Als zelfs pta-klasbakken als HD deze auto redelijk vind, heeft vw toch haar doel bereikt!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
als ie nou kapot degelijk was geweest maar ja
op grond waarvan baseert hd dat of werkt ie voor vwquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:43 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Als zelfs pta-klasbakken als HD deze auto redelijk vind, heeft vw toch haar doel bereikt!
Inderdaad, ik denk dat deze Up - maar sowieso alle Volkswagens in het algemeen - zo goed verkocht worden op basis van het degelijke / betrouwbare imago, wat echter allang achterhaald is, maar daar komt de consument binnen een jaar of 5 vanzelf achter.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Kwaliteit is natuurlijk spannend , vw heeft hier wel wat op afgedaan de laatste jaren.
Op grond gebasseert van zijn eigen mening. Vw teert gewoon op het succes van vroeger. Maak een blokkendoos, vlak de kont af en leg er een alsmaar falende tsi-blokje in en tadda je hebt je succes.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
op grond waarvan baseert hd dat of werkt ie voor vw
Inderdaad, je hebt gelijk. De Fiat 500 is veel duurder dan de andere voorbeelden die ik aanhaalde. Een Fiat 500 kost zo'n ¤ 3000,- meer. Dus geen directe concurrent inderdaad.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:16 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik vind de Fiat 500 toch belachelijk duur voor wat je krijgt hoor
Aygo is iig redelojk degelijk gebleken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:54 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Op grond gebasseert van zijn eigen mening. Vw teert gewoon op het succes van vroeger. Maak een blokkendoos, vlak de kont af en leg er een alsmaar falende tsi-blokje in en tadda je hebt je succes.
Ik vind de Aygo persoonlijker leuker, nog steeds niet mijn ding, maar hier wordt vaak denigrerend over gedaan terwijl de up! gewoon niets meer is dan dat.
Redelijk inderdaad. Heeft wel z'n bekende kwaaltjes, van lekkage tot kantelende zuigers. De Aygo is in ieder geval niet meer van die onberispelijke Toyota kwaliteit van jaren 80 en 90.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 03:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Aygo is iig redelojk degelijk gebleken.
Een aantal met collega's met TSI's die hebben al meerdere keren uitgesproken dat ze nooit meer een VAG product zullen afnemen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk dat deze Up - maar sowieso alle Volkswagens in het algemeen - zo goed verkocht worden op basis van het degelijke / betrouwbare imago, wat echter allang achterhaald is, maar daar komt de consument binnen een jaar of 5 vanzelf achter.
Dank I guess?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:43 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Als zelfs pta-klasbakken als HD deze auto redelijk vind, heeft vw toch haar doel bereikt!
Dit is voor mij ook de enige die ik 'in het wild' gezien heb. Zelfs de 2-deurs nog niet gespot.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
volgens mij verkoopt de up beter, deze heb ik nog niet bewust gezien iig
misschien dat het mensen zijn die er minder mee rijden. die up zie ik sowieso meerdere keren per dag op de snelweg.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dit is voor mij ook de enige die ik 'in het wild' gezien heb. Zelfs de 2-deurs nog niet gespot.
Toch verkoopt ie prima, maar het duurt kennelijk ff voor je 'm tegenkomt
Ik heb 3 Up's gespot. En de Up is al een stuk langer op de markt hequote:Op maandag 6 augustus 2012 21:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
misschien dat het mensen zijn die er minder mee rijden. die up zie ik sowieso meerdere keren per dag op de snelweg.
ik heb er al tig gespot. goeie kans dat er een paar hetzelfde waren aangezien ik natuurlijk ook een bepaald ritme heb. maar toch.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 3 Up's gespot. En de Up is al een stuk langer op de markt he
Ik vind wit helemaal nietsquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb er al tig gespot. goeie kans dat er een paar hetzelfde waren aangezien ik natuurlijk ook een bepaald ritme heb. maar toch.
ik vind wit het mooist dan steekt de zwarte deksel nog wel redelijk af. zwart vink wat minder.
oversized 1 seriequote:Op maandag 6 augustus 2012 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde zoiets al dit iets 'chiques'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |