Àls kerel ben je nooit toe aan kinderen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:46 schreef Netsplitter het volgende:
Als mij dat geflikt zou worden zou ik niet voor de gevolgen instaan....
Wat een onzin. Als die vrouw misschien ooit niet goed genoeg vindt zoekt ze iemand anders.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:48 schreef MaximusTG het volgende:
Hmm, lastig hoor. In dit geval is het natuurlijk niet netjes van de vrouw dat ze het op deze manier gedaan heeft.. Maar aan de andere kant is het ook niet netjes van haar vriend dat hij haar zo aan het lijntje houdt.. Ze is al 35, en dan nog zeggen "misschien wel, ooit". Dat kan je ook niet goed maken, dat is gewoon uitsteltactiek.
Uiteindelijk lijkt het in dit geval toch goed uit te komen..
Laat maar weer eens zien dat je over zulke zaken al best vroeg in je relatie moet praten en op een lijn zitten.
Ik ben man, maar het heeft mij juist echt altijd al leuk geleken om kinderen te hebben. Achteraf heb ik zelfs spijt dat ik niet gewoon destijds mijn vriendinnetje heb bezwangerd toen ik 16 of 17 was.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:49 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Àls kerel ben je nooit toe aan kinderen.
Dat stuk ligt veel meer bij de vrouw
Je betaalt wel de rest van de leven voor je kind, dus je blijft gewoon genaaid.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:45 schreef leeell het volgende:
als je hier niet mee eens ben en je heb duidelijk afspraken gemaakt omtrent kinderen (en dus de pil)
kan/mag je gewoon weglopen, klaar.
Dan sporen die mensen niet helemaal.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige mensen noemen het egoistisch om geen kinderen te nemen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:54 schreef Flurry het volgende:
[..]
Je betaalt wel de rest van de leven voor je kind, dus je blijft gewoon genaaid.
Je mag helemaal geen kinderen nemen, dat is verboden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet erkenen. Laat haar eerst maar proberen een dna-test af te dwingen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:54 schreef Flurry het volgende:
[..]
Je betaalt wel de rest van de leven voor je kind, dus je blijft gewoon genaaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |