Dank I guess?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:43 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Als zelfs pta-klasbakken als HD deze auto redelijk vind, heeft vw toch haar doel bereikt!
Dit is voor mij ook de enige die ik 'in het wild' gezien heb. Zelfs de 2-deurs nog niet gespot.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
volgens mij verkoopt de up beter, deze heb ik nog niet bewust gezien iig
misschien dat het mensen zijn die er minder mee rijden. die up zie ik sowieso meerdere keren per dag op de snelweg.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dit is voor mij ook de enige die ik 'in het wild' gezien heb. Zelfs de 2-deurs nog niet gespot.
Toch verkoopt ie prima, maar het duurt kennelijk ff voor je 'm tegenkomt
Ik heb 3 Up's gespot. En de Up is al een stuk langer op de markt hequote:Op maandag 6 augustus 2012 21:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
misschien dat het mensen zijn die er minder mee rijden. die up zie ik sowieso meerdere keren per dag op de snelweg.
ik heb er al tig gespot. goeie kans dat er een paar hetzelfde waren aangezien ik natuurlijk ook een bepaald ritme heb. maar toch.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 3 Up's gespot. En de Up is al een stuk langer op de markt he
Ik vind wit helemaal nietsquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb er al tig gespot. goeie kans dat er een paar hetzelfde waren aangezien ik natuurlijk ook een bepaald ritme heb. maar toch.
ik vind wit het mooist dan steekt de zwarte deksel nog wel redelijk af. zwart vink wat minder.
oversized 1 seriequote:Op maandag 6 augustus 2012 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde zoiets al dit iets 'chiques'
Nice, mijn zwarte 5 deurs met panoramadak (quote Coltz40) is binnen, alleen moet het kenteken nog worden aangevraagd... (en ik wil een XXX kentekenquote:
Da's nog even geduld hebben danquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nice, mijn zwarte 5 deurs met panoramadak (quote Coltz40) is binnen, alleen moet het kenteken nog worden aangevraagd... (en ik wil een XXX kenteken)
XSVquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:09 schreef -moppie- het volgende:
welke letters heb jij in je kenteken staan dan? Volgende week maandag ga ik hem ophalen, dan komen de mensen die mijn 'oude' auto hebben gekocht deze ophalen en ik mijn nieuwe! Colt heeft hem al wel gepoetst etc. (hij is Seat verkoper voor de duidelijkheid)
zal leuk worden dan, onze oprit is grind!quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:55 schreef henkde_j het volgende:
Hmm inmiddels al meerdere mensen gehoord over grind in de remschijven..Zal wel een terugroep actie worden..
Een Phantom, wat overigens een hele mooie auto is, is het mooist in het zwart vind ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde zoiets al dit iets 'chiques'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |