zou die niet een datum hebben gekregen zeg maar?
15 uur geleden is niet schokkend ofzo, maar gemiddeld doet ze 3 posts op een dag als ik haar userhistory mag geloven dus, zou zomaar kunnen natuurlijk.
Als je je beter voelt bij de gyn en die man heeft al aangegeven dat je bent overgenomen, dan zou ik gewoon die verloskundige 'afzeggen'. Opbellen en aangeven dat de gyn je heeft overgenomen, niet vragen dus, maar gewoon doorgeven. Ik zit zelf van begin af aan alleen bij de gyn (heb er 4 verschillende gehad tot nu toe, iedere afspraak een anderequote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:48 schreef Troeta het volgende:
Gelukkig niks met de baby Logician!
Ik ging net naar de vk, omdat ik die afspraak nog had staan en de gynaecoloog zei van ja, je kan gaan, geef je de uitslagen van de echo enzo even en misschien heb je nog wat vragen voor ze.
Dus ik kom binnen en ze vroeg meteen of wij nog vragen hadden, (doet ze wel 4x in een gesprek en zelf vraagt of vertelt ze helemaal niks,heel irritant.)
Ze wist niet eens dat ik gister naar de gynaecoloog was geweest en ze zegt dat ik niet over genomen ben, terwijl die man dat gister dus wel zei en ik al een afspraak heb staan.
En of we nog vragen hadden.
Wat moet ik hier nu weer mee? Gister een halve dag ziekenhuis en hele heisa en nu zo vaag,alsof er niks is.
Heb geen zin om naar allebei toe te gaan en eerlijk gezegd heb ik wat meer vertrouwen in een gynaecoloog die gewoon de baby bekijkt met een echo.
Het moet ook altijd raar gaan *mopper*mopper*
Movicolon werkt gelukkig wel snel. Sterkte ermeequote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:55 schreef Logician78 het volgende:
Bedankt iedereen, lig nu eindelijk
Waarschijnlijk extra last van mijn spastische darm door de zwangerschap en stoppen met roken kan het ook erger maken. Nu aan de pijnstillers en een novicolon oid, hopen dat het snel minder wordt want het lijken wel weeen en heb al 4dgb niet gepoept..
Sorry voor de paniek vanmorgen
Ow? Enne? Is dat niet een of ander bureau waar je daarvoor terecht kan? Ik weet van niks namelijkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:07 schreef Keshet het volgende:
Troeta, vergeet niet dat je ze na de bevalling nog nodig hebt voor de controles.
Oh! Ja, ik heb begrepen dat de kraamzorg dat doet (je onderkant checken). Ik vraag 't straks eens even aan een vriendin & mijn schoonzusje. De eerste is net bevallen van nummer 2, en schoonzusje is zwanger van nummer 2. Wonen allebei in dezelfde buurt (wonen maar een paar straten uit elkaar), hebben dezelfde verzekering, dus ik ga ervan uit dat zij me wel kunnen vertellen hoe het hier werktquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:09 schreef Keshet het volgende:
Ik wist dat dus ook niet. Ik ga sowieso in 't ziekenhuis bevallen maar je schijnt na de geboorte nog controles te krijgen van 'je onderkantje'.
Dat heb ik de vorige keer even gemist.
EDIT: Hier moet je vantevoren even bellen naar een praktijk zodat ze alvast een beetje rekening met je kunnen houden en na de bevalling meld je je dan weer zodat ze iemand naar je toe kunnen sturen.
Ik heb net uit zitten rekenen wanneer ik verlof heb.![]()
heb ik allang gedaan. Vooral tot wanneer ik verlof wil hebbenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:09 schreef Keshet het volgende:
Ik heb net uit zitten rekenen wanneer ik verlof heb.![]()
Hier werkt het ziekenhuis samen met een specifieke VK, ik moet daar zelfs nog langskomen om even kennis te maken. Vraagt ze of ik ook even een potje urnie meeneem voor de controlesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:09 schreef Keshet het volgende:
EDIT: Hier moet je vantevoren even bellen naar een praktijk zodat ze alvast een beetje rekening met je kunnen houden en na de bevalling meld je je dan weer zodat ze iemand naar je toe kunnen sturen.
Dat wou ik zeggen .. Gaat nu snel he ... WAAAAHHquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben trouwens over de helft![]()
Weliswaar maar met 1 dag, maar over de helft is over de helft
Jeetje, dus jij ook over naar de gyn dus. De gyn waar ik nu bij zit zou de vk inlichten. Ik was gister nog niet uit het ziekenhuis of de vk belde mij al op. In het begin klonk ze een beetje verbouwereerd omdat het pats boem bats zo even werd beslist. Maar ik heb daarna heel fijn met haar gepraat en ik had wel het idee dat er wederzijds begrip was voor de situatie. Ik ga idd ook gewoon nog naar de afspraak die we hadden staan en dan sluiten we het af.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:48 schreef Troeta het volgende:
Het moet ook altijd raar gaan *mopper*mopper*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder aan het 'genieten' van m'n verlof
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:02 schreef Kersjes het volgende:
Ik heb vanmiddag de babykleertjes gewassen![]()
Nu nog ruimte zien te creëren om ze allemaal op te slaan. Toch lastig dat de baby geen eigen kamer en kast krijgt. Zul je zien dat manlief zich de eerste tijd nog gaat vergissen en wanneer hij een onderbroek uit de la wil pakken ineens met een rompertje in zijn handen staat
Bij mij is ze maar 1 keer langsgeweest na de bevalling, om down under te controleren (doet de kraamzorg ook elke dag) en om de eventuele hechtingen los te knippen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ow? Enne? Is dat niet een of ander bureau waar je daarvoor terecht kan? Ik weet van niks namelijkOP zich wel handig om te weten, haha
+1quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:03 schreef Gerberaatje het volgende:
Zo lekker hè, dat je wat omhoog voelt komen en dan ineens je hele mond vol maagzuur hebt![]()
Zwanger![]()
WAAAAAH gefeliciteeeeeerd!!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:51 schreef bodpa09 het volgende:
Onze tweede zoon S.il is vanavond om 17.55 geboren. Hij weegt 3065 gram.
Foto's en nadere info volgen.
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:51 schreef bodpa09 het volgende:
Onze tweede zoon S.il is vanavond om 17.55 geboren. Hij weegt 3065 gram.
Foto's en nadere info volgen.
Dat zei Sproet me van de week ook al! Dat je grote dan ineens nóg groter en vooral ook zwaarder lijktquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:12 schreef Poppedein het volgende:
Is t ook Gerbera! Je meiske groeit geen dag zo hard als die dag dat ze grote zus wordt, qua lijf, qua wijsheid en vooral qua trots waarschijnlijk!!
Ik tilde Lena de volgende ochtend op de commode en vroeg me echt af hoe ze die nacht 5kg zwaarder geworden was..
Max 3 pakken, helaas.... (ik heb vanmiddag ingeslagen...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:16 schreef Troeta het volgende:
Bodpa gefeliciteerd met je tweede zoon! Hoop dat alles helemaal goed en geweldig is!
Over kleine luiers gesproken, met de kruidvatvoordeelkaart kost een pak newbornpampers nu 5,74,dus voor wie wil inslaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |