gemaakt? Net zoals een kip een ei maakt?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:00 schreef Skv het volgende:
Ooooh! Desecretaresse
heeft aardbeien voor me gemaakt. Een schotel vol.
Ik heb heel lekker voorvocht.quote:
Heeft ze die zelf gemaakt joh? Met groeien enzo? Das vet moeiluk!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:00 schreef Skv het volgende:
Ooooh! Desecretaresse
En die zit ze je nu te voeren, zo half over je bureau heen, in der mantelpakje!?!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:00 schreef Skv het volgende:
Ooooh! Desecretaresse
Neeeheeheeee jij snapt ook niks.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
gemaakt? Net zoals een kip een ei maakt?
Nee.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En die zit ze je nu te voeren, zo half over je bureau heen, in der mantelpakje!?!
Lekkerder dan chips!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Neeeheeheeee jij snapt ook niks.
Ze heeft ze gewassen en de kroontjes er af gehaald en op een schotel gelegd en een beetje suiker er op gedaan en een vorkje en een glaasje water.
En het nog gaan uitleggen ookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:01 schreef Skv het volgende:
Neeeheeheeee jij snapt ook niks.
Ze heeft ze gewassen en de kroontjes er af gehaald en op een schotel gelegd en een beetje suiker er op gedaan en een vorkje en een glaasje water.
Jij snapte er niks van.quote:
Ik heb liever niet dat hij op fok blijft staan, en crutch is zo lief geweest hem even voor me weg te halen.quote:
Ook ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:13 schreef shifto het volgende:
Bedoelde mur niet de foto die hij plaatste 2 reeksen terug? en die niet meer kon editen omdat het topic dicht was?
Huiliequote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat hij op fok blijft staan, en crutch is zo lief geweest hem even voor me weg te halen.
Slijmen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
HuilieBezorg je zoveel mensen zoveel lol, ga je slijmen bij Crutch om hem weg te halen
Hela.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Slijmen.3 weken op mijn knietjes onder zijn bureau bedoel je.
Was het maar zo goedkoop.
Ik herkende je laatst al door die foto. Toen ik vanmorgen op 20km van Den Bosch uit het raam keek!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:12 schreef Murdera het volgende:
Ik heb liever niet dat hij op fok blijft staan, en crutch is zo lief geweest hem even voor me weg te halen.
En hij maar denken dat Hara daar zat te lurkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Slijmen.3 weken op mijn knietjes onder zijn bureau bedoel je.
Was het maar zo goedkoop.
Er kijken meer mensen hier dan alleen wij.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik herkende je laatst al door die foto. Toen ik vanmorgen op 20km van Den Bosch uit het raam keek!
Ik heb nog even gezwaaid!
Hij is wel erg herkenbaar idd...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er kijken meer mensen hier dan alleen wij.
Ik ben internet famous bitch.
I know, I know, ik sta liever ook niet permanent met mijn bakkes in dit topic (of waar dan ook op Fok!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:15 schreef Murdera het volgende:
Er kijken meer mensen hier dan alleen wij.
Ik ben internet famous bitch.
Den Boscho olleeeeequote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik herkende je laatst al door die foto. Toen ik vanmorgen op 20km van Den Bosch uit het raam keek!
Ik heb nog even gezwaaid!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
I know, I know, ik sta liever ook niet permanent met mijn bakkes in dit topic (of waar dan ook op Fok!)
Je snapt dat dat zijn bakkes niet is hèquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
I know, I know, ik sta liever ook niet permanent met mijn bakkes in dit topic (of waar dan ook op Fok!)
Was toch herkenbaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Je snapt dat dat zijn bakkes niet is hè
NIET???!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Edit: iets minder make up irl
Je hebt ook geen pener, dus je hebt letterlijk op een leugen gefaptquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
NIET???!Gvd, heb ik weken gefapt op een LEUGEN!??!
![]()
Ik vind mijn kwart-hoofd foto met bierflesje ervoor geil genoeg om telaten staanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was toch herkenbaar.
Overigens, vandaar dat als ik een foto plaats dat het altijd maar even is, en dat het in een quote in een spoiler is.
IK HEB GEEN PENER???!!! WAT IS DEZE???!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt ook geen pener, dus je hebt letterlijk op een leugen gefapt
Wat had ik dan in mijn mond gisterenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
IK HEB GEEN PENER???!!! WAT IS DEZE???!!![]()
Godverdegodverdegodver!!!!!!
Sorry hoor, ik moet dit allemaal even een plekje geven
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:17 schreef shifto het volgende:
Edit: iets minder make up irl
Wat zij zegt!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:18 schreef MohMi het volgende:
NIET???!Gvd, heb ik weken gefapt op een LEUGEN!??!
![]()
FALCON PUUUUUUUNNNCCCHHHHHHquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:17 schreef Harajuku. het volgende:
'Ik spoelde de pil door het toilet' Biiiiiiiiiiiiiiiiiitch
Wat een verhaal zegquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:17 schreef Harajuku. het volgende:
Den Bosch was nog wel heel ver weg! Als ik het goed regel, lees, mijn werk doequote:
Vrouw!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:17 schreef Harajuku. het volgende:
Sssssssstquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Den Bosch was nog wel heel ver weg! Als ik het goed regel, lees, mijn werk doeheb ik volgende week een afspraak in Den Bosch!
Gelijk heb je.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dit komt vaker voor dan mannen willen wetenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:24 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Vrouw!Is dat niet door de redactie verzonnen?
Het zal vast voorkomen, natuurlijk, maar die brieven in de Fancy waren ook altijd hetzelfde.
Mn nicht heeft het zo gedaanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dit komt vaker voor dan mannen willen weten
Ja, als je het daarna nog gaat opbiechten ook ben je wel helemaal achterlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Mn nicht heeft het zo gedaan
Relatie was zo stuk
Haar buik ook?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Mn nicht heeft het zo gedaan
Relatie was zo stuk
Niemand weet toch nog dat ik je betaal voor een wild uurtje!quote:
Ik zou haar echt uitkotsen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:29 schreef shifto het volgende:
Nee kind is gewoon gekomen maar ze zijn nu uit elkaar en heeft al een nieuw kind met een andere vent. Ze wilde zo graag kinderenTsja, vrouwen
Nee ok, dat klopt. Dan is het goedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niemand weet toch nog dat ik je betaal voor een wild uurtje!
Wat is kinky uitkotsen dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou haar echt uitkotsen.
En niet op de kinky manier.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niemand weet toch nog dat ik je betaal voor een wild uurtje!
Ik ben weleens ondergekotst, net na de seks.quote:
Och als ik mee wil doen heb ik er geen problemen meequote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:38 schreef MohMi het volgende:
Vrouwen! Zodra de pener de andere kant opzwaait, willen ze em weer terug
Zonder pics is het lastig uit te leggen.quote:
owjah, moet ik jou zeker ook gaan betalen?quote:
Gaaaastquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben weleens ondergekotst, net na de seks.Maar nee, niet kinky. Wel hilarisch.
Graagquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zonder pics is het lastig uit te leggen.
Het gaat er om dat je je mond over de vajayjay van de dame legt, en door een methode van zuigen en in de buik stompen de foetus naar buiten zuigt, hierna is er een scala van mogelijkheden, zoals bijvoorbeeld.. Wacht, wil je nog dat ik verder ga?
Dafuqquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben weleens ondergekotst, net na de seks.Maar nee, niet kinky. Wel hilarisch.
Ik snap dat de kotser het hilarisch zou vinden, maar de ondergekotste?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen pics wil?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:43 schreef MohMi het volgende:
GraagIk lees dit nl voor aan mijn collega's die net aan hun gebakje zitten!
Ppt is goed!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen pics wil?
Ik heb er ook nog wel een powerpoint presentatie over, van toen ik een nieuwe film wilde pitchen.
Ik heb me kapot gelachen en kon wonderwel zelf alles binnenhouden!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:43 schreef MohMi het volgende:
GaaaastIk had een partij teruggekotst!!
Niet uit vrije wil, hoor, ik zou gewoon onmiddelijk alles onderkotsen
Het kon iig van mijn bucket (hihi) list!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik snap dat de kotser het hilarisch zou vinden, maar de ondergekotste?
De tyfus, ik wil daar echt foto's van hebben. Twee ietwat koddig glurende naakte mensen onder de kots.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
GaaaastIk had een partij teruggekotst!!
Niet uit vrije wil, hoor, ik zou gewoon onmiddelijk alles onderkotsen
Als je om zoiets moet lachen, what the hell moet er dan gebeuren om jou boos te krijgen??quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb me kapot gelachen en kon wonderwel zelf alles binnenhouden!ik moest alleen de was regelen en een schoon bedje enzo, das wel naar, maar zij was enorm naar de klote
quelle surprise
Die shit kun je streamen tegenwoordig, hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:49 schreef Skv het volgende:
[..]
De tyfus, ik wil daar echt foto's van hebben. Twee ietwat koddig glurende naakte mensen onder de kots.
Waarom sleep je dan ook de laatste restjes ellende mee naar huis? Wilden de nuchtere wijven nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het kon iig van mijn bucket (hihi) list!
Mensen die na doei nog dingen zeggenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:52 schreef Cue_ het volgende:
Mensen die ophangen als je 'doei' zegt
ik zei nog wat erachter aan
qftquote:
Ja wtf is met jou, zeg dan geen doeiquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:52 schreef Cue_ het volgende:
Mensen die ophangen als je 'doei' zegt
ik zei nog wat erachter aan
Dat gebeurt me minder vaak dan dat ik moet lachen!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Als je om zoiets moet lachen, what the hell moet er dan gebeuren om jou boos te krijgen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |