quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dan liggen we samen op bedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:27 schreef vannelle het volgende:
Rustig hier!
* vannelle ligt in bed met de laptop
ooooeeeequote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oooh dolfie, ik ga natuurlijk graag effe over je heen dat snap je!
* DJMO de vier mijl afzegt...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oooh dolfie, ik ga natuurlijk graag effe over je heen dat snap je!
Hahahahahahaha je slaap achter een schuifdeur, die maakt herrie als je m open doet :pquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO de vier mijl afzegt...
na deze opmerking durf ik niet meer bij je te logeren hoor
Welk formaat zal k halen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ooooeeee
klinkt goedlaat je de auto staan dan
ojee.....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO de vier mijl afzegt...
na deze opmerking durf ik niet meer bij je te logeren hoor
formaat wat???quote:
pizza.quote:
Neger, amerikaans, hollands, chinees :p k moet er wel iets voorbinden voordat over je heen kan gaan :pquote:
Ze is toch dol op paarden?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Neger, amerikaans, hollands, chinees :p k moet er wel iets voorbinden voordat over je heen kan gaan :p
Hahahaha daar ging mijn onschuldige imago *yska zwaait haar imago uit, dahaaaag!*quote:
* Ireth stikt half de moord in een Oranje M&M!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Neger, amerikaans, hollands, chinees :p k moet er wel iets voorbinden voordat over je heen kan gaan :p
begint al bijna een sleur te wordenquote:
Kwestie van motivatie.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
@vannelle dt wordt flink doordrukken dan :p
grootste natuurlijk... kan je 2 dgn van etenquote:
Als iets een sleur wordt moet je er mee stoppen is me altijd verteld.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
begint al bijna een sleur te worden
Haha, volgens mij gelooft niemand dat jij zo onschuldig bentquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik had niet moeten quoten, dan had ik kunnen zeggen dat ik het onderwerp wou veranderen.
Alles om en om???quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja, maar dan berijd IKquote:
Die was je bij mij al kwijt hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hahahaha daar ging mijn onschuldige imago *yska zwaait haar imago uit, dahaaaag!*
@vannelle dt wordt flink doordrukken dan :p
* dolfina-chica geeft mond op mond beademingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth stikt half de moord in een Oranje M&M!
dirty mind... joy....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:52 schreef Ehhe het volgende:
Hahaha noujááá zeg wat gaat 't er hier raar aan toe!
* dolfina-chica schopt vannelle het bed uit!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als iets een sleur wordt moet je er mee stoppen is me altijd verteld.
* vannelle kijkt verbaasd terug met van die onschuldige puppy ogenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha, volgens mij gelooft niemand dat jij zo onschuldig bent
* Ireth mag die Chica wel geloof ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:58 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica schopt vannelle het bed uit!!
not gonna help you!!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle kijkt verbaasd terug met van die onschuldige puppy ogen
oops...quote:
Moet ik naar de schuur of mag ik op de bank als ik beloof niet te snurken?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:58 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica schopt vannelle het bed uit!!
Vlucht!!! Nu kan het nog!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:01 schreef cvboer het volgende:
Wat gebeurt hier, ik zie vaseline, droog doordrukken, uit bed schoppen, wat is er loos............?
nee, niet droog doordrukken....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:01 schreef cvboer het volgende:
Wat gebeurt hier, ik zie vaseline, droog doordrukken, uit bed schoppen, wat is er loos............?
Geen idee maar der is iets mis.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:01 schreef cvboer het volgende:
Ik ben hier niet veilig meerquote:
je mag op de bank...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moet ik naar de schuur of mag ik op de bank als ik beloof niet te snurken?
Haha nee, werkt niet. Helaas!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle kijkt verbaasd terug met van die onschuldige puppy ogen
te laaaaaaaaaaaaaaaaaaaatquote:
Graag, pm adres ffquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, niet droog doordrukken....
drrrrrrrrrrrrrrrrrooog drrrrrrrrrrrrindrrrrrrrrrrrrrukken....
als iets sleur wordt.. moet je ermee stoppen... dus schop ik vannelle uit bed...
dus heb nog plek in mijn bed.... kom jij erbij?
nummer 137quote:
Thanks, is onderwegquote:
Thanks!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je mag op de bank...
* dolfina-chica gooit een kussen naar je hoofd... en zegt: "onder in de kast ligt extra dekbed"
Jawel, degene die vanavond niet in zijn eigen bed slaapt krijgt een stomp op zijn oog.quote:
ja, vannelle heeft zijn kussen mee naar de bank!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:06 schreef cvboer het volgende:
[..]
Thanks, is onderweg
eigen kussen meenemen?
nou nouquote:
Haha dat verklaart waarom je zo goed paardje kon spelen zaterdag! Je hebt de lul alquote:
en bedankt... want ik slaap op de bank vannachtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jawel, degene die vanavond niet in zijn eigen bed slaapt krijgt een stomp op zijn oog.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:07 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha dat verklaart waarom je zo goed paardje kon spelen zaterdag! Je hebt de lul al
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:07 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha dat verklaart waarom je zo goed paardje kon spelen zaterdag! Je hebt de lul al
euh, dat heb ik nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat ie heeft teruggelezen
jij ook al....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
en bedankt... want ik slaap op de bank vannacht
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
De hamvraag is: hoe weet jij dat??? [ afbeelding ]
quote:
dat was te zienquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
not gonna help!!!!quote:
Nou ik zag dat zn linkerbroekspijp veel gevulder was tot aan zn knie dan zn rechterquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
We hebben een toffe bowling meeting gehad en een bbq/filmmeeting zit er ook nog aan te komen.Moet er ook nog een orgie bij komen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:07 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Goeie gok!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
ik gok dat je dat nog ff moet doen
ja!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Toen ie gaatjes zat te vullen?? [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou ik zag dat zn linkerbroekspijp veel gevulder was tot aan zn knie dan zn rechter
Hee maareh Ireth, die foto's van ons toen jij met je hoofd tussen je eigen benen zat....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:11 schreef Ireth het volgende:
* Ireth sluipt heul voorzichtig het topic uit terwijl ze mompelt "hier hoor ik niet bij... hier hoor ik niet bij..."
ho es ff, zo makkelijk kom je er niet mee weg, terug komen jijquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:11 schreef Ireth het volgende:
* Ireth sluipt heul voorzichtig het topic uit terwijl ze mompelt "hier hoor ik niet bij... hier hoor ik niet bij..."
Maar ik ben onschuldigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:12 schreef Merlijn het volgende:
Goffer... Ik heb weer eens een avondje bezoek en het niveau is weer ver te zoeken ... En dat voor elven...
Sorrie ik kwam ook te laat om het topic te redden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:12 schreef Merlijn het volgende:
Goffer... Ik heb weer eens een avondje bezoek en het niveau is weer ver te zoeken ... En dat voor elven...
Ik *heb* teruggelezen hoorquote:
* dolfina-chica trekt Ireth terug het topic in..... hier hoor jij wel... volgens mij heb jij net zo'n kronkel!!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:11 schreef Ireth het volgende:
Ik probeerde het niveau nog hoog te houden, echt waar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:12 schreef Merlijn het volgende:
Dat doet er niet toe :pquote:
mijn curvieuw is 22.00 ...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:12 schreef Merlijn het volgende:
Toen was ik aan het hyperventileren en moest het bloed weer terug stromen!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hee maareh Ireth, die foto's van ons toen jij met je hoofd tussen je eigen benen zat....
Het is altijd wel 22.00 geweest. Ergens.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:15 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mijn curvieuw is 22.00 ...
daarna mag het...
Ik ben heel onschuldig!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica trekt Ireth terug het topic in..... hier hoor jij wel... volgens mij heb jij net zo'n kronkel!!!!
Dan verwacht ik ook dat dit topic vandaag nog vol komt...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
Heeejee maar de sfeer is wel goed!
Heul niet!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Toen was ik aan het hyperventileren en moest het bloed weer terug stromen!
Doe ik ook wel es, dan buk ik gewoon en beveel dat bloed naar m'n bovenste kop te gaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Toen was ik aan het hyperventileren en moest het bloed weer terug stromen!
Je hebt idd je best gedaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik probeerde het niveau nog hoog te houden, echt waar.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Doe ik ook wel es, dan buk ik gewoon en beveel dat bloed naar m'n bovenste kop te gaan.
Ik zal mn best doen chef!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dan verwacht ik ook dat dit topic vandaag nog vol komt...
EHHE!!!! ik bedoelde 18+praat na 22.00uur.. niet dat jij moest gaan slapen om 22.00uurquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:17 schreef Ehhe het volgende:
Ik taai af. Ben al veel te laat! Moet gauw gaan slapen.
Daag mensen
Chicken!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:17 schreef Ehhe het volgende:
Ik taai af. Ben al veel te laat! Moet gauw gaan slapen.
Daag mensen
nog niet bij de bank met je kussen en je deken????quote:
Haha, 18+ praat kan ik altijd welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
EHHE!!!! ik bedoelde 18+praat na 22.00uur.. niet dat jij moest gaan slapen om 22.00uur
dat gaat ons lukken....quote:
werkse dan alvastquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:19 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha, 18+ praat kan ik altijd wel. Maar morgen weer VROEG op
Ik ben nogal onbekend met dit huis... doe es een lampje aan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nog niet bij de bank met je kussen en je deken????
ben je ookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:19 schreef Ehhe het volgende:
Ja maar jongens toe nouuuuu. Nu voel ik me een mietje!
Je werkt morgen toch thuis dus reistijd heb je al niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:20 schreef Merlijn het volgende:
Eigenlijk moet ik ook gaan, ik was tenslotte moe...
* dolfina-chica doet de bouwlamp aan en zegt: "Daar moet je zijn!!"quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik ben nogal onbekend met dit huis... doe es een lampje aan?
Wij zijn de beste!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat gaat ons lukken....
ons lukt alles!!!![]()
![]()
iets met wijsheid... jaren... oidquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Wij zijn de beste!
Enne Ehhe, stiekem ben jij gewoon de verstandigste van allemaal
Ja ho ff!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica doet de bouwlamp aan en zegt: "Daar moet je zijn!!"
omg... die vindt niets in het donker!!!!
CV!!!!!!! leer hem es in het donker wat te vinden!!!
ook niet alle vrouwenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:22 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja ho ff!
Niet alle huizen hebben dezelfde anatomie!
Oke, nou moet ik dus echt aan de tena... maar eerstquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica doet de bouwlamp aan en zegt: "Daar moet je zijn!!"
omg... die vindt niets in het donker!!!!
CV!!!!!!! leer hem es in het donker wat te vinden!!!
dat bedacht ik mij ook al...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:22 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn bedenkt zich net dat hij dolfina waarschijnlijk pakweg 9 jaar geleden heeft gezien
Wat voor een kleur haar had ze toen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:22 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn bedenkt zich net dat hij dolfina waarschijnlijk pakweg 9 jaar geleden heeft gezien
*geeft een dry nites luier aan... aan een tena heb je niets, die houdt te weinig vastquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oke, nou moet ik dus echt aan de tena... maar eerst [ afbeelding ]!
Fok 2jaarsmeet, BBQ in Utrecht...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat bedacht ik mij ook al...
maar waar
Als Always alles absorbeert (zelfs blauw water!) dan moet een tena dat ook kunnen!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
*geeft een dry nites luier aan... aan een tena heb je niets, die houdt te weinig vast
oe witte gij da?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
*geeft een dry nites luier aan... aan een tena heb je niets, die houdt te weinig vast
ik moest ook rennen... maar ik was op tijd!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oke, nou moet ik dus echt aan de tena... maar eerst [ afbeelding ]!
Moet je heg bijgewerkt worden??quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:24 schreef DJMO het volgende:
merlijn!!
heb je morgenavond even tijd ?? zeg zo'n drie kwartier, uurtje ?
Nee, ik heb een vrije avond gepland en die wil ik ook even zo houden als je het niet erg vindt...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:24 schreef DJMO het volgende:
merlijn!!
heb je morgenavond even tijd ?? zeg zo'n drie kwartier, uurtje ?
de camping meet???quote:
In grote lijnen is het allemaal hetzelfde...........quote:
uhhhh.. goeie vraag....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Wat voor een kleur haar had ze toen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |