gemaakt? Net zoals een kip een ei maakt?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:00 schreef Skv het volgende:
Ooooh! Desecretaresse
heeft aardbeien voor me gemaakt. Een schotel vol.
Ik heb heel lekker voorvocht.quote:
Heeft ze die zelf gemaakt joh? Met groeien enzo? Das vet moeiluk!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:00 schreef Skv het volgende:
Ooooh! Desecretaresse
En die zit ze je nu te voeren, zo half over je bureau heen, in der mantelpakje!?!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:00 schreef Skv het volgende:
Ooooh! Desecretaresse
Neeeheeheeee jij snapt ook niks.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
gemaakt? Net zoals een kip een ei maakt?
Nee.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En die zit ze je nu te voeren, zo half over je bureau heen, in der mantelpakje!?!
Lekkerder dan chips!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Neeeheeheeee jij snapt ook niks.
Ze heeft ze gewassen en de kroontjes er af gehaald en op een schotel gelegd en een beetje suiker er op gedaan en een vorkje en een glaasje water.
En het nog gaan uitleggen ookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:01 schreef Skv het volgende:
Neeeheeheeee jij snapt ook niks.
Ze heeft ze gewassen en de kroontjes er af gehaald en op een schotel gelegd en een beetje suiker er op gedaan en een vorkje en een glaasje water.
Jij snapte er niks van.quote:
Ik heb liever niet dat hij op fok blijft staan, en crutch is zo lief geweest hem even voor me weg te halen.quote:
Ook ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:13 schreef shifto het volgende:
Bedoelde mur niet de foto die hij plaatste 2 reeksen terug? en die niet meer kon editen omdat het topic dicht was?
Huiliequote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat hij op fok blijft staan, en crutch is zo lief geweest hem even voor me weg te halen.
Slijmen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
HuilieBezorg je zoveel mensen zoveel lol, ga je slijmen bij Crutch om hem weg te halen
Hela.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Slijmen.3 weken op mijn knietjes onder zijn bureau bedoel je.
Was het maar zo goedkoop.
Ik herkende je laatst al door die foto. Toen ik vanmorgen op 20km van Den Bosch uit het raam keek!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:12 schreef Murdera het volgende:
Ik heb liever niet dat hij op fok blijft staan, en crutch is zo lief geweest hem even voor me weg te halen.
En hij maar denken dat Hara daar zat te lurkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Slijmen.3 weken op mijn knietjes onder zijn bureau bedoel je.
Was het maar zo goedkoop.
Er kijken meer mensen hier dan alleen wij.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik herkende je laatst al door die foto. Toen ik vanmorgen op 20km van Den Bosch uit het raam keek!
Ik heb nog even gezwaaid!
Hij is wel erg herkenbaar idd...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er kijken meer mensen hier dan alleen wij.
Ik ben internet famous bitch.
I know, I know, ik sta liever ook niet permanent met mijn bakkes in dit topic (of waar dan ook op Fok!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:15 schreef Murdera het volgende:
Er kijken meer mensen hier dan alleen wij.
Ik ben internet famous bitch.
Den Boscho olleeeeequote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik herkende je laatst al door die foto. Toen ik vanmorgen op 20km van Den Bosch uit het raam keek!
Ik heb nog even gezwaaid!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
I know, I know, ik sta liever ook niet permanent met mijn bakkes in dit topic (of waar dan ook op Fok!)
Je snapt dat dat zijn bakkes niet is hèquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
I know, I know, ik sta liever ook niet permanent met mijn bakkes in dit topic (of waar dan ook op Fok!)
Was toch herkenbaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Je snapt dat dat zijn bakkes niet is hè
NIET???!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Edit: iets minder make up irl
Je hebt ook geen pener, dus je hebt letterlijk op een leugen gefaptquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
NIET???!Gvd, heb ik weken gefapt op een LEUGEN!??!
![]()
Ik vind mijn kwart-hoofd foto met bierflesje ervoor geil genoeg om telaten staanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was toch herkenbaar.
Overigens, vandaar dat als ik een foto plaats dat het altijd maar even is, en dat het in een quote in een spoiler is.
IK HEB GEEN PENER???!!! WAT IS DEZE???!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt ook geen pener, dus je hebt letterlijk op een leugen gefapt
Wat had ik dan in mijn mond gisterenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
IK HEB GEEN PENER???!!! WAT IS DEZE???!!![]()
Godverdegodverdegodver!!!!!!
Sorry hoor, ik moet dit allemaal even een plekje geven
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:17 schreef shifto het volgende:
Edit: iets minder make up irl
Wat zij zegt!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:18 schreef MohMi het volgende:
NIET???!Gvd, heb ik weken gefapt op een LEUGEN!??!
![]()
FALCON PUUUUUUUNNNCCCHHHHHHquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:17 schreef Harajuku. het volgende:
'Ik spoelde de pil door het toilet' Biiiiiiiiiiiiiiiiiitch
Wat een verhaal zegquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:17 schreef Harajuku. het volgende:
Den Bosch was nog wel heel ver weg! Als ik het goed regel, lees, mijn werk doequote:
Vrouw!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:17 schreef Harajuku. het volgende:
Sssssssstquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Den Bosch was nog wel heel ver weg! Als ik het goed regel, lees, mijn werk doeheb ik volgende week een afspraak in Den Bosch!
Gelijk heb je.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dit komt vaker voor dan mannen willen wetenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:24 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Vrouw!Is dat niet door de redactie verzonnen?
Het zal vast voorkomen, natuurlijk, maar die brieven in de Fancy waren ook altijd hetzelfde.
Mn nicht heeft het zo gedaanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dit komt vaker voor dan mannen willen weten
Ja, als je het daarna nog gaat opbiechten ook ben je wel helemaal achterlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Mn nicht heeft het zo gedaan
Relatie was zo stuk
Haar buik ook?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Mn nicht heeft het zo gedaan
Relatie was zo stuk
Niemand weet toch nog dat ik je betaal voor een wild uurtje!quote:
Ik zou haar echt uitkotsen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:29 schreef shifto het volgende:
Nee kind is gewoon gekomen maar ze zijn nu uit elkaar en heeft al een nieuw kind met een andere vent. Ze wilde zo graag kinderenTsja, vrouwen
Nee ok, dat klopt. Dan is het goedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niemand weet toch nog dat ik je betaal voor een wild uurtje!
Wat is kinky uitkotsen dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou haar echt uitkotsen.
En niet op de kinky manier.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niemand weet toch nog dat ik je betaal voor een wild uurtje!
Ik ben weleens ondergekotst, net na de seks.quote:
Och als ik mee wil doen heb ik er geen problemen meequote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:38 schreef MohMi het volgende:
Vrouwen! Zodra de pener de andere kant opzwaait, willen ze em weer terug
Zonder pics is het lastig uit te leggen.quote:
owjah, moet ik jou zeker ook gaan betalen?quote:
Gaaaastquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben weleens ondergekotst, net na de seks.Maar nee, niet kinky. Wel hilarisch.
Graagquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zonder pics is het lastig uit te leggen.
Het gaat er om dat je je mond over de vajayjay van de dame legt, en door een methode van zuigen en in de buik stompen de foetus naar buiten zuigt, hierna is er een scala van mogelijkheden, zoals bijvoorbeeld.. Wacht, wil je nog dat ik verder ga?
Dafuqquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben weleens ondergekotst, net na de seks.Maar nee, niet kinky. Wel hilarisch.
Ik snap dat de kotser het hilarisch zou vinden, maar de ondergekotste?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen pics wil?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:43 schreef MohMi het volgende:
GraagIk lees dit nl voor aan mijn collega's die net aan hun gebakje zitten!
Ppt is goed!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen pics wil?
Ik heb er ook nog wel een powerpoint presentatie over, van toen ik een nieuwe film wilde pitchen.
Ik heb me kapot gelachen en kon wonderwel zelf alles binnenhouden!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:43 schreef MohMi het volgende:
GaaaastIk had een partij teruggekotst!!
Niet uit vrije wil, hoor, ik zou gewoon onmiddelijk alles onderkotsen
Het kon iig van mijn bucket (hihi) list!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik snap dat de kotser het hilarisch zou vinden, maar de ondergekotste?
De tyfus, ik wil daar echt foto's van hebben. Twee ietwat koddig glurende naakte mensen onder de kots.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
GaaaastIk had een partij teruggekotst!!
Niet uit vrije wil, hoor, ik zou gewoon onmiddelijk alles onderkotsen
Als je om zoiets moet lachen, what the hell moet er dan gebeuren om jou boos te krijgen??quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb me kapot gelachen en kon wonderwel zelf alles binnenhouden!ik moest alleen de was regelen en een schoon bedje enzo, das wel naar, maar zij was enorm naar de klote
quelle surprise
Die shit kun je streamen tegenwoordig, hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:49 schreef Skv het volgende:
[..]
De tyfus, ik wil daar echt foto's van hebben. Twee ietwat koddig glurende naakte mensen onder de kots.
Waarom sleep je dan ook de laatste restjes ellende mee naar huis? Wilden de nuchtere wijven nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het kon iig van mijn bucket (hihi) list!
Mensen die na doei nog dingen zeggenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:52 schreef Cue_ het volgende:
Mensen die ophangen als je 'doei' zegt
ik zei nog wat erachter aan
qftquote:
Ja wtf is met jou, zeg dan geen doeiquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:52 schreef Cue_ het volgende:
Mensen die ophangen als je 'doei' zegt
ik zei nog wat erachter aan
Dat gebeurt me minder vaak dan dat ik moet lachen!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Als je om zoiets moet lachen, what the hell moet er dan gebeuren om jou boos te krijgen??
Was haar huis en il mocht ook niet meer rijden!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom sleep je dan ook de laatste restjes ellende mee naar huis? Wilden de nuchtere wijven niet
Ik bedacht mezelf; 'Lol, waar was ik?'quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:52 schreef shifto het volgende:
Ik heb ooit MohMi's huis bezet toen ze er zelf niet was en toen kotste zon dronke chick mij ook onderDie heb ik toen gedwongen mijn kleren te wassen in de tuin met een sopje terwijl ik chillend op de bank zat in mijn underwear
Zat jij toen niet in Londen ofzo?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik bedacht mezelf; 'Lol, waar was ik?'
Maar ja....![]()
Gvd xD
Nope, in Utrecht bij Guusquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nope, in Utrecht bij GuusEén avondje niet aanwezig en meteen jij in je boxer op de bank en kotsen ditdat xD Belden jullie nog op om alles te vertellen
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eindbaas
Zo, mooie tijd om uit te loggen, HAHAHAHA!
Dag schatjes
Mijn zweet is niet zuur.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jouw pener zit altijd enorm onder het zweet?
Alsof jouw vajayjay droog blijft wanneer je hara onder ogen moet komen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jouw pener zit altijd enorm onder het zweet?
Wat heeft dat nu weer met skv's lul te makenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:27 schreef Murdera het volgende:
Alsof jouw vajayjay droog blijft wanneer je hara onder ogen moet komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cordon bleuI liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Hij zweet peentjesquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat heeft dat nu weer met skv's lul te maken
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:39 schreef Harajuku. het volgende:
't Wordt sla en aardappel enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cordon bleuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:45 schreef shifto het volgende:
[..]Don't knock it til you try it, narrow-minded biotch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Alsof ik niet eerder van die eco-chix gedaan heb die mij die meuk hebben proberen aan te smerenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Don't knock it til you try it, narrow-minded biotch.
Ik vind het meeste ook niet lekker, mijn merk is dat toevallig wel. Ga een koe vangen of zo.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Alsof ik niet eerder van die eco-chix gedaan heb die mij die meuk hebben proberen aan te smeren
En dan nog met de volle overtuiging ook van "jaaa het is echt net vlees!"______________!
Dat idd. Vega meuk is prima maar beweer niet dat het net vlees isquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Alsof ik niet eerder van die eco-chix gedaan heb die mij die meuk hebben proberen aan te smeren
En dan nog met de volle overtuiging ook van "jaaa het is echt net vlees!"______________!
Ben ook echt geen vega kenner maar heb nu stuk of 5 van die dingen op en kan niet (eens een beetje) tippen aan een dood beest op mijn bordquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind het meeste ook niet lekker, mijn merk is dat toevallig wel. Ga een koe vangen of zo.
Liever een schattig klein kalfje dat nog bij zijn mama drinkt, en het dan ritueel slachten. Lees nl net dat dat gewoon is toegestaanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind het meeste ook niet lekker, mijn merk is dat toevallig wel. Ga een koe vangen of zo.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat idd. Vega meuk is prima maar beweer niet dat het net vlees isEn neeee Hara, dat doe jij ook niet, bedoelde jou ook niet!
Moet wel echte liefde zijn als Crutch die smurrie voorgeschoteld krijgt na een dag werken en nog van je houdt
noooooes.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moet je even haar nummer aan Skv vragen.
Nee, en iedereen mag bij mij gewoon vlees eten zonder commentaar, ik bak ook vlees voor anderen, en toch vinden vleeseters het altijd nodig om bij mij te komen kankerenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Ben ook echt geen vega kenner maar heb nu stuk of 5 van die dingen op en kan niet (eens een beetje) tippen aan een dood beest op mijn bord
kankervlees.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, en iedereen mag bij mij gewoon vlees eten zonder commentaar, ik bak ook vlees voor anderen, en toch vinden vleeseters het altijd nodig om bij mij te komen kankeren
Kanker op.
met je kanker nep vleesch!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, en iedereen mag bij mij gewoon vlees eten zonder commentaar, ik bak ook vlees voor anderen, en toch vinden vleeseters het altijd nodig om bij mij te komen kankeren
Kanker op.
Ja, dat is het ding hè. Een vegetarier zegt één keer wat en die krijgt iedereen over zich heen, en alle carnivoren voelen zich altijd genoodzaakt om even te moeten vermelden hoe smerig vegetarisch wel niet is en hoe heerlijk vlees is, en dan nog heeft de vegetarier het weer gedaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:53 schreef shifto het volgende:
[..]
met je kanker nep vleesch!
En ik zei alleen dat het neit te vreten was, in een spoiler dus ga niet lopen janken
je bent nu echt zon eco-lijer, gelijk jezelf en je standpunten verdedigen want de HELE WERELD geeft altijd commentaar en dat ben je zat.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:45 schreef shifto het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Don't knock it til you try it, narrow-minded biotch.Zie die quotes, ik vind het neit te vreten vandaar die smiley. Dat zou jij ook kunnen doen als ik bijvoorbeeld rooie kool ga etenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat is het ding hè. Een vegetarier zegt één keer wat en die krijgt iedereen over zich heen, en alle carnivoren voelen zich altijd genoodzaakt om even te moeten vermelden hoe smerig vegetarisch wel niet is en hoe heerlijk vlees is, en dan nog heeft de vegetarier het weer gedaan.Maar NEEEEE want hara was op haar kut getrapt en moest gelijk vertellen dat eco vlees de shit is als je het maar probeert
Niet janken dat je eten smerig is en andere daarvan wat zeggen, niet er gelijk bij gaan bedenken dat iemand je aanvalt omdat je vega bentZo snap ik dat je je veel aangevallen voelt
![]()
Thinking about thinking of you. ♫
kankervegetariërs. Het zijn nét gelovigen. Altijd maar de verdediging in en proberen mensen te overtuigen van hun zieke religie. En ondertussen maar stukken rubber naar binnen douwen. Alsof de evolutie het zo bedoeld heeft ofzo.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat is het ding hè. Een vegetarier zegt één keer wat en die krijgt iedereen over zich heen, en alle carnivoren voelen zich altijd genoodzaakt om even te moeten vermelden hoe smerig vegetarisch wel niet is en hoe heerlijk vlees is, en dan nog heeft de vegetarier het weer gedaan.
Nee, dat ligt aan de context. Jullie eeuwige VLEES IS KKLEKKER EN NIET VLEESETEN IS KANKER RAAR HUEHUEHUE KKRARE HARA. Door die context reageer ik zo. Bij ieder ander had ik heel anders gereageerd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:57 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zie die quotes, ik vind het neit te vreten vandaar die smiley. Dat zou jij ook kunnen doen als ik bijvoorbeeld rooie kool ga etenMaar NEEEEE want hara was op haar kut getrapt en moest gelijk vertellen dat eco vlees de shit is als je het maar probeert
Niet janken dat je eten smerig is en andere daarvan wat zeggen, niet er gelijk bij gaan bedenken dat iemand je aanvalt omdat je vega bentZo snap ik dat je je veel aangevallen voelt
![]()
Ja maar ik kan net zo goed een discussie hebben over dat pindas niet te vreten zijn en appels welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, dat ligt aan de context. Jullie eeuwige VLEES IS KKLEKKER EN NIET VLEESETEN IS KANKER RAAR HUEHUEHUE KKRARE HARA. Door die context reageer ik zo. Bij ieder ander had ik heel anders gereageerd.
Daarbij zeg ik niet dat het the shit is, ik zei juist dat het meeste inderdaad niet te eten is.
Ik ga denk ik ook voor de tonijnsalade!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:58 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ga ook mijn steentje bijdragen, tonijnsalade maken vanavond.
Filekut a28
Heuj heuj heujquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kanker op.
Waar lees je dat ze zo fervent tegen vlees is?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:27 schreef muhahaha het volgende:
Nou als je zo fervent tegen vlees bent maar walgt van tofu weet ik het ook niet meer
Baas!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:01 schreef MohMi het volgende:
Ik ga denk ik ook voor de tonijnsalade!Vorige keer kwam ik er pas op het laatst achter dat ik geen bieslook meer had
Moet natuurlijk worden goed gemaakt
JAA!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Baas!
Kappertjes en rode uien ftw though!
Er is meer dan alleen tofu, vriend.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:27 schreef muhahaha het volgende:
Nou als je zo fervent tegen vlees bent maar walgt van tofu weet ik het ook niet meer
Goddankquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er is meer dan alleen tofu, vriend.
Sorry, ik vind het lekkerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er is meer dan alleen tofu, vriend.
Niemand controleert die fucking krabbelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:43 schreef Murdera het volgende:
Grafhoerentering bezorgdienst.
Pakketje niet geleverd omdat er voor getekent moet worden.
Gelukkig komen ze morgen terug.. JA grafkankerjosti's, dan werken we toch godverdomme ook?
Dat tyfus pakketje kan door de fucking brievenbus. Klapmongolen.
Doe het met passie!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:36 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga de hele avond bezig zijn met de was vrees ik.
Bij een kennis is het ooit gesigneerd door "de tuinstoel", en daar had de bezorger het pakketje op achtergelaten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niemand controleert die fucking krabbel. Dat word afhalen.
Zeer scherpquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:59 schreef Crutch het volgende:
Dan zal je nu geen trek meer hebben denk ik.
Het moest door de chirurg gedaan worden zei je, hé?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:30 schreef shifto het volgende:
Ik verdrink mijn problemen nu ook in het bier
Kom terug van de tandarts en mijn onderste verstandskiezen moeten eruitgelukkig mag het onder narcose maar even kijken of ik dat ook doe
Schijnt nog een mooie klus te worden omdat ze zo diep zitten en er moeilijk bij kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2012 21:21:00 (Ba dum tsssh!) ]![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het moest door de chirurg gedaan worden zei je, hé?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moeder is een hamster![]()
Crutch, wil je me morgen helpen lakens op te vouwen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Die kat heeft overduidelijk aandacht nodig. Steeds als ik beneden ben in mn voeten en schenen bijten en mauwen. Heb hem maar meegenomen nu.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Die van mij laat dat ook altijd duidelijk merken ja, eindeloos lopen mauwen, tussen mijn benen doorlopen (liefst als ik hete koffie oid in mijn handen heb), achter mijn voeten zitten als ik stil durf te staanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:23 schreef Harajuku. het volgende:
Die kat heeft overduidelijk aandacht nodig. Steeds als ik beneden ben in mn voeten en schenen bijten en mauwen. Heb hem maar meegenomen nu.Ben benieuwd naar dat soort kutgeintjes die de kitten met zich meeneemt
![]()
![]()
Joahquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
Crutch, wil je me morgen helpen lakens op te vouwenJe moeder is een hamster![]()
The camera adds 10 poundsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Christus, wat een beest (lijkt het zo, not sure..)!
Nee, het valt reuze mee in het echt hoor.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
En die van mij is mini, dus alles lijkt daar groot naast.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
The camera adds 10 pounds
Nee, het valt reuze mee in het echt hoor.![]()
Jazz lijkt sowieso wel groter door zijn haar, maar op die foto lijkt soberzo veul groter dan dat ie echt isquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
En die van mij is mini, dus alles lijkt daar groot naast.
Die foto van hem in de tuin met zijn rode jas is accurater.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Die kat van shifto is echt huge, niet dik maar gewoon grrrrootquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jazz lijkt sowieso wel groter door zijn haar, maar op die foto lijkt soberzo veul groter dan dat ie echt is
Die foto van hem in de tuin met zijn rode jas is accurater.Dubbel zo grappig dat het zo'n watje is
Lieve pluisjes
![]()
![]()
Mijn tante haar Maine Coon is ook zo groot, prachtig vind ik het.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Die kat van shifto is echt huge, niet dik maar gewoon grrrrootDubbel zo grappig dat het zo'n watje is
Lieve pluisjes
. Ik wil later als ik groot ben een Maine Coon of een Bengaal. Of allebei. Maar ja, 750 en 1000 euro
Ik ben zo'n kneus die de zielige katjes wilt hebben die niemand anders wiltquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn tante haar Maine Coon is ook zo groot, prachtig vind ik het.. Ik wil later als ik groot ben een Maine Coon of een Bengaal. Of allebei. Maar ja, 750 en 1000 euro
Vind het zo zielig, dan kom maar bij mij
'I will love them and pet them en feed them and call them George.'
Geen idee meer waar dat uit is
![]()
![]()
Ik vind ook alles zielig, maar ik vertik het om mijn eigen smaak opzij te zetten omdat ander kutvolk niet nadenkt. Dus ik neem er dan misschien wel wat zieligs bij, maar ik laat het zeer zeker niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ben zo'n kneus die de zielige katjes wilt hebben die niemand anders wiltVind het zo zielig, dan kom maar bij mij
'I will love them and pet them en feed them and call them George.'
Geen idee meer waar dat uit is
Zielig uit het asiel neem ik dan. Ik vertik het wel om pretnestjes en broodfok te helpen door zo'n beest te nemen.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Jij doet al genoeg voor Moeder Natuur door je bewuste eten, niet meer dan eerlijk dat ik deze kant probeer te helpenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind ook alles zielig, maar ik vertik het om mijn eigen smaak opzij te zetten omdat ander kutvolk niet nadenkt. Dus ik neem er dan misschien wel wat zieligs bij, maar ik laat het zeer zeker niet.
Zielig uit het asiel neem ik dan. Ik vertik het wel om pretnestjes en broodfok te helpen door zo'n beest te nemen.Kitten is ook de laatste uit het nestje die maar niet werd uitgekozen, snoezig klein zwart bolletje is het
![]()
![]()
![]()
Wil je met me trouwen!?quote:
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
Crutch ziet er weer goed uit vanavond!quote:
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
Net kaartjes besteld voor DevilDriver, volgende week maandag: Unearth en Hatebreed, volgende week dinsdag DevilDriver, vrijdag vakantie!
Ze gaan weer blij met me zijn op me werk!
Triple! Score!_!
Fine, fuck you then!
Het betere kieswerk zie ik alquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:00 schreef SicSicSics het volgende:
Net kaartjes besteld voor DevilDriver, volgende week maandag: Unearth en Hatebreed, volgende week dinsdag DevilDriver, vrijdag vakantie!
Ze gaan weer blij met me zijn op me werk!![]()
![]()
Wie met verstand kiest...quote:
Fine, fuck you then!
Ik snap hem niet. Zeg je dat ik op een man lijk of dat ik katten neuk?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Crutch ziet er weer goed uit vanavond!I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Mijn werk. Sorry Hara, Crutch, MohMi, Muhahaha, Cue_, Shifto, oxovoxo, twi, WasMachinator...
No fun!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap hem niet. Zeg je dat ik op een man lijk of dat ik katten neuk?
[ Bericht 1% gewijzigd door SicSicSics op 19-06-2012 23:29:59 ]Fine, fuck you then!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:06 schreef SicSicSics het volgende:
Mijn werk. Sorry Hara, Crutch, MohMi, Muhahaha, Cue_, Shifto, oxovoxo, twi...
[..]
No fun!goedzo!
Hij allitereert ander weer lekker hoor!quote:
Fine, fuck you then!
en weer terug van terras, erdinger blijft toch geweldig bier..
het gezelschap verder was ook wel aardig, maar bier troost beter.
Let me occupy your mind
As you do mine![]()
Nou je weet wel die nieuwe crush van mij, zij is de ex van een goede vriend van mij. en de conclusie was nadat ik met hem erover heb gepraat dat ik het beter kon laten...
En laat dat nou best wel vies tegenvallen eigenlijk
Let me occupy your mind
As you do mine![]()
Awh meen je datquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:41 schreef WasMachinator het volgende:
Nou je weet wel die nieuwe crush van mij, zij is de ex van een goede vriend van mij. en de conclusie was nadat ik met hem erover heb gepraat dat ik het beter kon laten...
En laat dat nou best wel vies tegenvallen eigenlijk. Kut voor je, zeg. Hopelijk wordt het een beetje minder, maar vrienden zijn toch wel wat belangrijker. In mijn ogen dan.
XO till we overdose![]()
in mijn ogen dus ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:55 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Awh meen je dat. Kut voor je, zeg. Hopelijk wordt het een beetje minder, maar vrienden zijn toch wel wat belangrijker. In mijn ogen dan.
..
Let me occupy your mind
As you do mine![]()
Het bed inwijden met BBQ-man!!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:17 schreef MohMi het volgende:
MogguhVroeg wakker. Vandaag thuiswerken want mijn nieuwe bed wordt geleverd, jeuj!
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:06 schreef SicSicSics het volgende:
Mijn werk. Sorry Hara, Crutch, MohMi, Muhahaha, Cue_, Shifto, oxovoxo, twi, WasMachinator...
[..]
No fun!![]()
![]()
We hebben wel afgesproken voor komende donderdagquote:Maar was niet van plan om dan te gaan liggen ketsen, eerst maar eens gewoon een gezellige avond hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent zelluf een kut TT!quote:Sorry for what?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
No fun!
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2012 07:37:16 ]![]()
Dat hij gaat werken en jullie hem moeten missen denk ik?quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jij bent zelluf een kut TT!
[..]
Sorry for what?
Maar blijkbaar zal ik hem niet missen. Misschien komt hij bij mij werken.![]()
Ik denk dat ie nog in de ontkenningsfase zit wat betreft jou moeten missenquote:Op woensdag 20 juni 2012 07:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat hij gaat werken en jullie hem moeten missen denk ik?
Maar blijkbaar zal ik hem niet missen. Misschien komt hij bij mij werken.Hij kan de keiharde werkelijkheid nog niet aan, de arme jongen
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
We hebben wel afgesproken voor komende donderdagMaar was niet van plan om dan te gaan liggen ketsen, eerst maar eens gewoon een gezellige avond hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lolquote:Op woensdag 20 juni 2012 07:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat hij gaat werken en jullie hem moeten missen denk ik?
Maar blijkbaar zal ik hem niet missen. Misschien komt hij bij mij werken.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Met K U T Tquote:Op woensdag 20 juni 2012 07:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jij bent zelluf een kut TT!
[..]
Sorry for what?Je moeder is een hamster![]()
Motorjas gekocht
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
wacht wacht wachtquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen pics
Je weet dat ik er om ga vragen, dus je kan het beter gelijk doen.
Kun je net zo goed gaan ketsenquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hahahaha! Ben je niet trots op mij??Zelluf gevraagd!
![]()
Gaan we lullig doen?quote:
quote:
Deze 'krijg' ik wellicht van iemand voor de zomer.
Ik woon bij m'n ouders op zolder.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:53 schreef Crutch het volgende:
Pics van je villa met oprit vol exclusieve auto's.![]()
!
Ja! Vertel wat vroeg je, hoe vroeg je het, wat zei hij, hoe zei hij hetquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hahahaha! Ben je niet trots op mij??Zelluf gevraagd!
Komaan!I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
We hebben wel afgesproken voor komende donderdagMaar was niet van plan om dan te gaan liggen ketsen, eerst maar eens gewoon een gezellige avond hebben.
wachtwat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had hier overheengelezen!![]()
Like a baws, Moh, like a baws.
Gisteren veel te veel gezopen en nu ben ik brakOns soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:58 schreef Skv het volgende:
[..]
wachtwat?
Had hier overheengelezen!![]()
Like a baws, Moh, like a baws.
Gisteren veel te veel gezopen en nu ben ik brakDie edit
quote:
Krijg?quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:53 schreef Skv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze 'krijg' ik wellicht van iemand voor de zomer.![]()
Is van de opa van mn ex (die heeft 11 motoren ofzo) en haar vader gaat dat ding opknappen om in Assen een dagje mee te rijden. En hij zei: 'Dan maak ik de SRX wel klaar en dan neem hem maar een poos mee. '.quote:Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Sweet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Is van de opa van mn ex (die heeft 11 motoren ofzo) en haar vader gaat dat ding opknappen om in Assen een dagje mee te rijden. En hij zei: 'Dan maak ik de SRX wel klaar en dan neem hem maar een poos mee. '.![]()
quote:
Ik speelde zo epicmafia en de mafia had een obvious scum slip maar town zag het niet en deed niets en toen verloor town. SUperirritant.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja! Vertel wat vroeg je, hoe vroeg je het, wat zei hij, hoe zei hij het
Komaan!'Lieve Tina, ik maak me nu toch iets spannends mee! Ik móet gewoon even mijn huppelend hart luchten!'
![]()
We mailden de afgelopen dagen al op het werk over van alles en nog wat, gister zei ik dat ik liever irl klets dan over de mail, en of ie donderdagavond wat te doen heeft omdat ik vanavond niet kan. Dus donderdag it is. Terrasje pikken ofzo, of eindje lopen, waarschijnlijk dat laatste aangezien we dat allebei graag doen.![]()
Is die opa al bezet?quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Is van de opa van mn ex (die heeft 11 motoren ofzo) en haar vader gaat dat ding opknappen om in Assen een dagje mee te rijden. En hij zei: 'Dan maak ik de SRX wel klaar en dan neem hem maar een poos mee. '.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2012 09:10:44 ]![]()
Ja. En dik, dement en stokoud.quote:Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Nouja, haar pa regelt dat voor me. Opa zelf maakt er toch niet veel meer van meequote:Op woensdag 20 juni 2012 09:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nvm! Maar dat is wel tof dat ie dat voor je wilt doen, man!
Maar inderdaad, bijzonder relaxed.
Heuj shift
Hoi hoiquote:
Leuk, op je werk vertellen dat je verstandskiezen eruit moeten, krijg nu alle horror verhalen te horen!
Thinking about thinking of you. ♫![]()
Herinner je mijn huge wangfoto niet meer?quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Hoi hoi
Leuk, op je werk vertellen dat je verstandskiezen eruit moeten, krijg nu alle horror verhalen te horen!I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ik moest gniffelen omdat ik me bedacht dat ik voor de verzekering van een eventuele motor vanwege mijn vrijgezelle status misschien no-clam korting zou krijgen
Jullie kunnen over een maandje of twee al aan de matchende trainingspakkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:07 schreef MohMi het volgende:
[..]'Lieve Tina, ik maak me nu toch iets spannends mee! Ik móet gewoon even mijn huppelend hart luchten!'
![]()
We mailden de afgelopen dagen al op het werk over van alles en nog wat, gister zei ik dat ik liever irl klets dan over de mail, en of ie donderdagavond wat te doen heeft omdat ik vanavond niet kan. Dus donderdag it is. Terrasje pikken ofzo, of eindje lopen, waarschijnlijk dat laatste aangezien we dat allebei graag doen.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:39 schreef Skv het volgende:
Ik moest gniffelen omdat ik me bedacht dat ik voor de verzekering van een eventuele motor vanwege mijn vrijgezelle status misschien no-clam korting zou krijgen
Owjahquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Herinner je mijn huge wangfoto niet meer?Nog zo eens.
Ach ik deed stoer met dat het onder narcose mocht, maar de meeste pijn doet het de 2-3 dagen erna hoor ik nu
Thinking about thinking of you. ♫![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:39 schreef Skv het volgende:
Ja, omdat je dan niet meer onder narcose bent.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:41 schreef shifto het volgende:
[..]
OwjahNog zo eens.
Ach ik deed stoer met dat het onder narcose mocht, maar de meeste pijn doet het de 2-3 dagen erna hoor ik nu
Mogguh dudequote:Op woensdag 20 juni 2012 09:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Hoi hoi
Leuk, op je werk vertellen dat je verstandskiezen eruit moeten, krijg nu alle horror verhalen te horen!Daar heb je collega's voor uiteraard, to make you feel as miserable as possible
![]()
![]()
Oh en van de narcose kun je je nog weken zwaar beroerd voelen zeggen sommigen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:41 schreef shifto het volgende:
[..]
OwjahNog zo eens.
Ach ik deed stoer met dat het onder narcose mocht, maar de meeste pijn doet het de 2-3 dagen erna hoor ik nu![]()
Het valt echt alles mee. Die van mij is er twee maanden geleden uit gegaan. Alleen die ranzige gore putlucht die je in je giechel krijgt is niks. Dat gat van mij is pas ook half dicht nu.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:41 schreef shifto het volgende:
[..]
OwjahNog zo eens.
Ach ik deed stoer met dat het onder narcose mocht, maar de meeste pijn doet het de 2-3 dagen erna hoor ik nuDuurt achterlijk lang.
Maar, narcose? Ik kreeg drie spuiten in mn bek en dat was het.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ik vind narcose ook lichtelijk overdreven jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Het valt echt alles mee. Die van mij is er twee maanden geleden uit gegaan. Alleen die ranzige gore putlucht die je in je giechel krijgt is niks. Dat gat van mij is pas ook half dicht nu.Duurt achterlijk lang.
Maar, narcose? Ik kreeg drie spuiten in mn bek en dat was het.. En die gaten heb ik nu nog, volgens mij was ik eind vorig jaar aan de beurt.
![]()
Drie jaar geleden hier, nog steeds kratersquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind narcose ook lichtelijk overdreven ja. En die gaten heb ik nu nog, volgens mij was ik eind vorig jaar aan de beurt.
En spuiten krijg je alleen als ze ze zo kunnen trekken, als het weggesneden moet worden omdat ze horizontaal groeien, kan er narcose worden aangeboden. Zwaar slecht voor je lichaam though.
![]()
Ik kreeg maar 2quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat levert onder je kussen wel een euke of 5 op, hoor!
Bij mij moesten ze ook snijden, sterker nog, ze waren niet eens zichtbaar. Gewoon een paar prikken heur.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Drie jaar geleden hier, nog steeds kratersEn spuiten krijg je alleen als ze ze zo kunnen trekken, als het weggesneden moet worden omdat ze horizontaal groeien, kan er narcose worden aangeboden. Zwaar slecht voor je lichaam though.
Shifto woont zeker in AmerikaHier heje wat morfine voor je pijnlijke vinger.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij mij moesten ze ook snijden, sterker nog, ze waren niet eens zichtbaar. Gewoon een paar prikken heur.
Shifto woont zeker in AmerikaHier heje wat morfine voor je pijnlijke vinger.
Mur, schatje!quote:Ik dacht dat ik je er wel bij had gezet.
Fine, fuck you then!
Ik zei me, in plaats van mijn.quote:
Fine, fuck you then!
Ik heb de mijne 3 dagen voor kerst laten trekken, vorig jaar. Stomste wat ik ooit gedaan heb denk ik!quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind narcose ook lichtelijk overdreven ja. En die gaten heb ik nu nog, volgens mij was ik eind vorig jaar aan de beurt.
Fine, fuck you then!
Ik een week voor koninginnedag.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:24 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb de mijne 3 dagen voor kerst laten trekken, vorig jaar. Stomste wat ik ooit gedaan heb denk ik!
en ik wil deze. Helemaal niet duur, die motoren.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ik heb er geen drol verstand van hoor, maar is dat niet verdacht goedkoop?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik een week voor koninginnedag.
en ik wil deze. Helemaal niet duur, die motoren.![]()
Ook goeie timing!quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik een week voor koninginnedag.
en ik wil deze. Helemaal niet duur, die motoren.
Ik wil een Monster of een Speedtriple.Maar eerst een zak met geld!
Fine, fuck you then!
Ja, maar hij heeft ook 96k gereden, dat is behoorlijk wat voor een motor.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb er geen drol verstand van hoor, maar is dat niet verdacht goedkoop?
deze is ook vet (en gelijk aan die ik wil gaan gebruiken, maar dan in het grijs).Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
![]()
hoi
Mogguh Cue_
Het kutte is nog wel dat ik gewoon het geld heb om zo'n ding te kopen, maar dat moet ik straks allemaal aan mijn hypotheek verstrekker betalen.![]()
Ik kan nog verhuizen, dan kan ik wel motor rijden, maar dat vind ik het dan weer niet waard.Fine, fuck you then!
Heb jij zo'n zure kuthypotheek dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:31 schreef SicSicSics het volgende:
Mogguh Cue_
Het kutte is nog wel dat ik gewoon het geld heb om zo'n ding te kopen, maar dat moet ik straks allemaal aan mijn hypotheek verstrekker betalen.![]()
Ik kan nog verhuizen, dan kan ik wel motor rijden, maar dat vind ik het dan weer niet waard.
Ik heb alleen een bankrekening met een paar honderd Euro er op. Verder niks.
Duurzaam.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:26 schreef MohMi het volgende:
Mur!
http://www.nu.nl/lifestyl(...)st-duurzame-pak.html![]()
![]()
Ik moet oversluiten, boeterente kost duah!quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:32 schreef Skv het volgende:
Heb jij zo'n zure kuthypotheek dan?
Ik heb alleen een bankrekening met een paar honderd Euro er op. Verder niks.Als ik verhuis geen boete rente, maar dat wil ik niet. Ik hou van mijn huis!
Fine, fuck you then!
Laatste huisfeestjequote:Op woensdag 20 juni 2012 10:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik moet oversluiten, boeterente kost duah!Als ik verhuis geen boete rente, maar dat wil ik niet. Ik hou van mijn huis!
![]()
![]()
Laatste?quote:
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: