Mwha, ik denk dat die het ook wel posten (wel minder), maar ben jij die al tegen gekomenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:58 schreef mickeyD het volgende:
idd, misschien zijn er wel mensen met bags vol
2x smartphone, 1x Headphone met rode B + een helicopter ofzo, ja die zul je idd niet horen denk ik
Moet je lekker vinden. Zo vind ik persoonlijk dat je nogal zeurt over ons zeuren (en men dan ook nog misselijk woorden in de mond legt). Ik vind wat ik vind en dit is nog altijd een open discussieplatform met vrijheid van meningsuiting. Ze zetten een bepaalde verwachting en maken dat niet waar. Punt. Ik ben nog niemand tegengekomen dit uit z'n dak ging van z'n geweldige lucky bag... daar ze dat niet zijn. Kun je hoog en laag springen, maar zo is het.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien zijn die wel verstuurd.. zolang er geen inventaris is van alle bags die verzonden zijn weet je dit niet zeker..
dat je dan een bag krijgt die minder is (lees: geen nut voor persoon X want geen DS, maar waarde technisch vast wel kloppend, uitgaande van prijzen bij DX) vind ik persoonlijk dat er wat veel gezeurd wordt..
nee, die zijn vooralsnog NON-existentquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mwha, ik denk dat die het ook wel posten (wel minder), maar ben jij die al tegen gekomen)
Misschien eens leuk om iets anders dan Brainwavz en AWEI's te proberen?quote:
Tempting, EN NEE IK DOE HET GVD NIETquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:04 schreef shiznuts het volgende:
Anyhoezels, in other news:
[..]
Misschien eens leuk om iets anders dan Brainwavz en AWEI's te proberen?
beetje jammer is dat mensen met slechte ervaringen eerder zeuren als mensen met goede ervaringen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:57 schreef RobertNL het volgende:
Ik ben bang dat dit een heel goed beeld geeft (Alle tweakers die het melden hebben het zelfde. Appart dat het lot heeft bepaald dat geen van deze mensen een goed gevulde bag heeft gekregen.
tja... dat is een mening verschil, maar ik kan mij bij meerdere producten prima voorstellen dat het totaal bedrag gewoon klopt...quote:Dan nog doet dit niets van het punt prijs af, ze hadden iedere bag tot die prijs moeten vullen.
Gaat snel hè?quote:
Zouden die eerder aankomen dan m'n ES800M's van McBub (7 juni besteld en 12e verzonden) die er nog steeds niet zijn?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
DX vind die dingen +-10 dollar, dus 14 stuksquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:37 schreef mickeyD het volgende:
ik gok dat ik mn naam binnenkort moet veranderen in R4-store mickeyD![]()
met zo'n bedrag krijg ik er vast 20
Vast aandelen in zijn lucky bagquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:17 schreef mickeyD het volgende:
ik wist niet dat er medewerkers van DX op dit forum zaten die het geouwehoer komen downplayen
is dit sinds kort?
Goede manier om uit te zoeken wat de EXACTE dx waarde is, laatste 5 cijfers van de sku achter deze link plakken:quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:05 schreef mickeyD het volgende:
oh, en dan voor $3 een angry birds sleutelhanger er bij zeker?
maar dat ken nooit, we zouden maar max 5 items krijgen!
minimaal $28 dollar retailwaarde per item dus.
Het lijkt me raar dat je je incourante omhoog gaat herwaarderenquote:All the items I checked for you now is expensive,I will give you an example.2007544 is 22.44 USD,the lowest one is 11.44USD on DX.
quote:All the items I checked for you now is expensive [..]
So you really have a good lucky.But as a rule,I cannot tell you all the unit price.
u is niet bekend met "internet achive"?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:21 schreef shiznuts het volgende:
Wil hier niet, want ze hebben al die items al verwijderd natuurlijk, want zo kunnen zij zeggen dat we zeker wel waardevolle items hebben gekregen met 55% korting. Zoals ze RobertNL vertelde ook:
[..]Dat is eigenlijk nog erger dan DinoDirect die de prijs vaak eerst ff op 200% zet en dan 50% korting erop geeft.
Niet nodig, heb het al voor hem opgezocht:quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:43 schreef mickeyD het volgende:
[..]
u is niet bekend met "internet achive"?
try: the wayback machine
http://archive.org/web/web.php
kun je oude websites bekijken die niet meer online staan
vul in: dealextreme.com en voila!
je kunt terug tot en met 2007 LOL
zending gewoon weigeren...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:36 schreef mickeyD het volgende:
[...]
maargoed, mn pakkie ligt nog bij de douane gok ik, en die zullen wel (voor het eerst bij mij) willen weten wat t waard is (en wat er in zit)
it's a first: belasting betalen voor een zak CRAP!
+/- ¤28 belasting + ¤17,50 afhandelingskosten?
mannnnnn... doe dat dan nog bij iets wat de moeite is..![]()
Mijn tracking doet het nog niet, ga hem kei maar dan ook keihard claimen als ze moeilijk doen bij DXquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:36 schreef mickeyD het volgende:
blijft bijzonder dat chinees..
DIT: 荷兰 betekent "nederland"
DIT: 阿姆斯特丹 betekent "amsterdam"
best gek dat ze voor even veel letters zoveel karakters meer nodig hebben (of zou het de GPS locatie zijn?)
maargoed, mn pakkie ligt nog bij de douane gok ik, en die zullen wel (voor het eerst bij mij) willen weten wat t waard is (en wat er in zit)
it's a first: belasting betalen voor een zak CRAP!
+/- ¤28 belasting + ¤17,50 afhandelingskosten?
mannnnnn... doe dat dan nog bij iets wat de moeite is..![]()
Volgens mij accepteren ze geen paypalquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:07 schreef RobertNL het volgende:
Nieuwe 1 cent deal gespot:
http://www.greatsku.com/w(...)uring-promotion.html
Besteldquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |