quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dan liggen we samen op bedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:27 schreef vannelle het volgende:
Rustig hier!
* vannelle ligt in bed met de laptop
ooooeeeequote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oooh dolfie, ik ga natuurlijk graag effe over je heen dat snap je!
* DJMO de vier mijl afzegt...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oooh dolfie, ik ga natuurlijk graag effe over je heen dat snap je!
Hahahahahahaha je slaap achter een schuifdeur, die maakt herrie als je m open doet :pquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO de vier mijl afzegt...
na deze opmerking durf ik niet meer bij je te logeren hoor
Welk formaat zal k halen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ooooeeee
klinkt goedlaat je de auto staan dan
ojee.....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO de vier mijl afzegt...
na deze opmerking durf ik niet meer bij je te logeren hoor
formaat wat???quote:
pizza.quote:
Neger, amerikaans, hollands, chinees :p k moet er wel iets voorbinden voordat over je heen kan gaan :pquote:
Ze is toch dol op paarden?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Neger, amerikaans, hollands, chinees :p k moet er wel iets voorbinden voordat over je heen kan gaan :p
Hahahaha daar ging mijn onschuldige imago *yska zwaait haar imago uit, dahaaaag!*quote:
* Ireth stikt half de moord in een Oranje M&M!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Neger, amerikaans, hollands, chinees :p k moet er wel iets voorbinden voordat over je heen kan gaan :p
begint al bijna een sleur te wordenquote:
Kwestie van motivatie.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
@vannelle dt wordt flink doordrukken dan :p
grootste natuurlijk... kan je 2 dgn van etenquote:
Als iets een sleur wordt moet je er mee stoppen is me altijd verteld.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
begint al bijna een sleur te worden
Haha, volgens mij gelooft niemand dat jij zo onschuldig bentquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik had niet moeten quoten, dan had ik kunnen zeggen dat ik het onderwerp wou veranderen.
Alles om en om???quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja, maar dan berijd IKquote:
Die was je bij mij al kwijt hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hahahaha daar ging mijn onschuldige imago *yska zwaait haar imago uit, dahaaaag!*
@vannelle dt wordt flink doordrukken dan :p
* dolfina-chica geeft mond op mond beademingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth stikt half de moord in een Oranje M&M!
dirty mind... joy....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:52 schreef Ehhe het volgende:
Hahaha noujááá zeg wat gaat 't er hier raar aan toe!
* dolfina-chica schopt vannelle het bed uit!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als iets een sleur wordt moet je er mee stoppen is me altijd verteld.
* vannelle kijkt verbaasd terug met van die onschuldige puppy ogenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha, volgens mij gelooft niemand dat jij zo onschuldig bent
* Ireth mag die Chica wel geloof ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:58 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica schopt vannelle het bed uit!!
not gonna help you!!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle kijkt verbaasd terug met van die onschuldige puppy ogen
oops...quote:
Moet ik naar de schuur of mag ik op de bank als ik beloof niet te snurken?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:58 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica schopt vannelle het bed uit!!
Vlucht!!! Nu kan het nog!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:01 schreef cvboer het volgende:
Wat gebeurt hier, ik zie vaseline, droog doordrukken, uit bed schoppen, wat is er loos............?
nee, niet droog doordrukken....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:01 schreef cvboer het volgende:
Wat gebeurt hier, ik zie vaseline, droog doordrukken, uit bed schoppen, wat is er loos............?
Geen idee maar der is iets mis.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:01 schreef cvboer het volgende:
Ik ben hier niet veilig meerquote:
je mag op de bank...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moet ik naar de schuur of mag ik op de bank als ik beloof niet te snurken?
Haha nee, werkt niet. Helaas!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle kijkt verbaasd terug met van die onschuldige puppy ogen
te laaaaaaaaaaaaaaaaaaaatquote:
Graag, pm adres ffquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, niet droog doordrukken....
drrrrrrrrrrrrrrrrrooog drrrrrrrrrrrrindrrrrrrrrrrrrrukken....
als iets sleur wordt.. moet je ermee stoppen... dus schop ik vannelle uit bed...
dus heb nog plek in mijn bed.... kom jij erbij?
nummer 137quote:
Thanks, is onderwegquote:
Thanks!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je mag op de bank...
* dolfina-chica gooit een kussen naar je hoofd... en zegt: "onder in de kast ligt extra dekbed"
Jawel, degene die vanavond niet in zijn eigen bed slaapt krijgt een stomp op zijn oog.quote:
ja, vannelle heeft zijn kussen mee naar de bank!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:06 schreef cvboer het volgende:
[..]
Thanks, is onderweg
eigen kussen meenemen?
nou nouquote:
Haha dat verklaart waarom je zo goed paardje kon spelen zaterdag! Je hebt de lul alquote:
en bedankt... want ik slaap op de bank vannachtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jawel, degene die vanavond niet in zijn eigen bed slaapt krijgt een stomp op zijn oog.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:07 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha dat verklaart waarom je zo goed paardje kon spelen zaterdag! Je hebt de lul al
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:07 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha dat verklaart waarom je zo goed paardje kon spelen zaterdag! Je hebt de lul al
euh, dat heb ik nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat ie heeft teruggelezen
jij ook al....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
en bedankt... want ik slaap op de bank vannacht
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
De hamvraag is: hoe weet jij dat??? [ afbeelding ]
quote:
dat was te zienquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
not gonna help!!!!quote:
Nou ik zag dat zn linkerbroekspijp veel gevulder was tot aan zn knie dan zn rechterquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
We hebben een toffe bowling meeting gehad en een bbq/filmmeeting zit er ook nog aan te komen.Moet er ook nog een orgie bij komen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:07 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Goeie gok!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
ik gok dat je dat nog ff moet doen
ja!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Toen ie gaatjes zat te vullen?? [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou ik zag dat zn linkerbroekspijp veel gevulder was tot aan zn knie dan zn rechter
Hee maareh Ireth, die foto's van ons toen jij met je hoofd tussen je eigen benen zat....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:11 schreef Ireth het volgende:
* Ireth sluipt heul voorzichtig het topic uit terwijl ze mompelt "hier hoor ik niet bij... hier hoor ik niet bij..."
ho es ff, zo makkelijk kom je er niet mee weg, terug komen jijquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:11 schreef Ireth het volgende:
* Ireth sluipt heul voorzichtig het topic uit terwijl ze mompelt "hier hoor ik niet bij... hier hoor ik niet bij..."
Maar ik ben onschuldigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:12 schreef Merlijn het volgende:
Goffer... Ik heb weer eens een avondje bezoek en het niveau is weer ver te zoeken ... En dat voor elven...
Sorrie ik kwam ook te laat om het topic te redden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:12 schreef Merlijn het volgende:
Goffer... Ik heb weer eens een avondje bezoek en het niveau is weer ver te zoeken ... En dat voor elven...
Ik *heb* teruggelezen hoorquote:
* dolfina-chica trekt Ireth terug het topic in..... hier hoor jij wel... volgens mij heb jij net zo'n kronkel!!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:11 schreef Ireth het volgende:
Ik probeerde het niveau nog hoog te houden, echt waar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:12 schreef Merlijn het volgende:
Dat doet er niet toe :pquote:
mijn curvieuw is 22.00 ...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:12 schreef Merlijn het volgende:
Toen was ik aan het hyperventileren en moest het bloed weer terug stromen!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hee maareh Ireth, die foto's van ons toen jij met je hoofd tussen je eigen benen zat....
Het is altijd wel 22.00 geweest. Ergens.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:15 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mijn curvieuw is 22.00 ...
daarna mag het...
Ik ben heel onschuldig!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica trekt Ireth terug het topic in..... hier hoor jij wel... volgens mij heb jij net zo'n kronkel!!!!
Dan verwacht ik ook dat dit topic vandaag nog vol komt...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
Heeejee maar de sfeer is wel goed!
Heul niet!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Toen was ik aan het hyperventileren en moest het bloed weer terug stromen!
Doe ik ook wel es, dan buk ik gewoon en beveel dat bloed naar m'n bovenste kop te gaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Toen was ik aan het hyperventileren en moest het bloed weer terug stromen!
Je hebt idd je best gedaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik probeerde het niveau nog hoog te houden, echt waar.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Doe ik ook wel es, dan buk ik gewoon en beveel dat bloed naar m'n bovenste kop te gaan.
Ik zal mn best doen chef!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dan verwacht ik ook dat dit topic vandaag nog vol komt...
EHHE!!!! ik bedoelde 18+praat na 22.00uur.. niet dat jij moest gaan slapen om 22.00uurquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:17 schreef Ehhe het volgende:
Ik taai af. Ben al veel te laat! Moet gauw gaan slapen.
Daag mensen
Chicken!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:17 schreef Ehhe het volgende:
Ik taai af. Ben al veel te laat! Moet gauw gaan slapen.
Daag mensen
nog niet bij de bank met je kussen en je deken????quote:
Haha, 18+ praat kan ik altijd welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
EHHE!!!! ik bedoelde 18+praat na 22.00uur.. niet dat jij moest gaan slapen om 22.00uur
dat gaat ons lukken....quote:
werkse dan alvastquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:19 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha, 18+ praat kan ik altijd wel. Maar morgen weer VROEG op
Ik ben nogal onbekend met dit huis... doe es een lampje aan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nog niet bij de bank met je kussen en je deken????
ben je ookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:19 schreef Ehhe het volgende:
Ja maar jongens toe nouuuuu. Nu voel ik me een mietje!
Je werkt morgen toch thuis dus reistijd heb je al niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:20 schreef Merlijn het volgende:
Eigenlijk moet ik ook gaan, ik was tenslotte moe...
* dolfina-chica doet de bouwlamp aan en zegt: "Daar moet je zijn!!"quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik ben nogal onbekend met dit huis... doe es een lampje aan?
Wij zijn de beste!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat gaat ons lukken....
ons lukt alles!!!![]()
![]()
iets met wijsheid... jaren... oidquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Wij zijn de beste!
Enne Ehhe, stiekem ben jij gewoon de verstandigste van allemaal
Ja ho ff!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica doet de bouwlamp aan en zegt: "Daar moet je zijn!!"
omg... die vindt niets in het donker!!!!
CV!!!!!!! leer hem es in het donker wat te vinden!!!
ook niet alle vrouwenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:22 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja ho ff!
Niet alle huizen hebben dezelfde anatomie!
Oke, nou moet ik dus echt aan de tena... maar eerstquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica doet de bouwlamp aan en zegt: "Daar moet je zijn!!"
omg... die vindt niets in het donker!!!!
CV!!!!!!! leer hem es in het donker wat te vinden!!!
dat bedacht ik mij ook al...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:22 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn bedenkt zich net dat hij dolfina waarschijnlijk pakweg 9 jaar geleden heeft gezien
Wat voor een kleur haar had ze toen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:22 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn bedenkt zich net dat hij dolfina waarschijnlijk pakweg 9 jaar geleden heeft gezien
*geeft een dry nites luier aan... aan een tena heb je niets, die houdt te weinig vastquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oke, nou moet ik dus echt aan de tena... maar eerst [ afbeelding ]!
Fok 2jaarsmeet, BBQ in Utrecht...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat bedacht ik mij ook al...
maar waar
Als Always alles absorbeert (zelfs blauw water!) dan moet een tena dat ook kunnen!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
*geeft een dry nites luier aan... aan een tena heb je niets, die houdt te weinig vast
oe witte gij da?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
*geeft een dry nites luier aan... aan een tena heb je niets, die houdt te weinig vast
ik moest ook rennen... maar ik was op tijd!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oke, nou moet ik dus echt aan de tena... maar eerst [ afbeelding ]!
Moet je heg bijgewerkt worden??quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:24 schreef DJMO het volgende:
merlijn!!
heb je morgenavond even tijd ?? zeg zo'n drie kwartier, uurtje ?
Nee, ik heb een vrije avond gepland en die wil ik ook even zo houden als je het niet erg vindt...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:24 schreef DJMO het volgende:
merlijn!!
heb je morgenavond even tijd ?? zeg zo'n drie kwartier, uurtje ?
de camping meet???quote:
In grote lijnen is het allemaal hetzelfde...........quote:
uhhhh.. goeie vraag....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Wat voor een kleur haar had ze toen?
oh maar je avond blijft ook vrij hoor..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, ik heb een vrije avond gepland en die wil ik ook even zo houden als je het niet erg vindt...
Dat weet ik nie? Wil je er over praten?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Waarom denk ik nou niet aan tuinieren?
Paarsblauwquote:
Volgens mij is dat niet zijn idee van een vrije avondquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
oh maar je avond blijft ook vrij hoor..je hoeft alleen maar mee naar buiten
'k heb een interval van vier km op de planning staan en ik zoek nog een trainingsmaatje
alle huizen ook!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:26 schreef cvboer het volgende:
[..]
In grote lijnen is het allemaal hetzelfde...........
Neem een hond! Die vind het heerlijk om te rennen en met een Tena om stopt ie ook niet bij elke boom of lantarenpaal.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
oh maar je avond blijft ook vrij hoor..je hoeft alleen maar mee naar buiten
'k heb een interval van vier km op de planning staan en ik zoek nog een trainingsmaatje
Nee, doe maar niet, anders moet ik mijn bloed weer terug bevelen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat weet ik nie? Wil je er over praten?
woehoe... dat je dat nog weetquote:
Das waar. van vrouwen heb ik als eeuwige vrijgezel ook geen verstand.......quote:
Ik ben een beelddenker... zie nu DJMO die abrubt tot stilstand komt omdat Tarzan een Kastanjeboom staat te bewaterenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Neem een hond! Die vind het heerlijk om te rennen en met een Tena om stopt ie ook niet bij elke boom of lantarenpaal.
ik ook niet...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:29 schreef cvboer het volgende:
[..]
Das waar. van vrouwen heb ik als eeuwige vrijgezel ook geen verstand.......
boom doodquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben een beelddenker... zie nu DJMO die abrubt tot stilstand komt omdat Tarzan een Kastanjeboom staat te bewateren
* Ireth gaat ook ff... gelijk Joep laten piesen...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:30 schreef vannelle het volgende:
* vannelle gaat ff peukje roken, tot zo!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben een beelddenker... zie nu DJMO die abrubt tot stilstand komt omdat Tarzan Merlijn een Kastanjeboom staat te bewateren
Tenerifequote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:48 schreef Ehhe het volgende:
Slaap lekker maffemuts!
Waar ga je heen belle?
Ik lag alleen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:29 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
woehoe... dat je dat nog weet
met wie lag jij in een tentje dan???
Volgens mij is Merlijn geen hond toch? Iig de laatste keer dat ik hem zag liep ie op 2 poten, had ie een pak aan en kon ie autorijdenquote:
jaja...............quote:
Nee, volgens mij niemand behalve ondergetekendequote:
Lag er een tovenaar naast je?quote:
hahahahahaha.....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niemand behalve ondergetekende
nee, joene lag naast me.....quote:
Niet vragen naar de bekende weg.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:35 schreef DJMO het volgende:
nou kom op merlijn .. heb je zin om morgen je schoenen onder te binden of niet?
*sigh*quote:
Heb jij vandaag door mijn raam zitten loeren ofzo ?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
*sigh*
ik probeer je te bewegen tot wat lichaamsbewegingje weet wel, gezond doen, en je weet zelf ook dat als je thuiskomt je je meer voldaan voelt dan wanneer je met een kapsalon op de bank had gecrasht!
Ander account nog destijdsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:37 schreef dolfina-chica het volgende:
ff fobo gekeken hoor merlijn, maar nu begint er steeds meer te dagen
*insightquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb jij vandaag door mijn raam zitten loeren ofzo ?
welke naam dan??? misschien gaat er nog meer belletjes rinkelen!!??quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb jij vandaag door mijn raam zitten loeren ofzo ?
[..]
Ander account nog destijds![]()
En de suske en wiske strip van de Veronicagids.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:40 schreef vannelle het volgende:
Rustig weer.
Heb ik tijd om ff de Donald Duck te lezen?
Zo... link ook weer gelegd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:39 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
welke naam dan??? misschien gaat er nog meer belletjes rinkelen!!??
ik ook....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zo... link ook weer gelegd.![]()
pfff... toen was ik nog een jonkie....
Volgens mij zwerven er ook nog wel foto's van die meet... met Gellar en mensen die spontaan het zwembad in doken....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik ook....
lol... ik kwam net uit hongarije... laatste keer dat ik op vakantie ben geweest....
ik had toen net mijn tattoo... (tattoo1)
niet gezien zaterdag??quote:
ja!!! en ik mocht nog niet vanwege mijn tattoo volgen mij...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:46 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Volgens mij zwerven er ook nog wel foto's van die meet... met Gellar en mensen die spontaan het zwembad in doken....
nee, was bij utrecht... 2jaarsmeet van fok!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
Campingmeet bij Nikky in de achtertuin?
Ik bedoelde eigenlijk voor dit jaar :pquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, was bij utrecht... 2jaarsmeet van fok!
weekend.. tentjes... drank... bbq...
Verkeerde datum, anders had ik het daadwerkelijk gedaan ookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk voor dit jaar :p
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:53 schreef vannelle het volgende:
Ik ga maar es een potje slapen denk ik.
Truste allemaal!
trustequote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:53 schreef vannelle het volgende:
Ik ga maar es een potje slapen denk ik.
Truste allemaal!
Ik kan 30 juni ook niet hoor :p mijn weekenden zitten alweer vol, tot na mijn verjaardag. Het weekend van 20 augustus is nog volledig vrij :pquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Verkeerde datum, anders had ik het daadwerkelijk gedaan ook
Die eerste herken ik....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:56 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
laten zetten in 2002
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
13-06-2011 laten zetten
dolfies zitten op linker schouderblad
engeltje op mijn rechter binnenkant pols... arm..
duiveltje op linker binnenkant pols arm
dan is het dit jaar 10 jaar geleden die meetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Die eerste herken ik....
Dammit, ik kan het topic niet meer vinden...
Ja kan best, ik loop al 11 jaar op fok rondquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dan is het dit jaar 10 jaar geleden die meet
Hee dat gevoel herken ik... zo ging ik naar de 1e fok meet...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja kan best, ik loop al 11 jaar op fok rondHet was mijn eerste meet ever, en dan nog het grote boze utrecht met allemaal enge onbekende mensen
lol!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja kan best, ik loop al 11 jaar op fok rondHet was mijn eerste meet ever, en dan nog het grote boze utrecht met allemaal enge onbekende mensen
Ik pas 3 (met account)quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:04 schreef dolfina-chica het volgende:
oee dit jaar zit ik hier al 12 jaar
geef jij merlijn es antwoordquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:04 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 heel blij is dat ze naar die bowlingmeet gegaan is![]()
2+10=?quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:06 schreef dolfina-chica het volgende:
maar dat klopt niet....
10 jaar geleden 2 jaars meet... terwijl ik 12 op fok zit....
does nie zo lelijk gelijkquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
geef jij merlijn es antwoordik verwacht jullie samen volgende week
Die meet is wat later gehoudenquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:06 schreef dolfina-chica het volgende:
maar dat klopt niet....
10 jaar geleden 2 jaars meet... terwijl ik 12 op fok zit....
quote:
nee, want fok bestond al langer dan 2002quote:
nou danquote:
ja weet ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
nou danik heb jou via je wederhelft uitgenodigd om even langs te komen om wat te komen drinken
planningstechnisch levert dat wat problemen opquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
nou danik heb jou via je wederhelft uitgenodigd om even langs te komen om wat te komen drinken
doe dan niet zo lelijk tegen mequote:
pffquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:10 schreef Merlijn het volgende:
[..]
planningstechnisch levert dat wat problemen op
En ik ga roet in het eten gooien.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:10 schreef Merlijn het volgende:
[..]
planningstechnisch levert dat wat problemen op
* DJMO bedeesd omlaag kijkt en vraagt: "wat is er pappie?"quote:
Jij komt ook nog aan de beurt, maak je maar niet drukquote:
kan je dan niet gelijk de spullen voor Merlijn meenemenquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:12 schreef DJMO het volgende:
ja, rucky, jij bent ook welkom op m'n verjaardag
Nee, Rucky heeft al genoeg gedaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:13 schreef belle1608 het volgende:
[..]
kan je dan niet gelijk de spullen voor Merlijn meenemen
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, Rucky heeft al genoeg gedaan. Die ga ik gewoon ophalen.
als je hem dan meeneemt hierheen voor m'n verjaardag ?? _o-quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, Rucky heeft al genoeg gedaan. Die ga ik gewoon ophalen.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
als je hem dan meeneemt hierheen voor m'n verjaardag ?? _o-
Mijn allereerste bericht op fok was van dinsdag 15 februari 2000 @ 13:49:00.. kheb hem er even bijgezochtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
vrijdag 8 februari 2002.. Was nog gelijk een heftige, aan de hand van eerder genoemde meetquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn allereerste bericht op fok was van dinsdag 15 februari 2000 @ 13:49:00.. kheb hem er even bijgezocht
Wat voor 1? Maar je hebt hem niet gehad dus?quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:18 schreef Rucky het volgende:
Vanavond zou mijn nieuwe telefoon worden gebracht.
donderdag 20 augustus 2009 @ 18:05quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
vrijdag 8 februari 2002.. Was nog gelijk een heftige, aan de hand van eerder genoemde meet
Nog niet gehad maar wel mijn simkaart voor mijn tablet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:19 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Wat voor 1? Maar je hebt hem niet gehad dus?
01-11-2000quote:
Jee!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nog niet gehad maar wel mijn simkaart voor mijn tablet.
jij zou slapen!!!!quote:
Ik ken fok al vanaf het begin teld dat ook?quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
jij zou slapen!!!!
11-07-2000
ken ik jou ook niet van meets dan????
ik mag ook in dat forumquote:
Nooit geprobeerd, eerlijk gezegd...quote:
users tot... 5000 ofzo...quote:
als je 't oldbies forum kan zien, heb je toegan gquote:
lolquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
als je 't oldbies forum kan zien, heb je toegan g
ik bij lange na niet dusquote:
Ah, datw verklaart waarom ik het met dit account niet kan zien.quote:
met mijn andere accounts zie ik hem ook niet hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ah, datw verklaart waarom ik het met dit account niet kan zien.
Andere account zit op 71nogwatquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:29 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
met mijn andere accounts zie ik hem ook niet hoor
en deze zit al op 4711
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:45 schreef Ehhe het volgende:
Ik ben ook geen heuse echte oldbie, kan niet in dat subforum
pfff... liep je een beetje achter???quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo dat waren de 5 wasjes van vandaag. Morgen nog minstens 4 te gaan. Jippie! Dat de was van vandaag maar snel droogt dan kan ik de rekjes weer hergebruiken morgen. Slaap lekker allemaal!
een klein beetje maar en de witte was wacht sowieso al een tijdjequote:Op woensdag 20 juni 2012 00:56 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
pfff... liep je een beetje achter???
Slaap lekker maat!!
Nee, maar ga nu weer 'n poging doenquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
hahahahahaha
kan je niet slapen??
je hebt niet jezelf gestoten in de auto... toch??quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
een klein beetje maar en de witte was wacht sowieso al een tijdjeik heb een bult op mn achterhoofd, hoe kom ik daar nu weer aan?
En terecht.. Was vanmorgen om 5.00 al wakker, pfff..quote:Op woensdag 20 juni 2012 06:41 schreef vannelle het volgende:
Rustig, iedereen slaapt nog of is aan het wakker worden.
De volgende keer wat minder rustig graag, nu ben ik weer laat wakker geworden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 06:41 schreef vannelle het volgende:
Rustig, iedereen slaapt nog of is aan het wakker worden.
*lepeltje aangeeft sorry!*quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:25 schreef DJMO het volgende:
* DJMO koffie pakt, suiker en melk er in kwakt
shit .. geen lepeltje
Hahahahaaaa, hoe krijg je het ook iedere keer weer voor elkaar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
De volgende keer wat minder rustig graag, nu ben ik weer laat wakker geworden.
jij hebt dit topic openstaan en er gaat een alarm elke keer als er een nieuwe post geplaatst wordt ??quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
De volgende keer wat minder rustig graag, nu ben ik weer laat wakker geworden.
Ik doe mijn best en soms lukt het.quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hahahahaaaa, hoe krijg je het ook iedere keer weer voor elkaar.
Neem een voorbeeld aan mij, heb vanmorgen al een stukje garage opgeruimd.quote:
Werkze!quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:36 schreef belle1608 het volgende:
*Gaat werken!* tot vanmiddag allemaal!
Vanaf 07.00 mag je lawaai maken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:50 schreef DJMO het volgende:
zijn ze gek geworden bij gemeentewerken? om half acht al onkruid voor je deur gaan weghalen met zo'n elketrisch geval ?? #rotopmetdieherrie
Leuk hè die stress van een ander.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:00 schreef Ehhe het volgende:
Ik zit al in de bus naar mn werk. De scholierenbus. Allemaal examenstress hier ghehe
Hup, terug naar bed jij!quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
Waarom ben ik al wakker, behalve de was en de boodschappen hoef ik niks vandaag zodat ik uitgerust naar defqon kan
je werd wakker door schuldgevoelquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
Waarom ben ik al wakker, behalve de was en de boodschappen hoef ik niks vandaag zodat ik uitgerust naar defqon kan
Luister maar naar de wijze raad van vannelle.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dat hoeft zij helemaal niet te hebben.quote:
ze is wel wat vergetenquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat hoeft zij helemaal niet te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |