abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113199930
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 16:44 schreef AnimeFan het volgende:
Het valt me op dat DX niet zoveel lasers meer heeft.
KD wel maar die vertrouw ik niet.

Net even een paar van deze besteld http://dx.com/p/jet-1300-c-butane-lighter-1320 :D
Ook maar eens enkele nieuwe bestellen. De mijne begint te sukkelen na ruim een jaar dienst. Veel gebruikt, meer als mini bunsenbrander dan als aansteker. Glazen buisjes buigen en dichtsmelten, metaal solderen, etc.. Darmpje naar de nozzle was losgekomen, dat heb ik kunnen fixen, maar niet voor lang. En nu ik superglue gebruikt heb lijkt ie verstopt.
Eén keer achteloos naast me op bed neergelegd, vergetend dat de flame lock op stond... :@
pi_113200730
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 15:30 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Whehe mijn postbode 'kent' mij nu ook een beetje, zegt ie altijd van 'heb weer wat uit china voor je :D'
Die van mij begint mij ook steeds beter te kennen :{ O-)
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 18:37 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dat was vrij rap binnen, niet? Maar is het ook wat? :P

Kreeg net ook de Focal-mail binnen, zo kwam ik uiteindelijk op de Seckills deals pagina uit, daar stond deze: http://www.focalprice.com(...)_for_iPhone_44S.html . Die is echt tof, als je een iPhone 4(s) hebt geak! :o
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mooi idd maar 1 ding lijkt me bij zoiets altijd onhandig: bellen.
  donderdag 21 juni 2012 @ 20:30:27 #154
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113204913
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 16:52 schreef zoz het volgende:
Wat een dikke stumperds diegene die een luckybag kopen :D

80% van DX is troep. Van deze troep is er nog iets over en dat komt in zo'n bag.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 18:37 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dat was vrij rap binnen, niet? Maar is het ook wat? :P

Kreeg net ook de Focal-mail binnen, zo kwam ik uiteindelijk op de Seckills deals pagina uit, daar stond deze: http://www.focalprice.com(...)_for_iPhone_44S.html . Die is echt tof, als je een iPhone 4(s) hebt geak! :o
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Inderdaad wel vet :D, wellicht wel een beetje dik :P
quote:
Helaas geen tornado in beeld :{
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_113209619
Ik ben op zoek bij dealextreme naar een soort wifi extender zodat ik buiten op het erf naar achter meer bereik heb, iemand tips? zie namelijk door de bomen het bos niet meer.

zou er vooral voor zijn dat de iphones ook achterin met snel internet kunnen werken
pi_113210520
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 21:46 schreef Pielemuisje het volgende:
Ik ben op zoek bij dealextreme naar een soort wifi extender zodat ik buiten op het erf naar achter meer bereik heb, iemand tips? zie namelijk door de bomen het bos niet meer.

zou er vooral voor zijn dat de iphones ook achterin met snel internet kunnen werken
http://www.buyincoins.com(...)m-product-10010.html
Maar op je iPhones gebruik je toch gewoon mobiel internet?
jaja, en azo...
pi_113211550
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 21:58 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

http://www.buyincoins.com(...)m-product-10010.html
Maar op je iPhones gebruik je toch gewoon mobiel internet?
3G is vaak slecht hier in midden limburg ;)

dus zoek een mooi alternatief
pi_113212143
Ik probeer bij die IP Camera (http://dx.com/p/standalon(...)an-tilt-motors-26358) de lichten uit te krijgen. Hij staat voor een raam en dat is mega irritant vanwege de reflectie. Kan wel die groene led al uit krijgen.

Gaat dus om de infrarood verlichting

[ Bericht 6% gewijzigd door Skiet op 21-06-2012 22:30:02 ]
  donderdag 21 juni 2012 @ 22:40:38 #160
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_113213531
Kreeg vandaag het stylus pennetje binnen van DealExtreme.
Moet zeggen dat de kwaliteit super is.

Hij is van metaal, ligt lekker in de hand, heeft een fijn rubber uiteinde om mee te schrijven, slepen, tekenen.

Niet te zwaar, maar ook niet te licht. Geen rare afwerkingen, maar mooi vormgegeven.

En dat voor maar 2.50 euro.

En dan even een vergelijkingstest met een stylus pen van dixons, waar ik ruim 30 euro voor betaalde.
De DealExtreme versie wint met glans.
pi_113218918
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 16:49 schreef shiznuts het volgende:
Anders check je hier ff de eerste drie sticky topics: http://club.dx.com/forums/forums.dx/forum.-213

[..]

Ben niet zo'n fan van dat stinkding van een aansteker (die rubberen zool :X ).
Geef mij maar gewoon een goede Honest-lighter. Eerlijk waar. :Y
damn, heb ik net 11 euro aan een 5mw dx laser verspilt, lees ik dit :(
  vrijdag 22 juni 2012 @ 00:55:10 #162
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_113219959
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juni 2012 18:43 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Nee, dit was een $18,47 bag. :P

ik vind dat je mooi gescoord hebt, die 59fifty petjes kosten (hier) ¤35
en die oordopjes nog ff wat meer..
de rest is bagger idd..
maar voor een bag van $18 zou ik niet klagen!
(btw: mn zoon spaart die petjes, (had er vorig jaar 10 besteld voor em) dus als je dr vanaf wilt?)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  vrijdag 22 juni 2012 @ 00:56:28 #163
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_113219990
Heb ik eindelijk nieuwe aanstekers blijkt het schroefje zo klein te zijn dat ik de vlam niet normaal kan zetten. Nu doen ze het niet...
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_113220784
quote:
19s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 00:56 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Heb ik eindelijk nieuwe aanstekers blijkt het schroefje zo klein te zijn dat ik de vlam niet normaal kan zetten. Nu doen ze het niet...
Welke?
  vrijdag 22 juni 2012 @ 08:57:22 #165
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_113223484
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 08:45 schreef revpolen het volgende:
mijn DX bag is zojuist binnen gekomen.. ( die van 18USD? )

R4 kaart gold for DS.. :')
R4 kaart revolution.. }:|
Angrybirs hoesje voor iphone? met extra ruimte voor pasjes ofzo..
Elastiekjes voor in je beugel ( ofzo iets.. )
Sleutelhanger maar geen idee wat je er mee moet.. is een stale staaf..
Zelfde hier. 4 items, 3 x ( :') _!) R4, 1 x angrybird hoesje Samsung Galaxy S.
Zeer blij mee natuurlijk, want ik heb een DS en een Samsung...
...
NOT. }:| :r En dat terwijl ik m'n andere nog wel enigszins bruikbaar vond. That's it. DX boycot. Nie wieder!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 22 juni 2012 @ 09:18:38 #166
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_113223904
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 09:18 schreef shiznuts het volgende:
Meer mensen een Turnigy 9X hebben? Snel zijn! :o

http://www.hobbyking.com/(...)m.asp?idProduct=8992
Upd: en... weg! ;(

[ Bericht 5% gewijzigd door shiz op 22-06-2012 09:37:58 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 22 juni 2012 @ 11:28:08 #167
131319 mickeyD
pi_113228051
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 08:57 schreef shiznuts het volgende:

[..]

...
NOT. }:| :r En dat terwijl ik m'n andere nog wel enigszins bruikbaar vond. That's it. DX boycot. Nie wieder!
die eerste bag van jou had ik ff gemist denk ik? (voor de administratie op t andere deel van t internet)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_113228277
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 08:57 schreef shiznuts het volgende:

[..]

...
wat is dat toch met mensen die zeuren over de inhoud van een mystery bag en vervolgens een winkel boycotten omdat ze vinden dat ze recht hebben op een IP camera (of ander duur spul) :X
  vrijdag 22 juni 2012 @ 11:36:32 #169
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_113228393
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 11:33 schreef mschol het volgende:

[..]

wat is dat toch met mensen die zeuren over de inhoud van een mystery bag en vervolgens een winkel boycotten omdat ze vinden dat ze recht hebben op een IP camera (of ander duur spul) :X
Ja, dat is precies wat ik zei. :') Kom op zeg.

Nee, jij zou blij worden van 4 dingen waar je niks aan hebt en die het geld niet eens waard zijn ook. :? En de DX-boycot gold over het algemeen al langer, want ik vind ze gewoon bar slecht, maar wilde die offers gewoon proberen. Nou ja, prima, dat bleek niks, dan weten we dat ook weer. Mij zie je verder niet DX vragen om geld terug of andere spullen... 't is gewoon een bevestiging dat ze slecht zijn.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 11:36:39 #170
131319 mickeyD
pi_113228397
@mschol nee dat zie je verkeerd..
we wisten in ons achterhoofd dat we geen hol gingen krijgen, maar er waren ons wel mooie dingen voorgespiegeld!
Smartphones, helecopters, Headphones etc etc..

Dat dus..
pi_113228595
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 11:36 schreef mickeyD het volgende:
@mschol nee dat zie je verkeerd..
we wisten in ons achterhoofd dat we geen hol gingen krijgen, maar er waren ons wel mooie dingen voorgespiegeld!
Smartphones, helecopters, Headphones etc etc..

Dat dus..
misschien zijn die wel verstuurd.. zolang er geen inventaris is van alle bags die verzonden zijn weet je dit niet zeker..

dat je dan een bag krijgt die minder is (lees: geen nut voor persoon X want geen DS, maar waarde technisch vast wel kloppend, uitgaande van prijzen bij DX) vind ik persoonlijk dat er wat veel gezeurd wordt..
  vrijdag 22 juni 2012 @ 11:50:20 #172
131319 mickeyD
pi_113229159
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 11:40 schreef mschol het volgende:

[..]

misschien zijn die wel verstuurd.. zolang er geen inventaris is van alle bags die verzonden zijn weet je dit niet zeker..

dat je dan een bag krijgt die minder is (lees: geen nut voor persoon X want geen DS, maar waarde technisch vast wel kloppend, uitgaande van prijzen bij DX) vind ik persoonlijk dat er wat veel gezeurd wordt..
die inventaris is in de maak hoor, wees maar niet bang.. alles wat gespot wordt op internet qua ontvangen lucky bags wordt genoteerd ;)
daarbij, mijn punt is dit:
ik lees op het DX forum van iemand die dit ontving:
I just received mine 18$
Whats inside
R4 Card
R4 Card
R4 Card
mini keyhanger like as big as ¤5 cent
case for mobile phone i don't even have

dat is natuurlijk erg mooi, maar vertel mij nou eens wat iemand met 3!!! R4 kaartjes moet?
dat snappen ze bij dx toch ook wel dat dat geouwehoer geeft?
pi_113229436
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 11:50 schreef mickeyD het volgende:

[..]

die inventaris is in de maak hoor, wees maar niet bang.. alles wat gespot wordt op internet qua ontvangen lucky bags wordt genoteerd ;)
en dat is lang niet alles wat er verstuurd is uiteraard, ik denk zelfs maar een druppel op de gloeiende plaat..
quote:
daarbij, mijn punt is dit:
ik lees op het DX forum van iemand die dit ontving:
I just received mine 18$
Whats inside
R4 Card
R4 Card
R4 Card
mini keyhanger like as big as ¤5 cent
case for mobile phone i don't even have

dat is natuurlijk erg mooi, maar vertel mij nou eens wat iemand met 3!!! R4 kaartjes moet?
dat snappen ze bij dx toch ook wel dat dat geouwehoer geeft?
daar kan ik nog wel in mee gaan, het zouden wel unieke producten moeten betreffen
  vrijdag 22 juni 2012 @ 11:57:27 #174
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113229527
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 11:40 schreef mschol het volgende:

[..]

Zeuren over de inhoud heb ik (veel) niet gedaan (bij neer gelegd, al beloven ze nuttig spul en leveren ze ook niet nuttige crap), wel over de waarde.... Als ik 3 dollar meer aan spul krijg dan ik anders voor die 18 dollar had gekocht dan zijn die bags dus gewoon faal.
Als ze dit bij Ibood zouden doen bij de box zetten waarde: 80 euro) en dan vervolgens 50 euro spullen leveren dan zou een groot deel van de mensen op zijn achterste benen staan (al was de box maar 25 euro) en terecht.

Als ik dus een bag van 18, 57 of 143 dollar koop, dan wil ik wel dat de waarde die beloofd word ( resp: 46, 126, 220 dollar) behaald word.

Daarnaast ben ik het helemaal met Mickey eens, wat moet een persoon in vredesnaam met 3 R4 kaartjes? 1 per bag alla, maar 3?!
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 11:55 schreef mschol het volgende:

[..]

en dat is lang niet alles wat er verstuurd is uiteraard, ik denk zelfs maar een druppel op de gloeiende plaat..
Ik ben bang dat dit een heel goed beeld geeft (Alle tweakers die het melden hebben het zelfde. Appart dat het lot heeft bepaald dat geen van deze mensen een goed gevulde bag heeft gekregen.

Dan nog doet dit niets van het punt prijs af, ze hadden iedere bag tot die prijs moeten vullen.
quote:
[..]

daar kan ik nog wel in mee gaan, het zouden wel unieke producten moeten betreffen
:Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 22 juni 2012 @ 11:58:25 #175
131319 mickeyD
pi_113229562
idd, misschien zijn er wel mensen met bags vol
2x smartphone, 1x Headphone met rode B + een helicopter ofzo,
ja die zul je idd niet horen denk ik...
vooralsnog beloof ik je, dat mocht DX volgend jaar weer zoiets doen, er NUL, ZIP, NADA richting nederland gaan.
of de boel moet compleet omdraaien als de 143 dollar bags binnen komen..
maar dan nog..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')