SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SC"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Om de hoeveel jaar mag je je DT laten vervangen dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:58 schreef paintmeester het volgende:
Kosten nieuw daags blauw. Nul euro. Gewoon binnen de norm vervangen.
Dit verdient minstens een note denk ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:03 schreef Sloggi het volgende:
Loop jij rond met een rode streep op je broek?
Broek een keer per jaar. Jasje weet ik niet, maar die heb ik al sinds opkomst.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:08 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Om de hoeveel jaar mag je je DT laten vervangen dan?
Dat is een nee?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:08 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Dit verdient minstens een note denk ik
Eenschquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:08 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Dit verdient minstens een note denk ik
Gek he? Ik ben voor mijn 35e weg iigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:56 schreef Sloggi het volgende:
Leegloop bij krijgsmacht:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-hoog-tempo-ontslag/
Moet ik dat lezen als 'zo snel mogelijk' of als 'ik houd m'n ogen open'?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:03 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Gek he? Ik ben voor mijn 35e weg iig
Tegen die tijd ga ik als ltz1 de dienst uit, heb ik al mijn opleidingspapieren in de pocket en een bult aan werkervaring. Ik wil weg voor mijn doorstroombesluit. Mijn ogen open houden dus.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Moet ik dat lezen als 'zo snel mogelijk' of als 'ik houd m'n ogen open'?
En kun je onder woorden brengen waarom precies?
Waar denk je dat je na je dienst aan de slag gaat? Een of ander bedrijf ofzo in een leidinggevende functie?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:38 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Tegen die tijd ga ik als ltz1 de dienst uit, heb ik al mijn opleidingspapieren in de pocket en een bult aan werkervaring. Ik wil weg voor mijn doorstroombesluit. Mijn ogen open houden dus.
Niks concreet maar wel in die richtingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waar denk je dat je na je dienst aan de slag gaat? Een of ander bedrijf ofzo in een leidinggevende functie?
Sjeh, en ik wil graag blijvenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:56 schreef Sloggi het volgende:
Gij zit toch in de US of A?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:19 schreef thesystem het volgende:
[..]
Sjeh, en ik wil graag blijven![]()
Meer kans hopelijk hahaha
Niet heel raar, je roept dat je gaat bezuinigen en mensen ontslaan en één ieder die nog een baan kan krijgen in de burgermaatschappij rent hard gillend lachend de poort uit.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:56 schreef Sloggi het volgende:
Voor oefening.quote:
ONZ is een deur verder.quote:
Verrekte monguulquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:49 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Zwak van je hoor. Niet proberen van onderwerp veranderen. Het gaat over jou. Niet over sam.quote:
[..]Hoe lang heb jij je kaasboer al? En heb je ook een melkboer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:
Eerder een vastzittendeboerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:51 schreef m.k het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij je kaasboer al? En heb je ook een melkboer?
[..]Ik ga mezelf toch niet haten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Zeg, mondje. Dacht dat het een algemene constatering van je was.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zwak van je hoor. Niet proberen van onderwerp veranderen. Het gaat over jou. Niet over sam.
Kijk uit gek !!!quote:
Bewijst maar weer eens dat LMB niet moet denken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg, mondje. Dacht dat het een algemene constatering van je was.
Die melkboer is tevens mijn vader (in ontkenning), mijn kaasboer is de huidige partner van mijn mams.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:51 schreef m.k het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij je kaasboer al? En heb je ook een melkboer?
Ja zeg, we moeten toch wat eten vanavond?quote:
Nee jij met je Luftwaffequote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bewijst maar weer eens dat LMB niet moet denken.
Je bent toch niet van melkboer Heremans he? Ik denk dat mijn zusje van hem is.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:52 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Die melkboer is tevens mijn vader (in ontkenning), mijn kaasboer is de huidige partner van mijn mams.
Wij denken tenminste.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |