SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
inderdaad Stream.... ik heb nog nooit loopkleding online gekocht en zal het niet zo snel doen ook... lijkt me gewoon minder leuk dan een uurtje struimen in een hardloopwinkel'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik loop uit principe niet in tights. Ik ben al zo dun, in een tight lijk ik een rennende soepstengel
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Oh dat weertje, mocht ik maar wat langer lopen dan een kwartier!
Nu grote bek en straks kun je me opdwijlen![]()
Als ik het gelopen heb ( ga er van uit dat het lukt), dan zit ik gewoon al op de helft van mijn run2day schema. Ergo, het wordt aftellen tot de 5kmEn een paar weken geleden had ik al moeite met 2 minuten
Zo heerlijk dit.
![]()
Ik loop gewoon in sportkleding, geen specifieke hardloopkleding, trainingsbroek, t-shirts met lange mouwen en in de winter laagjes, no problemGa toch niet veel harder lopen van die andere kleding
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Soepstengelsquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:02 schreef MaLo het volgende:
Ik loop uit principe niet in tights. Ik ben al zo dun, in een tight lijk ik een rennende soepstengelDat heb ik echt al 12 jaar niet meer gehad
![]()
![]()
Eensquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
inderdaad Stream.... ik heb nog nooit loopkleding online gekocht en zal het niet zo snel doen ook... lijkt me gewoon minder leuk dan een uurtje struimen in een hardloopwinkelOf gewoon de hele middag er blijven. Hardloopkleren
.
![]()
Dat is het ook. Maar als je bijna geen vrije tijd hebt, is dit een zeer goede en makkelijke oplossing wanneer je iets binnen een paar dagen wilt hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
inderdaad Stream.... ik heb nog nooit loopkleding online gekocht en zal het niet zo snel doen ook... lijkt me gewoon minder leuk dan een uurtje struimen in een hardloopwinkel![]()
maar eerlijk is eerlijk...ik heb wel een tight in de kast hoor maar gebruik hem eigenlijk zelden...alleen nu in de winter als het regent omdat dan mijn benen toch wat te snel afkoelen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
true..mijn probleem is dat, als het terug moet, het dichtst bijzijnde postkantoor 30km ver is dus dan ik net zo goed naar de stad rijdenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:04 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dat is het ook. Maar als je bijna geen vrije tijd hebt, is dit een zeer goede en makkelijke oplossing wanneer je iets binnen een paar dagen wilt hebben.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo'n tight staat bij mij echt voor geen meter. Staat zo strak en het lijkt raar.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Heb er zelf ook bewust niet voor gekozenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:07 schreef CantFazeMe het volgende:
Zo'n tight staat bij mij echt voor geen meter. Staat zo strak en het lijkt raar.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:01 schreef GotC het volgende:
Yur heeft niet eens kunnen reageren in z'n eigen topic![]()
.
Is 'ie nu op gesprek?
Niet meer actief op Fok!![]()
Nóg harder lopen, nah doe maar nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:04 schreef MaleDuck het volgende:
Ik loop gewoon in sportkleding, geen specifieke hardloopkleding, trainingsbroek, t-shirts met lange mouwen en in de winter laagjes, no problemGa toch niet veel harder lopen van die andere kleding
.
who cares? ik denk dat, zeker je medelopers, er echt niet op lettenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:07 schreef CantFazeMe het volgende:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik voel me ook niet heel prettig in een tight, heb wel een 3/4 maar wil altijd iets over m'n kont hebben.![]()
succes!quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:10 schreef streamnl het volgende:
Oke nu ga ik even een uurtje of twee kei hard blokken.
Tenminste dat ga ik proberen, dus![]()
![]()
Ik ook, hoe strakker sportkleding zit hoe beterquote:Maakt toch niet uit of het staat of niet, gaat erom of het lekker zitquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:07 schreef CantFazeMe het volgende:
![]()
![]()
Het mooiste is dat juist die schneller, schneller mensen nu zelfs Honselaar omarmenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
True, maar het is voor beginners (en eigenwijze meer gevorderden zoals ondergetekende) wel goed om te weten dat het geen efficiënte manier van trainen is om elke keer zo snel mogelijk van A naar B te komen
. Wel cool om te zien dat dat besef steeds meer doordringt en dat mensen ook echt bezig zijn met bewust langzamer lopen
.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik doe gezellig met je mee, maar dan thesis schrijven!quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:10 schreef streamnl het volgende:
Oke nu ga ik even een uurtje of twee kei hard blokken.
Tenminste dat ga ik proberen, dus![]()
Succes met blokken!![]()
![]()
ik ben dol op tights, ze zitten een stuk beter dan sportbroekjes
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Denk dat het daar een beetje het verkeerde seizoen voor is nu. Weet dat zeeman dat herfst/winter in elk geval wel in kindermaten heeft.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:11 schreef SunTzu het volgende:
Die loopkleding he, is ook te koop bij Zeeman ofniet? Ik wil nog een thermoshirt scoren.![]()
en nu zie ik dus een soepstengel op pootjes, ala tekenfilm, door de straten rennenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:02 schreef MaLo het volgende:
Ik loop uit principe niet in tights. Ik ben al zo dun, in een tight lijk ik een rennende soepstengel
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ok dan maar van het weekend de stad in ff rondkijken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:13 schreef Shravani het volgende:
[..]
Denk dat het daar een beetje het verkeerde seizoen voor is nu. Weet dat zeeman dat herfst/winter in elk geval wel in kindermaten heeft.![]()
Ik zou wel een uurtje willen slapen geloof ik![]()
Dat krijg je er van he... minder gelopen dus gelijk minder energie![]()
![]()
dan duik je toch lekker je bed in ?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:15 schreef Shravani het volgende:
Ik zou wel een uurtje willen slapen geloof ik![]()
Dat krijg je er van he... minder gelopen dus gelijk minder energieIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Kan niet, moet zo zoonlief uit school halen en dan op zoek naar z'n traktatie voor vrijdag..( Ben al blij dat z'n voetbal seizoen afgelopen is)quote:![]()
ik ken Honselaar's methodes niet maar het lijkt me wel zo dat je een goede combinatie aan hou van en snelheidstrainingen en lange langzame duurlopen want bij trainen op of alleen snelheid of alleen afstand kom je er ook niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het mooiste is dat juist die schneller, schneller mensen nu zelfs Honselaar omarmen
Komende zondag maar eens kijken hoe het met de snelheid gesteld is op de lange afstand'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je hebt hem van de week van Schiphol opgehaald?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:16 schreef Shravani het volgende:
[..]
Kan niet, moet zo zoonlief uit school halen en dan op zoek naar z'n traktatie voor vrijdag..( Ben al blij dat z'n voetbal seizoen afgelopen is)![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:19 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt hem van de week van Schiphol opgehaald?
whahaha nou als dat zo was had ik 'm mooi laten staanquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:19 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt hem van de week van Schiphol opgehaald?![]()
![]()
[..]
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:21 schreef Shravani het volgende:
Hmm traktatie shoppen is eigenlijk zo erg nog niet, kom namelijk langs de Decathlon
[..]
![]()
Vanochtend trouwens begonnen in Ik loop, dus ik besta. Leuk boekje. Staan herkenbare dingen in, maar ik denk dat ik er als niet-hardloper/beginnende hardloper die iedere keer zichzelf moet motiveren weinig mee had gekund
.
[..]
Je hebt hem van de week van Schiphol opgehaald?!
Zwemshizzle! Na de vakantie maar eens gaan kijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
![]()
ik ga vrijdag zwemmen. Om 07.30 heerlijk! Geen botsende oudjes in het water.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Zwemmenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:36 schreef CantFazeMe het volgende:
ik ga vrijdag zwemmen. Om 07.30 heerlijk! Geen botsende oudjes in het water.
Nog 2.5 week, dan ga ik ook weer (bijna) dagelijks
![]()
![]()
Zwemmen is fijn!! Alleen red ik dat niet met werk
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik was vroeger een polsstokhoogspringer, zonder stok, dat wel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vroeger was ik Pamela Anderson, zonder tetten, dat wel.![]()
Zwemmen, brrrr! Ik ben een kat in een mensenlichaam, 't is dat ik er niet zo op gebouwd ben me met m'n tong te wassen en onder de douche moet, maar verder ga ik niet voor m'n lol het water in.![]()
Helaas ook niet lopen vandaag, rustdag. Hopelijk valt het mee met het onweer morgen-middag, moet overdag werken dus ik kan niet voor de voorspelde buien gaan lopen... Geen last van m'n knie nadat ik gisteren een stuk langzamer gelopen heb (en wel wat tijd aan de les geplakt heb, dezelfde afstand alleen in meer tijd), dus ik wil geen gedwongen tweede rustdag.
Maar eventjes een aantal keertjes langzaam aan doen, hoop dat ik daarna wel de snelheid weer wat kan opvoeren. Ik weet dat 't geen wedstrijd is, maar een beetje een redelijke tijd neerzetten is toch ook wel leuk. Vond 10km/hr zo'n mooi rond getal.![]()
![]()
Zelfde hier. Van die lastige tijden dat het bad voor baanzwemmen open is. Vanaf half 8 bijvoorbeeld terwijl ik om 8:00 op het werk moet zijn. Anders had ik dat naast hardlopen gedaan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Zwemmen is fijn!! Alleen red ik dat niet met werk![]()
Ik wil ook gaan zwemmen binnenkortOmdat ik nu eigenlijk alleen hardloop..
Alleen nog even een leuk en betaalbaar zwembad vinden in de buurt
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Honselaar zegt, wat Vikje hier nu ook zegt, dat hardlopen praatlopen is. Je dient dus tijdens een duurloop een gewoon gesprek aan kunnen gaan. Doe je dit niet dan loop je te hard. Wat jij nu ook doet tijdens je Z[1-5] experiment. Het is feitelijk wat ze ook in loopgroepjes doen (zie GotC's verhalen met 10k lopen en hele gesprekken hebben).quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ken Honselaar's methodes niet maar het lijkt me wel zo dat je een goede combinatie aan hou van en snelheidstrainingen en lange langzame duurlopen want bij trainen op of alleen snelheid of alleen afstand kom je er ook niet.
Komende zondag maar eens kijken hoe het met de snelheid gesteld is op de lange afstand
Verder heeft ie nog eoa ezelsbruggetje met hardlopen alleen die vergeet ik altijd. Komt erop neer dat je common sense moet gebruiken en blessures moet beperken, want blessures zorgen ervoor dat je niet kan lopen.
Voor de rest zegt ie wel meer zinnige dingen. Eigenlijk een must read voor lopers.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat heb ik ook op ern blauwe maandag gedaan. Vond er alleen niks aan. Zat op reddend zwemmen en kreeg toen een uitnodiging van een coach. Maar was niks voor mij.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik zit weer eens in dubio..
Ga ik hardlopen ergo conditietraining of toch voor een uurtje pilates ergo aan lijf werken en spieropbouw..What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Of allebei, voor de echte bikkelsquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik zit weer eens in dubio..
Ga ik hardlopen ergo conditietraining of toch voor een uurtje pilates ergo aan lijf werken en spieropbouw..![]()
![]()
Hé, zeg, ik heb wel echt mensen van de verdrinkingsdood gered jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was vroeger een polsstokhoogspringer, zonder stok, dat wel.![]()
Ja doei.![]()
Ja dat wilde ik eigenlijk doen maar heb ik geen tijd meer voor.. dus moet er nu 1 doen en dan morgen de ander maar weet niet wat eerstquote:
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
http://www.endomondo.com/workouts/65198565
En ik maar denken dat ik verrekte traag liepVoor sommigen hier is dat ook zo
![]()
![]()
Jeetje netjes! Heel stabiel gelopen zegquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dank jequote:Op woensdag 20 juni 2012 13:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Jeetje netjes! Heel stabiel gelopen zeg![]()
bijna 20 minuten gelopen![]()
![]()
Damn verbrand je met zo'n afstand 271 kcal? Waar basseerd endomondo dat op? Moet je je gewicht invoeren?quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Vandaag de spieren, morgen de conditie.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik eigenlijk doen maar heb ik geen tijd meer voor.. dus moet er nu 1 doen en dan morgen de ander maar weet niet wat eerstIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Gewicht + lengte denk ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Damn verbrand je met zo'n afstand 271 kcal? Waar basseerd endomondo dat op? Moet je je gewicht invoeren?Maar dat soort getallen moet je met een korrel zout nemen hoor.
![]()
Ja goed plan dan ga ik vrijdag weer fitnessen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:36 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vandaag de spieren, morgen de conditie.
Dan heb ik vandaag spieren, morgen conditie vrijdag weer spieren en ga ik zaterdag lesje spinning doen voor conditie en dan zondag nog een keer lopen
Net het boek het duurloopmisverstand besteld. Ben benieuwd wat daar allemaal voor info in staat. Schijnt meer op souplesse te zijn gericht.![]()
Neuh, prima tempoquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
![]()
.
Het jeukt onder m'n tape.
Gewicht + lengte. En korrel zout idd, maar het geeft wel een indicatie.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Damn verbrand je met zo'n afstand 271 kcal? Waar basseerd endomondo dat op? Moet je je gewicht invoeren?
Met hardlopen verbrand je wel idioot veel calorieën. Meer dan met fietsen!Niet meer actief op Fok!![]()
Ja lijkt me sterk zulke getallen idd!quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:37 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Gewicht + lengte denk ikMaar dat soort getallen moet je met een korrel zout nemen hoor.
Maar sowieso zijn dat soort dingen moeilijk te bereken.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik heb ergens anders jeukquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neuh, prima tempo.
Het jeukt onder m'n tape.
Zal zo eens douchen en mijn vreetkick indammen.
![]()
[..]
Hmm waarom wist ik niet dat jij ging lopen. Ik had een mooi zinnetje in gedacht speciaal voor jouquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
![]()
* streamnl *evil laugh*mare netjes gelopen.
![]()
Ik zat trouwens net te kijken hoe groot een rondje om mijn dorp is, nog net geen 10km....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus... rara welk route ga ik zaterdag lopen![]()
![]()
En misschien dat ik mijn vrouw zo ver krijg dat ze mee gaat op de fiets. Mits het zonnig is, anders weet ik het antwoord al
[ Bericht 0% gewijzigd door streamnl op 20-06-2012 13:53:45 ]![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:46 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
[..]
Hmm waarom wist ik niet dat jij ging lopen. Ik had een mooi zinnetje in gedacht speciaal voor jou
![]()
Ik zat trouwens net te kijken hoe groot een rondje om mijn dorp is, nog net geen 10km....Omdat ik mijn internet uit had staan deze keer, aangezien dit mijn eerste duurloopje zou worden had ik besloten om me daar volledig op te concentreren. Dus volgende keer mag u weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus... rara welk route ga ik zaterdag lopen![]()
![]()
En misschien dat ik mijn vrouw zo ver krijg dat ze mee gaat op de fiets. Mits het zonnig is, anders weet ik het antwoord al![]()
Loopt ze niet hard ?Ik ken nog wel een, zeker niet onaantrekkelijke, Belgische dame die haar wil hebben.
Dit is een privé route zegt de website.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:46 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
[..]
Hmm waarom wist ik niet dat jij ging lopen. Ik had een mooi zinnetje in gedacht speciaal voor jou
![]()
Ik zat trouwens net te kijken hoe groot een rondje om mijn dorp is, nog net geen 10km...."dit is een privéroute."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus... rara welk route ga ik zaterdag lopen![]()
![]()
En misschien dat ik mijn vrouw zo ver krijg dat ze mee gaat op de fiets. Mits het zonnig is, anders weet ik het antwoord al
Moment even kijken hoe ik dat aanpas.
Poging 2:
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=896478&key=MRwcFN63GcmYs
deze wel?
@Sexy, ze is pas op de helft bij Evy. Dus ze houdt dit nog niet vol. Maar over een tijdje hoop ik dat ze inderdaad mee loopt op deze route.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:50 schreef streamnl het volgende:
Poging 2:
deze wel?Leuk hoor, zo'n rondje
. Ik ga me maar niet wagen aan een rondje rond Den Haag
.
Straks Haagse bos, echt zin in.
Ooooh gezelligquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:50 schreef streamnl het volgende:
Poging 2:
deze wel?
@Sexy, ze is pas op de helft bij Evy. Dus ze houdt dit nog niet vol. Maar over een tijdje hoop ik dat ze inderdaad mee loopt op deze routeHandig dat je haar dan ook kan motiveren.
En zo he vette routeAls je over de drempel struikelt lig je al zo goed als in Belgie!
![]()
Ik vind door de bossen lopen ook echt leuk. Daar loop ik het liefst. Maar rondje Eersel staat nog op mijn to do listquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]Leuk hoor, zo'n rondje
. Ik ga me maar niet wagen aan een rondje rond Den Haag
.
Straks Haagse bos, echt zin in.
![]()
En nu is het voortaan haalbaar
Ik zit wel te kijken waar ik die 500meter erbij ga smokkelen... Nu is het net geen 10km.
Ik weet het. Ik hoor Evy's accentje ook veel vaker.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ooooh gezelligHandig dat je haar dan ook kan motiveren.
En zo he vette routeAls je over de drempel struikelt lig je al zo goed als in Belgie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Om naar huis te gaan???quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:55 schreef Yuki het volgende:
Bijna thuis, bijna lopen
Eerst even moed verzamelen![]()
Ik zal je aanmoedigen als je aan het lopen bent
Bij jou zal ik wel lief zijn![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:54 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik vind door de bossen lopen ook echt leuk. Daar loop ik het liefst. Maar rondje Eersel staat nog op mijn to do list![]()
En nu is het voortaan haalbaar
Ik zit wel te kijken waar ik die 500meter erbij ga smokkelen... Nu is het net geen 10km.
[..]
Ik weet het. Ik hoor Evy's accentje ook veel vaker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* schenkt moed in *quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:55 schreef Yuki het volgende:
Bijna thuis, bijna lopen
Eerst even moed verzamelen![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ooooh gezelligHandig dat je haar dan ook kan motiveren.
.
Als ik thuiskom zeg ik hoi tegen de katjes, gris ik m'n hardloopkleding van het wasrek, kleed ik me om en ben ik binnen 10 minuten wegquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:55 schreef Yuki het volgende:
Bijna thuis, bijna lopen
Eerst even moed verzamelen.
Ja, m'n huis is zo engquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:59 schreef streamnl het volgende:
[..]
Om naar huis te gaan???![]()
Ik zal je aanmoedigen als je aan het lopen bent
Bij jou zal ik wel lief zijn![]()
Dat vind ik liefdie peptalks helpen wel echt tijdens het lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, m'n huis is zo eng![]()
Dat vind ik liefdie peptalks helpen wel echt tijdens het lopen
Laat maar weten hoe laat je gaat hobbelen en wij sleuren je erdoor heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:04 schreef streamnl het volgende:
[..]
Laat maar weten hoe laat je gaat hobbelen en wij sleuren je erdoor heen.Half 3 wil ik buiten staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes!!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Als het binnen nu en een uur is, dan peptalk ik je ook wel even Yuki
Zo ik zit ook weer evendat heen en weer gehobbel van hot naar her...
Maar de haartjes zijn geknipt en hier is de boel ook weer opgeruimd.
Vanavond aan de tagliatellenomz en dan vanavond lekker lopen...
Mooie tijd.. je hebt nog 23 minutenquote:
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2012 14:07:35 ]![]()
Ik zit hier met een vraagje.. Ik heb maandag voor het eerst sinds een half jaar weer wat sportiefs gedaan (heb begin januari een knieblessure opgelopen met vervelende nasleep incl operatie), namelijk een stuk gaan hardlopen. Ben direct weer iets te hard van stapel gegaan zodat ik nu met spierpijn zit. Vanavond wil ik tijdens de eerste training met de voetbal eerst even gaan hardlopen (ga beginnen met de intervaltraining van Start-to-Run) en daarna misschien voorzichtig een balletje trappen. Met de knie ging het prima tijdens het hardlopen, maar vandaag tijdens werk wel een vervelende spierpijn in de schenen. Het kan toch eigenlijk geen kwaad als ik mijn zojuist genoemde plannen voor vandaag gewoon doorzet? Heb namelijk geen flauw idee of het verstandig is als je nog spierpijn hebt van de eerste keer lopen je 2e keer te gaan lopen na zo'n lange blessure.![]()
Weet je zeker dat het spierpijn is in de schenen? (heb je het aan beide kanten?). Je kunt op zich wel gaan, denk ik, zeker als het een kort lesje is, maar zou wel rustig aan doenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:10 schreef InGebruik het volgende:
Ik zit hier met een vraagje.. Ik heb maandag voor het eerst sinds een half jaar weer wat sportiefs gedaan (heb begin januari een knieblessure opgelopen met vervelende nasleep incl operatie), namelijk een stuk gaan hardlopen. Ben direct weer iets te hard van stapel gegaan zodat ik nu met spierpijn zit. Vanavond wil ik tijdens de eerste training met de voetbal eerst even gaan hardlopen (ga beginnen met de intervaltraining van Start-to-Run) en daarna misschien voorzichtig een balletje trappen. Met de knie ging het prima tijdens het hardlopen, maar vandaag tijdens werk wel een vervelende spierpijn in de schenen. Het kan toch eigenlijk geen kwaad als ik mijn zojuist genoemde plannen voor vandaag gewoon doorzet? Heb namelijk geen flauw idee of het verstandig is als je nog spierpijn hebt van de eerste keer lopen je 2e keer te gaan lopen na zo'n lange blessure..
Sowieso zou ik nooit een interval training gaan houden als je net weer gaat beginnen. Ik zou je willen adviseren om rustig op te bouwen de komende paar weken en pas na verloop van tijd ga je denken aan intervallen en snelheidquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:10 schreef InGebruik het volgende:
Ik zit hier met een vraagje.. Ik heb maandag voor het eerst sinds een half jaar weer wat sportiefs gedaan (heb begin januari een knieblessure opgelopen met vervelende nasleep incl operatie), namelijk een stuk gaan hardlopen. Ben direct weer iets te hard van stapel gegaan zodat ik nu met spierpijn zit. Vanavond wil ik tijdens de eerste training met de voetbal eerst even gaan hardlopen (ga beginnen met de intervaltraining van Start-to-Run) en daarna misschien voorzichtig een balletje trappen. Met de knie ging het prima tijdens het hardlopen, maar vandaag tijdens werk wel een vervelende spierpijn in de schenen. Het kan toch eigenlijk geen kwaad als ik mijn zojuist genoemde plannen voor vandaag gewoon doorzet? Heb namelijk geen flauw idee of het verstandig is als je nog spierpijn hebt van de eerste keer lopen je 2e keer te gaan lopen na zo'n lange blessure.![]()
![]()
Ja, het is alleen spierpijn en inderdaad beide kanten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het spierpijn is in de schenen? (heb je het aan beide kanten?). Je kunt op zich wel gaan, denk ik, zeker als het een kort lesje is, maar zou wel rustig aan doen.
Binnenkort eens even goede hardloopschoenen halen, heb namelijk nog nooit zoveel enthousiasme gehad om lekker 3 keer in de week te gaan lopen (heb het wel eens eerder geprobeerd maar maar 3 weken volgehouden).![]()
![]()
Ik zou dit niet doen. De meestvoorkomende fout is dat mensen weer te snel te veel doen. De spierpijn geeft aan dat je nog niet herstelt bent van de laatste keer. Even rustig aan doen zodat je spieren kunnen herstellen, zodat ze niet overbelast worden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:10 schreef InGebruik het volgende:
Gewoon lekker thuisblijven. En rust nemen. So long as it takes. Je wilt waarschijnlijk geen chronische blessure oplopen. Whehe op -> lopenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:10 schreef InGebruik het volgende:
![]()
Oké, ik heb daar nooit spierpijn, vandaarquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:14 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ja, het is alleen spierpijn en inderdaad beide kanten.
Binnenkort eens even goede hardloopschoenen halen, heb namelijk nog nooit zoveel enthousiasme gehad om lekker 3 keer in de week te gaan lopen (heb het wel eens eerder geprobeerd maar maar 3 weken volgehouden).. Maar als het aan beide kanten zit, zal het idd wel spierpijn zijn
.
Verder eens met Drasss: eerst conditie opbouwen, dan pas aan snelheid gaan denken. Gewoon een beginnersschema pakken dus.
Goede schoenen zijn ook een must. Bij Run2Day, Runners World e.d. kunnen ze je goed helpen
.
Tevens zou ik een aantal dagen extra rust pakken. Begin rustig en bouw het pas langzaam op. Vanavond een balletje trappen hoeft geen probleem te zijn lijkt me, dat is toch weer iets anders.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:14 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ja, het is alleen spierpijn en inderdaad beide kanten.
Binnenkort eens even goede hardloopschoenen halen, heb namelijk nog nooit zoveel enthousiasme gehad om lekker 3 keer in de week te gaan lopen (heb het wel eens eerder geprobeerd maar maar 3 weken volgehouden).![]()
Jongens, hij bedoelt interval training as in les 1 van Evy.
Hoe dan ook, rust nemen. Spierpijn is nou niet een goede basis om mee te beginnen. Lekker beentjes omhoog en koelen.
![]()
Sorry, wist niet dat het Evy interval was ( geen idee dat precies werkt vandaar )quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:18 schreef GotC het volgende:
Hoe dan ook, rust nemen. Spierpijn is nou niet een goede basis om mee te beginnen. Lekker beentjes omhoog en koelen.
![]()
![]()
Daar dacht ik idd ook al even aan, maar dacht dat Start to run miss een intervalschema had? Weet ik veelquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:18 schreef GotC het volgende:
.
* Viking84 geen verstand heeft van schema's.Niet meer actief op Fok!![]()
Maar spierpijn is toch normaal?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:18 schreef GotC het volgende:
Ik bedoel, ik heb maandag dan gelopen en als ik mijn tenen naar mij toe haal voel ik ook wel mijn schenen...![]()
Dat is dan lopen - wandelen - lopen - wandelenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat het Evy interval was ( geen idee dat precies werkt vandaar ). Bij interval denk ik ook direct aan snelheid, vandaar de verwarring
.
Okay, bedankt voor tips en info allen! Ik ga vandaag wel even rust houden dan, heb geen zin om weer terug te vallen.Heb het inderdaad over de allereerste les, ben allesbehalve een geoefend loper.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:18 schreef GotC het volgende:
Afgelopen maandag met maten wezen lopen (voor de eerste keer dat we sowieso afspreken om wat sportiefs te doen buiten voetbal om) en die hebben allemaal een betere conditie als dat ik heb. Ondanks dat ik een stuk minder heb hardgelopen dan zij was dat misschien ook niet helemaal een slim idee.![]()
![]()
Ja, precies dat. Wel beginnen met les 1 van Evy vanavond of niet? Het is in totaal 8 minuten lopen en 8 minuten wandelen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar spierpijn is toch normaal?
Ik bedoel, ik heb maandag dan gelopen en als ik mijn tenen naar mij toe haal voel ik ook wel mijn schenen...![]()
Ik zou het rustig aan doen dan... Je merkt zelf wel of het gaat of niet ...quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:22 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ja, precies dat. Wel beginnen met les 1 van Evy vanavond of niet? Het is in totaal 8 minuten lopen en 8 minuten wandelen.
Niet te snel beginnen...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2012 14:23:55 ]![]()
Preciesquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is dan lopen - wandelen - lopen - wandelen. Bij interval denk ik ook direct aan snelheid, vandaar de verwarring
.
maar we volgen het beide weer hehe.
Spierpijn is zeker niet erg, maar het moet wel binnen korte termijn wegtrekken LovelyLady. Dat kan binnen 1/2/3 dagen, maar zelf zal ik nooit bij echte spierpijn snel weer gaan lopen. Hooguit ga ik het dan los fietsen of heel rustig uitlopen.![]()
![]()
Ik vertrouw spierpijn in beide schenen niet zo. Imo kan rust geen kwaad, hardlopen echter wel
.
Maar, luister naar je lichaam, dat is het belangrijkste!![]()
Pffff, stom werkBellen ze me vlak voor ik thuis ben of ik even iets na kan kijken en terug kan bellen of mailen.
Nu dus pas tijd voor sanitaire stop, omkleden en Endomondo instellen.
Half 3 buiten: failed
Ik heb les 4 gedaan maandag, op nieuwe schoenen, en de week ervoor niet gelopen dus ik vind het niet zo gek dat je dan weer wat meer spierpijn heb.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Preciesmaar we volgen het beide weer hehe.
Spierpijn is zeker niet erg, maar het moet wel binnen korte termijn wegtrekken LovelyLady. Dat kan binnen 1/2/3 dagen, maar zelf zal ik nooit bij echte spierpijn snel weer gaan lopen. Hooguit ga ik het dan los fietsen of heel rustig uitlopen.
Vandaag is het aanwezig maar niet dat ik denk: OEF we rusten nog een dagje...![]()
Dan hou ik het alleen even bij een rustig balletje trappen vanavond!
Ik blijf hier af en toe nog even om het hoekje kijken nu ik nog zo fanatiek ben.![]()
![]()
Zeker als je net begint is het nog best normaal dat je wat voelt na het lopen of na een week rustquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb les 4 gedaan maandag, op nieuwe schoenen, en de week ervoor niet gelopen dus ik vind het niet zo gek dat je dan weer wat meer spierpijn heb.
Vandaag is het aanwezig maar niet dat ik denk: OEF we rusten nog een dagje...Klinkt allemaal goed, lekker rustig opbouwen en het komt goed!
![]()
Gezellig!quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:27 schreef InGebruik het volgende:
Dan hou ik het alleen even bij een rustig balletje trappen vanavond!
Ik blijf hier af en toe nog even om het hoekje kijken nu ik nog zo fanatiek ben.![]()
We gaan schijnbaar wel hard met de topics, maar dat werkt ook wel motiverend voor het lopen![]()
![]()
Is ook niet gekquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb les 4 gedaan maandag, op nieuwe schoenen, en de week ervoor niet gelopen dus ik vind het niet zo gek dat je dan weer wat meer spierpijn heb.
Vandaag is het aanwezig maar niet dat ik denk: OEF we rusten nog een dagje.... Ik heb ook spierpijn nu ik nieuwe schoenen (of eigenlijk: nieuwe zooltjes) heb, maar het is wel steeds wat minder dan de vorige keer. Voel het nu niet meer iig en gisteren nog heel lichtjes in m'n kuiten. Als ik het heel lichtjes voel, dan ga ik wel lopen, anders niet
.
Ja precies, dat... Maar ik hoor veel mensen over schenen en veel weer over kuiten... is het dan de manier waarop men loopt. Ik las laatst iets over techniek enzo?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is ook niet gek. Ik heb ook spierpijn nu ik nieuwe schoenen (of eigenlijk: nieuwe zooltjes) heb, maar het is wel steeds wat minder dan de vorige keer. Voel het nu niet meer iig en gisteren nog heel lichtjes in m'n kuiten. Als ik het heel lichtjes voel, dan ga ik wel lopen, anders niet
.
Want dat zal dan ook wel te maken hebben met het soort spierpijn? Of heb ik het mis?![]()
![]()
Weet niet? Vorige week had ik spierpijn aan de achterkant van m'n bovenbenenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja precies, dat... Maar ik hoor veel mensen over schenen en veel weer over kuiten... is het dan de manier waarop men loopt. Ik las laatst iets over techniek enzo?
Want dat zal dan ook wel te maken hebben met het soort spierpijn? Of heb ik het mis?.
Over 3,5 uur sta ik op m'n schoentjes.
Spierpijn in je schenen krijgen ongetrainde lopers als eerste. Volgens mij heeft het niet direct met techniek te maken maar puur door de belasting die die spieren niet gewend zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja precies, dat... Maar ik hoor veel mensen over schenen en veel weer over kuiten... is het dan de manier waarop men loopt. Ik las laatst iets over techniek enzo?
Want dat zal dan ook wel te maken hebben met het soort spierpijn? Of heb ik het mis?![]()
Het kan aan van alles liggen, dus looptechniek, maar ook gewoon pure belasting. Je moet je lichaam/spieren trainen om een bepaalde hoeveelheid belasting aan te kunnen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Want dat zal dan ook wel te maken hebben met het soort spierpijn? Of heb ik het mis?
Een aantal sites geven looptips en adviezen hoe je moet lopen, maar ook trainers van loopclubjes kunnen je helpen om je techniek te verbeteren.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:35 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Spierpijn in je schenen krijgen ongetrainde lopers als eerste. Volgens mij heeft het niet direct met techniek te maken maar puur door de belasting die die spieren niet gewend zijn.Thanks,quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het kan aan van alles liggen, dus looptechniek, maar ook gewoon pure belasting. Je moet je lichaam/spieren trainen om een bepaalde hoeveelheid belasting aan te kunnen.
Een aantal sites geven looptips en adviezen hoe je moet lopen, maar ook trainers van loopclubjes kunnen je helpen om je techniek te verbeteren.ik ben weer een beetje wijzer.. ik ga eens even googlen naar looptips
![]()
![]()
Mijn schoenen
Zo, het gevecht met de oordopjes weer gewonnenIk ga hobbelen
Hobbel zequote:Op woensdag 20 juni 2012 14:43 schreef Yuki het volgende:
Mijn schoenen
.
Veel plezierquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:43 schreef Yuki het volgende:
Mijn schoenen
![]()
![]()
Heu LoLa, jij gaat ook als een tierelier, he?quote:
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Robbiequote:Op woensdag 20 juni 2012 14:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Heu LoLa, jij gaat ook als een tierelier, he?
Welnee joh![]()
![]()
YUKI PEPTALKEN!!!
.
.
.
.
update over het leren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeez, de pavlovreacties die ik heb rond 10:00, 15:00 en 20:00 uur zijn echt niet normaal. Ik kijk naar de klok en denk meteen "moet koffie, NU!".
Ik kan het ik kan het ik kan het![]()
![]()
zo, plannetje gesmeed voor vanavond. Heb er nu al zin in
Ecosia
Wat is dat, koffie?quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:51 schreef VKV het volgende:
Jeez, de pavlovreacties die ik heb rond 10:00, 15:00 en 20:00 uur zijn echt niet normaal. Ik kijk naar de klok en denk meteen "moet koffie, NU!".
Ik kan het ik kan het ik kan het![]()
![]()
Ecosia
Whehequote:Op woensdag 20 juni 2012 15:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat drink ik alleen in het weekend![]()
En wat een onmeunig lompe rooie kat hebben jullie zeg
Beetje spieken he![]()
![]()
Eigenlijk zijn we ook pussies met dat lopen in Nederland. Check dit:
Wat een conditie en souplesse!![]()
Is een hele documentaire serie over![]()
http://www.youtube.com/user/SalomonTrailRunning/videos?view=1Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Spannend, zo'n rotonde.. zit op de was in de wasserette te wachten. had ook kunnen gaan hardlopen, maar blij dat ik dat niet gedaan heb: 't is super benauwd!
Netjes jump!
Ja doei.![]()
Ik als beginnende loper heb nog helemaal geen spierpijn gehad. Denk dat dat komt omdat ik tennis, mijn benen zijn nu dus wel íets gewend. Na de eerste keer tennis kon ik twee dagen bijna niet lopen
.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Coolquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:24 schreef henkde_j het volgende:
http://www.youtube.com/user/SalomonTrailRunning/videos?view=1.
Stoer, maar ik heb geen ambities in die richtingquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:24 schreef henkde_j het volgende:
http://www.youtube.com/user/SalomonTrailRunning/videos?view=1
Ik ook niet, tis vragen om blessures (ik voel m'n knieën al bij het idee dat ik zoiets zou doenquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Stoer, maar ik heb geen ambities in die richting), maar zou wel meer in de natuur willen lopen dan ik nu doe
.
Mijn hemel, wat heb ik een rooie kop!
Kreeg er al opmerkingen over op straat
Lopen ging minder lekker dan zondaghad het al snel zwaar en dat ging niet echt weg. Daarnaast zit er een soort randje in m'n schoen (waar de binnenzool ophoudt aan de binnenkant van m'n voet) en nu heb ik een schuurplekje aan m'n rechtervoet, precies bij de voetboog. Auw!
Gelukkig geen blaar, daar was ik eerst bang voor.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Maar je hebt het volgehoudenquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:40 schreef Yuki het volgende:
Lopen ging minder lekker dan zondaghad het al snel zwaar en dat ging niet echt weg. Daarnaast zit er een soort randje in m'n schoen (waar de binnenzool ophoudt aan de binnenkant van m'n voet) en nu heb ik een schuurplekje aan m'n rechtervoet, precies bij de voetboog. Auw!
Gelukkig geen blaar, daar was ik eerst bang voor.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Tong uitgestoken naar de mensen met opmerkingen? Ik hou niet zo van commentaar onderweg tenzij positief natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:40 schreef Yuki het volgende:
Gelukkig geen blaar, daar was ik eerst bang voor.
Maar een rood hoofd betekent natuurlijk dat je je best gedaan hebt![]()
![]()
Idd, mensen moeten hun harses houden en zelf eens van hun luie reet afkomenquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:44 schreef VKV het volgende:
[..]
Tong uitgestoken naar de mensen met opmerkingen? Ik hou niet zo van commentaar onderweg tenzij positief natuurlijk.
Maar een rood hoofd betekent natuurlijk dat je je best gedaan hebt.
Maar tochquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:40 schreef Yuki het volgende:
Gelukkig geen blaar, daar was ik eerst bang voor.Goed gedaan !
Hoe is het met je bestaande blaar? Wil die al een beetje dicht gaan?
Aan je grafiek te zien heb je best wel steady gelopen, ik vind het netjes
Maar ik vind 5 km aan 1 stuk alZitten ze op jouw luie reet?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd, mensen moeten hun harses houden en zelf eens van m'n luie reet afkomen.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2012 15:46:56 ]![]()
Ja!quote:
*trots*Nee, in m'n hoofd heb ik ze een rotschop verkochtquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:44 schreef VKV het volgende:
[..]
Tong uitgestoken naar de mensen met opmerkingen? Ik hou niet zo van commentaar onderweg tenzij positief natuurlijk.
Maar een rood hoofd betekent natuurlijk dat je je best gedaan hebt
Ik heb dat dus ook. Zondag werd ik 2 keer aangemoedigd onderwegnu kreeg ik opmerkingen over m'n rooie kop
![]()
Gelukkig is er het Fok!team die me heel lief aanmoedigdeStreamnl, LoLa en Sexy: bedankt
![]()
Fixedquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar tochGoed gedaan !
Maar ik vind 5 km aan 1 stuk al
[..]
Zitten ze op jouw luie reet?.
Ik ben dan zo blij dat ik mijn doppen in heb, volume op hard.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja!
*trots*
[..]
Nee, in m'n hoofd heb ik ze een rotschop verkocht
Ik heb dat dus ook. Zondag werd ik 2 keer aangemoedigd onderwegnu kreeg ik opmerkingen over m'n rooie kop
![]()
Gelukkig is er het Fok!team die me heel lief aanmoedigdeStreamnl, LoLa en Sexy: bedankt
![]()
Graag gedaanWhat has been done, cannot be undonequote:![]()
![]()
Goedzo Yuki
Heb vandaag 30 gefietst, het is en blijft niet mijn hobby
En praten onder het hardlopen? Dat zal heel gemakkelijk gaan maar ben niet zo'n prater, alleen met wat drankjes maar dat gaat niet samen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Thx meisjequote:Op woensdag 20 juni 2012 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar tochGoed gedaan !
Maar ik vind 5 km aan 1 stuk al
Bestaande blaar is zo goed als weg. Daarom was ik zo bang voor een nieuwe blaar... Liep ik eindelijk pijnvrij, krijg je dit
Ik vind juist dat ik heel zwabberig gelopen hebZondag was veel stabieler!
Maar /care, ik heb het volgehoudenEn was op de 5 km maar 11 sec langzamer dan zondag. Als je dan bedenkt dat ik even heeeeeeeeeel langzaam heb moeten lopen omdat de spoorbomen onderweg dichtgingen, valt dat eigenlijk ontzettend mee
quote:[..]
Zitten ze op jouw luie reet?
Zwabberig of niet Het zal vanwege het warme weer ook wel wat zwaarder zijn lijkt me. Idd /care Goed bezig jijquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thx meisje
Bestaande blaar is zo goed als weg. Daarom was ik zo bang voor een nieuwe blaar... Liep ik eindelijk pijnvrij, krijg je dit
Ik vind juist dat ik heel zwabberig gelopen hebZondag was veel stabieler!
Maar /care, ik heb het volgehoudenEn was op de 5 km maar 11 sec langzamer dan zondag. Als je dan bedenkt dat ik even heeeeeeeeeel langzaam heb moeten lopen omdat de spoorbomen onderweg dichtgingen, valt dat eigenlijk ontzettend mee
[..]![]()
Ik heb ook muziek aan en ook best hard, maar net niet zo hard dat alle omgevingsgeluiden weg zijn. Ik wil, voor de veiligheid, namelijk ook het verkeer nog kunnen horen. Loop zeker op m'n nieuwe rondje over allemaal fietspaden en plekken waar auto's rijden, da's te riskant om "doof" te lopen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben dan zo blij dat ik mijn doppen in heb, volume op hard.
Graag gedaan
[..]
What has been done, cannot be undone♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
ga dieperquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:50 schreef VKV het volgende:
Welke woorden/zinnen van aanmoediging horen jullie eigenlijk het liefst tijdens het lopen?
Ecosia
tnxquote:
Ecosia
Goedzoquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:40 schreef Yuki het volgende:
Gelukkig geen blaar, daar was ik eerst bang voor.en geen blaar
ja hoor... dieper gaan betekent ook verborgen krachten aanborenquote:
Ecosia
Whehehe, weer eens een toernooitje gespeeld op PokerStars. $472 gewonnen. Nu mogen jullie raden waar dat aan opgaat
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Uhhhh Garmin?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:55 schreef mosselmossel het volgende:
Whehehe, weer eens een toernooitje gespeeld op PokerStars. $472 gewonnen. Nu mogen jullie raden waar dat aan opgaat![]()
Voor de spiekerds:
http://www.endomondo.com/workouts/65217517
En even ter vergelijk
Steady lopen:
Zwabberig lopen:
Ik had die vorige niet gezienquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:00 schreef Yuki het volgende:
Voor de spiekerds:
En even ter vergelijk
Steady lopen:
[ afbeelding ]
Zwabberig lopen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat is wel een verschil jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:00 schreef Yuki het volgende:
Voor de spiekerds:
En even ter vergelijk
Steady lopen:
[ afbeelding ]
Zwabberig lopen:
[ afbeelding ]. Maar toch vind ik het goed van je
het is hier heel benauwd in de stad.. ik wacht nog ff een paar uurtjes tot ik ga lopen. Na het eten denk ik. Heb geen zware avondmaaltijd dus ik moet om n uur of half acht wel lekker naar buiten kunnen
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
Maakt ook niet uitquote:Ik was juist zo trots op de vorige keer, daarom viel me nu extra op hoe zwabberig het was
Maar je hebt het nog steeds in 1 stuk gelopen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:40 schreef Yuki het volgende:
Mijn hemel, wat heb ik een rooie kop! lekker gelopen
Gelukkig geen blaar, daar was ik eerst bang voor.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:55 schreef mosselmossel het volgende:
Whehehe, weer eens een toernooitje gespeeld op PokerStars. $472 gewonnen. Nu mogen jullie raden waar dat aan opgaat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke gaat het worden?? De 610??![]()
??
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:07 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
LOL @ spoiler. Maar ik heb geen vrouw. En als ik die wel zou hebben, had ik het prima kunnen uitleggen. Vroeger deed ik het als bijbaan, totdat ik geen zin meer om op dat spelletje te studerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die editquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:04 schreef streamnl het volgende:
[..]
Maar je hebt het nog steeds in 1 stuk gelopen!![]()
Thanks
in een ideale wereld wel jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:08 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
LOL @ spoiler. Maar ik heb geen vrouw. En als ik die wel zou hebben, had ik het prima kunnen uitleggen. Vroeger deed ik het als bijbaan, totdat ik geen zin meer om op dat spelletje te studeren
.
.
En @ Yuki
Graag gedaan
Zo, ik heb genoeg geleerd. Nu naar de kapper![]()
![]()
Edit2:
Ik ga na de kapper naar de winkel, wat was ook alweer een goede combi voor een shake qua fruit?![]()
Sinaasappel, banaan en rood fruit (bijvoorbeeld aardbei, framboos, bosbes)quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:10 schreef streamnl het volgende:
[..]
in een ideale wereld wel ja
.
.
En @ Yuki
Graag gedaan
Zo, ik heb genoeg geleerd. Nu naar de kapper![]()
![]()
Edit2:
Ik ga na de kapper naar de winkel, wat was ook alweer een goede combi voor een shake qua fruit?
Brrrr, begint koud te worden. Genoeg uitgewasemd, tijd voor een douche
Met keiharde muziek aan![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:55 schreef mosselmossel het volgende:
![]()
Nice, denk dat ik ook maar eens moet leren pokerenquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:55 schreef mosselmossel het volgende:
![]()
Dat is niet zo moeilijk.. als je kan yahtzee-en kan je ook pokeren (basis)quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nice, denk dat ik ook maar eens moet leren pokeren![]()
![]()
Gisteren wel een nice rondje gedaan. 6km, afgesloten met een flinke sprint aan het eindHoge ogen gooien in de stad
Vandaag 20km gefietst, dus rennen laat ik maar schieten vandaag. Wel klote dat het morgenmiddag zulk slecht weer wordt...![]()
Ik ga zo weer ff. Klein stukje, want moet nog koken, boodschappen doen en morgen wil ik eigenlijk een langer stukje lopen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
*klap klap* Nog zoveel (kilo)meter tot de finish! *klap klap*quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:50 schreef VKV het volgende:
Welke woorden/zinnen van aanmoediging horen jullie eigenlijk het liefst tijdens het lopen?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
iedereen zal je de 610 aanraden
ik kan het niet vertellen, heb zelf de 110Ik heb er één en ik ben er trots op
https://buy.garmin.com/sh(...)compareProduct=83280quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:09 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, maar waarom? Is het gewoon de beste? En vanwege wat?
Gewoon even kijken waar je 'm voor wil gebruiken. Als die 610 extra opties heeft waar je niet op zit te wachten maar wel voor moet betalen, dan zou ik 'm niet kopen.![]()
Wauw!! Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
Ik heb een 9 voor m'n scriptie en dat ga ik vieren met een spinningles![]()
![]()
Best snel bericht gekregen, of niet?
joehoeeee!!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
![]()
En wijn en hapjes achteraf toch! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
Ik heb een 9 voor m'n scriptie en dat ga ik vieren met een spinninglesZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
Ik heb een 9 voor m'n scriptie en dat ga ik vieren met een spinninglesgefeliciteerd! Dat punt had je snel binnen trouwens, bij ons gaat er 3 weken overheen omdat je 'm eerst nog moet verdedigen
Dag van de negens, heb er ook weer één binnen, dat loopt toch wel lekkerder![]()
![]()
Nice, thnx. Ik denk dat het de 610 toch wordtquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
https://buy.garmin.com/sh(...)compareProduct=83280
Gewoon even kijken waar je 'm voor wil gebruiken. Als die 610 extra opties heeft waar je niet op zit te wachten maar wel voor moet betalen, dan zou ik 'm niet kopen.
Dan hoor je bij het selecte 610 clubje hierquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:18 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nice, thnx. Ik denk dat het de 610 toch wordtSoort van mile high club, maar dan op de grond
![]()
![]()
Zit jij ook bij die club? Want dan wil ik er zeker bij horen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan hoor je bij het selecte 610 clubje hierSoort van mile high club, maar dan op de grond
Nee, ik zit nog bij de ik-meet-m'n-tijd-met-een-zandloper-club, die is ook erg gezellig moet ik zeggenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:19 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zit jij ook bij die club? Want dan wil ik er zeker bij horen!![]()
![]()
Wat wil je dat ie doet? Functies checken, op de hand daarvan bepalen. De 410 zit mooi in het midden qua functies, vergeleken met de 210 en de 610. De 610 is wel het paradepaardje van Garmin op dit moment.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:07 schreef mosselmossel het volgende:
Nu nog de vraag.
Deze (210)
[ afbeelding ]
Deze (410)
[ afbeelding ]
Of deze? (610)
[ afbeelding ]
210: https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=83280
410: https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=83274
610: https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=84374In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, ik hou van dingetjes als racen tegen je eigen schema (ipv de virtuele partner van de 410), van touchscreens, van trillen, van draadloze gegevensoverdracht. Dat soort dingen dus.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat wil je dat ie doet? Functies checken, op de hand daarvan bepalen. De 410 zit mooi in het midden qua functies, vergeleken met de 210 en de 610. De 610 is wel het paradepaardje van Garmin op dit moment.
210: https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=83280
410: https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=83274
610: https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=84374Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
![]()
Distance: 5.04 km
Time: 29:13
Avg Speed: 10.3 km/hKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Goed!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:28 schreef SEMTEX het volgende:
Avg Speed: 10.3 km/h
Maar je gaat morgen weer? Zal het niet doen, rust is nog belangrijker dan trainenNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
nice! PR? Nog 4 secs sneller en je hebt mij verslagenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:28 schreef SEMTEX het volgende:
Avg Speed: 10.3 km/h
oh ja dat idd.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Goed!!
Maar je gaat morgen weer? Zal het niet doen, rust is nog belangrijker dan trainen
Morgen wordt het toch ongelooflijk kutweer.Niet meer actief op Fok!![]()
Jeej
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ik zit nog bij de ik-meet-m'n-tijd-met-een-zandloper-club, die is ook erg gezellig moet ik zeggen
Lekkerrrrrrrrrrr!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:28 schreef SEMTEX het volgende:
Avg Speed: 10.3 km/hZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Volgens mij welquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nice! PR? Nog 4 secs sneller en je hebt mij verslagenEndo zegt: Personal best 5 km of 28m:53s which is a 1m:14s improvement.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik weet er alles van, zit ook nog te twijfelenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Goed!!
Maar je gaat morgen weer? Zal het niet doen, rust is nog belangrijker dan trainenMisschien een rustig duurloopje...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
QFTquote:You Know You Are A Runner When...
you know exactly how many miles are on your shoes, but have no clue how many miles before your car needs an oil change.
SEMTEX, lekker gelopen!![]()
![]()
Hij komt echt wel weer terugquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:39 schreef kwiwi het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeee ik heb de postbode gemist![]()
![]()
Echt hequote:Op woensdag 20 juni 2012 17:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, morgen tussen 10.00 en 20.00 zie ik...... Wat een indicatie![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Garmin is overrated.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ik zit nog bij de ik-meet-m'n-tijd-met-een-zandloper-club, die is ook erg gezellig moet ik zeggen![]()
Holy shit gek wat goedquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toppie!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
![]()
http://www.hartslagmetershop.nl/contents/nl/d1264.html < goedkoper, 10 euro van het boek eraf en je zit op 309quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:26 schreef uniekhoorn het volgende:
610 *kwijl*
http://www.futurumshop.nl(...)GQ3bACFcUmtAodEggOwA
Hier het "goedkoopst" geloof ik
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zooo, op weg naar huis en daar eens de laatste training voor zondag lopen denk ik. Aangezien het morgen gaat donderen als het goed is en ik vrijdag niet handig vind. En zaterdag te kort dag is.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Lekkerquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Zooo, op weg naar huis en daar eens de laatste training voor zondag lopen denk ik. Aangezien het morgen gaat donderen als het goed is en ik vrijdag niet handig vind. En zaterdag te kort dag is.Ontspannen training op het programma?
![]()
Bedankt allemaal!Kan het écht zelf nog niet helemaal geloven.
In mijn hoofd wilde ik graag een 8 (of hoger natuurlijk) maar dacht reëel aan een 7,5 en had die 9 echt niet aan zien komen.... Ben zó blij, trots, euforisch, vanalles
Tóch straks maar spinnen maar misschien dat we erna nog wel even uit eten gaan ofzo, gewoon omdat 't kan. Opluchting van hier tot aan Tokyo; 't harde werk is beloond, en hoe!
Morgen maar een klein rondje hardlopen om 't te vieren, hoop dat 't lukt
Ja doei.![]()
gefeliciteerd moblo!!Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik val, zittend op de bank, in slaap
Hoe bedoel je, moe van het trainen?
Lekker, eetse!quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:04 schreef CantFazeMe het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eten! Eetsmakelijk iedereen.
![]()
![]()
Plaatje stukquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:04 schreef CantFazeMe het volgende:
http://db.tt/OlLC3gDE
Oeh, nomz. Eet smakelijk!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Van mij ook nog gefeliciteerd! Knappe prestatie die scriptie!quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
Bedankt allemaal!Kan het écht zelf nog niet helemaal geloven.
In mijn hoofd wilde ik graag een 8 (of hoger natuurlijk) maar dacht reëel aan een 7,5 en had die 9 echt niet aan zien komen.... Ben zó blij, trots, euforisch, vanalles
Tóch straks maar spinnen maar misschien dat we erna nog wel even uit eten gaan ofzo, gewoon omdat 't kan. Opluchting van hier tot aan Tokyo; 't harde werk is beloond, en hoe!
Morgen maar een klein rondje hardlopen om 't te vieren, hoop dat 't lukt![]()
Lekker! Ik moet nog pizza gaan maken, maar ben een beetje lui.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:04 schreef CantFazeMe het volgende:
http://db.tt/OlLC3gDE
![]()
Dank je wel Yukiquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gebakken aardappels met een salade en een (kip)schnitzel (?)Merendeel is groente
Ijsbergsla met zoete ananas en zoetzuur granny smith appels gesneden in kleine stukjes. Hop goudse kaas 48+ in blokkies erheen. De rest gebakken aardappels en cantonian burger(?) ofzo.
Lekker gezonde groentes nomnom.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Pizza!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker! Ik moet nog pizza gaan maken, maar ben een beetje lui.
Ik heb een bakje pastasaus uit de vriezer gezet, maar stiekem heb ik veel meer zin in pizza
pizzaquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker! Ik moet nog pizza gaan maken, maar ben een beetje lui.van de week maar eens maken
![]()
Oh, ik zou geen fruit hoeven in m'n salade... Maar alsnog eet smakelijkquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:08 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dank je wel YukiMerendeel is groente
Ijsbergsla met zoete ananas en zoetzuur granny smith appels gesneden in kleine stukjes. Hop goudse kaas 48+ in blokkies erheen. De rest gebakken aardappels en cantonian burger(?) ofzo.
Lekker gezonde groentes nomnom.
Ik vind pizza's moeilijk! Deeg is zon priegelwerk!!█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Hoe doe je dat dan? Want het is echt super simpel (tenminste het recept dat ik volg).quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik vind pizza's moeilijk! Deeg is zon priegelwerk!!
Ben echt geen keukenprinses.![]()
Hier ook simpel: pak koopmans pizzadeeg, water erbij, mengen, uitrollen en alles erop gooien wat je lekker vindtquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Want het is echt super simpel (tenminste het recept dat ik volg).
Ben echt geen keukenprinses.![]()
![]()
Het deeg rijst niet zo goed.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Want het is echt super simpel (tenminste het recept dat ik volg).
Ben echt geen keukenprinses.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
![]()
![]()
Ik ben al blij met twee derde van jou punt![]()
Oh? Zijn er ook voorverpakkingen van? Wist ik nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook simpel: pak koopmans pizzadeeg, water erbij, mengen, uitrollen en alles erop gooien wat je lekker vindt.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook simpel: pak koopmans pizzadeeg, water erbij, mengen, uitrollen en alles erop gooien wat je lekker vindtdat is de luie manier
![]()
Je kunt ook gewoon een kant-en-klare bodem kopenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:18 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Oh? Zijn er ook voorverpakkingen van? Wist ik niet.
![]()
![]()
Eerst twee uur buiten de koelkast laten rijzen en daarna een nachtje in de koelkast.quote:
En goede gist (lees niet over de datum) wil ook wel helpen![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook simpel: pak koopmans pizzadeeg, water erbij, mengen, uitrollen en alles erop gooien wat je lekker vindt![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een kant-en-klare bodem kopen
Maar eens proberen dan
MoBlo, heb je al gebak?.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eerst twee uur buiten de koelkast laten rijzen en daarna een nachtje in de koelkast.
En goede gist (lees niet over de datum) wil ook wel helpen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Men nemen dus een banaan, sinaasappel en twee grote aardbeien.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sinaasappel, banaan en rood fruit (bijvoorbeeld aardbei, framboos, bosbes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check..
Men legt het eervol in een maatbeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check..
Men blendt het....
en
Men giet het in een glas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check..
En Bjorn proost op Yuki voor deze lekkere combinatie![]()
![]()
![]()
Toch nog hoogte informatiequote:It was just announced by one of Polar's reps here on the Forums in another thread that Altitude will be forthcoming in PPT.com for the RCX5 an RCX3!. Toen ik mijn horloge de eerste keer had gebruikt en merkte dat dat er in eerste instantie niet bij zat.. was ik niet zo blij. Maargoed.. nu dus wel
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:23 schreef streamnl het volgende:
[..]
Men nemen dus een banaan, sinaasappel en twee grote aardbeien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check..
Men legt het eervol in een maatbeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check..
Men blendt het....
en
Men giet het in een glas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check..
.
Kom ik eraan hoor met een potje banaanpoeder![]()
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Dat wordt weer geneutraliseerd met een wheyshake achterafquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:26 schreef kapiteintje het volgende:
Waar is die sportvoeding mensen? We gaan toch geen pizza eten als basis voor het hardlopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Men nemen dus een banaan, sinaasappel en twee grote aardbeien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check..
Men blendt het....
en
Men giet het in een glas.Proost!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check..
![]()
ik heb zon vat whey staan maar ik vind het ontzettend smerig
* GotC test of waterflesje goed dicht zit door ondersteboven te doen
* GotC giet halve flesje over de vloer*sigh*
Zo, op naar de looptraining.![]()
Zo... weer lekker gefietst vandaag. Morgen regen dus dan alleen lopen 's avonds. Nog wat gebeurt vandaag?![]()
Ik ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:27 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb zon vat whey staan maar ik vind het ontzettend smerig![]()
![]()
ik heb bananensmaakquote:jij?
*klots* *klots*quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:28 schreef GotC het volgende:
Zo, op naar de looptraining.
Herkenbaar.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
gewone banenen welquote:bananen whey daarentegen
ik heb bosvruchten en banaan gehad...quote:
Niet te hachelen man
Dan liever een glas optimel ofzo... Of niks![]()
Ik vind bananen whey niet slecht..quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewone banenen welbananen whey daarentegen
... eigenlijk best lekker!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
ik had een tijd terug zon "carbs are bad mkay dieet achtige" ik n keer ontbijten met die meuk.. bweerghll kwam er net zo hard weer uitquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb bosvruchten en banaan gehad...
Niet te hachelen man
Dan liever een glas optimel ofzo... Of niks
Lekker juist !quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb bosvruchten en banaan gehad...
Niet te hachelen man
Dan liever een glas optimel ofzo... Of niks![]()
![]()
moet wel zeggen dat ik m met water heb aangelengd.. miss is ie met melk in de blender beter weg te krijgen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:32 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik vind bananen whey niet slecht..... eigenlijk best lekker!
vind t wel zonde dat dat vat hier zo staat te staan
Lekker rondje hobbelen jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:58 schreef GotC het volgende:
[..]
LekkerOntspannen training op het programma?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja nou dat heb ik met whey...quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik had een tijd terug zon "carbs are bad mkay dieet achtige" ik n keer ontbijten met die meuk.. bweerghll kwam er net zo hard weer uiten er zal heus wel een verschil zitten tussen bepaalde merken hoor
![]()
Ik heb 1,5 jaar geleden opengemaakt, maar durf er liever nu niet aan te beginnen. Gooi 't weg. Zonde os het wel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moet wel zeggen dat ik m met water heb aangelengd.. miss is ie met melk in de blender beter weg te krijgen.
vind t wel zonde dat dat vat hier zo staat te staan█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
zoiets moet je ook boven het aanrecht doenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:28 schreef GotC het volgende:
Zo, op naar de looptraining.
[..]
Men blendt het....
en
![]()
Proost!
ZIn in vanavondHeb de 2e les sneller gelopen dan de 1e deze week, en hopelijk vanavond de 3e sneller dan de 2e
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:26 schreef kapiteintje het volgende:
Waar is die sportvoeding mensen? We gaan toch geen pizza eten als basis voor het hardlopen?ik heb pasta op
Ik ook!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ik vind koken steeds leuker nu ik het begin "te snappen")
![]()
ik had een couscoussalade van de appiemet abrikozen, kikkererwten en kipfilet
en om een onverklaarbare reden bijna 900 callorieen
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:39 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ik vind koken steeds leuker nu ik het begin "te snappen")
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is nog één vijfde deel van over nu
Mweh, ziekigNiet lopen, want ik kreeg op de fiets al bijna geen lucht dus het is kansloos
Lekker op de bank, vroeg slapen en vrijdag eens weer kijken!![]()
beterschap!quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:43 schreef LieLie het volgende:
Mweh, ziekigNiet lopen, want ik kreeg op de fiets al bijna geen lucht dus het is kansloos
Couscous bevat gewoon VEEL calorietjesquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:41 schreef littledrummergirl het volgende:
ik had een couscoussalade van de appiemet abrikozen, kikkererwten en kipfilet
en om een onverklaarbare reden bijna 900 callorieenBerterschap!quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:43 schreef LieLie het volgende:
Lekker op de bank, vroeg slapen en vrijdag eens weer kijken!
[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2012 18:43:50 ]![]()
Beterschap!quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:43 schreef LieLie het volgende:
Lekker op de bank, vroeg slapen en vrijdag eens weer kijken!
daar ben ik nu ook achterquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Couscous bevat gewoon VEEL calorietjesik zit ook al anderhalf uur te wachten tot het een beetje gezakt is
Lekker op de bank, vroeg slapen en vrijdag eens weer kijken!█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ja succesquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar ben ik nu ook achterik zit ook al anderhalf uur te wachten tot het een beetje gezakt is
Dat moet je altijd eerst in de winkel bekijken![]()
![]()
Run girl, runquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:37 schreef kwiwi het volgende:
ZIn in vanavondHeb de 2e les sneller gelopen dan de 1e deze week, en hopelijk vanavond de 3e sneller dan de 2e
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:39 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik ook!Yummie! RucolaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ik vind koken steeds leuker nu ik het begin "te snappen")
Mis alleen de gerookte kip
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja succes
Dat moet je altijd eerst in de winkel bekijkener zit aan de andere kant wel weer heel weinig vet in, dat is dan wel weer soort van goed toch
Everybody needs a bosom for a pillow!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: