Was haar huis en il mocht ook niet meer rijden!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom sleep je dan ook de laatste restjes ellende mee naar huis? Wilden de nuchtere wijven niet
Ik bedacht mezelf; 'Lol, waar was ik?'quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:52 schreef shifto het volgende:
Ik heb ooit MohMi's huis bezet toen ze er zelf niet was en toen kotste zon dronke chick mij ook onderDie heb ik toen gedwongen mijn kleren te wassen in de tuin met een sopje terwijl ik chillend op de bank zat in mijn underwear
Zat jij toen niet in Londen ofzo?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik bedacht mezelf; 'Lol, waar was ik?'
Maar ja....![]()
Gvd xD
Nope, in Utrecht bij Guusquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nope, in Utrecht bij GuusEén avondje niet aanwezig en meteen jij in je boxer op de bank en kotsen ditdat xD Belden jullie nog op om alles te vertellen
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eindbaas
Zo, mooie tijd om uit te loggen, HAHAHAHA!
Dag schatjes
Mijn zweet is niet zuur.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jouw pener zit altijd enorm onder het zweet?
Alsof jouw vajayjay droog blijft wanneer je hara onder ogen moet komen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jouw pener zit altijd enorm onder het zweet?
Wat heeft dat nu weer met skv's lul te makenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:27 schreef Murdera het volgende:
Alsof jouw vajayjay droog blijft wanneer je hara onder ogen moet komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |