SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SC"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Om de hoeveel jaar mag je je DT laten vervangen dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:58 schreef paintmeester het volgende:
Kosten nieuw daags blauw. Nul euro. Gewoon binnen de norm vervangen.
Dit verdient minstens een note denk ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:03 schreef Sloggi het volgende:
Loop jij rond met een rode streep op je broek?
Broek een keer per jaar. Jasje weet ik niet, maar die heb ik al sinds opkomst.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:08 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Om de hoeveel jaar mag je je DT laten vervangen dan?
Dat is een nee?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:08 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Dit verdient minstens een note denk ik
Eenschquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:08 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Dit verdient minstens een note denk ik
Gek he? Ik ben voor mijn 35e weg iigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:56 schreef Sloggi het volgende:
Leegloop bij krijgsmacht:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-hoog-tempo-ontslag/
Moet ik dat lezen als 'zo snel mogelijk' of als 'ik houd m'n ogen open'?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:03 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Gek he? Ik ben voor mijn 35e weg iig
Tegen die tijd ga ik als ltz1 de dienst uit, heb ik al mijn opleidingspapieren in de pocket en een bult aan werkervaring. Ik wil weg voor mijn doorstroombesluit. Mijn ogen open houden dus.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Moet ik dat lezen als 'zo snel mogelijk' of als 'ik houd m'n ogen open'?
En kun je onder woorden brengen waarom precies?
Waar denk je dat je na je dienst aan de slag gaat? Een of ander bedrijf ofzo in een leidinggevende functie?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:38 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Tegen die tijd ga ik als ltz1 de dienst uit, heb ik al mijn opleidingspapieren in de pocket en een bult aan werkervaring. Ik wil weg voor mijn doorstroombesluit. Mijn ogen open houden dus.
Niks concreet maar wel in die richtingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waar denk je dat je na je dienst aan de slag gaat? Een of ander bedrijf ofzo in een leidinggevende functie?
Sjeh, en ik wil graag blijvenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:56 schreef Sloggi het volgende:
Gij zit toch in de US of A?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:19 schreef thesystem het volgende:
[..]
Sjeh, en ik wil graag blijven![]()
Meer kans hopelijk hahaha
Niet heel raar, je roept dat je gaat bezuinigen en mensen ontslaan en één ieder die nog een baan kan krijgen in de burgermaatschappij rent hard gillend lachend de poort uit.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:56 schreef Sloggi het volgende:
Voor oefening.quote:
ONZ is een deur verder.quote:
Verrekte monguulquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:49 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Zwak van je hoor. Niet proberen van onderwerp veranderen. Het gaat over jou. Niet over sam.quote:
[..]Hoe lang heb jij je kaasboer al? En heb je ook een melkboer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:
Eerder een vastzittendeboerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:51 schreef m.k het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij je kaasboer al? En heb je ook een melkboer?
[..]Ik ga mezelf toch niet haten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Zeg, mondje. Dacht dat het een algemene constatering van je was.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zwak van je hoor. Niet proberen van onderwerp veranderen. Het gaat over jou. Niet over sam.
Kijk uit gek !!!quote:
Bewijst maar weer eens dat LMB niet moet denken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg, mondje. Dacht dat het een algemene constatering van je was.
Die melkboer is tevens mijn vader (in ontkenning), mijn kaasboer is de huidige partner van mijn mams.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:51 schreef m.k het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij je kaasboer al? En heb je ook een melkboer?
Ja zeg, we moeten toch wat eten vanavond?quote:
Nee jij met je Luftwaffequote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bewijst maar weer eens dat LMB niet moet denken.
Je bent toch niet van melkboer Heremans he? Ik denk dat mijn zusje van hem is.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:52 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Die melkboer is tevens mijn vader (in ontkenning), mijn kaasboer is de huidige partner van mijn mams.
Wij denken tenminste.quote:
Mwa, door te denken begrijp ik het vlaggenprotocol wel.quote:
Wat een toeval! En dan te bedenken dat mijn emotionele oproep in 'vermist' nooit resultaat heeft opgeleverd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent toch niet van melkboer Heremans he? Ik denk dat mijn zusje van hem is.
Ik vergeet wel eens watquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mwa, door te denken begrijp ik het vlaggenprotocol wel.
Snap ik, weer een zus die geprostitueerd wordt, ze kijkt wel lekker uit.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:57 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Wat een toeval! En dan te bedenken dat mijn emotionele oproep in 'vermist' nooit resultaat heeft opgeleverd.
Nee, jij negeert die dingen. Zeker als anderen je er op wijzen.quote:
Hij zei zelf al dat hij het nog niet helemaal wistquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:59 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Snap ik, weer een zus die geprostitueerd wordt, ze kijkt wel lekker uit.
Ik negeer niks, ik lees het. Maar of ik daar zelf wat mee doe is geheel aan mij om dan te bepalen wat wijsheid isquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, jij negeert die dingen. Zeker als anderen je er op wijzen.
Kan, maar is sterk afhankelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hij zei zelf al dat hij het nog niet helemaal wist.
Bovendien kan je toch verschillende studies volgen tijdens je dienst?
Zal ze wel gemist hebben. Ze zat vast Hart van Nederland te kijken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:57 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Wat een toeval! En dan te bedenken dat mijn emotionele oproep in 'vermist' nooit resultaat heeft opgeleverd.
Wie, wat waar?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:59 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Snap ik, weer een zus die geprostitueerd wordt, ze kijkt wel lekker uit.
Onderdeel ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Van wat behalve je eigen voorkeur?
Meestal loopt dat gelijk met een groot LMB evenement.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:02 schreef ErwinRommel het volgende:
ThaBoel, wanneer ga je weer naar Nick & Simon?
Jouw wijsheid is het negeren van voorschriften.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik negeer niks, ik lees het. Maar of ik daar zelf wat mee doe is geheel aan mij om dan te bepalen wat wijsheid is
Nou, niet in Schaarsbergen, ben ze daar nog nooit tegengekomen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Meestal loopt dat gelijk met een groot LMB evenement.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jouw wijsheid is het negeren van voorschriften.
"het is een buitenlandse vlag, dus dan hoeft dat niet"
Nee, gaat niet door, andere verplichtingenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:03 schreef Cobra4 het volgende:
ER, zou jij niet binnenkort naar de Waalkade gaan?
Oh, beter kijken dan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou, niet in Schaarsbergen, ben ze daar nog nooit tegengekomen.
In principe kan alles jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar kan je niet gewoon naast je dienst een studie wiskunde volgen bij wijze van spreken?
Het hele gebeuren gaat niet door. De Waalkade is verzakt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, gaat niet door, andere verplichtingen
Jij bent scheel of je bent vroegtijdig dement aan het worden, ze komen daar niet.quote:
Zoiets las ik ja. Nu ja, geluk bij een ongelukquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het hele gebeuren gaat niet door. De Waalkade is verzakt.
Ze zijn er wel geweest!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij bent scheel of je bent vroegtijdig dement aan het worden, ze komen daar niet.
Ohhh ja? Wanneer dan mal kroepoekje van mequote:
Gedurende al die jaren dat jij daar niet meer bent geweest?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh ja? Wanneer dan mal kroepoekje van me
24 november als ik google mag gelovenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh ja? Wanneer dan mal kroepoekje van me
Ho! Ik was vorig jaar nog op de Regiments dag. Toen waren er geen "muzikanten".quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gedurende al die jaren dat jij daar niet meer bent geweest?
En die jaren daarvoor?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ho! Ik was vorig jaar nog op de Regiments dag. Toen waren er geen "muzikanten".
Blij dat ik er niet was dan. Stelletje heikneuters.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
24 november als ik google mag geloven
Ze waren er dus wel?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Blij dat ik er niet was dan. Stelletje heikneuters.
Dat bedoel ik.quote:
Ik weet het niet dus voor mij zijn ze er nooit geweestquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik weet het niet dus voor mij zijn ze er nooit geweest
Baasquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Al 349483587457 jaar ja. Er zakt daar elke dag wel een vrachtwagen door de stoepquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het hele gebeuren gaat niet door. De Waalkade is verzakt.
oh, en dan maar gelijk zo tegen mij doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kusje op je bolletje rode lombok!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
oh, en dan maar gelijk zo tegen mij doen
Jij hebt gelijk hoor Thaboel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
oh, en dan maar gelijk zo tegen mij doen
Ik denk dat Frans Duits er nu al heeft staan oefenen. Want de verzakking is erger dan ooit.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Al 349483587457 jaar ja. Er zakt daar elke dag wel een vrachtwagen door de stoep
Frans Duijts, wat een baasquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat Frans Duits er nu al heeft staan oefenen. Want de verzakking is erger dan ooit.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Frans Duijts, wat een baas
En die dan weer wel...quote:
Moet je zeker zo iets gaan posten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je gaat toch geen Frans Duijts filmpje posten?
Als jij dat wil, prima.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je gaat toch geen Frans Duijts filmpje posten?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:19 schreef Cobra4 het volgende:
Bij deze ligt de schuld van het posten van elk bagger nummer deze avond bij sam.
Klachten in zijn DM/PM.
QFTquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:19 schreef Cobra4 het volgende:
Bij deze ligt de schuld van het posten van elk bagger nummer deze avond bij sam.
Klachten in zijn DM/PM.
okquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:19 schreef Cobra4 het volgende:
Klachten in zijn DM/PM.
Episch zwembadquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:18 schreef jankaas020 het volgende:
Zullen we wat geld bij elkaar leggen?
http://realestate.yahoo.c(...)llion-213439775.html![]()
Misschien van de ketchup...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:03 schreef Sloggi het volgende:
Loop jij rond met een rode streep op je broek?
Jullie lezen het. Hij ontvangt graag DM/PM.quote:
Hier geniet ik nog steeds van BTWquote:
Heeft Rave nog geen adoratie topic voor je aangemaakt?quote:
Mag ik een sticker?quote:
Leef jij met een week vertraging?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Trots op Nederland en Partij Hero Brinkman
Democratisch Dramatisch Politiek Keerpunt, aka DPK
Die nieuwe naam voor hun falende partijtje is inderdaad pas vanaf vandaag bekendquote:
Moet je die tweede regel ook maar meteen plaatsen en niet als ninja edit.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uitgegeven: 19 juni 2012 11:24
http://www.nu.nl/politiek(...)man-gaan-in-dpk.html
Tweede regel:quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet je die tweede regel ook maar meteen plaatsen en niet als ninja edit.
Ja, op de achterste rij van een bus.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tweede regel:
"Dat zei Hero Brinkman dinsdag bij de presentatie van de partij. Hij verwacht minstens vijf zetels te kunnen halen.
Op, lekker, maar ik heb een beter adresje gevonden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Trouwens Cobra, hoe smaakte die pies?
Waar? Eigen gemaakte ?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op, lekker, maar ik heb een beter adresje gevonden.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kan het er nergens uithalen hoor
Fuckquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
www.pieman.nl
Staat op markten en verkoopt aan winkels.
quote:Let op!
Vul bij het aantal Pie's het aantal dozen in, er zitten 30 Pie's in 1 doos
minimum levering/bestelling: 4 dozen
Dan ben je dus ook niet ontslagenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:45 schreef Lotusss het volgende:
@ Esses : ik ben/was uitzendmuts dus dan zijn alle redenen geoorloofd
Ik heb ze op de markt gekocht. Staan zaterdags bij mij in het dorp.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Fuck
Jij gaat dus 120 pies bestellen?
[..]
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb ze op de markt gekocht. Staan zaterdags bij mij in het dorp.
Er liggen er nu nog tien in de vriezer.
Nou goh, nu je het zo stelt voel ik me meteen een stuk beter!quote:
Hell yeahquote:
Ik heb Minced Lamb, Steak, Bobotie, Pom en Thai Chicken. Van elk twee.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Ik ga hem ff aan favo's toevoegen
Nou, lijkt me wel. Als je neit ontslagen bent betekend dat dat je nog steeds werk hebt (Y) Misschien voor 0 uren.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou goh, nu je het zo stelt voel ik me meteen een stuk beter!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Smaken ze ook goed?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb Minced Lamb, Steak, Bobotie, Pom en Thai Chicken. Van elk twee.
R&Pquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:25 schreef Esses het volgende:
'Ik spoelde de pil door het toilet'
Idd best hard.
Die rel over die meeting was wel vermakelijk.quote:
Ssst. Mag niet buiten R&P over gesproken worden toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:32 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Die rel over die meeting was wel vermakelijk.
Klopt, je mag het niet hebben over R&P gekkies die na het nodige drugs- en alcoholgebruik een delinquent achterlaten in een parkje.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Ssst. Mag niet buiten R&P over gesproken worden toch?
Niet zo hard als de val van de trap die ze kan krijgen..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:25 schreef Esses het volgende:
Idd best hard.
Tering, jij loopt nog meer achter dan ER.quote:
Wie een kind krijgt mag het houden, zei een maat van me altijd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Niet zo hard als de val van de trap die ze kan krijgen..
Ja, arme kraanvogels.quote:
Ik moest lachen...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:25 schreef Esses het volgende:
Idd best hard.
Hoe heet ze?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:19 schreef Erasmo het volgende:
Vanavond maar eens de nieuwe afwasautomaat testenEindelijk van dat gespoel met de hand af
Leen je haar uit? Uurtarief? Reiskosten?quote:
Vaatoma?quote:
Opgepikt voor de Ikea?quote:
wat een wijsheidquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:04 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Wie een kind krijgt mag het houden, zei een maat van me altijd.
Ik moest hardop lachen...quote:
Volgens de grafiek van Esses is het super rustig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:00 schreef Remco026 het volgende:
Tering jullie gaan veel te hard met die SC's
Het valt voor ons doen inderdaad wel mee. Maar de grafiek word 2 maal daags bijgewerkt hequote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens de grafiek van Esses is het super rustig.
Whut. Laatst zei je nog elke 4 uur.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Het valt voor ons doen inderdaad wel mee. Maar de grafiek word 2 maal daags bijgewerkt he
Harrie Jekkers...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:00 schreef paintmeester het volgende:
Als je een muntje in een frisdrankautomaat gooit is het blikje toch ook van jou en niet van de automaat.
Klopt, maar ik heb een nieuwe processor moeten bestellen (dualcore 1 core doorgebrand) dus er is sprake van een kleine reductie op het momentquote:
Het is dat jij het zegt.quote:
En als jij een blikje van je vent krijgt is die toch ook van jou en niet van je vent.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:00 schreef paintmeester het volgende:
Als je een muntje in een frisdrankautomaat gooit is het blikje toch ook van jou en niet van de automaat.
Beter? Alleen als je het bij Leijtens kunt declareren.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:03 schreef Esses het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb een nieuwe processor moeten bestellen (dualcore 1 core doorgebrand) dus er is sprake van een kleine reductie op het moment
Edit: Maar dit beter C4?
Nopequote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Beter? Alleen als je het bij Leijtens kunt declareren.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Ssst. Mag niet buiten R&P over gesproken worden toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:21 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]ZUU is wel iets voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Die reactie's ook.. whehequote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:43 schreef Remco026 het volgende:
http://www.speld.nl/2012/(...)met-boycot-oekraine/
Je kunt zeggen wat je wil, maar ze zijn wel creatief
quote:
Hehehequote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:24 schreef AchJa het volgende:
Kraan(vogel) opendraaien, dan heb je spuit elf en is het "vuurtje" geblust.
Komt er vanzelf weer uit.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:36 schreef samthegreat5 het volgende:
Jezus, hij werkt net die hele lepel naar binnen.. oh oh.
Die trollen film die ik net plaatste is bijna te goed voor deze wereld, ga hem nou maar kijken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:46 schreef AchJa het volgende:
Maare de laatste tijd verzanden we weer in een "kiek mij coole filmpjes posten" topic...
Ban!
Een half jaar geleden al gezien...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:48 schreef m.k het volgende:
[..]
Die trollen film die ik net plaatste is bijna te goed voor deze wereld, ga hem nou maar kijken.
quote:
Dan mag jij de plek als eindbaas van DEF overnemen van Rubjequote:
Zo beroerd vond ik hem nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:51 schreef m.k het volgende:
[..]
Dan mag jij de plek als eindbaas van DEF overnemen van Rubje![]()
![]()
![]()
Ik denk dat je het over een andere film hebt dan, want dit is pure narigheid.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zo beroerd vond ik hem nou ook weer niet.
Paar snoepjes waren genoeg. Vaatima staat en werkt tot nu toequote:
Opzich wel een toffe film, maar zoiets moet je honderdduizend procent in het Noors kijken.quote:
Deze toch? http://www.moviemeter.nl/film/70130quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:54 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik denk dat je het over een andere film hebt dan, want dit is pure narigheid.
Wat ik dus ook gedaan heb.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:55 schreef Erasmo het volgende:
Opzich wel een toffe film, maar zoiets moet je honderdduizend procent in het Noors kijken.
Ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Deze toch? http://www.moviemeter.nl/film/70130
Vond het iig beter te pruimen dan John Carter...quote:
Ik heb ooit in een ver verleden het epos gelezen maar die film heeft er niks mee te makenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vond het iig beter te pruimen dan John Carter...Of die andere opgehemelde film, Clash of the Titans...
![]()
![]()
HBO is baasch.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een ver verleden het epos gelezen maar die film heeft er niks mee te makenAls HBO daar nou eens een miniserie van zou maken, dat zou mooi zijn
Vond ik ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Vond hem opzich wel tof, zat een goede sfeer in.
Ze willen niet blijven staan.quote:
ditquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:09 schreef paintmeester het volgende:
Volg alleen maar game of thrones, een bazenserie
Weer wachten tot april 2013...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:09 schreef paintmeester het volgende:
Ga ik ook nog beginnen, maar eerst maar eens Breaking Bad afkijken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:09 schreef paintmeester het volgende:
*gaat via Internet kopen*quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:17 schreef AchJa het volgende:
Oh ja verder,
Breaking Bad
Strike Back
Homeland
Touch
Sons of Anarchy
Hell on Wheels
Continuum
True Blood
Boardwalk Empire
Spartacus
XIII
Doe er je voordeel mee.
Dat, baal er alleen van dat BSG Blood & Chrome in de hold staat...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:19 schreef Erasmo het volgende:
Je moet jezelf bezig houden tussen negen en vijf
A28quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weer een rookpot?
Daar hebben ze ervaring mee in die contreien...
Voorverkenning?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:51 schreef EllaN het volgende:
Deze zomer maar eens kijken hoe de zaken erbij staan in de West.
Idd, lazer maar mooi op met die bezuinigingsgrap. Mij een beetje vervelen met een TTW'tje zeker, nou dat denk ik toch niet.quote:
Mag ook wel, ze zijn al anderhalve term aan het opwerken..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan gaat dat bijelkaar geraapte zooitje van ons inc. KLU daarheen, ik ben benieuwd...
Het is inderdaad te lang, de meeste hebben al een tijdje zoiets van het mag nu wel een keer klaar zijn. Aan de andere kant is het wel af te zien aan het niveau binnen de compagnie. Vorige week de niveau 2 certificering op Bergen Hohne gehad waar bij sommige groepen gewoon infanterie scores tussen zaten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Mag ook wel, ze zijn al anderhalve term aan het opwerken..
quote:
Gratis is altijd goedquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:05 schreef Sloggi het volgende:
Gratis toegangskaart voor de TT Assen gekregen, ik twijfel of ik zal gaan. Is 't de moeite waard?
Kan idd geen 2 uur meer duren.quote:
leuk om erbij te zijn, op tv zie je meer!quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:05 schreef Sloggi het volgende:
Gratis toegangskaart voor de TT Assen gekregen, ik twijfel of ik zal gaan. Is 't de moeite waard?
Faalquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:04 schreef Sloggi het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n-microsoft-kan-euh/
De iPad van Microsoft loopt vast tijdens een officiële presentatie.
jawelquote:
Nog niet, over een maand pas.Het is nu wel weekend, trouwens. (voor mij)quote:
moet ik dus nog een maand naar school voor niks?!quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:10 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Nog niet, over een maand pas.Het is nu wel weekend, trouwens. (voor mij)
Wat!?quote:
Hoeveel vakantiedagen heb jij per jaar?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
moet ik dus nog een maand naar school voor niks?!
ff een middagtukkie gedaan, werd net pas wakker. 3 uur geslapenquote:
Ouwe bokquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ff een middagtukkie gedaan, werd net pas wakker. 3 uur geslapen
Maandje of 4quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:15 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Hoeveel vakantiedagen heb jij per jaar?
Een normaal werkend mens (waar ik mijzelf niet onder schaar.) nog geen 4 weken.quote:
Jij bent ook geen mens maar een Jantjequote:Op woensdag 20 juni 2012 17:12 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Een normaal werkend mens (waar ik mijzelf niet onder schaar.) nog geen 4 weken.
Maand of 3.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:15 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Hoeveel vakantiedagen heb jij per jaar?
Wilco.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Helegaar niet want;
- Voor 12-en
- Geen dronken getyp
Bonnen schrijven?quote:
Nee, ik gok op zichzelf weer camoufleren als een bosje om langs de snelweg onverwachts auto's te kunnen laseren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |