Wil je met me trouwen!?quote:
Crutch ziet er weer goed uit vanavond!quote:
Het betere kieswerk zie ik alquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:00 schreef SicSicSics het volgende:
Net kaartjes besteld voor DevilDriver, volgende week maandag: Unearth en Hatebreed, volgende week dinsdag DevilDriver, vrijdag vakantie!
Ze gaan weer blij met me zijn op me werk!
Wie met verstand kiest...quote:
Ik snap hem niet. Zeg je dat ik op een man lijk of dat ik katten neuk?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Crutch ziet er weer goed uit vanavond!
No fun!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap hem niet. Zeg je dat ik op een man lijk of dat ik katten neuk?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:06 schreef SicSicSics het volgende:
Mijn werk. Sorry Hara, Crutch, MohMi, Muhahaha, Cue_, Shifto, oxovoxo, twi...
[..]
No fun!
Hij allitereert ander weer lekker hoor!quote:
Awh meen je datquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:41 schreef WasMachinator het volgende:
Nou je weet wel die nieuwe crush van mij, zij is de ex van een goede vriend van mij. en de conclusie was nadat ik met hem erover heb gepraat dat ik het beter kon laten...
En laat dat nou best wel vies tegenvallen eigenlijk
in mijn ogen dus ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:55 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Awh meen je dat. Kut voor je, zeg. Hopelijk wordt het een beetje minder, maar vrienden zijn toch wel wat belangrijker. In mijn ogen dan.
Het bed inwijden met BBQ-man!!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:17 schreef MohMi het volgende:
MogguhVroeg wakker. Vandaag thuiswerken want mijn nieuwe bed wordt geleverd, jeuj!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:06 schreef SicSicSics het volgende:
Mijn werk. Sorry Hara, Crutch, MohMi, Muhahaha, Cue_, Shifto, oxovoxo, twi, WasMachinator...
[..]
No fun!
We hebben wel afgesproken voor komende donderdagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent zelluf een kut TT!quote:
Sorry for what?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:06 schreef SicSicSics het volgende:
Mijn werk. Sorry Hara, Crutch, MohMi, Muhahaha, Cue_, Shifto, oxovoxo, twi, WasMachinator...
[..]
No fun!
Dat hij gaat werken en jullie hem moeten missen denk ik?quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jij bent zelluf een kut TT!
[..]
Sorry for what?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |