quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dan liggen we samen op bedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:27 schreef vannelle het volgende:
Rustig hier!
* vannelle ligt in bed met de laptop
ooooeeeequote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oooh dolfie, ik ga natuurlijk graag effe over je heen dat snap je!
* DJMO de vier mijl afzegt...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oooh dolfie, ik ga natuurlijk graag effe over je heen dat snap je!
Hahahahahahaha je slaap achter een schuifdeur, die maakt herrie als je m open doet :pquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO de vier mijl afzegt...
na deze opmerking durf ik niet meer bij je te logeren hoor
Welk formaat zal k halen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ooooeeee
klinkt goedlaat je de auto staan dan
ojee.....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO de vier mijl afzegt...
na deze opmerking durf ik niet meer bij je te logeren hoor
formaat wat???quote:
pizza.quote:
Neger, amerikaans, hollands, chinees :p k moet er wel iets voorbinden voordat over je heen kan gaan :pquote:
Ze is toch dol op paarden?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Neger, amerikaans, hollands, chinees :p k moet er wel iets voorbinden voordat over je heen kan gaan :p
Hahahaha daar ging mijn onschuldige imago *yska zwaait haar imago uit, dahaaaag!*quote:
* Ireth stikt half de moord in een Oranje M&M!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Neger, amerikaans, hollands, chinees :p k moet er wel iets voorbinden voordat over je heen kan gaan :p
begint al bijna een sleur te wordenquote:
Kwestie van motivatie.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
@vannelle dt wordt flink doordrukken dan :p
grootste natuurlijk... kan je 2 dgn van etenquote:
Als iets een sleur wordt moet je er mee stoppen is me altijd verteld.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
begint al bijna een sleur te worden
Haha, volgens mij gelooft niemand dat jij zo onschuldig bentquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik had niet moeten quoten, dan had ik kunnen zeggen dat ik het onderwerp wou veranderen.
Alles om en om???quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja, maar dan berijd IKquote:
Die was je bij mij al kwijt hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hahahaha daar ging mijn onschuldige imago *yska zwaait haar imago uit, dahaaaag!*
@vannelle dt wordt flink doordrukken dan :p
* dolfina-chica geeft mond op mond beademingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth stikt half de moord in een Oranje M&M!
dirty mind... joy....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:52 schreef Ehhe het volgende:
Hahaha noujááá zeg wat gaat 't er hier raar aan toe!
* dolfina-chica schopt vannelle het bed uit!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als iets een sleur wordt moet je er mee stoppen is me altijd verteld.
* vannelle kijkt verbaasd terug met van die onschuldige puppy ogenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha, volgens mij gelooft niemand dat jij zo onschuldig bent
* Ireth mag die Chica wel geloof ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:58 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica schopt vannelle het bed uit!!
not gonna help you!!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle kijkt verbaasd terug met van die onschuldige puppy ogen
oops...quote:
Moet ik naar de schuur of mag ik op de bank als ik beloof niet te snurken?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:58 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica schopt vannelle het bed uit!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |