abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113227388
Logician. Ik duim voor je. Succes meis.
Met een meidenkwartet
  vrijdag 22 juni 2012 @ 11:15:08 #202
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_113227434
Succes!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_113227509
Oh Logi succes!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_113227649
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 11:00 schreef Juud79 het volgende:
Toen ik zwanger was van Lientje, had ik voor de test al zo'n vermoeden.
Ik ging namelijk poetsen met een schoonmaakmiddel dat ik al langer gebruikte en rook opeens amoniak, terwijl ik dat voor de tijd nooit had geroken. Volgens manlief rook het gewoon normaal naar fris schoonmaakmiddel.

In de supermarkt lopen vond ik ook verschrikkelijk, al die stinkende mensen...
Ik had dat met een vest. Dat rook ineens zo chemisch en synthetisch. :r. Niemand rook het verder, behalve een zwangere vriendin.

Nu ruikt ie weer gewoon nergens naar.
pi_113227675
Oh, en mn wasverzachter rook ineens heerlijk!
pi_113227777
Oh ik vind dat de supermarkt zo stinkt. Van alles door elkaar. De lucht van kartonnen dozen, de mensen, de groente en fruit, het brood wat er gebakken word, de koffie die je er kunt drinken, dat mens wat altijd staat te bakken. Bleh..
  vrijdag 22 juni 2012 @ 11:24:13 #207
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_113227872
Visboeren/viskraampjes en vis bakken in huis... :r
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_113228018
Succes Logi!

Chloorlucht. Ik word er al bijna 40 weken dolgelukkig van.

En meld, dus. Goed geslapen en erg rustig nu hier.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_113228592
Logican, ik ga keihard duimen voor je.
pi_113228739
Meh Logi! Succes!

En nee, ze hebben niet gebeld!
pi_113228817
Logi succes!

Onverwacht een echo gehad en wederom een enthousiaste gynaecoloog vanwege sterk kloppend hartje!
pi_113228964
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 11:42 schreef freecell het volgende:
Meh Logi! Succes!

En nee, ze hebben niet gebeld!
Raar dat ze niet bellen. Doen ze hier ook altijd. Tenminste als het een keer voor komt. Als je vaker afspraken vergeet bellen ze niet meer.
pi_113229298
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 11:46 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Raar dat ze niet bellen. Doen ze hier ook altijd. Tenminste als het een keer voor komt. Als je vaker afspraken vergeet bellen ze niet meer.
Dit is mijn derde zwangerschap daar en ik ben zelfs nog nooit te laat geweest ;)
pi_113229702
Logician: Succes, ik hoop dat alles goed is :*
  vrijdag 22 juni 2012 @ 12:09:45 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_113230109
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 11:11 schreef maffemuts het volgende:

[..]

Als je bij mijn vlos na 15 min nog niet verschenen bent bellen ze altijd even of het wel goed gaat en plannen ze een nieuwe afspraak met je in... bij de jouwe laten ze een ieder maar wat aan hun lot over ? ( Ja ik weet wel dat afspraken je eigen verantwoordelijkheid zijn enzo, maar toch... )
Terwijl juist afspraken vergeten wel echt bij zwangeren hoort ook met die zwangerschapsdementie :D

Logi, heel veel succes!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 22 juni 2012 @ 12:17:27 #216
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113230393
We zijn net terug, geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap hier was de verloskundige erg bang voor vanwege mijn enorme buikpijn, kan niet meer rechtop staan en het is niet te harden ;(

Ze konden op de echo zien dat mijn spastische darmen aan het kolieken waren.. verklaard de pijn wel..

De zwangerschap zit netjes waar hij moet zitten, ben alleen volgens de echo 5wk ipv 7wk en dit zou kunnen komen doordat ik 8jr de nuvaring heb gehad en daardoor mijn eisprong wat later is geweest.

pfffff nu huisartsbellen (de mijne is al 2wk weg en pas 25jun terug) om iets te halen voor mijn darmen.
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_113230477
Logi, 'gelukkig' zijn het je darmen. :*
pi_113230479
Gelukkig dat met de zwangerschap alles goed is. Je buikpijn is minder.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 12:19:55 #219
35189 Troel
scherp en bot
pi_113230498
:*

Lekker in bed gaan liggen logi :*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_113230537
Jee Logician, wat een schrik! Gelukkig alles oké met de zwangerschap maar die pijn is natuurlijk niet tof. Hopelijk krijg je snel iets waardoor het beter wordt. Beterschap :*

Freecell; vaag zeg dat je vk niet even heeft gebeld.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  vrijdag 22 juni 2012 @ 12:21:59 #221
351479 KatyM
Hihaah!
pi_113230576
Troel, nikki, iedereen zwanger :o ?

Fijn dat het goed was met de beeb Logi, sterkte met je darmen :*
pi_113230738
Logician: Fijn om te horen dat je zwangerschap goed zit! En dat je pas 5 weken bent, verklaard dus ook waarom je eerder negatieve testen had! Wel rottig van je darmen, maar gelukkig is er iets voor, hopelijk helpt dat en worden je darmen snel weer wat rustiger :*
  vrijdag 22 juni 2012 @ 12:28:07 #223
35189 Troel
scherp en bot
pi_113230804
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 12:21 schreef KatyM het volgende:
Troel, nikki, iedereen zwanger :o ?

Fijn dat het goed was met de beeb Logi, sterkte met je darmen :*
Ik zwanger? Dan zou ik niemand Essure aanraden en verwacht ik volgende week de Paus op bezoek :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_113230893
Logi fijn dat de echo goed was!
Succes met je darmen
  vrijdag 22 juni 2012 @ 12:31:25 #225
351479 KatyM
Hihaah!
pi_113230937
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 12:28 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik zwanger? Dan zou ik niemand Essure aanraden en verwacht ik volgende week de Paus op bezoek :P
:D Tis ineens zo druk met niet zwangeren, bij ticootje was het ook zo, dus vragen kan altijd dacht ik :+
  † In Memoriam † vrijdag 22 juni 2012 @ 12:41:25 #226
309370 Nanadu
pi_113231358
Logican wat fijn dat het niet door je zwangerschap komt en hopen dat je snel wat tegen de pijn hebt.

Tico gefeliciteerd ondanks de moeilijke situatie eromheen.

Ik lig nu even op bed, want ga vanmiddag samen met mijn peuter naar zomerfeest van mijn werk. Dan kan ik nog even alle ouders en kinderen zien. Ik heb er wel zin in om weer even erop uit te zijn.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 12:46:27 #227
35189 Troel
scherp en bot
pi_113231567
Soms hoor je wat en is het ook gewoon extra interessant om hier mee te lezen :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_113231603
Gelukkig Logi! Nu hopen dat de pijn snel minder wordt.
pi_113231881
Logi, fijn dat alles zit waar het hoort te zitten! Balen van je darmen!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 22 juni 2012 @ 13:09:02 #230
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_113232463
Ouch Logi, dat klinkt niet fijn. Maar gelukkig ben je gewoon nog (binnenbaarmoederlijk) zwanger.

Nou ben ik met m'n stomme kop in een onmogelijke houding op de bank in slaap gevallen. Tja, zo krijg je dus bekkenpijn he :')

En ik ben in shock, heb de hele dag een bepaald iets nog niet hoeven doen :o
.... met gevoel voor drama....
pi_113232747
Kersjes, :D Houden zo! (niet die bekkenpijn dan he? :P dat mag snel weer weg)
I found myself alone,
pi_113232784
Ha, ben ik dankzij buienradar toch op 10 seconden voor de bui binnen met m'n waggeltempo! Ik dacht, laat ik eens een dag veel bewegen, misschien zet het meer in beweging...

Oeh, en nu afkloppen Kers..!
pi_113233274
Woei Kersjes, zou dit dan 1 van de goede dagen zijn? *O*
Geniet ervan zo lang het kan!

Ik schrok even van het bericht van Logi. Inderdaad, 'gelukkig' zijn het je darmen maar.

Omeltivio, je bent op mijn verjaardag uitgerekend *O*

Tico, gisteravond op mijn telefoon jouw verhaal proberen te volgen maar snapte het niet helemaal (vanwege moeheid denk ik). Nu weer opnieuw gelezen en meid, da's een verhaal zeg :o .. Ik wens jullie heel veel succes!

Hier alles goed, over 2 uur vakantie O-) .. Kijk er enorm naar uit! Laatste voorbereidingen, dingen overdragen.

Vandaag fijn en goed gesprek gehad met mijn leidinggevende. We hebben vastgesteld wanneer mijn verof in gaat (19 september) en wanneer het de bedoeling is dat ik weer start (10 januari daar ergens). En hoe ik erna ga werken enzo. En even uitgelegd wat er gisteren in het ziekenhuis is gezegd. Ja, fijn gevoel :)

Ik kan met een gerust hart alles en iedereen los laten de komende 2 weken.

En lekker van mijn nieuwe tuin genieten volgende week :o :o
Bijna niet te geloven .. Zit je dan 4 jaar tegen een woestijn aan te kijken en straks is alles glad en gloedjenieuw.

Iemand vroeg hier hoe het met Bodpa ging toch? Ik heb haar ook nog niet gesignaleerd of heb ik er gewoon keihard overheen gelezen?

Ik ben in een erg zonnig humeur vandaag *O* .. weet ook niet hoe het komt :+
  vrijdag 22 juni 2012 @ 13:43:19 #234
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_113233702
Oehh Bodpa... Zou ze bezig zijn?
pi_113234097
Ik heb even gekeken, 15 uur geleden voor het laatst gezien.
Maar ik kan het mis hebben hoor, maar zou die niet een datum hebben gekregen zeg maar?

15 uur geleden is niet schokkend ofzo, maar gemiddeld doet ze 3 posts op een dag als ik haar userhistory mag geloven dus, zou zomaar kunnen natuurlijk.
pi_113234375
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 13:53 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb even gekeken, 15 uur geleden voor het laatst gezien.
Maar ik kan het mis hebben hoor, maar zou die niet een datum hebben gekregen zeg maar?

15 uur geleden is niet schokkend ofzo, maar gemiddeld doet ze 3 posts op een dag als ik haar userhistory mag geloven dus, zou zomaar kunnen natuurlijk.
Die 3 posts per dag zijn gebaseerd op totaal aantal posts gedeeld door het aantal dagen dat je geregistreerd bent dus dat zegt helemaal niks :7

Als ik nu 3 maanden niet post heb ik nog steeds zoveel posts per dag en niet nul.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 22-06-2012 14:12:00 ]
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_113234795
Ik denk dat je gem aantal posts per dag dan daalt, maar dat terzijde. Of je moet al zolang meeschrijven dat 3 mnd te verwaarlozen zijn. :Y)

Van harte Tico en Joene! Hoe dan ook bijzonder, zo'n kleintje weer in je buik O+ .
pi_113237323
Gefeliciteerd nieuwe zwangere Tico! Veel succes met de keuzes en alles er omheen.

Hier alles oke, dertig weken echo gehad en voor de verandering een baby met het hoofd naar beneden. Eens kijken of het zo blijft dan weet ik ook eens hoe het voelt om zo te bevallen.

Fijne vakantie Twinkle! *O*

Kersjes, ik hoop echt dat alles binnen blijft vandaag behalve dan de bekkenpijn. ;)
pi_113237416
Ooit eerder een stuit meegemaakt begrijp ik Sopho? Of was het een dwarsligger? :D

Fijn dat ie nou goed ligt ;) .. Ook nog een rits plakplaatjes meegekregen voor in het fotoalbum?
pi_113238898
Gelukkig niks met de baby Logician!

Ik ging net naar de vk, omdat ik die afspraak nog had staan en de gynaecoloog zei van ja, je kan gaan, geef je de uitslagen van de echo enzo even en misschien heb je nog wat vragen voor ze.
Dus ik kom binnen en ze vroeg meteen of wij nog vragen hadden, (doet ze wel 4x in een gesprek en zelf vraagt of vertelt ze helemaal niks,heel irritant.)
Ze wist niet eens dat ik gister naar de gynaecoloog was geweest en ze zegt dat ik niet over genomen ben, terwijl die man dat gister dus wel zei en ik al een afspraak heb staan.
En of we nog vragen hadden.

Wat moet ik hier nu weer mee? Gister een halve dag ziekenhuis en hele heisa en nu zo vaag,alsof er niks is.
Heb geen zin om naar allebei toe te gaan en eerlijk gezegd heb ik wat meer vertrouwen in een gynaecoloog die gewoon de baby bekijkt met een echo.

Het moet ook altijd raar gaan *mopper*mopper*
  vrijdag 22 juni 2012 @ 15:55:14 #241
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113239199
Bedankt iedereen, lig nu eindelijk
Waarschijnlijk extra last van mijn spastische darm door de zwangerschap en stoppen met roken kan het ook erger maken. Nu aan de pijnstillers en een novicolon oid, hopen dat het snel minder wordt want het lijken wel weeen en heb al 4dgb niet gepoept..

Sorry voor de paniek vanmorgen :*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_113239433
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 15:48 schreef Troeta het volgende:
Gelukkig niks met de baby Logician!

Ik ging net naar de vk, omdat ik die afspraak nog had staan en de gynaecoloog zei van ja, je kan gaan, geef je de uitslagen van de echo enzo even en misschien heb je nog wat vragen voor ze.
Dus ik kom binnen en ze vroeg meteen of wij nog vragen hadden, (doet ze wel 4x in een gesprek en zelf vraagt of vertelt ze helemaal niks,heel irritant.)
Ze wist niet eens dat ik gister naar de gynaecoloog was geweest en ze zegt dat ik niet over genomen ben, terwijl die man dat gister dus wel zei en ik al een afspraak heb staan.
En of we nog vragen hadden.

Wat moet ik hier nu weer mee? Gister een halve dag ziekenhuis en hele heisa en nu zo vaag,alsof er niks is.
Heb geen zin om naar allebei toe te gaan en eerlijk gezegd heb ik wat meer vertrouwen in een gynaecoloog die gewoon de baby bekijkt met een echo.

Als je je beter voelt bij de gyn en die man heeft al aangegeven dat je bent overgenomen, dan zou ik gewoon die verloskundige 'afzeggen'. Opbellen en aangeven dat de gyn je heeft overgenomen, niet vragen dus, maar gewoon doorgeven. Ik zit zelf van begin af aan alleen bij de gyn (heb er 4 verschillende gehad tot nu toe, iedere afspraak een andere :+), en mij bevalt het in ieder geval prima daar :)
pi_113239559
Logician, fijn dat alles met de beeb in orde is!

Krijg je eigenlijk ook nog medicatie voor je spastische darm? Om de boel rustig te houden? Of alleen even de pijnstillers & movicolon?
pi_113239627
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 15:55 schreef Logician78 het volgende:
Bedankt iedereen, lig nu eindelijk
Waarschijnlijk extra last van mijn spastische darm door de zwangerschap en stoppen met roken kan het ook erger maken. Nu aan de pijnstillers en een novicolon oid, hopen dat het snel minder wordt want het lijken wel weeen en heb al 4dgb niet gepoept..

Sorry voor de paniek vanmorgen :*
Movicolon werkt gelukkig wel snel. Sterkte ermee :*
pi_113239632
Ja, ga ik ook doen denk ik, ben ook weggelopen zonder een nieuwe afspraak te maken :+
Die gynaecoloog zat al te mopperen dat ze me niet eerder doorgestuurd hadden en nu doet de vk zo, Geen zin een patient van hun te zijn waar ze lekker geld voor vangen als ze toch niks voor me doen. Bevalling doet de gynaecoloog ook vanwege pijnstilling.

(hoop dat je snel kan poepen)
  vrijdag 22 juni 2012 @ 16:07:00 #246
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_113239671
Troeta, vergeet niet dat je ze na de bevalling nog nodig hebt voor de controles. ;)
A grand adventure has begun.
pi_113239694
oja,haha, maar ik was wel beleefd hoor.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 16:07:29 #248
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113239697
Logician :o jeutje, wat schrikken zeg. Koliekpijn is ook niks maar iig fijn dat de zwangerschap zit waar ie moet zitten :*
Sterkte met je darmen!

Twinkle wat fijn dat je zo'n goed gesprek gehad hebt met je leidinggevende! :* :) Heerlijk.
Jeuj, een tuin, vakantie, het kan niet op he? Geweldig, geniet er lekker van meis! :*

Ik ben ook in een goeie bui vandaag, voel me steeds meer mijn oude zelf worden ipv ongeleid projectiel van hormonen. Gelukkig :) Ging lekker op mn werk maar nu wel pijn in de pootjes, dus lekker omhoog ermee en ff niks :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_113239728
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 16:07 schreef Keshet het volgende:
Troeta, vergeet niet dat je ze na de bevalling nog nodig hebt voor de controles. ;)
Ow? Enne? Is dat niet een of ander bureau waar je daarvoor terecht kan? Ik weet van niks namelijk :D OP zich wel handig om te weten, haha :+
  vrijdag 22 juni 2012 @ 16:09:18 #250
265732 Keshet
pi_113239782
Ik wist dat dus ook niet. Ik ga sowieso in 't ziekenhuis bevallen maar je schijnt na de geboorte nog controles te krijgen van 'je onderkantje'.
Dat heb ik de vorige keer even gemist. :+

EDIT: Hier moet je vantevoren even bellen naar een praktijk zodat ze alvast een beetje rekening met je kunnen houden en na de bevalling meld je je dan weer zodat ze iemand naar je toe kunnen sturen.

Ik heb net uit zitten rekenen wanneer ik verlof heb. :')
pi_113239951
Nou, eigenlijk deden die vk's vorige keer helemaal niks bij mij, niks gecontroleerd, maar wel de hielprik bij de baby gedaan. Dat deed die kraamhulp elke dag.
Maar dat zal iemand anders ook wel kunnen doen denk ik?

En wanneer kan ej met verlof?? Vond ik ook zo leuk om uit te rekenen,haha
  vrijdag 22 juni 2012 @ 16:14:36 #252
265732 Keshet
pi_113240019
Hielprik wordt volgens mij alleen door de verloskundige gedaan. Controles mogen voor zover ik weet niet alleen maar door de kraamhulp gedaan worden maar dat weet ik niet zeker want ik heb geen ervaring met kraamzorg. :P

Vrijdag 12 oktober is de grote dag! *O* :+
pi_113240065
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 16:09 schreef Keshet het volgende:
Ik wist dat dus ook niet. Ik ga sowieso in 't ziekenhuis bevallen maar je schijnt na de geboorte nog controles te krijgen van 'je onderkantje'.
Dat heb ik de vorige keer even gemist. :+

EDIT: Hier moet je vantevoren even bellen naar een praktijk zodat ze alvast een beetje rekening met je kunnen houden en na de bevalling meld je je dan weer zodat ze iemand naar je toe kunnen sturen.

Oh! Ja, ik heb begrepen dat de kraamzorg dat doet (je onderkant checken). Ik vraag 't straks eens even aan een vriendin & mijn schoonzusje. De eerste is net bevallen van nummer 2, en schoonzusje is zwanger van nummer 2. Wonen allebei in dezelfde buurt (wonen maar een paar straten uit elkaar), hebben dezelfde verzekering, dus ik ga ervan uit dat zij me wel kunnen vertellen hoe het hier werkt :) Kan me namelijk voorstellen dat zoiets ook nog per regio/verzekering kan verschillen...
pi_113240106
Ik ben trouwens over de helft :D *O*

Weliswaar maar met 1 dag, maar over de helft is over de helft :+
pi_113240315
Hier kwam de vk wel 3x langs in de kraamweek, maar checkte ze niets als daar geen aanleiding toe was. Ze heeft bij mij wel het knoopje van de hechtingen doorgeknipt omdat ik er wat last van had. Kraam heeft de hechtingen 2x bekeken en dagelijks pols, temperatuur en baarmoederstand. Laatste 2 dagen niet meer.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 22 juni 2012 @ 16:23:30 #256
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_113240401
quote:

heb ik allang gedaan. Vooral tot wanneer ik verlof wil hebben :o
  vrijdag 22 juni 2012 @ 16:57:33 #257
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_113241722
Vk komt volgens mij inderdaad nog 3x(?) op huisbezoek tijdens de kraamweek. De eerste 6 weken na de bevalling is zij verantwoordelijk voor jou en je baby, je kan ze dan ook altijd bellen als er wat raars of engs gebeurt of als je je ergens zorgen om maakt.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 17:02:02 #258
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_113241904
Ik heb vanmiddag de babykleertjes gewassen O+
Nu nog ruimte zien te creëren om ze allemaal op te slaan. Toch lastig dat de baby geen eigen kamer en kast krijgt. Zul je zien dat manlief zich de eerste tijd nog gaat vergissen en wanneer hij een onderbroek uit de la wil pakken ineens met een rompertje in zijn handen staat _O-
pi_113242111
quote:

Hier werkt het ziekenhuis samen met een specifieke VK, ik moet daar zelfs nog langskomen om even kennis te maken. Vraagt ze of ik ook even een potje urnie meeneem voor de controles _O- Ik mag bij iedere controle in het ziekenhuis een potje vullen, lijkt me wel genoeg controle oO<
pi_113243136
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 16:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben trouwens over de helft :D *O*

Weliswaar maar met 1 dag, maar over de helft is over de helft :+
Dat wou ik zeggen .. Gaat nu snel he ... WAAAAHH :D *O*
pi_113243209
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 15:48 schreef Troeta het volgende:

Jeetje, dus jij ook over naar de gyn dus. De gyn waar ik nu bij zit zou de vk inlichten. Ik was gister nog niet uit het ziekenhuis of de vk belde mij al op. In het begin klonk ze een beetje verbouwereerd omdat het pats boem bats zo even werd beslist. Maar ik heb daarna heel fijn met haar gepraat en ik had wel het idee dat er wederzijds begrip was voor de situatie. Ik ga idd ook gewoon nog naar de afspraak die we hadden staan en dan sluiten we het af.

Meid doe waar jij je goed bij voelt, da's het allerbelangrijkste! En als dat de gyn is, dan is dat zo. Moet je je niet schuldig over voelen ofzo verder :*
  vrijdag 22 juni 2012 @ 17:46:49 #262
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_113243585
Twinkle, zeg je nou dat ze d'r gyn moet doen? :D
  vrijdag 22 juni 2012 @ 17:53:48 #263
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_113243838
Wat moeders je liever niet vertellen als je zwanger bent... (niet geschikt voor gevoelige magen!)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar verder aan het 'genieten' van m'n verlof :')
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_113244242
Volgens mij doet de vk idd de hielprik en, als er aanleiding voor is, ook controle. De vk kwam hier thuis nog de krammetjes verwijderen. Kreeg zo'n leuk tangetje/knippertje mee van het zh :')

Maffe :X Hopen dat de creme werkt.
I found myself alone,
pi_113244335
Hier komt de GGD voor de hielprik, niet de vk. Uiteindelijk is het bij ons in het zkh gedaan en ik was er niet eens bij! Ik zat net te ontbijten...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113244573
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 17:02 schreef Kersjes het volgende:
Ik heb vanmiddag de babykleertjes gewassen O+
Nu nog ruimte zien te creëren om ze allemaal op te slaan. Toch lastig dat de baby geen eigen kamer en kast krijgt. Zul je zien dat manlief zich de eerste tijd nog gaat vergissen en wanneer hij een onderbroek uit de la wil pakken ineens met een rompertje in zijn handen staat _O-
O+ fijn he als dat klaar is!
Hier is ook alles gewassen en gestreken (nou ja bijna alles, de.dingen die k later gekocht heb nog niet :P)
Nu nog even de kast uitsoppen en alles neerleggen/ophangen.

Begin geloof toch een beetje nesteldrang te krijgen (niet te veel hoor ;))
Maar mn slaapkamer moet.opgeruimd enzo. Daar begon ik gisteravond mee (om kwart over 11).
Toch beetje.t idee dat ik dinsdag 37 weken ben en dat ze dan mag komen. Brengt toch wat stress met zich mee hehe. Vooral de dingen die nog.moeten gebeuren hehe.
pi_113246263
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 16:08 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ow? Enne? Is dat niet een of ander bureau waar je daarvoor terecht kan? Ik weet van niks namelijk :D OP zich wel handig om te weten, haha :+
Bij mij is ze maar 1 keer langsgeweest na de bevalling, om down under te controleren (doet de kraamzorg ook elke dag) en om de eventuele hechtingen los te knippen.

Verder heeft ze de hielprik bij de uk uitgevoerd.
.: Let epsilon be smaller than zero :.
pi_113246309
Zo lekker hè, dat je wat omhoog voelt komen en dan ineens je hele mond vol maagzuur hebt :') :r

Zwanger O+ :')
pi_113246347
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 19:03 schreef Gerberaatje het volgende:
Zo lekker hè, dat je wat omhoog voelt komen en dan ineens je hele mond vol maagzuur hebt :') :r

Zwanger O+ :')
+1
2x vandaag :')
1x met hoesten, ook fijn..
pi_113247099
Heerlijk Gerbera, vooral als je stokbroodje kruidenboter gegeten hebt:D

Bij mij checkte de kraam elke dag m'n onderkantje, iets minder had idd wel gekund...deze keer maar wat indimmen dat geloer;)

ook apart Twink dat ze verbaast reageert, je zal toch niet de eerste zijn die over genomen word,mja, fijn dat het gesprek later wel ok was.

Das niet fijn maffe :X Heb je al een donut waar je op kan zitten :+

Ik zag wel een leuke gyn lopen kersjes!!!!!!!
pi_113248205
Onze tweede zoon S.il is vanavond om 17.55 geboren. Hij weegt 3065 gram.
Foto's en nadere info volgen.
pi_113248262
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 19:51 schreef bodpa09 het volgende:
WAAAAAH gefeliciteeeeeerd!!!! *O* *O* *O* Is alles goed met jou en S i l ? O+ O+ O+
Heeft M. hem al gezien, en hoe reageerde hij?
Geweldig leuke naam trouwens!
Dikke :*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 22 juni 2012 @ 19:54:10 #273
265732 Keshet
pi_113248315
Bodpa van harte gefeliciteerd met de geboorte van S i l! *O* *O* *O*
Prachtige naam!
pi_113248320
Gefeliciteerd bodpa!!!!!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_113248332
Jaaaa hij is er O+ ontzettend van harte gefeliciteerd vrouw! Is alles goed gegaan? :*
  vrijdag 22 juni 2012 @ 19:55:53 #276
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_113248395
Gefeliciteerd Bodpa!! *O* Welcome to the world Sil!! O+
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_113248477
Bodpa gefeliciteerd, je komt het al snel melden!! *O*
  vrijdag 22 juni 2012 @ 19:57:48 #278
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_113248484
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 19:51 schreef bodpa09 het volgende:
gefeliciteerd! *O*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_113248513
Gefeliciteerd! *O*
pi_113248533
Gefeliciteerd met S.il! Geweldig *O*
  vrijdag 22 juni 2012 @ 20:01:26 #281
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_113248626
bodpa, wat geweldig! Van harte gefeliciteerd! En weer een mooie naam O+
pi_113248700
Bodpa man en M gefeliciteerd met jullie zoon en broertje *O* *O* *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_113248702
Bodpa gefeliciteerd!! Leuke naam. Hopelijk alles goed gegaan?
  Moderator vrijdag 22 juni 2012 @ 20:03:48 #284
5428 crew  miss_sly
pi_113248719
Ooh bodpa, daar is hij al, jullie tweede zoon! Wow, gefeliciteerd! Prachtige naam O+
Ik hoop dat alles goed is met jullie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 22 juni 2012 @ 20:04:30 #285
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_113248748
Bodpa gefeliciteerd met s il!!!! Hopelijk alles goed gegaan.
pi_113248787
Bodpa, gefeliciteerd!!! *G* Daar is jouw kleine man, geniet van elkaar O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113248857
Bodpa O+ je 2e mannetje! Wat heeeeerlijk dat hijnu echt bij jullie is! Héle mooie naam heeft ie gekregen! Geniet van t ontdekken, vooral ook samenmet M! Het is zoooo anders bijzonder met 2 O+
Heel veel geluk voortaan metzn 4tjes!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_113248892
Ik vind het zo bizar dat er hier over een paar weken ook weer een kindje bij is :o stond vanmiddag éérst een poepbroek van het gespookte te verschonen :') , maat 5. En later pakte ik vast wat luiers maatje 1 uit om vast klaar te leggen in de commode.... Het verschil :o *shocking*
  vrijdag 22 juni 2012 @ 20:09:40 #289
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113248950
Bodpa gefeli!!! :* *G* Mooie naam! O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_113249073
Is t ook Gerbera! Je meiske groeit geen dag zo hard als die dag dat ze grote zus wordt, qua lijf, qua wijsheid en vooral qua trots waarschijnlijk!! O+

Ik tilde Lena de volgende ochtend op de commode en vroeg me echt af hoe ze die nacht 5kg zwaarder geworden was..
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  † In Memoriam † vrijdag 22 juni 2012 @ 20:13:40 #291
43556 miss_dynastie
pi_113249120
Van harte bodpa :* *O*
  vrijdag 22 juni 2012 @ 20:14:44 #292
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_113249157
Bodpa van harte gefeliciteerd met s.il *O*
W
Z
E
pi_113249229
Bodpa, van harte gefeliciteerd!! *O* Idd een snelle melding :P
pi_113249251
Bodpa gefeliciteerd met je tweede zoon! Hoop dat alles helemaal goed en geweldig is!

Over kleine luiers gesproken, met de kruidvatvoordeelkaart kost een pak newbornpampers nu 5,74,dus voor wie wil inslaan!
pi_113249275
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 20:12 schreef Poppedein het volgende:
Is t ook Gerbera! Je meiske groeit geen dag zo hard als die dag dat ze grote zus wordt, qua lijf, qua wijsheid en vooral qua trots waarschijnlijk!! O+

Ik tilde Lena de volgende ochtend op de commode en vroeg me echt af hoe ze die nacht 5kg zwaarder geworden was..
Dat zei Sproet me van de week ook al! Dat je grote dan ineens nóg groter en vooral ook zwaarder lijkt :D gewoon, in 1 moment.... Nou gaat mijn grote al mega-keihard op het moment... *zucht* O+

Vanavond net na het eten (nog aan tafel) moest mijn shirt weer omhoog, broekband naar beneden.. er gingen 2 handjes op de bovenkant van mijn buik, en dan die blik als ze idd even iets onder die handen voelt bewegen (pfff ik loop vol als ik dit tik O+ echt het is zoooo bijzonder :'( die 2 lijken gewoon al een band te hebben) helemaal blij, en dan naar papa kijken en zeggen: zusje! Zusje uit? Bijja! (we leggen uit dat ze 'binnenkort' komt al is dat natuurlijk nog abstract voor een nog geen 23 maander...)

Zucht. Hormonen O+
pi_113249289
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 20:16 schreef Troeta het volgende:
Bodpa gefeliciteerd met je tweede zoon! Hoop dat alles helemaal goed en geweldig is!

Over kleine luiers gesproken, met de kruidvatvoordeelkaart kost een pak newbornpampers nu 5,74,dus voor wie wil inslaan!
Max 3 pakken, helaas.... (ik heb vanmiddag ingeslagen... :D)
pi_113249307
Bodpa Gefeliciteerd!!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  † In Memoriam † vrijdag 22 juni 2012 @ 20:18:37 #298
309370 Nanadu
pi_113249316
Bodpa gefeliciteerd!! Is het allemaal goed verlopen? Of was het hels?
pi_113249357
Die grote billen dan ineens van je oudste, ik vond het echt shocking :o
pi_113249410
En die van mij hééft al van die grote billen :D :o O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')