SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cordon bleuI liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Hij zweet peentjesquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat heeft dat nu weer met skv's lul te maken
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:39 schreef Harajuku. het volgende:
't Wordt sla en aardappel enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cordon bleuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:45 schreef shifto het volgende:
[..]Don't knock it til you try it, narrow-minded biotch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Alsof ik niet eerder van die eco-chix gedaan heb die mij die meuk hebben proberen aan te smerenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Don't knock it til you try it, narrow-minded biotch.
Ik vind het meeste ook niet lekker, mijn merk is dat toevallig wel. Ga een koe vangen of zo.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Alsof ik niet eerder van die eco-chix gedaan heb die mij die meuk hebben proberen aan te smeren
En dan nog met de volle overtuiging ook van "jaaa het is echt net vlees!"______________!
Dat idd. Vega meuk is prima maar beweer niet dat het net vlees isquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Alsof ik niet eerder van die eco-chix gedaan heb die mij die meuk hebben proberen aan te smeren
En dan nog met de volle overtuiging ook van "jaaa het is echt net vlees!"______________!
Ben ook echt geen vega kenner maar heb nu stuk of 5 van die dingen op en kan niet (eens een beetje) tippen aan een dood beest op mijn bordquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind het meeste ook niet lekker, mijn merk is dat toevallig wel. Ga een koe vangen of zo.
Liever een schattig klein kalfje dat nog bij zijn mama drinkt, en het dan ritueel slachten. Lees nl net dat dat gewoon is toegestaanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind het meeste ook niet lekker, mijn merk is dat toevallig wel. Ga een koe vangen of zo.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat idd. Vega meuk is prima maar beweer niet dat het net vlees isEn neeee Hara, dat doe jij ook niet, bedoelde jou ook niet!
Moet wel echte liefde zijn als Crutch die smurrie voorgeschoteld krijgt na een dag werken en nog van je houdt
noooooes.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moet je even haar nummer aan Skv vragen.
Nee, en iedereen mag bij mij gewoon vlees eten zonder commentaar, ik bak ook vlees voor anderen, en toch vinden vleeseters het altijd nodig om bij mij te komen kankerenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Ben ook echt geen vega kenner maar heb nu stuk of 5 van die dingen op en kan niet (eens een beetje) tippen aan een dood beest op mijn bord
kankervlees.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, en iedereen mag bij mij gewoon vlees eten zonder commentaar, ik bak ook vlees voor anderen, en toch vinden vleeseters het altijd nodig om bij mij te komen kankeren
Kanker op.
met je kanker nep vleesch!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, en iedereen mag bij mij gewoon vlees eten zonder commentaar, ik bak ook vlees voor anderen, en toch vinden vleeseters het altijd nodig om bij mij te komen kankeren
Kanker op.
Ja, dat is het ding hè. Een vegetarier zegt één keer wat en die krijgt iedereen over zich heen, en alle carnivoren voelen zich altijd genoodzaakt om even te moeten vermelden hoe smerig vegetarisch wel niet is en hoe heerlijk vlees is, en dan nog heeft de vegetarier het weer gedaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:53 schreef shifto het volgende:
[..]
met je kanker nep vleesch!
En ik zei alleen dat het neit te vreten was, in een spoiler dus ga niet lopen janken
je bent nu echt zon eco-lijer, gelijk jezelf en je standpunten verdedigen want de HELE WERELD geeft altijd commentaar en dat ben je zat.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:45 schreef shifto het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Don't knock it til you try it, narrow-minded biotch.Zie die quotes, ik vind het neit te vreten vandaar die smiley. Dat zou jij ook kunnen doen als ik bijvoorbeeld rooie kool ga etenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat is het ding hè. Een vegetarier zegt één keer wat en die krijgt iedereen over zich heen, en alle carnivoren voelen zich altijd genoodzaakt om even te moeten vermelden hoe smerig vegetarisch wel niet is en hoe heerlijk vlees is, en dan nog heeft de vegetarier het weer gedaan.Maar NEEEEE want hara was op haar kut getrapt en moest gelijk vertellen dat eco vlees de shit is als je het maar probeert
Niet janken dat je eten smerig is en andere daarvan wat zeggen, niet er gelijk bij gaan bedenken dat iemand je aanvalt omdat je vega bentZo snap ik dat je je veel aangevallen voelt
![]()
Thinking about thinking of you. ♫
kankervegetariërs. Het zijn nét gelovigen. Altijd maar de verdediging in en proberen mensen te overtuigen van hun zieke religie. En ondertussen maar stukken rubber naar binnen douwen. Alsof de evolutie het zo bedoeld heeft ofzo.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat is het ding hè. Een vegetarier zegt één keer wat en die krijgt iedereen over zich heen, en alle carnivoren voelen zich altijd genoodzaakt om even te moeten vermelden hoe smerig vegetarisch wel niet is en hoe heerlijk vlees is, en dan nog heeft de vegetarier het weer gedaan.
Nee, dat ligt aan de context. Jullie eeuwige VLEES IS KKLEKKER EN NIET VLEESETEN IS KANKER RAAR HUEHUEHUE KKRARE HARA. Door die context reageer ik zo. Bij ieder ander had ik heel anders gereageerd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:57 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zie die quotes, ik vind het neit te vreten vandaar die smiley. Dat zou jij ook kunnen doen als ik bijvoorbeeld rooie kool ga etenMaar NEEEEE want hara was op haar kut getrapt en moest gelijk vertellen dat eco vlees de shit is als je het maar probeert
Niet janken dat je eten smerig is en andere daarvan wat zeggen, niet er gelijk bij gaan bedenken dat iemand je aanvalt omdat je vega bentZo snap ik dat je je veel aangevallen voelt
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |