Ik had dat met een vest. Dat rook ineens zo chemisch en synthetisch.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:00 schreef Juud79 het volgende:
Toen ik zwanger was van Lientje, had ik voor de test al zo'n vermoeden.
Ik ging namelijk poetsen met een schoonmaakmiddel dat ik al langer gebruikte en rook opeens amoniak, terwijl ik dat voor de tijd nooit had geroken. Volgens manlief rook het gewoon normaal naar fris schoonmaakmiddel.
In de supermarkt lopen vond ik ook verschrikkelijk, al die stinkende mensen...
Raar dat ze niet bellen. Doen ze hier ook altijd. Tenminste als het een keer voor komt. Als je vaker afspraken vergeet bellen ze niet meer.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:42 schreef freecell het volgende:
Meh Logi! Succes!
En nee, ze hebben niet gebeld!
Dit is mijn derde zwangerschap daar en ik ben zelfs nog nooit te laat geweestquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:46 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Raar dat ze niet bellen. Doen ze hier ook altijd. Tenminste als het een keer voor komt. Als je vaker afspraken vergeet bellen ze niet meer.
Terwijl juist afspraken vergeten wel echt bij zwangeren hoort ook met die zwangerschapsdementiequote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:11 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Als je bij mijn vlos na 15 min nog niet verschenen bent bellen ze altijd even of het wel goed gaat en plannen ze een nieuwe afspraak met je in... bij de jouwe laten ze een ieder maar wat aan hun lot over ? ( Ja ik weet wel dat afspraken je eigen verantwoordelijkheid zijn enzo, maar toch... )
Ik zwanger? Dan zou ik niemand Essure aanraden en verwacht ik volgende week de Paus op bezoekquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:21 schreef KatyM het volgende:
Troel, nikki, iedereen zwanger?
Fijn dat het goed was met de beeb Logi, sterkte met je darmen
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zwanger? Dan zou ik niemand Essure aanraden en verwacht ik volgende week de Paus op bezoek
Die 3 posts per dag zijn gebaseerd op totaal aantal posts gedeeld door het aantal dagen dat je geregistreerd bent dus dat zegt helemaal niksquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:53 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb even gekeken, 15 uur geleden voor het laatst gezien.
Maar ik kan het mis hebben hoor, maar zou die niet een datum hebben gekregen zeg maar?
15 uur geleden is niet schokkend ofzo, maar gemiddeld doet ze 3 posts op een dag als ik haar userhistory mag geloven dus, zou zomaar kunnen natuurlijk.
Als je je beter voelt bij de gyn en die man heeft al aangegeven dat je bent overgenomen, dan zou ik gewoon die verloskundige 'afzeggen'. Opbellen en aangeven dat de gyn je heeft overgenomen, niet vragen dus, maar gewoon doorgeven. Ik zit zelf van begin af aan alleen bij de gyn (heb er 4 verschillende gehad tot nu toe, iedere afspraak een anderequote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:48 schreef Troeta het volgende:
Gelukkig niks met de baby Logician!
Ik ging net naar de vk, omdat ik die afspraak nog had staan en de gynaecoloog zei van ja, je kan gaan, geef je de uitslagen van de echo enzo even en misschien heb je nog wat vragen voor ze.
Dus ik kom binnen en ze vroeg meteen of wij nog vragen hadden, (doet ze wel 4x in een gesprek en zelf vraagt of vertelt ze helemaal niks,heel irritant.)
Ze wist niet eens dat ik gister naar de gynaecoloog was geweest en ze zegt dat ik niet over genomen ben, terwijl die man dat gister dus wel zei en ik al een afspraak heb staan.
En of we nog vragen hadden.
Wat moet ik hier nu weer mee? Gister een halve dag ziekenhuis en hele heisa en nu zo vaag,alsof er niks is.
Heb geen zin om naar allebei toe te gaan en eerlijk gezegd heb ik wat meer vertrouwen in een gynaecoloog die gewoon de baby bekijkt met een echo.
Het moet ook altijd raar gaan *mopper*mopper*
Movicolon werkt gelukkig wel snel. Sterkte ermeequote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:55 schreef Logician78 het volgende:
Bedankt iedereen, lig nu eindelijk
Waarschijnlijk extra last van mijn spastische darm door de zwangerschap en stoppen met roken kan het ook erger maken. Nu aan de pijnstillers en een novicolon oid, hopen dat het snel minder wordt want het lijken wel weeen en heb al 4dgb niet gepoept..
Sorry voor de paniek vanmorgen
Ow? Enne? Is dat niet een of ander bureau waar je daarvoor terecht kan? Ik weet van niks namelijkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:07 schreef Keshet het volgende:
Troeta, vergeet niet dat je ze na de bevalling nog nodig hebt voor de controles.
Oh! Ja, ik heb begrepen dat de kraamzorg dat doet (je onderkant checken). Ik vraag 't straks eens even aan een vriendin & mijn schoonzusje. De eerste is net bevallen van nummer 2, en schoonzusje is zwanger van nummer 2. Wonen allebei in dezelfde buurt (wonen maar een paar straten uit elkaar), hebben dezelfde verzekering, dus ik ga ervan uit dat zij me wel kunnen vertellen hoe het hier werktquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:09 schreef Keshet het volgende:
Ik wist dat dus ook niet. Ik ga sowieso in 't ziekenhuis bevallen maar je schijnt na de geboorte nog controles te krijgen van 'je onderkantje'.
Dat heb ik de vorige keer even gemist.
EDIT: Hier moet je vantevoren even bellen naar een praktijk zodat ze alvast een beetje rekening met je kunnen houden en na de bevalling meld je je dan weer zodat ze iemand naar je toe kunnen sturen.
Ik heb net uit zitten rekenen wanneer ik verlof heb.![]()
heb ik allang gedaan. Vooral tot wanneer ik verlof wil hebbenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:09 schreef Keshet het volgende:
Ik heb net uit zitten rekenen wanneer ik verlof heb.![]()
Hier werkt het ziekenhuis samen met een specifieke VK, ik moet daar zelfs nog langskomen om even kennis te maken. Vraagt ze of ik ook even een potje urnie meeneem voor de controlesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:09 schreef Keshet het volgende:
EDIT: Hier moet je vantevoren even bellen naar een praktijk zodat ze alvast een beetje rekening met je kunnen houden en na de bevalling meld je je dan weer zodat ze iemand naar je toe kunnen sturen.
Dat wou ik zeggen .. Gaat nu snel he ... WAAAAHHquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben trouwens over de helft![]()
Weliswaar maar met 1 dag, maar over de helft is over de helft
Jeetje, dus jij ook over naar de gyn dus. De gyn waar ik nu bij zit zou de vk inlichten. Ik was gister nog niet uit het ziekenhuis of de vk belde mij al op. In het begin klonk ze een beetje verbouwereerd omdat het pats boem bats zo even werd beslist. Maar ik heb daarna heel fijn met haar gepraat en ik had wel het idee dat er wederzijds begrip was voor de situatie. Ik ga idd ook gewoon nog naar de afspraak die we hadden staan en dan sluiten we het af.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:48 schreef Troeta het volgende:
Het moet ook altijd raar gaan *mopper*mopper*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder aan het 'genieten' van m'n verlof
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:02 schreef Kersjes het volgende:
Ik heb vanmiddag de babykleertjes gewassen![]()
Nu nog ruimte zien te creëren om ze allemaal op te slaan. Toch lastig dat de baby geen eigen kamer en kast krijgt. Zul je zien dat manlief zich de eerste tijd nog gaat vergissen en wanneer hij een onderbroek uit de la wil pakken ineens met een rompertje in zijn handen staat
Bij mij is ze maar 1 keer langsgeweest na de bevalling, om down under te controleren (doet de kraamzorg ook elke dag) en om de eventuele hechtingen los te knippen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ow? Enne? Is dat niet een of ander bureau waar je daarvoor terecht kan? Ik weet van niks namelijkOP zich wel handig om te weten, haha
+1quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:03 schreef Gerberaatje het volgende:
Zo lekker hè, dat je wat omhoog voelt komen en dan ineens je hele mond vol maagzuur hebt![]()
Zwanger![]()
WAAAAAH gefeliciteeeeeerd!!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:51 schreef bodpa09 het volgende:
Onze tweede zoon S.il is vanavond om 17.55 geboren. Hij weegt 3065 gram.
Foto's en nadere info volgen.
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:51 schreef bodpa09 het volgende:
Onze tweede zoon S.il is vanavond om 17.55 geboren. Hij weegt 3065 gram.
Foto's en nadere info volgen.
Dat zei Sproet me van de week ook al! Dat je grote dan ineens nóg groter en vooral ook zwaarder lijktquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:12 schreef Poppedein het volgende:
Is t ook Gerbera! Je meiske groeit geen dag zo hard als die dag dat ze grote zus wordt, qua lijf, qua wijsheid en vooral qua trots waarschijnlijk!!
Ik tilde Lena de volgende ochtend op de commode en vroeg me echt af hoe ze die nacht 5kg zwaarder geworden was..
Max 3 pakken, helaas.... (ik heb vanmiddag ingeslagen...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:16 schreef Troeta het volgende:
Bodpa gefeliciteerd met je tweede zoon! Hoop dat alles helemaal goed en geweldig is!
Over kleine luiers gesproken, met de kruidvatvoordeelkaart kost een pak newbornpampers nu 5,74,dus voor wie wil inslaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |