Ja maar ik kan net zo goed een discussie hebben over dat pindas niet te vreten zijn en appels welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, dat ligt aan de context. Jullie eeuwige VLEES IS KKLEKKER EN NIET VLEESETEN IS KANKER RAAR HUEHUEHUE KKRARE HARA. Door die context reageer ik zo. Bij ieder ander had ik heel anders gereageerd.
Daarbij zeg ik niet dat het the shit is, ik zei juist dat het meeste inderdaad niet te eten is.
Ik ga denk ik ook voor de tonijnsalade!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:58 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ga ook mijn steentje bijdragen, tonijnsalade maken vanavond.
Filekut a28
Heuj heuj heujquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, en iedereen mag bij mij gewoon vlees eten zonder commentaar, ik bak ook vlees voor anderen, en toch vinden vleeseters het altijd nodig om bij mij te komen kankeren
Kanker op.
Waar lees je dat ze zo fervent tegen vlees is?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:27 schreef muhahaha het volgende:
Nou als je zo fervent tegen vlees bent maar walgt van tofu weet ik het ook niet meer
Baas!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:01 schreef MohMi het volgende:
Ik ga denk ik ook voor de tonijnsalade!Vorige keer kwam ik er pas op het laatst achter dat ik geen bieslook meer had
Moet natuurlijk worden goed gemaakt
JAA!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Baas!
Kappertjes en rode uien ftw though!
Er is meer dan alleen tofu, vriend.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:27 schreef muhahaha het volgende:
Nou als je zo fervent tegen vlees bent maar walgt van tofu weet ik het ook niet meer
Goddankquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er is meer dan alleen tofu, vriend.
Sorry, ik vind het lekkerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er is meer dan alleen tofu, vriend.
Niemand controleert die fucking krabbelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:43 schreef Murdera het volgende:
Grafhoerentering bezorgdienst.
Pakketje niet geleverd omdat er voor getekent moet worden.
Gelukkig komen ze morgen terug.. JA grafkankerjosti's, dan werken we toch godverdomme ook?
Dat tyfus pakketje kan door de fucking brievenbus. Klapmongolen.
Doe het met passie!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:36 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga de hele avond bezig zijn met de was vrees ik.
Bij een kennis is het ooit gesigneerd door "de tuinstoel", en daar had de bezorger het pakketje op achtergelaten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niemand controleert die fucking krabbel. Dat word afhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |