* dolfina-chica doet de bouwlamp aan en zegt: "Daar moet je zijn!!"quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik ben nogal onbekend met dit huis... doe es een lampje aan?
Wij zijn de beste!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat gaat ons lukken....
ons lukt alles!!!![]()
![]()
iets met wijsheid... jaren... oidquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Wij zijn de beste!
Enne Ehhe, stiekem ben jij gewoon de verstandigste van allemaal
Ja ho ff!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica doet de bouwlamp aan en zegt: "Daar moet je zijn!!"
omg... die vindt niets in het donker!!!!
CV!!!!!!! leer hem es in het donker wat te vinden!!!
ook niet alle vrouwenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:22 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja ho ff!
Niet alle huizen hebben dezelfde anatomie!
Oke, nou moet ik dus echt aan de tena... maar eerstquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica doet de bouwlamp aan en zegt: "Daar moet je zijn!!"
omg... die vindt niets in het donker!!!!
CV!!!!!!! leer hem es in het donker wat te vinden!!!
dat bedacht ik mij ook al...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:22 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn bedenkt zich net dat hij dolfina waarschijnlijk pakweg 9 jaar geleden heeft gezien
Wat voor een kleur haar had ze toen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:22 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn bedenkt zich net dat hij dolfina waarschijnlijk pakweg 9 jaar geleden heeft gezien
*geeft een dry nites luier aan... aan een tena heb je niets, die houdt te weinig vastquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oke, nou moet ik dus echt aan de tena... maar eerst [ afbeelding ]!
Fok 2jaarsmeet, BBQ in Utrecht...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat bedacht ik mij ook al...
maar waar
Als Always alles absorbeert (zelfs blauw water!) dan moet een tena dat ook kunnen!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
*geeft een dry nites luier aan... aan een tena heb je niets, die houdt te weinig vast
oe witte gij da?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
*geeft een dry nites luier aan... aan een tena heb je niets, die houdt te weinig vast
ik moest ook rennen... maar ik was op tijd!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oke, nou moet ik dus echt aan de tena... maar eerst [ afbeelding ]!
Moet je heg bijgewerkt worden??quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:24 schreef DJMO het volgende:
merlijn!!
heb je morgenavond even tijd ?? zeg zo'n drie kwartier, uurtje ?
Nee, ik heb een vrije avond gepland en die wil ik ook even zo houden als je het niet erg vindt...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:24 schreef DJMO het volgende:
merlijn!!
heb je morgenavond even tijd ?? zeg zo'n drie kwartier, uurtje ?
de camping meet???quote:
In grote lijnen is het allemaal hetzelfde...........quote:
uhhhh.. goeie vraag....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Wat voor een kleur haar had ze toen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |