Ik ken fok al vanaf het begin teld dat ook?quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
jij zou slapen!!!!
11-07-2000
ken ik jou ook niet van meets dan????
ik mag ook in dat forumquote:
Nooit geprobeerd, eerlijk gezegd...quote:
users tot... 5000 ofzo...quote:
als je 't oldbies forum kan zien, heb je toegan gquote:
lolquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
als je 't oldbies forum kan zien, heb je toegan g
ik bij lange na niet dusquote:
Ah, datw verklaart waarom ik het met dit account niet kan zien.quote:
met mijn andere accounts zie ik hem ook niet hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ah, datw verklaart waarom ik het met dit account niet kan zien.
Andere account zit op 71nogwatquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:29 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
met mijn andere accounts zie ik hem ook niet hoor
en deze zit al op 4711
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:45 schreef Ehhe het volgende:
Ik ben ook geen heuse echte oldbie, kan niet in dat subforum
pfff... liep je een beetje achter???quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo dat waren de 5 wasjes van vandaag. Morgen nog minstens 4 te gaan. Jippie! Dat de was van vandaag maar snel droogt dan kan ik de rekjes weer hergebruiken morgen. Slaap lekker allemaal!
een klein beetje maar en de witte was wacht sowieso al een tijdjequote:Op woensdag 20 juni 2012 00:56 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
pfff... liep je een beetje achter???
Slaap lekker maat!!
Nee, maar ga nu weer 'n poging doenquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
hahahahahaha
kan je niet slapen??
je hebt niet jezelf gestoten in de auto... toch??quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
een klein beetje maar en de witte was wacht sowieso al een tijdjeik heb een bult op mn achterhoofd, hoe kom ik daar nu weer aan?
En terecht.. Was vanmorgen om 5.00 al wakker, pfff..quote:Op woensdag 20 juni 2012 06:41 schreef vannelle het volgende:
Rustig, iedereen slaapt nog of is aan het wakker worden.
De volgende keer wat minder rustig graag, nu ben ik weer laat wakker geworden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 06:41 schreef vannelle het volgende:
Rustig, iedereen slaapt nog of is aan het wakker worden.
*lepeltje aangeeft sorry!*quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:25 schreef DJMO het volgende:
* DJMO koffie pakt, suiker en melk er in kwakt
shit .. geen lepeltje
Hahahahaaaa, hoe krijg je het ook iedere keer weer voor elkaar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
De volgende keer wat minder rustig graag, nu ben ik weer laat wakker geworden.
jij hebt dit topic openstaan en er gaat een alarm elke keer als er een nieuwe post geplaatst wordt ??quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
De volgende keer wat minder rustig graag, nu ben ik weer laat wakker geworden.
Ik doe mijn best en soms lukt het.quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hahahahaaaa, hoe krijg je het ook iedere keer weer voor elkaar.
Neem een voorbeeld aan mij, heb vanmorgen al een stukje garage opgeruimd.quote:
Werkze!quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:36 schreef belle1608 het volgende:
*Gaat werken!* tot vanmiddag allemaal!
Vanaf 07.00 mag je lawaai maken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:50 schreef DJMO het volgende:
zijn ze gek geworden bij gemeentewerken? om half acht al onkruid voor je deur gaan weghalen met zo'n elketrisch geval ?? #rotopmetdieherrie
Leuk hè die stress van een ander.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:00 schreef Ehhe het volgende:
Ik zit al in de bus naar mn werk. De scholierenbus. Allemaal examenstress hier ghehe
Hup, terug naar bed jij!quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
Waarom ben ik al wakker, behalve de was en de boodschappen hoef ik niks vandaag zodat ik uitgerust naar defqon kan
je werd wakker door schuldgevoelquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
Waarom ben ik al wakker, behalve de was en de boodschappen hoef ik niks vandaag zodat ik uitgerust naar defqon kan
Luister maar naar de wijze raad van vannelle.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dat hoeft zij helemaal niet te hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |