Ik gebruik voor het dimlicht Ring Ultima Xenons (21 euro), hele fijne halogeenlampen met blauw witte gloed, voor drl (15 euro) en mistlicht (2 euro) gebruik ik blauw witte lampjes van eBay en voor het knipperlicht gebruik ik chromen lampjes (5 euro) ook van eBay. Alles is makkelijk te vervangen, alleen voor het mistlicht moet je de wielkast een klein beetje openschroeven. Geen probleem.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:51 schreef Stroopwafels het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het veranderen van de lampjes?
En welke kan ik dan het beste gebruiken?
Thanks!quote:Op maandag 20 mei 2013 14:40 schreef Bhuddy het volgende:
[..]
Ik gebruik voor het dimlicht Ring Ultima Xenons (21 euro), hele fijne halogeenlampen met blauw witte gloed, voor drl (15 euro) en mistlicht (2 euro) gebruik ik blauw witte lampjes van eBay en voor het knipperlicht gebruik ik chromen lampjes (5 euro) ook van eBay. Alles is makkelijk te vervangen, alleen voor het mistlicht moet je de wielkast een klein beetje openschroeven. Geen probleem.
Zie mijn topic op vwupforum voor foto's vd verlichting.
Heb je een foto van het sierstuk? Ik twijfel heel erg...quote:Op maandag 20 mei 2013 16:11 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Thanks!
Heb je een Ebay link voor je lampen?
edit: Net je topic gevonden op vwupforum.
Het dubbele uitlaatsierstuk heb ik vorige week ook opgehaald in Hoogland. Ziet er een stuk sportiever uit zo.
Helaas nog geen foto gemaakt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:27 schreef Bhuddy het volgende:
[..]
Heb je een foto van het sierstuk? Ik twijfel heel erg...
V&Aquote:Op zondag 26 mei 2013 15:33 schreef ColtZ40 het volgende:
Iemand nog interesse in winterbanden met originele Seat Mii licht metalen velgen 14"?
Dan post je daar het topic, en hier het linkjequote:Op zondag 26 mei 2013 15:33 schreef ColtZ40 het volgende:
Iemand nog interesse in winterbanden met originele Seat Mii licht metalen velgen 14"?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |