Wooooww wat heb ik weer een boel gemist de afgelopen uren
Laat ik voorop zeggen dat ik wel alles gelezen heb, maar dat het een beetje een lang verhaal wordt om op ieder individueel te reageren.
Ik zag een paar dames waar het vandaag helaas niet zo lekker bij ging
Arme jullie, ik heb met jullie te doen!
Ik zag iets over McFlurries

... Uhh ja, wat zal ik daar eens over zeggen

Gewoon lekker, omdat het kan
Ik snap overigens goed dat je uit moet kijken met bepaalde dingen. Alleen soms is het echt TE verleidelijk

.. Maar als ik me af en toe alleen te goed doe aan een Mcflurrie en aaaaaal die andere dingen niet die jullie noemen, dannuh vind ik wel dat ik dat van mezelf mag
Ik zag ook dat een aantal mensen aan ons gedacht hebben, ontzettend lief van jullie!
Er is goed en er is slecht nieuws. Het slechte nieuws is dat er niet 1 gat gevonden is in het hartje van onze meis, maar meerdere. Het goede nieuws is dat de kindercardioloog goede hoop is dat het merendeel is dichtgegroeid nog voordat ze geboren is. Mocht niet alles dicht zijn, dan zal dat waarschijnlijk vlak na de geboorte alsnog gebeuren
Tevens zit ik per vandaag niet meer bij de VK-praktijk hier in de buurt, maar ben ik overgedragen aan de gyn omdat ik zelf een hartruisje en hartritmestoornis heb. Tevens ben ik vanaf nu ook onder behandeling bij de cardioloog aldaar. Men wil het zekere voor het onzekere nemen. En ik moet zeggen dat ik mij daar eigenlijk wel heel prettig bij voel. Ik was al in goede handen, maar nu nog beter. Dat voelt fijn. Ik heb wel een sticker met 'high risk' op mijn kop staan nu
Het is een lang verhaal en er is veel gezegd, maar ik denk dat ik met bovenstaande wel de kern te pakken heb
Ik heb nog 1 dag te gaan op mijn werk en dan 2 weken niets nada noppes vakantie, waar ik enorm naar uit kijk! Op dit moment komt me de rust wel heel erg goed uit, en dat is omdat ik een paar dingen goed moet laten bezinken (wat niet direct met de baby te maken heeft).
En dan heb ik hopelijk ook wat meer tijd om op jullie te reageren want het is er echt bij ingeschoten de laatste paar dagen.. sorry ladies
Laat ik als laatste nog even zeggen dat ik adviezen die sommigen van jullie eerder deze week gegeven hebben in de praktijk heb gedaan. En dat ik daardoor een stukje rust heb weten te kweken voor mijzelf. Dus ladies, thanks
Wellicht fijn voor jullie om te horen dat de woorden die jullie hier elke keer weer opnieuw neer zetten niet loos zijn, dat er echt mensen zijn die daar veel steun en kracht uit kunnen putten. En uiteindelijk ook het lef hebben om er wat mee te doen.