quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:58 schreef Skv het volgende:
[..]
wachtwat?
Had hier overheengelezen!![]()
Like a baws, Moh, like a baws.
Gisteren veel te veel gezopen en nu ben ik brak
quote:
Krijg?quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:53 schreef Skv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze 'krijg' ik wellicht van iemand voor de zomer.
Is van de opa van mn ex (die heeft 11 motoren ofzo) en haar vader gaat dat ding opknappen om in Assen een dagje mee te rijden. En hij zei: 'Dan maak ik de SRX wel klaar en dan neem hem maar een poos mee. '.quote:
Sweet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Is van de opa van mn ex (die heeft 11 motoren ofzo) en haar vader gaat dat ding opknappen om in Assen een dagje mee te rijden. En hij zei: 'Dan maak ik de SRX wel klaar en dan neem hem maar een poos mee. '.
quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja! Vertel wat vroeg je, hoe vroeg je het, wat zei hij, hoe zei hij het
Komaan!
Is die opa al bezet?quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Is van de opa van mn ex (die heeft 11 motoren ofzo) en haar vader gaat dat ding opknappen om in Assen een dagje mee te rijden. En hij zei: 'Dan maak ik de SRX wel klaar en dan neem hem maar een poos mee. '.
Ja. En dik, dement en stokoud.quote:
Nouja, haar pa regelt dat voor me. Opa zelf maakt er toch niet veel meer van meequote:Op woensdag 20 juni 2012 09:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nvm! Maar dat is wel tof dat ie dat voor je wilt doen, man!
Hoi hoiquote:
Herinner je mijn huge wangfoto niet meer?quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Hoi hoi
Leuk, op je werk vertellen dat je verstandskiezen eruit moeten, krijg nu alle horror verhalen te horen!
Jullie kunnen over een maandje of twee al aan de matchende trainingspakkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:07 schreef MohMi het volgende:
[..]'Lieve Tina, ik maak me nu toch iets spannends mee! Ik móet gewoon even mijn huppelend hart luchten!'
![]()
We mailden de afgelopen dagen al op het werk over van alles en nog wat, gister zei ik dat ik liever irl klets dan over de mail, en of ie donderdagavond wat te doen heeft omdat ik vanavond niet kan. Dus donderdag it is. Terrasje pikken ofzo, of eindje lopen, waarschijnlijk dat laatste aangezien we dat allebei graag doen.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:39 schreef Skv het volgende:
Ik moest gniffelen omdat ik me bedacht dat ik voor de verzekering van een eventuele motor vanwege mijn vrijgezelle status misschien no-clam korting zou krijgen
Owjahquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Herinner je mijn huge wangfoto niet meer?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:39 schreef Skv het volgende:
Ik moest gniffelen omdat ik me bedacht dat ik voor de verzekering van een eventuele motor vanwege mijn vrijgezelle status misschien no-clam korting zou krijgen
Ja, omdat je dan niet meer onder narcose bent.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:41 schreef shifto het volgende:
[..]
OwjahNog zo eens.
Ach ik deed stoer met dat het onder narcose mocht, maar de meeste pijn doet het de 2-3 dagen erna hoor ik nu
Mogguh dudequote:Op woensdag 20 juni 2012 09:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Hoi hoi
Leuk, op je werk vertellen dat je verstandskiezen eruit moeten, krijg nu alle horror verhalen te horen!
Oh en van de narcose kun je je nog weken zwaar beroerd voelen zeggen sommigen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:41 schreef shifto het volgende:
[..]
OwjahNog zo eens.
Ach ik deed stoer met dat het onder narcose mocht, maar de meeste pijn doet het de 2-3 dagen erna hoor ik nu
Het valt echt alles mee. Die van mij is er twee maanden geleden uit gegaan. Alleen die ranzige gore putlucht die je in je giechel krijgt is niks. Dat gat van mij is pas ook half dicht nu.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:41 schreef shifto het volgende:
[..]
OwjahNog zo eens.
Ik vind narcose ook lichtelijk overdreven jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Het valt echt alles mee. Die van mij is er twee maanden geleden uit gegaan. Alleen die ranzige gore putlucht die je in je giechel krijgt is niks. Dat gat van mij is pas ook half dicht nu.Duurt achterlijk lang.
Maar, narcose? Ik kreeg drie spuiten in mn bek en dat was het.
Drie jaar geleden hier, nog steeds kratersquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind narcose ook lichtelijk overdreven ja. En die gaten heb ik nu nog, volgens mij was ik eind vorig jaar aan de beurt.
Ik kreeg maar 2quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat levert onder je kussen wel een euke of 5 op, hoor!
Bij mij moesten ze ook snijden, sterker nog, ze waren niet eens zichtbaar. Gewoon een paar prikken heur.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Drie jaar geleden hier, nog steeds kratersEn spuiten krijg je alleen als ze ze zo kunnen trekken, als het weggesneden moet worden omdat ze horizontaal groeien, kan er narcose worden aangeboden. Zwaar slecht voor je lichaam though.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij mij moesten ze ook snijden, sterker nog, ze waren niet eens zichtbaar. Gewoon een paar prikken heur.
Shifto woont zeker in AmerikaHier heje wat morfine voor je pijnlijke vinger.
Mur, schatje!quote:
Ik zei me, in plaats van mijn.quote:
Ik heb de mijne 3 dagen voor kerst laten trekken, vorig jaar. Stomste wat ik ooit gedaan heb denk ik!quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind narcose ook lichtelijk overdreven ja. En die gaten heb ik nu nog, volgens mij was ik eind vorig jaar aan de beurt.
Ik een week voor koninginnedag.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:24 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb de mijne 3 dagen voor kerst laten trekken, vorig jaar. Stomste wat ik ooit gedaan heb denk ik!
Ik heb er geen drol verstand van hoor, maar is dat niet verdacht goedkoop?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik een week voor koninginnedag.
en ik wil deze. Helemaal niet duur, die motoren.
Ook goeie timing!quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik een week voor koninginnedag.
en ik wil deze. Helemaal niet duur, die motoren.
Ja, maar hij heeft ook 96k gereden, dat is behoorlijk wat voor een motor.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb er geen drol verstand van hoor, maar is dat niet verdacht goedkoop?
Heb jij zo'n zure kuthypotheek dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:31 schreef SicSicSics het volgende:
Mogguh Cue_
Het kutte is nog wel dat ik gewoon het geld heb om zo'n ding te kopen, maar dat moet ik straks allemaal aan mijn hypotheek verstrekker betalen.![]()
Ik kan nog verhuizen, dan kan ik wel motor rijden, maar dat vind ik het dan weer niet waard.
Duurzaam.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:26 schreef MohMi het volgende:
Mur!
http://www.nu.nl/lifestyl(...)st-duurzame-pak.html
Ik moet oversluiten, boeterente kost duah!quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:32 schreef Skv het volgende:
Heb jij zo'n zure kuthypotheek dan?
Ik heb alleen een bankrekening met een paar honderd Euro er op. Verder niks.
Laatste huisfeestjequote:Op woensdag 20 juni 2012 10:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik moet oversluiten, boeterente kost duah!Als ik verhuis geen boete rente, maar dat wil ik niet. Ik hou van mijn huis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |