Ik had dat met een vest. Dat rook ineens zo chemisch en synthetisch.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:00 schreef Juud79 het volgende:
Toen ik zwanger was van Lientje, had ik voor de test al zo'n vermoeden.
Ik ging namelijk poetsen met een schoonmaakmiddel dat ik al langer gebruikte en rook opeens amoniak, terwijl ik dat voor de tijd nooit had geroken. Volgens manlief rook het gewoon normaal naar fris schoonmaakmiddel.
In de supermarkt lopen vond ik ook verschrikkelijk, al die stinkende mensen...
Raar dat ze niet bellen. Doen ze hier ook altijd. Tenminste als het een keer voor komt. Als je vaker afspraken vergeet bellen ze niet meer.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:42 schreef freecell het volgende:
Meh Logi! Succes!
En nee, ze hebben niet gebeld!
Dit is mijn derde zwangerschap daar en ik ben zelfs nog nooit te laat geweestquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:46 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Raar dat ze niet bellen. Doen ze hier ook altijd. Tenminste als het een keer voor komt. Als je vaker afspraken vergeet bellen ze niet meer.
Terwijl juist afspraken vergeten wel echt bij zwangeren hoort ook met die zwangerschapsdementiequote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:11 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Als je bij mijn vlos na 15 min nog niet verschenen bent bellen ze altijd even of het wel goed gaat en plannen ze een nieuwe afspraak met je in... bij de jouwe laten ze een ieder maar wat aan hun lot over ? ( Ja ik weet wel dat afspraken je eigen verantwoordelijkheid zijn enzo, maar toch... )
Ik zwanger? Dan zou ik niemand Essure aanraden en verwacht ik volgende week de Paus op bezoekquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:21 schreef KatyM het volgende:
Troel, nikki, iedereen zwanger?
Fijn dat het goed was met de beeb Logi, sterkte met je darmen
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zwanger? Dan zou ik niemand Essure aanraden en verwacht ik volgende week de Paus op bezoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |