oh god...quote:
maak je over Hormonen-met-hoofdletter maar geen zorgen, daar heb je vast dit topic niet voor nodigquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:05 schreef Joene het volgende:
Hoi, iedereen die me / ons gefeliciteerd heeft bedankt ,en de twitter-rel mensen laat ik maar achter me. Verder dit topic ontloop ik zoveel mogelijk met al die Hormonen !
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:53 schreef Ticootje het volgende:
Ja arme joen. Die heeft al kennis gemaakt met hormonen. Ik kan geen aanraking of luchtje verdragen. Zodra hij iets van deo op heeft wordt ik kotsmisselijk.
oeh dat had ik ook vandaag! Deed me meteen weer denken aan mijn liesbreuk!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:28 schreef Keshet het volgende:
Dames, bandenpijn, voel je dat zeg maar in je liezen? Als je snel opstaat bijvoorbeeld dat je het gevoel hebt dat er een voetbal aan elastiekjes door je buik schiet? En dat die elastiekjes dan vastzitten aan je liezen?
Ja! Heb ik heel erg gehad week 14-15. Nu gaat het gelukkig beter.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:28 schreef Keshet het volgende:
Dames, bandenpijn, voel je dat zeg maar in je liezen? Als je snel opstaat bijvoorbeeld dat je het gevoel hebt dat er een voetbal aan elastiekjes door je buik schiet? En dat die elastiekjes dan vastzitten aan je liezen?
De 11e? Kom je wel op tijd achter. Tis al de 22e!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:06 schreef freecell het volgende:
Ik zie net dat ik de 11e bij de vlos had moeten zijn
En ik had best wel even wat te bespreken ook
En je bent ook niet gebeld door de vlos ofzo?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:06 schreef freecell het volgende:
Als je bij mijn vlos na 15 min nog niet verschenen bent bellen ze altijd even of het wel goed gaat en plannen ze een nieuwe afspraak met je in... bij de jouwe laten ze een ieder maar wat aan hun lot over ? ( Ja ik weet wel dat afspraken je eigen verantwoordelijkheid zijn enzo, maar toch... )quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:06 schreef freecell het volgende:
Mijn man is pas geweest en heeft 375 euro voor de ingreep betaald.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:20 schreef mefke79 het volgende:
Ik zag bij onze verzekering dat de vergoeding voor een man 850 euro is en voor een vrouw 1250. Dus dan zullen de kosten ook wel ongeveer op die hoogte liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |