Oh, dat is nog wel best netjes voor zo'n kleine auto.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:24 schreef Bhuddy het volgende:
100km/h: 1:23
110km/h: 1:21
120km/h: 1:18
130km/h: 1:16,5
140km/h: 1:15
150km/h: 1:14
Is wel de 60pk versie. De 75pk heeft een kortere 5, draait dus wat meer toeren en is wat onzuiniger bij dezelfde snelheid
wij ook welquote:Op zondag 19 mei 2013 13:11 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Oh, dat is nog wel best netjes voor zo'n kleine auto.
Ik hoop dat VW binnenkort dat nieuwe twee cilinder diesel blokje op de markt brengt, ben wel benieuwd naar de prestaties daarvan.
ik zal evengoed de verzekering ff bellen hoor, hou er meer van als de auto strak in z`n pak zit.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:09 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Schade lager dan pakweg 2-3k moet je bijna nooit claimen (tenzij je een topkorting heb en alleen in schadevrije jaren, maar niet in premie terugvalt). Als je nog wat laag op de bonus/malus-ladder zit, betaal je je schade drie keer. Minimaal.
Mn pa heeft de 1.0 non-blue motion 60 pk en heeft de auto al meer als een jaar, en is krap ingereden en rijdt 1/16,5 hij heeft trouwens nog een move up zonder dashpad, afgrijselijkquote:Op zondag 19 mei 2013 13:11 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Oh, dat is nog wel best netjes voor zo'n kleine auto.
Ik hoop dat VW binnenkort dat nieuwe twee cilinder diesel blokje op de markt brengt, ben wel benieuwd naar de prestaties daarvan.
Ben ik al voor naar een adresje hier in Alkmaar (Van der Sande) geweest, is geen makkelijk deukje (zit een knik in) maar hier kost het mij ¤275,- ipv de ¤400 die de schadehersteller van schilder durft te vragen. Ga toch nog even het waarborgfonds proberen. Niet geschoten...quote:Op zondag 19 mei 2013 14:20 schreef Bhuddy het volgende:
Heb je een foto van de schade? Voor spotrepair (spuiten met uitnevelen, max ter grootte van een a4tje) heb ik nog wel een goed en betaalbaar adres, hoef je je verzekering niet aan te spreken.
Wow best groot verschil! Alleen 1:16,5? Dat moet ook met een non-bm beter kunnen! Houdt ie zich een beetje aan het nieuwe rijden?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:22 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Mn pa heeft de 1.0 non-blue motion 60 pk en heeft de auto al meer als een jaar, en is krap ingereden en rijdt 1/16,5 hij heeft trouwens nog een move up zonder dashpad, afgrijselijk![]()
[ afbeelding ]
Zie het verschil in rijhoogte
Nah er staat krap 6000km op de teller bij hem geloof ik, de auto staat meer binnen als buiten. Vrij veel korte ritjes en dat merk je. Nee hoor in het begin was die dashpad niet standaard.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:29 schreef Bhuddy het volgende:
[..]
Wow best groot verschil! Alleen 1:16,5? Dat moet ook met een non-bm beter kunnen! Houdt ie zich een beetje aan het nieuwe rijden?
Dacht dat alle move ups met dashpad geleverd werden.
T is alleen niet de bumperquote:Op zondag 19 mei 2013 14:32 schreef Bhuddy het volgende:
Trouwens, de bumper is van kunststof. Probeer een föhn of een verfstripper (wel op afstand dan) de bumper van binnenuit te verwarmen en zelf de deuk met de hand er dan uit te wrijven. Zijn goede resultaten mee te boeken.
Alleen bij de 5 deurs. De wielkasten zitten in de weg om de achterramen naar beneden te laten gaan.quote:
Ik gebruik voor het dimlicht Ring Ultima Xenons (21 euro), hele fijne halogeenlampen met blauw witte gloed, voor drl (15 euro) en mistlicht (2 euro) gebruik ik blauw witte lampjes van eBay en voor het knipperlicht gebruik ik chromen lampjes (5 euro) ook van eBay. Alles is makkelijk te vervangen, alleen voor het mistlicht moet je de wielkast een klein beetje openschroeven. Geen probleem.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:51 schreef Stroopwafels het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het veranderen van de lampjes?
En welke kan ik dan het beste gebruiken?
Thanks!quote:Op maandag 20 mei 2013 14:40 schreef Bhuddy het volgende:
[..]
Ik gebruik voor het dimlicht Ring Ultima Xenons (21 euro), hele fijne halogeenlampen met blauw witte gloed, voor drl (15 euro) en mistlicht (2 euro) gebruik ik blauw witte lampjes van eBay en voor het knipperlicht gebruik ik chromen lampjes (5 euro) ook van eBay. Alles is makkelijk te vervangen, alleen voor het mistlicht moet je de wielkast een klein beetje openschroeven. Geen probleem.
Zie mijn topic op vwupforum voor foto's vd verlichting.
Heb je een foto van het sierstuk? Ik twijfel heel erg...quote:Op maandag 20 mei 2013 16:11 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Thanks!
Heb je een Ebay link voor je lampen?
edit: Net je topic gevonden op vwupforum.
Het dubbele uitlaatsierstuk heb ik vorige week ook opgehaald in Hoogland. Ziet er een stuk sportiever uit zo.
Helaas nog geen foto gemaakt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:27 schreef Bhuddy het volgende:
[..]
Heb je een foto van het sierstuk? Ik twijfel heel erg...
V&Aquote:Op zondag 26 mei 2013 15:33 schreef ColtZ40 het volgende:
Iemand nog interesse in winterbanden met originele Seat Mii licht metalen velgen 14"?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |