verstandigquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:05 schreef Joene het volgende:
Hoi, iedereen die me / ons gefeliciteerd heeft bedankt ,en de twitter-rel mensen laat ik maar achter me. Verder dit topic ontloop ik zoveel mogelijk met al die Hormonen !

Ja dat heb ik ook. Niet dat ik denk dat ze boos zullen worden Mijn vader zei bv 3 weken terug nog dat we nu best voor een meisje konden proberenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:04 schreef Ticootje het volgende:
M'n ouders zijn op dit moment de enigen nog in m'n omgeving die ik het nog moet vertellen. Oh en m'n broer. Ik weet ook niet zo goed hoe ik het moet brengen. Ben best bang dat m'n vader bijvoorbeeld boos zal worden ofzo.

gewoon even doorrekenen en goed doorvragen. ik deed het tijdens de keizersnee. geen mens had me gezegd dat de verzekering het wellicht niet dekt. was vrij lullig om een jaar na dato opeens een rekening van over de 1000 pleuri te krijgen. voor 5 minuten werk, geen okhuur, geen opname. even goed navragen en je verzekering bekijken dus!quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:11 schreef mefke79 het volgende:
de meeste verzekeringen vallen over het feit dat het met verdoving officieel een opname is en ze dus een dag ziekenhuis moeten betalen. De kosten voor een poliklinische ingreep liggen veel lager en dan wordt het dus wel vergoed. Wij hebben er nu voor gekozen een jaartje extra te verzekeren, was goedkoper dan zelf betalen.

Ik heb geen twitter dus ook geen rel meekregen. Maar idd niks op uit doen. Het is jullie keuze en wat voor jullie goed voelt is het beste!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:05 schreef Joene het volgende:
Hoi, iedereen die me / ons gefeliciteerd heeft bedankt ,en de twitter-rel mensen laat ik maar achter me. Verder dit topic ontloop ik zoveel mogelijk met al die Hormonen !

quote:

We hebben 10 juli nog een echo dus daarna pas. Ik heb er nog niet echt behoefte aan om het in het "echte" leven er steeds over te hebben. Dus kan ook nog wel even duren. Want als ik het aan mijn ouders vertel weet ook de rest van mijn, grote, familie het zo. En dan elke dag vragen en gedoe en daar hebben we nog geen zin in!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:31 schreef Frups het volgende:
Spannend Tico!
Nicole, wanneer zijn jullie van plan het te vertellen dan?

Als ie boos reageert is het alleen uit bezorgdheid om jou... Hou dat voor ogen en de wind gaat dan vast snel weer liggen. Vaders kunnen toch nooit lang boos blijven op hun meisjesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:04 schreef Ticootje het volgende:
M'n ouders zijn op dit moment de enigen nog in m'n omgeving die ik het nog moet vertellen. Oh en m'n broer. Ik weet ook niet zo goed hoe ik het moet brengen. Ben best bang dat m'n vader bijvoorbeeld boos zal worden ofzo.

oh god...quote:
maak je over Hormonen-met-hoofdletter maar geen zorgen, daar heb je vast dit topic niet voor nodigquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:05 schreef Joene het volgende:

quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:53 schreef Ticootje het volgende:
Ja arme joen. Die heeft al kennis gemaakt met hormonen. Ik kan geen aanraking of luchtje verdragen. Zodra hij iets van deo op heeft wordt ik kotsmisselijk.

oeh dat had ik ook vandaag! Deed me meteen weer denken aan mijn liesbreuk!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:28 schreef Keshet het volgende:
Dames, bandenpijn, voel je dat zeg maar in je liezen? Als je snel opstaat bijvoorbeeld dat je het gevoel hebt dat er een voetbal aan elastiekjes door je buik schiet? En dat die elastiekjes dan vastzitten aan je liezen?

Ja! Heb ik heel erg gehad week 14-15. Nu gaat het gelukkig beter.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:28 schreef Keshet het volgende:
Dames, bandenpijn, voel je dat zeg maar in je liezen? Als je snel opstaat bijvoorbeeld dat je het gevoel hebt dat er een voetbal aan elastiekjes door je buik schiet? En dat die elastiekjes dan vastzitten aan je liezen?

De 11e? Kom je wel op tijd achter. Tis al de 22e!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:06 schreef freecell het volgende:
Ik zie net dat ik de 11e bij de vlos had moeten zijn
En ik had best wel even wat te bespreken ook

En je bent ook niet gebeld door de vlos ofzo?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:06 schreef freecell het volgende:

Als je bij mijn vlos na 15 min nog niet verschenen bent bellen ze altijd even of het wel goed gaat en plannen ze een nieuwe afspraak met je in... bij de jouwe laten ze een ieder maar wat aan hun lot over ? ( Ja ik weet wel dat afspraken je eigen verantwoordelijkheid zijn enzo, maar toch... )quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:06 schreef freecell het volgende:

Mijn man is pas geweest en heeft 375 euro voor de ingreep betaald.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:20 schreef mefke79 het volgende:
Ik zag bij onze verzekering dat de vergoeding voor een man 850 euro is en voor een vrouw 1250. Dus dan zullen de kosten ook wel ongeveer op die hoogte liggen.

Ik had dat met een vest. Dat rook ineens zo chemisch en synthetisch.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:00 schreef Juud79 het volgende:
Toen ik zwanger was van Lientje, had ik voor de test al zo'n vermoeden.
Ik ging namelijk poetsen met een schoonmaakmiddel dat ik al langer gebruikte en rook opeens amoniak, terwijl ik dat voor de tijd nooit had geroken. Volgens manlief rook het gewoon normaal naar fris schoonmaakmiddel.
In de supermarkt lopen vond ik ook verschrikkelijk, al die stinkende mensen...

Raar dat ze niet bellen. Doen ze hier ook altijd. Tenminste als het een keer voor komt. Als je vaker afspraken vergeet bellen ze niet meer.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:42 schreef freecell het volgende:
Meh Logi! Succes!
En nee, ze hebben niet gebeld!

Dit is mijn derde zwangerschap daar en ik ben zelfs nog nooit te laat geweestquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:46 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Raar dat ze niet bellen. Doen ze hier ook altijd. Tenminste als het een keer voor komt. Als je vaker afspraken vergeet bellen ze niet meer.

Terwijl juist afspraken vergeten wel echt bij zwangeren hoort ook met die zwangerschapsdementiequote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:11 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Als je bij mijn vlos na 15 min nog niet verschenen bent bellen ze altijd even of het wel goed gaat en plannen ze een nieuwe afspraak met je in... bij de jouwe laten ze een ieder maar wat aan hun lot over ? ( Ja ik weet wel dat afspraken je eigen verantwoordelijkheid zijn enzo, maar toch... )

Ik zwanger? Dan zou ik niemand Essure aanraden en verwacht ik volgende week de Paus op bezoekquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:21 schreef KatyM het volgende:
Troel, nikki, iedereen zwanger?
Fijn dat het goed was met de beeb Logi, sterkte met je darmen

quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zwanger? Dan zou ik niemand Essure aanraden en verwacht ik volgende week de Paus op bezoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |