SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
inderdaad Stream.... ik heb nog nooit loopkleding online gekocht en zal het niet zo snel doen ook... lijkt me gewoon minder leuk dan een uurtje struimen in een hardloopwinkel'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik loop uit principe niet in tights. Ik ben al zo dun, in een tight lijk ik een rennende soepstengel
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Oh dat weertje, mocht ik maar wat langer lopen dan een kwartier!
Nu grote bek en straks kun je me opdwijlen![]()
Als ik het gelopen heb ( ga er van uit dat het lukt), dan zit ik gewoon al op de helft van mijn run2day schema. Ergo, het wordt aftellen tot de 5kmEn een paar weken geleden had ik al moeite met 2 minuten
Zo heerlijk dit.
![]()
Ik loop gewoon in sportkleding, geen specifieke hardloopkleding, trainingsbroek, t-shirts met lange mouwen en in de winter laagjes, no problemGa toch niet veel harder lopen van die andere kleding
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Soepstengelsquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:02 schreef MaLo het volgende:
Ik loop uit principe niet in tights. Ik ben al zo dun, in een tight lijk ik een rennende soepstengelDat heb ik echt al 12 jaar niet meer gehad
![]()
![]()
Eensquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
inderdaad Stream.... ik heb nog nooit loopkleding online gekocht en zal het niet zo snel doen ook... lijkt me gewoon minder leuk dan een uurtje struimen in een hardloopwinkelOf gewoon de hele middag er blijven. Hardloopkleren
.
![]()
Dat is het ook. Maar als je bijna geen vrije tijd hebt, is dit een zeer goede en makkelijke oplossing wanneer je iets binnen een paar dagen wilt hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
inderdaad Stream.... ik heb nog nooit loopkleding online gekocht en zal het niet zo snel doen ook... lijkt me gewoon minder leuk dan een uurtje struimen in een hardloopwinkel![]()
maar eerlijk is eerlijk...ik heb wel een tight in de kast hoor maar gebruik hem eigenlijk zelden...alleen nu in de winter als het regent omdat dan mijn benen toch wat te snel afkoelen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
true..mijn probleem is dat, als het terug moet, het dichtst bijzijnde postkantoor 30km ver is dus dan ik net zo goed naar de stad rijdenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:04 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dat is het ook. Maar als je bijna geen vrije tijd hebt, is dit een zeer goede en makkelijke oplossing wanneer je iets binnen een paar dagen wilt hebben.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo'n tight staat bij mij echt voor geen meter. Staat zo strak en het lijkt raar.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Heb er zelf ook bewust niet voor gekozenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:07 schreef CantFazeMe het volgende:
Zo'n tight staat bij mij echt voor geen meter. Staat zo strak en het lijkt raar.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:01 schreef GotC het volgende:
Yur heeft niet eens kunnen reageren in z'n eigen topic![]()
.
Is 'ie nu op gesprek?
Niet meer actief op Fok!![]()
Nóg harder lopen, nah doe maar nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:04 schreef MaleDuck het volgende:
Ik loop gewoon in sportkleding, geen specifieke hardloopkleding, trainingsbroek, t-shirts met lange mouwen en in de winter laagjes, no problemGa toch niet veel harder lopen van die andere kleding
.
who cares? ik denk dat, zeker je medelopers, er echt niet op lettenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:07 schreef CantFazeMe het volgende:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik voel me ook niet heel prettig in een tight, heb wel een 3/4 maar wil altijd iets over m'n kont hebben.![]()
succes!quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:10 schreef streamnl het volgende:
Oke nu ga ik even een uurtje of twee kei hard blokken.
Tenminste dat ga ik proberen, dus![]()
![]()
Ik ook, hoe strakker sportkleding zit hoe beterquote:Maakt toch niet uit of het staat of niet, gaat erom of het lekker zitquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:07 schreef CantFazeMe het volgende:
![]()
![]()
Het mooiste is dat juist die schneller, schneller mensen nu zelfs Honselaar omarmenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
True, maar het is voor beginners (en eigenwijze meer gevorderden zoals ondergetekende) wel goed om te weten dat het geen efficiënte manier van trainen is om elke keer zo snel mogelijk van A naar B te komen
. Wel cool om te zien dat dat besef steeds meer doordringt en dat mensen ook echt bezig zijn met bewust langzamer lopen
.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik doe gezellig met je mee, maar dan thesis schrijven!quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:10 schreef streamnl het volgende:
Oke nu ga ik even een uurtje of twee kei hard blokken.
Tenminste dat ga ik proberen, dus![]()
Succes met blokken!![]()
![]()
ik ben dol op tights, ze zitten een stuk beter dan sportbroekjes
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Denk dat het daar een beetje het verkeerde seizoen voor is nu. Weet dat zeeman dat herfst/winter in elk geval wel in kindermaten heeft.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:11 schreef SunTzu het volgende:
Die loopkleding he, is ook te koop bij Zeeman ofniet? Ik wil nog een thermoshirt scoren.![]()
en nu zie ik dus een soepstengel op pootjes, ala tekenfilm, door de straten rennenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:02 schreef MaLo het volgende:
Ik loop uit principe niet in tights. Ik ben al zo dun, in een tight lijk ik een rennende soepstengel
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ok dan maar van het weekend de stad in ff rondkijken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:13 schreef Shravani het volgende:
[..]
Denk dat het daar een beetje het verkeerde seizoen voor is nu. Weet dat zeeman dat herfst/winter in elk geval wel in kindermaten heeft.![]()
Ik zou wel een uurtje willen slapen geloof ik![]()
Dat krijg je er van he... minder gelopen dus gelijk minder energie![]()
![]()
dan duik je toch lekker je bed in ?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:15 schreef Shravani het volgende:
Ik zou wel een uurtje willen slapen geloof ik![]()
Dat krijg je er van he... minder gelopen dus gelijk minder energieIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Kan niet, moet zo zoonlief uit school halen en dan op zoek naar z'n traktatie voor vrijdag..( Ben al blij dat z'n voetbal seizoen afgelopen is)quote:![]()
ik ken Honselaar's methodes niet maar het lijkt me wel zo dat je een goede combinatie aan hou van en snelheidstrainingen en lange langzame duurlopen want bij trainen op of alleen snelheid of alleen afstand kom je er ook niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het mooiste is dat juist die schneller, schneller mensen nu zelfs Honselaar omarmen
Komende zondag maar eens kijken hoe het met de snelheid gesteld is op de lange afstand'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je hebt hem van de week van Schiphol opgehaald?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:16 schreef Shravani het volgende:
[..]
Kan niet, moet zo zoonlief uit school halen en dan op zoek naar z'n traktatie voor vrijdag..( Ben al blij dat z'n voetbal seizoen afgelopen is)![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:19 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt hem van de week van Schiphol opgehaald?
whahaha nou als dat zo was had ik 'm mooi laten staanquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:19 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt hem van de week van Schiphol opgehaald?![]()
![]()
[..]
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:21 schreef Shravani het volgende:
Hmm traktatie shoppen is eigenlijk zo erg nog niet, kom namelijk langs de Decathlon
[..]
![]()
Vanochtend trouwens begonnen in Ik loop, dus ik besta. Leuk boekje. Staan herkenbare dingen in, maar ik denk dat ik er als niet-hardloper/beginnende hardloper die iedere keer zichzelf moet motiveren weinig mee had gekund
.
[..]
Je hebt hem van de week van Schiphol opgehaald?!
Zwemshizzle! Na de vakantie maar eens gaan kijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
![]()
ik ga vrijdag zwemmen. Om 07.30 heerlijk! Geen botsende oudjes in het water.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Zwemmenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:36 schreef CantFazeMe het volgende:
ik ga vrijdag zwemmen. Om 07.30 heerlijk! Geen botsende oudjes in het water.
Nog 2.5 week, dan ga ik ook weer (bijna) dagelijks
![]()
![]()
Zwemmen is fijn!! Alleen red ik dat niet met werk
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik was vroeger een polsstokhoogspringer, zonder stok, dat wel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vroeger was ik Pamela Anderson, zonder tetten, dat wel.![]()
Zwemmen, brrrr! Ik ben een kat in een mensenlichaam, 't is dat ik er niet zo op gebouwd ben me met m'n tong te wassen en onder de douche moet, maar verder ga ik niet voor m'n lol het water in.![]()
Helaas ook niet lopen vandaag, rustdag. Hopelijk valt het mee met het onweer morgen-middag, moet overdag werken dus ik kan niet voor de voorspelde buien gaan lopen... Geen last van m'n knie nadat ik gisteren een stuk langzamer gelopen heb (en wel wat tijd aan de les geplakt heb, dezelfde afstand alleen in meer tijd), dus ik wil geen gedwongen tweede rustdag.
Maar eventjes een aantal keertjes langzaam aan doen, hoop dat ik daarna wel de snelheid weer wat kan opvoeren. Ik weet dat 't geen wedstrijd is, maar een beetje een redelijke tijd neerzetten is toch ook wel leuk. Vond 10km/hr zo'n mooi rond getal.![]()
![]()
Zelfde hier. Van die lastige tijden dat het bad voor baanzwemmen open is. Vanaf half 8 bijvoorbeeld terwijl ik om 8:00 op het werk moet zijn. Anders had ik dat naast hardlopen gedaan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Zwemmen is fijn!! Alleen red ik dat niet met werk![]()
Ik wil ook gaan zwemmen binnenkortOmdat ik nu eigenlijk alleen hardloop..
Alleen nog even een leuk en betaalbaar zwembad vinden in de buurt
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Honselaar zegt, wat Vikje hier nu ook zegt, dat hardlopen praatlopen is. Je dient dus tijdens een duurloop een gewoon gesprek aan kunnen gaan. Doe je dit niet dan loop je te hard. Wat jij nu ook doet tijdens je Z[1-5] experiment. Het is feitelijk wat ze ook in loopgroepjes doen (zie GotC's verhalen met 10k lopen en hele gesprekken hebben).quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ken Honselaar's methodes niet maar het lijkt me wel zo dat je een goede combinatie aan hou van en snelheidstrainingen en lange langzame duurlopen want bij trainen op of alleen snelheid of alleen afstand kom je er ook niet.
Komende zondag maar eens kijken hoe het met de snelheid gesteld is op de lange afstand
Verder heeft ie nog eoa ezelsbruggetje met hardlopen alleen die vergeet ik altijd. Komt erop neer dat je common sense moet gebruiken en blessures moet beperken, want blessures zorgen ervoor dat je niet kan lopen.
Voor de rest zegt ie wel meer zinnige dingen. Eigenlijk een must read voor lopers.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat heb ik ook op ern blauwe maandag gedaan. Vond er alleen niks aan. Zat op reddend zwemmen en kreeg toen een uitnodiging van een coach. Maar was niks voor mij.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik zit weer eens in dubio..
Ga ik hardlopen ergo conditietraining of toch voor een uurtje pilates ergo aan lijf werken en spieropbouw..What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Of allebei, voor de echte bikkelsquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik zit weer eens in dubio..
Ga ik hardlopen ergo conditietraining of toch voor een uurtje pilates ergo aan lijf werken en spieropbouw..![]()
![]()
Hé, zeg, ik heb wel echt mensen van de verdrinkingsdood gered jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was vroeger een polsstokhoogspringer, zonder stok, dat wel.![]()
Ja doei.![]()
Ja dat wilde ik eigenlijk doen maar heb ik geen tijd meer voor.. dus moet er nu 1 doen en dan morgen de ander maar weet niet wat eerstquote:
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
http://www.endomondo.com/workouts/65198565
En ik maar denken dat ik verrekte traag liepVoor sommigen hier is dat ook zo
![]()
![]()
Jeetje netjes! Heel stabiel gelopen zegquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dank jequote:Op woensdag 20 juni 2012 13:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Jeetje netjes! Heel stabiel gelopen zeg![]()
bijna 20 minuten gelopen![]()
![]()
Damn verbrand je met zo'n afstand 271 kcal? Waar basseerd endomondo dat op? Moet je je gewicht invoeren?quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Vandaag de spieren, morgen de conditie.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik eigenlijk doen maar heb ik geen tijd meer voor.. dus moet er nu 1 doen en dan morgen de ander maar weet niet wat eerstIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Gewicht + lengte denk ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Damn verbrand je met zo'n afstand 271 kcal? Waar basseerd endomondo dat op? Moet je je gewicht invoeren?Maar dat soort getallen moet je met een korrel zout nemen hoor.
![]()
Ja goed plan dan ga ik vrijdag weer fitnessen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:36 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vandaag de spieren, morgen de conditie.
Dan heb ik vandaag spieren, morgen conditie vrijdag weer spieren en ga ik zaterdag lesje spinning doen voor conditie en dan zondag nog een keer lopen
Net het boek het duurloopmisverstand besteld. Ben benieuwd wat daar allemaal voor info in staat. Schijnt meer op souplesse te zijn gericht.![]()
Neuh, prima tempoquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
![]()
.
Het jeukt onder m'n tape.
Gewicht + lengte. En korrel zout idd, maar het geeft wel een indicatie.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Damn verbrand je met zo'n afstand 271 kcal? Waar basseerd endomondo dat op? Moet je je gewicht invoeren?
Met hardlopen verbrand je wel idioot veel calorieën. Meer dan met fietsen!Niet meer actief op Fok!![]()
Ja lijkt me sterk zulke getallen idd!quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:37 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Gewicht + lengte denk ikMaar dat soort getallen moet je met een korrel zout nemen hoor.
Maar sowieso zijn dat soort dingen moeilijk te bereken.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik heb ergens anders jeukquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neuh, prima tempo.
Het jeukt onder m'n tape.
Zal zo eens douchen en mijn vreetkick indammen.
![]()
[..]
Hmm waarom wist ik niet dat jij ging lopen. Ik had een mooi zinnetje in gedacht speciaal voor jouquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
![]()
* streamnl *evil laugh*mare netjes gelopen.
![]()
Ik zat trouwens net te kijken hoe groot een rondje om mijn dorp is, nog net geen 10km....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus... rara welk route ga ik zaterdag lopen![]()
![]()
En misschien dat ik mijn vrouw zo ver krijg dat ze mee gaat op de fiets. Mits het zonnig is, anders weet ik het antwoord al
[ Bericht 0% gewijzigd door streamnl op 20-06-2012 13:53:45 ]![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:46 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
[..]
Hmm waarom wist ik niet dat jij ging lopen. Ik had een mooi zinnetje in gedacht speciaal voor jou
![]()
Ik zat trouwens net te kijken hoe groot een rondje om mijn dorp is, nog net geen 10km....Omdat ik mijn internet uit had staan deze keer, aangezien dit mijn eerste duurloopje zou worden had ik besloten om me daar volledig op te concentreren. Dus volgende keer mag u weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus... rara welk route ga ik zaterdag lopen![]()
![]()
En misschien dat ik mijn vrouw zo ver krijg dat ze mee gaat op de fiets. Mits het zonnig is, anders weet ik het antwoord al![]()
Loopt ze niet hard ?Ik ken nog wel een, zeker niet onaantrekkelijke, Belgische dame die haar wil hebben.
Dit is een privé route zegt de website.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:46 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
[..]
Hmm waarom wist ik niet dat jij ging lopen. Ik had een mooi zinnetje in gedacht speciaal voor jou
![]()
Ik zat trouwens net te kijken hoe groot een rondje om mijn dorp is, nog net geen 10km...."dit is een privéroute."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus... rara welk route ga ik zaterdag lopen![]()
![]()
En misschien dat ik mijn vrouw zo ver krijg dat ze mee gaat op de fiets. Mits het zonnig is, anders weet ik het antwoord al
Moment even kijken hoe ik dat aanpas.
Poging 2:
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=896478&key=MRwcFN63GcmYs
deze wel?
@Sexy, ze is pas op de helft bij Evy. Dus ze houdt dit nog niet vol. Maar over een tijdje hoop ik dat ze inderdaad mee loopt op deze route.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:50 schreef streamnl het volgende:
Poging 2:
deze wel?Leuk hoor, zo'n rondje
. Ik ga me maar niet wagen aan een rondje rond Den Haag
.
Straks Haagse bos, echt zin in.
Ooooh gezelligquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:50 schreef streamnl het volgende:
Poging 2:
deze wel?
@Sexy, ze is pas op de helft bij Evy. Dus ze houdt dit nog niet vol. Maar over een tijdje hoop ik dat ze inderdaad mee loopt op deze routeHandig dat je haar dan ook kan motiveren.
En zo he vette routeAls je over de drempel struikelt lig je al zo goed als in Belgie!
![]()
Ik vind door de bossen lopen ook echt leuk. Daar loop ik het liefst. Maar rondje Eersel staat nog op mijn to do listquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]Leuk hoor, zo'n rondje
. Ik ga me maar niet wagen aan een rondje rond Den Haag
.
Straks Haagse bos, echt zin in.
![]()
En nu is het voortaan haalbaar
Ik zit wel te kijken waar ik die 500meter erbij ga smokkelen... Nu is het net geen 10km.
Ik weet het. Ik hoor Evy's accentje ook veel vaker.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ooooh gezelligHandig dat je haar dan ook kan motiveren.
En zo he vette routeAls je over de drempel struikelt lig je al zo goed als in Belgie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Om naar huis te gaan???quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:55 schreef Yuki het volgende:
Bijna thuis, bijna lopen
Eerst even moed verzamelen![]()
Ik zal je aanmoedigen als je aan het lopen bent
Bij jou zal ik wel lief zijn![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:54 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik vind door de bossen lopen ook echt leuk. Daar loop ik het liefst. Maar rondje Eersel staat nog op mijn to do list![]()
En nu is het voortaan haalbaar
Ik zit wel te kijken waar ik die 500meter erbij ga smokkelen... Nu is het net geen 10km.
[..]
Ik weet het. Ik hoor Evy's accentje ook veel vaker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* schenkt moed in *quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:55 schreef Yuki het volgende:
Bijna thuis, bijna lopen
Eerst even moed verzamelen![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ooooh gezelligHandig dat je haar dan ook kan motiveren.
.
Als ik thuiskom zeg ik hoi tegen de katjes, gris ik m'n hardloopkleding van het wasrek, kleed ik me om en ben ik binnen 10 minuten wegquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:55 schreef Yuki het volgende:
Bijna thuis, bijna lopen
Eerst even moed verzamelen.
Ja, m'n huis is zo engquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:59 schreef streamnl het volgende:
[..]
Om naar huis te gaan???![]()
Ik zal je aanmoedigen als je aan het lopen bent
Bij jou zal ik wel lief zijn![]()
Dat vind ik liefdie peptalks helpen wel echt tijdens het lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, m'n huis is zo eng![]()
Dat vind ik liefdie peptalks helpen wel echt tijdens het lopen
Laat maar weten hoe laat je gaat hobbelen en wij sleuren je erdoor heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:04 schreef streamnl het volgende:
[..]
Laat maar weten hoe laat je gaat hobbelen en wij sleuren je erdoor heen.Half 3 wil ik buiten staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes!!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Als het binnen nu en een uur is, dan peptalk ik je ook wel even Yuki
Zo ik zit ook weer evendat heen en weer gehobbel van hot naar her...
Maar de haartjes zijn geknipt en hier is de boel ook weer opgeruimd.
Vanavond aan de tagliatellenomz en dan vanavond lekker lopen...
Mooie tijd.. je hebt nog 23 minutenquote:
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2012 14:07:35 ]![]()
Ik zit hier met een vraagje.. Ik heb maandag voor het eerst sinds een half jaar weer wat sportiefs gedaan (heb begin januari een knieblessure opgelopen met vervelende nasleep incl operatie), namelijk een stuk gaan hardlopen. Ben direct weer iets te hard van stapel gegaan zodat ik nu met spierpijn zit. Vanavond wil ik tijdens de eerste training met de voetbal eerst even gaan hardlopen (ga beginnen met de intervaltraining van Start-to-Run) en daarna misschien voorzichtig een balletje trappen. Met de knie ging het prima tijdens het hardlopen, maar vandaag tijdens werk wel een vervelende spierpijn in de schenen. Het kan toch eigenlijk geen kwaad als ik mijn zojuist genoemde plannen voor vandaag gewoon doorzet? Heb namelijk geen flauw idee of het verstandig is als je nog spierpijn hebt van de eerste keer lopen je 2e keer te gaan lopen na zo'n lange blessure.![]()
Weet je zeker dat het spierpijn is in de schenen? (heb je het aan beide kanten?). Je kunt op zich wel gaan, denk ik, zeker als het een kort lesje is, maar zou wel rustig aan doenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:10 schreef InGebruik het volgende:
Ik zit hier met een vraagje.. Ik heb maandag voor het eerst sinds een half jaar weer wat sportiefs gedaan (heb begin januari een knieblessure opgelopen met vervelende nasleep incl operatie), namelijk een stuk gaan hardlopen. Ben direct weer iets te hard van stapel gegaan zodat ik nu met spierpijn zit. Vanavond wil ik tijdens de eerste training met de voetbal eerst even gaan hardlopen (ga beginnen met de intervaltraining van Start-to-Run) en daarna misschien voorzichtig een balletje trappen. Met de knie ging het prima tijdens het hardlopen, maar vandaag tijdens werk wel een vervelende spierpijn in de schenen. Het kan toch eigenlijk geen kwaad als ik mijn zojuist genoemde plannen voor vandaag gewoon doorzet? Heb namelijk geen flauw idee of het verstandig is als je nog spierpijn hebt van de eerste keer lopen je 2e keer te gaan lopen na zo'n lange blessure..
Sowieso zou ik nooit een interval training gaan houden als je net weer gaat beginnen. Ik zou je willen adviseren om rustig op te bouwen de komende paar weken en pas na verloop van tijd ga je denken aan intervallen en snelheidquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:10 schreef InGebruik het volgende:
Ik zit hier met een vraagje.. Ik heb maandag voor het eerst sinds een half jaar weer wat sportiefs gedaan (heb begin januari een knieblessure opgelopen met vervelende nasleep incl operatie), namelijk een stuk gaan hardlopen. Ben direct weer iets te hard van stapel gegaan zodat ik nu met spierpijn zit. Vanavond wil ik tijdens de eerste training met de voetbal eerst even gaan hardlopen (ga beginnen met de intervaltraining van Start-to-Run) en daarna misschien voorzichtig een balletje trappen. Met de knie ging het prima tijdens het hardlopen, maar vandaag tijdens werk wel een vervelende spierpijn in de schenen. Het kan toch eigenlijk geen kwaad als ik mijn zojuist genoemde plannen voor vandaag gewoon doorzet? Heb namelijk geen flauw idee of het verstandig is als je nog spierpijn hebt van de eerste keer lopen je 2e keer te gaan lopen na zo'n lange blessure.![]()
![]()
Ja, het is alleen spierpijn en inderdaad beide kanten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het spierpijn is in de schenen? (heb je het aan beide kanten?). Je kunt op zich wel gaan, denk ik, zeker als het een kort lesje is, maar zou wel rustig aan doen.
Binnenkort eens even goede hardloopschoenen halen, heb namelijk nog nooit zoveel enthousiasme gehad om lekker 3 keer in de week te gaan lopen (heb het wel eens eerder geprobeerd maar maar 3 weken volgehouden).![]()
![]()
Ik zou dit niet doen. De meestvoorkomende fout is dat mensen weer te snel te veel doen. De spierpijn geeft aan dat je nog niet herstelt bent van de laatste keer. Even rustig aan doen zodat je spieren kunnen herstellen, zodat ze niet overbelast worden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:10 schreef InGebruik het volgende:
Gewoon lekker thuisblijven. En rust nemen. So long as it takes. Je wilt waarschijnlijk geen chronische blessure oplopen. Whehe op -> lopenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:10 schreef InGebruik het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: