Charbax is een held van een figuur.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:48 schreef W00fer het volgende:
Hoi, wat doe jij de hele dag? Ik zet logo'tjes op de voorkant van Android mini tv's
Die tolk ook. How much can you sell xD
Volgens mij zwerfde 'ie gewoon los in een envelop.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:56 schreef davedavy het volgende:
[..]
Misschien een andere versie? Zat die van jouw ook in zo'n zilveren verpakking?
[..]
Hadden die van eBay goede kwaliteit?
Hoef niet joh, je hoort de sterke afzuigingsinstallatie erboven toch?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:59 schreef monkeybrain het volgende:
Zit die gast verf te spuiten zonder masker?
Nope, opgepast! Dat is de oude beruchte truc, vriend!quote:Op donderdag 21 juni 2012 02:38 schreef mickeyD het volgende:
voor de horloge liefhebbers:
NEW Men's Skeleton Automatic Mechanical Stainless Steel Case Classic Wrist Watch
$0,99
shipping = $1,99
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item3cc414fb4d
keuze uit 4 modellen, en horlogeband verstel setje er gratis bij.
item location: hong-kong
Life sucks at times, what can I say?quote:Op donderdag 21 juni 2012 02:46 schreef Xetran het volgende:
denk je snel te zijn door de EU warehouse stocking te gebruiken en er extra geld voor neer te leggen, is hij gewoon al 3 dagen preparing shipment
Is een soort boksbeugel, je sluit je hand eromheen zoals je dat doet met jezelf :pquote:Op donderdag 21 juni 2012 08:56 schreef revpolen het volgende:
[ afbeelding ]
Nee is niet zo'n magnesium stick.. ( dan was ik er wel nog blij mee geweest.. )
lijkt een soort boksbeugel ofzo? ( als je de staaf in je handen neemt en je middelvinger tussen die 2 stokjes houd.. ? of denk ik nou heel ver? )
feutotjequote:Op donderdag 21 juni 2012 09:23 schreef shiznuts het volgende:
Oh, dat is zo'n soort bakutan (zeg ik dat goed?edit: nee, 't is 'kobutan'), dat is een zelfverdedigingsstokje inderdaad.
On other news... postbode stond lachend voor de deur 'daar ben ik weer'. Is trouwens geen pakketbezorger ofzo, komt ook gewoon met de enveloppen en alles, maar hij moet telkens een groot deel van z'n bezorgwaggie inruimen met spul voor mij.Dit keer de V911 RTF heli (banggood, overigens de Beetle RTF quadcopter is in prijs gedaald: $50.55 voor de 11cm versie, +$5 voor de 25cm versie).
De V911 voelt een stuk 'sturdier' aan dan de 9958, vooral de staart en staartvin lijken erop een stuk beter voor elkaar. Verder ziet 'ie er stukken toffer uit, loopt de receiverantenna door tot het landingsgestel en zit er een heuse connectordocking voor je batterij en hoeft dat niet klungelig met een snoertje. Zit ook een gat boven in de canopy zodat de electronics betere koeling krijgen. De zender is een beetje opzichtig met al die chromen accenten, maar ok, verder wel een backlit display. Nu een kwestie van laden en vliegen.
Tof, ik moet nog steeds leren vliegen met de 9858, maar elke keer als ik het weer een beetje onder de knie lijk te hebben vlieg ik ergens tegen aan en denk ik weer:quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:34 schreef shiznuts het volgende:
Te lui daarvoor, maar zo ziet dat eruit:
[ afbeelding ]
Had ik dat al gezegd? Handige batterijdock voor de 2 accu's. Zat bij mij trouwens nog een spare white/blue canopy en tailrotor bij ook (zie ik niet op de afbeelding). Ter vergelijking:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Status 18 dollar bags: Leave the import office of exchange (op de 20e)
Binnen:
Video aan het uploadenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door RobertNL op 21-06-2012 11:28:50 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Ben benieuwd, die van mij is nog niet eens te tracerenquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:33 schreef mickeyD het volgende:
oeh, luckybag 3 is in "De importerende uitwisselingskantoor" Amsterdam
das gek, want je had hem (veel) eerder besteldquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ben benieuwd, die van mij is nog niet eens te traceren
hoe kunnen ze nou zeggen van 1 bag, waar alles los in zit, dat dat 2 lucky bags zijn van $18?!?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ben benieuwd, die van mij is nog niet eens te traceren
Als ik op de link met de zes digit order id, klik die in de mail staat, dan wordt ik gevraagd om in te loggen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:50 schreef meth1745 het volgende:
Iemand hier die al eens bij sunsky besteld heeft? Was op zoek naar een oude order in m'n mail, en de URL die ze stuurden werkt nog steeds, zonder inloggen of encryptie, enkel een zes digit order nummer. En alle gegevens staan vermeld, de bestelling, m'n adres en contactgegevens, payment method en m'n paypal account ID. Ik weet niet of ze mischien cookies gebruiken maar veilig is het zeker niet.
Komt nog bij: ze mailen je een automatisch gegenereerde user id identiek aan je email adres met een paswoord gelijk aan het eerste deel daarvan. Velen zullen als paypal account id datzelfde email adres hebben of het email adres ook elders gebruiken, iedereen die dat email adres kent kan dus inloggen in je sunsky account...
Dit, je weet niet wat je krijgt (goh) Maar waarom geven ze dan ook illegale spullen erin mee...quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:09 schreef mickeyD het volgende:
[..]
hoe kunnen ze nou zeggen van 1 bag, waar alles los in zit, dat dat 2 lucky bags zijn van $18?!?
echt he..
ik zou zeggen: ik mis een bag
heel dat "lucky bag" verhaal begint nogal een nare bijsmaak te krijgen.. (zoals we al vermoeden)
overgebleven magazijn crap!
die R4 kaartjes zijn zelfs illegaal hier!
en wat dacht je van die Crackpijp als je die krijgt als amerikaan??
Klinkt goed... must..... have!quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:23 schreef shiznuts het volgende:
De V911 voelt een stuk 'sturdier' aan dan de 9958, vooral de staart en staartvin lijken erop een stuk beter voor elkaar. Verder ziet 'ie er stukken toffer uit, loopt de receiverantenna door tot het landingsgestel en zit er een heuse connectordocking voor je batterij en hoeft dat niet klungelig met een snoertje. Zit ook een gat boven in de canopy zodat de electronics betere koeling krijgen. De zender is een beetje opzichtig met al die chromen accenten, maar ok, verder wel een backlit display. Nu een kwestie van laden en vliegen.
Ze willen ons gewoon aan de crack hebben.... en die kun je dan weer fijn stampen met zo'n r4 kaartje...quote:
Doe ik ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:09 schreef mickeyD het volgende:
[..]
hoe kunnen ze nou zeggen van 1 bag, waar alles los in zit, dat dat 2 lucky bags zijn van $18?!?
echt he..
ik zou zeggen: ik mis een bag
Welke cameraquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:25 schreef Skiet het volgende:
Weet iemand het standaard wachtwoord van die draadloze IP cam van een tijd geleden? Kan niet meer inloggen haha
SKU is 26358 van DX. Heb er verder geen naam van. Volgens mij is het de Wansview, maar niet zeker. En mocht je er ervaring mee hebben, hoe kan ik de nieuwste firmware laden en waar kan ik die vinden?quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Doe ik ook
Even gezocht:
Gouden kaartje 7.14 dollar @ Price angels
Kerst kaartje 7.98 dollar @ eachgame (afgeprijsd naar 5.70, maar dat even niet meegenomen)
Case: 10 dollar ( kan hem zo niet vinden)
Pijp: 5 dollar? (http://www.alibaba.com/pr(...)ed_Smoking_Pipe.html)
Glas BB: 3.5 dollar (http://www.ebay.com/itm/B(...)e766a#ht_4559wt_1396)
[..]
Welke camera, foscam? Wansview? En welke soort
?
Foscam OEM, standaard login:quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:40 schreef Skiet het volgende:
[..]
SKU is 26358 van DX. Heb er verder geen naam van. Volgens mij is het de Wansview, maar niet zeker. En mocht je er ervaring mee hebben, hoe kan ik de nieuwste firmware laden en waar kan ik die vinden?
Er was dacht ik ook iets met een browser welke je het beste kan gebruiken met dit ding.
Ah, ok. Was gisteren op zoek waar ik een item gekocht had, dacht niet dat ik toen ingelogd had op sunsky maar ik zal me vergissen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:11 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Als ik op de link met de zes digit order id, klik die in de mail staat, dan wordt ik gevraagd om in te loggen.
Isn't working here.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:33 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Klinkt goed... must..... have!![]()
Zou je kunnen kijken of de zender van de 9985 'bind' met de v911 heli?
Via de mail kreeg ik een beetje een vaag antwoord en vertrouw er niet helemaal op..
Ik lees op diverse fora dat het wel kan.. maar ergens anders heeft er iemand weer problemen mee
[..]
Good for him.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:42 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik krijg, as we speak, een mail van de eigenaar van focalprice.....![]()
![]()
Is Admin zonder password op ip adres 192.168.1.99 poort 99quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:25 schreef Skiet het volgende:
Weet iemand het standaard wachtwoord van die draadloze IP cam van een tijd geleden? Kan niet meer inloggen haha
Wordt er zoveel illegaal spul onderschept waarvan de ontvangers kunnen bewijzen dat ze er niets van wisten, dat als één of andere overheid besluit tot vervolging van illegale import, heel de bewijslast bij hen ligt, niet bij de beschuldigde! Plausible deniability FTW!quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dit, je weet niet wat je krijgt (goh) Maar waarom geven ze dan ook illegale spullen erin mee...
En alles wat in die bag zit is troep.. R4 kaart is wss nep ook..
Whehe mijn postbode 'kent' mij nu ook een beetje, zegt ie altijd van 'heb weer wat uit china voor jequote:Op donderdag 21 juni 2012 09:23 schreef shiznuts het volgende:
On other news... postbode stond lachend voor de deur 'daar ben ik weer'. Is trouwens geen pakketbezorger ofzo, komt ook gewoon met de enveloppen en alles, maar hij moet telkens een groot deel van z'n bezorgwaggie inruimen met spul voor mij.Dit keer de V911 RTF heli (banggood, overigens de Beetle RTF quadcopter is in prijs gedaald: $50.55 voor de 11cm versie, +$5 voor de 25cm versie).
Ben niet zo'n fan van dat stinkding van een aansteker (die rubberen zoolquote:Dear all,
We regret to inform you that all the laser pointers which are over 5mW have to be removed from DealExtreme.com due to PayPal Security Restriction.Please note that you are unable to find or search such kind of lasers from our website after removal. The orders already placed will be continued and shipped to you.
If you are still interested in it and would like to buy more, you may visit our partner website at www.yourlasers.com.
We sincerely appoligize for any inconvenience it caused you and we appreciate your understanding.
Yours sincerely,
DX Team
Oh, serieus? Dat dit bij niemand hier opgekomen is dat het wel eens zo had kunnen lopen zeg, wat een stumpers! Big secret; meeste stamgasten hier hadden datzelfde vermoeden, maar goed, is natuurlijk wel geinig voor een klein bedrag een "verrassing" te kopen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:52 schreef zoz het volgende:
Wat een dikke stumperds diegene die een luckybag kopen
80% van DX is troep. Van deze troep is er nog iets over en dat komt in zo'n bag.
Dat was vrij rap binnen, niet? Maar is het ook wat?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:25 schreef bobbernaut het volgende:
Pakketjes binnen, iPad clear back case en iPad smart cover!
Ja!quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat was vrij rap binnen, niet? Maar is het ook wat?
Kreeg net ook de Focal-mail binnen, zo kwam ik uiteindelijk op de Seckills deals pagina uit, daar stond deze: http://www.focalprice.com(...)_for_iPhone_44S.html . Die is echt tof, als je een iPhone 4(s) hebt geak!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, dit was een $18,47 bag.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:26 schreef MacorgaZ het volgende:
Was dat zo'n $57-bag? Want dan is het echt elke keer allemaal troep, met dan gelukkig nog makkelijk verpatsbare oordopjes....
Issah nais!quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Kreeg net ook de Focal-mail binnen, zo kwam ik uiteindelijk op de Seckills deals pagina uit, daar stond deze: http://www.focalprice.com(...)_for_iPhone_44S.html . Die is echt tof, als je een iPhone 4(s) hebt geak!
'Welkom bij DinnelExtleme, wat kan zijn?'quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Nee, dit was een $18,47 bag.
Valt dus op zich niet echt teen, alleen tsjah.. Alleen items waar je wat aan hebt is een beetje overdreven. Niet iedereen heeft een Iphone of ds. Ken gelukkig genoeg mensen die er wel 1 hebben though.
@ monkey: ik mag de lokale afhaalchinees wel. Als ik daar binnen begin over m'n lucky bag dan verwacht ik dat zij denkt dat ik iets anders wil. En zo te zien heeft ze geen stakke Chinese dochter dus dan houdt het snel op.
[..]
Issah nais!Alleen zul je net zien dat je de ander, vrij lelijke kleur krijgt. Want ja, China hae?
Ook maar eens enkele nieuwe bestellen. De mijne begint te sukkelen na ruim een jaar dienst. Veel gebruikt, meer als mini bunsenbrander dan als aansteker. Glazen buisjes buigen en dichtsmelten, metaal solderen, etc.. Darmpje naar de nozzle was losgekomen, dat heb ik kunnen fixen, maar niet voor lang. En nu ik superglue gebruikt heb lijkt ie verstopt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:44 schreef AnimeFan het volgende:
Het valt me op dat DX niet zoveel lasers meer heeft.
KD wel maar die vertrouw ik niet.
Net even een paar van deze besteld http://dx.com/p/jet-1300-c-butane-lighter-1320
Die van mij begint mij ook steeds beter te kennenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:30 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Whehe mijn postbode 'kent' mij nu ook een beetje, zegt ie altijd van 'heb weer wat uit china voor je'
Mooi idd maar 1 ding lijkt me bij zoiets altijd onhandig: bellen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Thanksquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:52 schreef zoz het volgende:
Wat een dikke stumperds diegene die een luckybag kopen
80% van DX is troep. Van deze troep is er nog iets over en dat komt in zo'n bag.
Inderdaad wel vetquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Helaas geen tornado in beeldquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:16 schreef Skiet het volgende:
Megastorm op mijn IPCAM
http://nl.justin.tv/hoornlive#/w/3289589776/3
Chinese Webshops topic #168 Waar we te veel butane lighters hebben!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:44 schreef AnimeFan het volgende:
[...]
Net even een paar van deze besteld http://dx.com/p/jet-1300-c-butane-lighter-1320
http://www.buyincoins.com(...)m-product-10010.htmlquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:46 schreef Pielemuisje het volgende:
Ik ben op zoek bij dealextreme naar een soort wifi extender zodat ik buiten op het erf naar achter meer bereik heb, iemand tips? zie namelijk door de bomen het bos niet meer.
zou er vooral voor zijn dat de iphones ook achterin met snel internet kunnen werken
3G is vaak slecht hier in midden limburgquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:58 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
http://www.buyincoins.com(...)m-product-10010.html
Maar op je iPhones gebruik je toch gewoon mobiel internet?
damn, heb ik net 11 euro aan een 5mw dx laser verspilt, lees ik ditquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:49 schreef shiznuts het volgende:
Anders check je hier ff de eerste drie sticky topics: http://club.dx.com/forums/forums.dx/forum.-213
[..]
Ben niet zo'n fan van dat stinkding van een aansteker (die rubberen zool).
Geef mij maar gewoon een goede Honest-lighter. Eerlijk waar.
ik vind dat je mooi gescoord hebt, die 59fifty petjes kosten (hier) ¤35quote:
Welke?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:56 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Heb ik eindelijk nieuwe aanstekers blijkt het schroefje zo klein te zijn dat ik de vlam niet normaal kan zetten. Nu doen ze het niet...
Zelfde hier. 4 items, 3 x (quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:45 schreef revpolen het volgende:
mijn DX bag is zojuist binnen gekomen.. ( die van 18USD? )
R4 kaart gold for DS..![]()
R4 kaart revolution..![]()
Angrybirs hoesje voor iphone? met extra ruimte voor pasjes ofzo..
Elastiekjes voor in je beugel ( ofzo iets.. )
Sleutelhanger maar geen idee wat je er mee moet.. is een stale staaf..
Upd: en... weg!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:18 schreef shiznuts het volgende:
Meer mensen een Turnigy 9X hebben? Snel zijn!
http://www.hobbyking.com/(...)m.asp?idProduct=8992
die eerste bag van jou had ik ff gemist denk ik? (voor de administratie op t andere deel van t internet)quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zelfde hier. 4 items, 3 x (_!) R4, 1 x angrybird hoesje Samsung Galaxy S.
Zeer blij mee natuurlijk, want ik heb een DS en een Samsung...
...
NOT.![]()
En dat terwijl ik m'n andere nog wel enigszins bruikbaar vond. That's it. DX boycot. Nie wieder!
wat is dat toch met mensen die zeuren over de inhoud van een mystery bag en vervolgens een winkel boycotten omdat ze vinden dat ze recht hebben op een IP camera (of ander duur spul)quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zelfde hier. 4 items, 3 x (_!) R4, 1 x angrybird hoesje Samsung Galaxy S.
Zeer blij mee natuurlijk, want ik heb een DS en een Samsung...
...
NOT.![]()
En dat terwijl ik m'n andere nog wel enigszins bruikbaar vond. That's it. DX boycot. Nie wieder!
Ja, dat is precies wat ik zei.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:33 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is dat toch met mensen die zeuren over de inhoud van een mystery bag en vervolgens een winkel boycotten omdat ze vinden dat ze recht hebben op een IP camera (of ander duur spul)
misschien zijn die wel verstuurd.. zolang er geen inventaris is van alle bags die verzonden zijn weet je dit niet zeker..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:36 schreef mickeyD het volgende:
@mschol nee dat zie je verkeerd..
we wisten in ons achterhoofd dat we geen hol gingen krijgen, maar er waren ons wel mooie dingen voorgespiegeld!
Smartphones, helecopters, Headphones etc etc..
Dat dus..
die inventaris is in de maak hoor, wees maar niet bang.. alles wat gespot wordt op internet qua ontvangen lucky bags wordt genoteerdquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien zijn die wel verstuurd.. zolang er geen inventaris is van alle bags die verzonden zijn weet je dit niet zeker..
dat je dan een bag krijgt die minder is (lees: geen nut voor persoon X want geen DS, maar waarde technisch vast wel kloppend, uitgaande van prijzen bij DX) vind ik persoonlijk dat er wat veel gezeurd wordt..
en dat is lang niet alles wat er verstuurd is uiteraard, ik denk zelfs maar een druppel op de gloeiende plaat..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:50 schreef mickeyD het volgende:
[..]
die inventaris is in de maak hoor, wees maar niet bang.. alles wat gespot wordt op internet qua ontvangen lucky bags wordt genoteerd
daar kan ik nog wel in mee gaan, het zouden wel unieke producten moeten betreffenquote:daarbij, mijn punt is dit:
ik lees op het DX forum van iemand die dit ontving:
I just received mine 18$
Whats inside
R4 Card
R4 Card
R4 Card
mini keyhanger like as big as ¤5 cent
case for mobile phone i don't even have
dat is natuurlijk erg mooi, maar vertel mij nou eens wat iemand met 3!!! R4 kaartjes moet?
dat snappen ze bij dx toch ook wel dat dat geouwehoer geeft?
Zeuren over de inhoud heb ik (veel) niet gedaan (bij neer gelegd, al beloven ze nuttig spul en leveren ze ook niet nuttige crap), wel over de waarde.... Als ik 3 dollar meer aan spul krijg dan ik anders voor die 18 dollar had gekocht dan zijn die bags dus gewoon faal.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien zijn die wel verstuurd.. zolang er geen inventaris is van alle bags die verzonden zijn weet je dit niet zeker..
dat je dan een bag krijgt die minder is (lees: geen nut voor persoon X want geen DS, maar waarde technisch vast wel kloppend, uitgaande van prijzen bij DX) vind ik persoonlijk dat er wat veel gezeurd wordt..
Ik ben bang dat dit een heel goed beeld geeft (Alle tweakers die het melden hebben het zelfde. Appart dat het lot heeft bepaald dat geen van deze mensen een goed gevulde bag heeft gekregen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:55 schreef mschol het volgende:
[..]
en dat is lang niet alles wat er verstuurd is uiteraard, ik denk zelfs maar een druppel op de gloeiende plaat..
quote:[..]
daar kan ik nog wel in mee gaan, het zouden wel unieke producten moeten betreffen
Mwha, ik denk dat die het ook wel posten (wel minder), maar ben jij die al tegen gekomenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:58 schreef mickeyD het volgende:
idd, misschien zijn er wel mensen met bags vol
2x smartphone, 1x Headphone met rode B + een helicopter ofzo, ja die zul je idd niet horen denk ik
Moet je lekker vinden. Zo vind ik persoonlijk dat je nogal zeurt over ons zeuren (en men dan ook nog misselijk woorden in de mond legt). Ik vind wat ik vind en dit is nog altijd een open discussieplatform met vrijheid van meningsuiting. Ze zetten een bepaalde verwachting en maken dat niet waar. Punt. Ik ben nog niemand tegengekomen dit uit z'n dak ging van z'n geweldige lucky bag... daar ze dat niet zijn. Kun je hoog en laag springen, maar zo is het.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, die zijn vooralsnog NON-existentquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mwha, ik denk dat die het ook wel posten (wel minder), maar ben jij die al tegen gekomen)
Misschien eens leuk om iets anders dan Brainwavz en AWEI's te proberen?quote:
Tempting, EN NEE IK DOE HET GVD NIETquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:04 schreef shiznuts het volgende:
Anyhoezels, in other news:
[..]
Misschien eens leuk om iets anders dan Brainwavz en AWEI's te proberen?
beetje jammer is dat mensen met slechte ervaringen eerder zeuren als mensen met goede ervaringen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:57 schreef RobertNL het volgende:
Ik ben bang dat dit een heel goed beeld geeft (Alle tweakers die het melden hebben het zelfde. Appart dat het lot heeft bepaald dat geen van deze mensen een goed gevulde bag heeft gekregen.
tja... dat is een mening verschil, maar ik kan mij bij meerdere producten prima voorstellen dat het totaal bedrag gewoon klopt...quote:Dan nog doet dit niets van het punt prijs af, ze hadden iedere bag tot die prijs moeten vullen.
Gaat snel hè?quote:
Zouden die eerder aankomen dan m'n ES800M's van McBub (7 juni besteld en 12e verzonden) die er nog steeds niet zijn?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
DX vind die dingen +-10 dollar, dus 14 stuksquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:37 schreef mickeyD het volgende:
ik gok dat ik mn naam binnenkort moet veranderen in R4-store mickeyD![]()
met zo'n bedrag krijg ik er vast 20
Vast aandelen in zijn lucky bagquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:17 schreef mickeyD het volgende:
ik wist niet dat er medewerkers van DX op dit forum zaten die het geouwehoer komen downplayen
is dit sinds kort?
Goede manier om uit te zoeken wat de EXACTE dx waarde is, laatste 5 cijfers van de sku achter deze link plakken:quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:05 schreef mickeyD het volgende:
oh, en dan voor $3 een angry birds sleutelhanger er bij zeker?
maar dat ken nooit, we zouden maar max 5 items krijgen!
minimaal $28 dollar retailwaarde per item dus.
Het lijkt me raar dat je je incourante omhoog gaat herwaarderenquote:All the items I checked for you now is expensive,I will give you an example.2007544 is 22.44 USD,the lowest one is 11.44USD on DX.
quote:All the items I checked for you now is expensive [..]
So you really have a good lucky.But as a rule,I cannot tell you all the unit price.
u is niet bekend met "internet achive"?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:21 schreef shiznuts het volgende:
Wil hier niet, want ze hebben al die items al verwijderd natuurlijk, want zo kunnen zij zeggen dat we zeker wel waardevolle items hebben gekregen met 55% korting. Zoals ze RobertNL vertelde ook:
[..]Dat is eigenlijk nog erger dan DinoDirect die de prijs vaak eerst ff op 200% zet en dan 50% korting erop geeft.
Niet nodig, heb het al voor hem opgezocht:quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:43 schreef mickeyD het volgende:
[..]
u is niet bekend met "internet achive"?
try: the wayback machine
http://archive.org/web/web.php
kun je oude websites bekijken die niet meer online staan
vul in: dealextreme.com en voila!
je kunt terug tot en met 2007 LOL
zending gewoon weigeren...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:36 schreef mickeyD het volgende:
[...]
maargoed, mn pakkie ligt nog bij de douane gok ik, en die zullen wel (voor het eerst bij mij) willen weten wat t waard is (en wat er in zit)
it's a first: belasting betalen voor een zak CRAP!
+/- ¤28 belasting + ¤17,50 afhandelingskosten?
mannnnnn... doe dat dan nog bij iets wat de moeite is..![]()
Mijn tracking doet het nog niet, ga hem kei maar dan ook keihard claimen als ze moeilijk doen bij DXquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:36 schreef mickeyD het volgende:
blijft bijzonder dat chinees..
DIT: 荷兰 betekent "nederland"
DIT: 阿姆斯特丹 betekent "amsterdam"
best gek dat ze voor even veel letters zoveel karakters meer nodig hebben (of zou het de GPS locatie zijn?)
maargoed, mn pakkie ligt nog bij de douane gok ik, en die zullen wel (voor het eerst bij mij) willen weten wat t waard is (en wat er in zit)
it's a first: belasting betalen voor een zak CRAP!
+/- ¤28 belasting + ¤17,50 afhandelingskosten?
mannnnnn... doe dat dan nog bij iets wat de moeite is..![]()
Volgens mij accepteren ze geen paypalquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:07 schreef RobertNL het volgende:
Nieuwe 1 cent deal gespot:
http://www.greatsku.com/w(...)uring-promotion.html
Besteldquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |