abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113208649
Ik weet dat binnen de overheid men er niet blij mee is. Er is bij ons ook 1 stel ontstaan en beiden werken nu aan de totaal andere kant van het gebouw :+
pi_113209055
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 21:31 schreef Lot88 het volgende:
Ik weet dat binnen de overheid men er niet blij mee is. Er is bij ons ook 1 stel ontstaan en beiden werken nu aan de totaal andere kant van het gebouw :+
Dat valt mee hoor lot ;) Bij ons op het stadhuis zijn redelijk wat stelletjes ontstaan, op andere afdelingen en op dezelfde kamer.
Ik was er een van ;)
pi_113214730
Voor de statistieken: bij mij op kantoor zijn er ook meerdere stelletjes. Overigens zijn ze niet daar ontstaan, en heb ik dat er ook nog niet zien gebeuren.
pi_113215234
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 21:37 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dat valt mee hoor lot ;) Bij ons op het stadhuis zijn redelijk wat stelletjes ontstaan, op andere afdelingen en op dezelfde kamer.
Ik was er een van ;)
Ik heb t over de rechterlijke macht ;) Binnen gemeentes etc hangt sowieso al een andere sfeer ;)
pi_113217319
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:06 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ik heb t over de rechterlijke macht ;) Binnen gemeentes etc hangt sowieso al een andere sfeer ;)
overheid isoverheid :p
pi_113219857
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:58 schreef Capstan het volgende:
Voor de statistieken: bij mij op kantoor zijn er ook meerdere stelletjes. Overigens zijn ze niet daar ontstaan, en heb ik dat er ook nog niet zien gebeuren.
Vaker naar de vrijmibo's gaan...

Wellicht word je zelf 1 van die stelletjes.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 22 juni 2012 @ 09:21:00 #107
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_113223954
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 20:49 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Relaties op werkvloer zijn imo not done
Ik ken voorbeelden die goed gaan en voorbeelden die bepaald niet goed gaan. Zelf zou ik er niet zo snel aan beginnen iig.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_113230278
Denk dat ik inmiddels wel een beetje weet waarom het gewoon niet echt wil vlotten met meiden...

Krijg opzich redelijk wat (oppervlakkige) aandacht, die dan vaak gebaseerd is op mijn lengte, fysiek en dat ik er volgens mij wel oke uit zie...

Maar eigenlijk heb ik met geeneen meid echt een ''click''...

Zo zie ik vaak dat een meisje met een jongen wil afspreken om gewoon even bij te kletsen oid. Om te flirten, als exen weet ik het. Maar met mij hebben ze helemaal niet zo'n ''band'' dat ze even zullen zeggen Hey eipet, zullen we eens wat gaan drinken. Dat zou zegmaar vreemd zijn omdat er eigenlijk nooit een persoonlijke click is...

Ze zou niet weten waarover we het moeten hebben, dat idee.
pi_113232800
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 12:14 schreef EiPet het volgende:
Denk dat ik inmiddels wel een beetje weet waarom het gewoon niet echt wil vlotten met meiden...

Krijg opzich redelijk wat (oppervlakkige) aandacht, die dan vaak gebaseerd is op mijn lengte, fysiek en dat ik er volgens mij wel oke uit zie...

Zo zie ik vaak dat een meisje met een jongen wil afspreken om gewoon even bij te kletsen oid. Om te flirten, als exen weet ik het. Maar met mij hebben ze helemaal niet zo'n ''band'' dat ze even zullen zeggen Hey eipet, zullen we eens wat gaan drinken. Dat zou zegmaar vreemd zijn omdat er eigenlijk nooit een persoonlijke click is...

Kan je goed jezelf zijn in het gezelschap van vrouwen?
pi_113238578
quote:

Heb ik ook! Maar ik heb met bijna niemand gelijk een klik, ook met jongens niet. Als ik met een vreemde praat, dan zou ik sowieso niet weten waar we het over moeten hebben.
pi_113242174
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 15:41 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Heb ik ook! Maar ik heb met bijna niemand gelijk een klik, ook met jongens niet. Als ik met een vreemde praat, dan zou ik sowieso niet weten waar we het over moeten hebben.
Heb ik eigenlijk ook wel een beetje. Niet zo snel een klik met mensen. Geen idee wat je eraan zou moeten doen.
pi_113245121
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heb ik eigenlijk ook wel een beetje. Niet zo snel een klik met mensen. Geen idee wat je eraan zou moeten doen.
Volgens mij omdat je zo nuchter bent of zo, weet niet :P

Ik heb wel heel vaak meteen een klik als ik de kans krijg tenminste.
pi_113245944
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 18:30 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Volgens mij omdat je zo nuchter bent of zo, weet niet :P

Ik heb wel heel vaak meteen een klik als ik de kans krijg tenminste.
Ik denk dat het eerder ligt aan je niet op je gemak voelen en dan niet jezelf kunnen zijn, oid.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 18:52:45 #114
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_113245994
Ik dacht altijd dat ik geen jager was maar soms steekt hij de kop op.
Verliefdheid is voor de dommen
pi_113254306
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ook ik ben hier een slachtoffer van. Vroeger had ik 1 goede vriendin zij heeft destijds nogal bruut het contact verbroken en sindsdien zijn vriendschappen al niet heel viendschappelijk meer voor mij. Ik bewaar toch een soort veilige afstand
pi_113255760
Ook bij mij duurt het in 95% van de gevallen wel een tijdje voor ik me echt op mijn gemak voel bij iemand en er tussen mij en die ander een goede band is.

Heel soms gaat het dus wat sneller. Maar ik heb werkelijk geen idee hoe dat verschil dan te verklaren is :P
pi_113255895
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:57 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ook ik ben hier een slachtoffer van. Vroeger had ik 1 goede vriendin zij heeft destijds nogal bruut het contact verbroken en sindsdien zijn vriendschappen al niet heel viendschappelijk meer voor mij. Ik bewaar toch een soort veilige afstand
herkenbaar hoor. ook een x hard aan de kant gezet op de middelbare school, sindsdien hou ik oppervlakkig contact. mijn beste vrienden ken ik 13+ jaar. Anderen komen niet door de muur heen. Bart van hier is de enige die er binnen no time doorheen is geknald en die mag blijven
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_113256306
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:22 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

herkenbaar hoor. ook een x hard aan de kant gezet op de middelbare school, sindsdien hou ik oppervlakkig contact. mijn beste vrienden ken ik 13+ jaar. Anderen komen niet door de muur heen. Bart van hier is de enige die er binnen no time doorheen is geknald en die mag blijven
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat doen we zeker heb er wel zin in :D
pi_113277807
quote:

Meer oefenen denk ik... Dan gaat het op een gegeven moment automatisch... En meisjes vragen sowieso niet uit... Die denken alleen: ''WAAROM VRAAGT HIJ ME NIET UITTTTT@!$!''
Dusja..

Schiet eens een keer? Misschien raak je wat.
Rustig aan.
pi_113277869
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 18:52 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik dacht altijd dat ik geen jager was maar soms steekt hij de kop op.
:P
Dat is ook de beste manier denk ik....

Gebeurt bij mij ook _O-
Zit een vriend van me me te pushen om iemand te versieren.. Heb ik zoiets van... Het zal allemaal wel...
Ik blijf dan gewoon mijn ding doen en merk toch op een of andere manier op dat iemand mij wel ziet zitten en dat ik kansen heb.. Tjah dan gaat het knopje ''op jacht'' aan :P
Rustig aan.
pi_113278287
Gisteren voor het eerst eigenlijk echt gewingmand. Topavond.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_113278964
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 16:41 schreef El_Matador het volgende:
Gisteren voor het eerst eigenlijk echt gewingmand. Topavond.
Nou, vertel :P
Children of the night. What music they make.
pi_113279257
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 17:04 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Nou, vertel :P
Zie SC. ;)

pi_113285007
quote:

[..]

Nee klopt inderdaad..

Heeft inderdaad te maken met je op je gemak voelen... Bij sommige mensen lul ik aan een stuk door, bij sommige mensen wordt de situatie al gauw awkward...

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 16:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Meer oefenen denk ik... Dan gaat het op een gegeven moment automatisch... En meisjes vragen sowieso niet uit... Die denken alleen: ''WAAROM VRAAGT HIJ ME NIET UITTTTT@!$!''
Dusja..

Schiet eens een keer? Misschien raak je wat.
Ja klopt! Ik ga zo nu en dan ook wel eens uit met een meisje ( al is de laatste keer al wel echt een tijd geleden), maar als ik nu zo terugkijk had ik zelfs met mijn ex en met die 2 serieuze scharrels die ik heb gehad niet echt een ''click'' of band of hoe je het ook wil noemen....

Er was wel spanning maar die was meer seksueel oid.. Met eentje ging ik bijvoorbeeld wel eens in de zomer op een terrasje zitten, en dan was het ook altijd een beetje saai en dood, niet echt leuke spontane gesprekken oid, beetje onderhoudend..

Geef ook eerlijk toe dat ik niet de meest spontane kerel ben die op deze aardkloot rondloopt, maar ben ook zeker niet de saaiste, ik ken saaiere gasten die al jaaaaren een vriendin hebben dan moet je toch wel een goed gesprek kunnen voeren met elkaar lijkt me...

Denk dat het belangrijkste gewoon is : Los komen en jezelf zijn en lekker in je vel zitten. Wat dat betreft is er op alle 3 de gebieden nog wel wat werk te verrichten...
pi_113290846
Je gaat dan zo ook uit waarschijnlijk om te socializen? :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_113292927
Als ik al die verhalen lees over jagen en wigwammen, hebben de meeste hier niet zoon probleem met versieren.
Ik zwaai naar dieren.
pi_113302867
quote:

[..]

Het weer, voetbal, het nieuws, etc. Het hoeft niet echt ergens over te gaan.

En als je echt zo'n nerd bent, doe je net zoals ik: attributie. Je kijkt om je heen welke eigenschappen de situatie met zich meebrengt waar je over kunt praten.

Zo kwam ik laatst bij de kapper en zag ik slingers hangen. Dus vroeg ik simpelweg wat er gevierd werd en kreeg ik daarna te horen hoe haar collega de salon heeft overgenomen etc. En toen ze eenmaal aan het praten was, was het ook makkelijker het gesprek op gang te houden (gepraat over haar vakantie, het weer, enzovoorts.. gaat misschien nergens over, maar is beter dan daar de hele tijd stil zitten).

Nu doe ik dit soort dingen niet om te versieren (ik heb al een vriendin), maar gewoon om sociaal te zijn. Omdat ik uit mezelf die klik dus ook niet heb met mensen, oefen ik het op die manier.

En de lol ervan is dat je dezelfde onderwerpen vaak ook bij anderen kunt gebruiken. Je kunt rond deze tijd makkelijk vragen aan mensen of ze al op vakantie zijn geweest en dan krijg je meestal wel iets zinnigs terug waar je verder op in kunt haken.

[ Bericht 2% gewijzigd door PlasticTrees op 24-06-2012 08:20:49 ]
Gravity always wins.
pi_113331785
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:22 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

herkenbaar hoor. ook een x hard aan de kant gezet op de middelbare school, sindsdien hou ik oppervlakkig contact. mijn beste vrienden ken ik 13+ jaar. Anderen komen niet door de muur heen.
Is dat niet overdreven? Enkel door een voorval is voorgevallen op een middelbare school? Volgens mij schuilt daar onbewust altijd wel iets meer achter.
pi_113331908
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 21:15 schreef Volgut het volgende:

[..]

Is dat niet overdreven? Enkel door een voorval wat is voorgevallen op een middelbare school? Volgens mij schuilt daar onbewust altijd wel iets meer achter.
Er hebben inderdaad meer situaties voor gedaan maar dit was wel degene die mijn vertrouwen het hardst heeft gekrenkt. Sowieso, bepalen of iets overdreven is of niet, knap, als je er niet bij bent geweest.
pi_113332016
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 21:17 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Er hebben inderdaad meer situaties voor gedaan maar dit was wel degene die mijn vertrouwen het hardst heeft gekrenkt. Sowieso, bepalen of iets overdreven is of niet, knap, als je er niet bij bent geweest.
Er hebben zich dus meer situaties voorgedaan. Klopt. Ik moet mij altijd weer ietwat inleven als ik zoiets lees en/of hoor. Er zijn nou eenmaal personen die minder kunnen hebben dan andere, mon excuse.
pi_113332185
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 21:18 schreef Volgut het volgende:

[..]

Er hebben zich dus meer situaties voorgedaan. Klopt. Ik moet mij altijd weer ietwat inleven als ik zoiets lees en/of hoor. Er zijn nou eenmaal personen die minder kunnen hebben dan andere, mon excuse.
Er hebben zich meer situaties voorgedaan maar de situatie waar ik op doel, is met iemand geweest waar ik heel veel voor gedaan heb en heel veel om gegeven heb. Sindsdien hoef ik niet zulk diep contact meer, en houd ik de boot af. Vind het allemaal niet zo boeiend meer, en dat is misschien deels zelfbescherming. Aan de andere kant heb ik een ruime vriendenkring die incidenteel uitgebreid wordt, dus ik heb ook niets te klagen :)
pi_113340314
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 17:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zie SC. ;)
Kan je geen linkje geven naar je post :'(
pi_113342390
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 23:02 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Kan je geen linkje geven naar je post :'(
Gruwelijk mooie vrouwen, telefoonnummer gescoord, een tent om vaker terug te komen maar niet voor de wodka-redbull a 22 euro... :(

pi_113584880
Ik mis Halcon, post hij hier nog wel eens?
pi_113647274
Ik ben op zoek naar wat advies van jullie.
Een paar maanden geleden had ik mijn nek uitgestoken en een vrouw aangegeven dat ik haar wel leuk vind. We hadden het al een paar keer het gezellig gehad met vrienden er bij en het zo erg leuk met elkaar gehad.
Die bewuste avond stappen verliep echter vanaf het begin af aan al stroef. En nadat ik haar duidelijk gemaakt had dat ik haar wel leuk vond, leek ze erg verbaasd te zijn en liep ze me de rest van de avond te mijden.
De dag erna heeft ze me nog wel opgebeld en hebben we even gesproken. Ze vroeg me of het inderdaad klopte dat ik haar zag zitten en daar heb ik bevestigend op geantwoord. Zij gaf aan dat ze dat niet verwacht had. Ik vroeg of ze een keer wat wilde gaan drinken, maar dat zag ze niet zitten.

De afgelopen 3 maanden heb ik haar even met rust gelaten, en nou kom ik haar foto ineens tegen op RelatiePlanet. Ik heb haar van de week een berichtje gestuurd op Facebook hoe het nu met haar is en daar ook een reactie op terug gekregen. En vandaag nodigt ze me uit om een middagje mee te gaan sporten.

Wat denken jullie? Is er nog kans dat dit wat gaat worden?
En hoe pak ik dat aan?

Ik heb het bewust het contact even gelaten voor wat het is, omdat ik verder niet richting vriendschap wilde gaan. Achteraf besef ik me dat ik het waarschijnlijk op die avond gewoon niet handig aangepakt had. Ik had het niet zo zeer met woorden duidelijk moeten maken, maar meer met interactie. Dat heeft haar blijkbaar doen afschrikken.

Maar nu er weer wat tijd over heen is, zou ik het weer kunnen proberen om het wat te laten worden?
  zondag 1 juli 2012 @ 22:12:36 #136
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_113648370
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 22:52 schreef Geerd het volgende:
Als ik al die verhalen lees over jagen en wigwammen, hebben de meeste hier niet zoon probleem met versieren.
Het ligt puur aan de vrouwen, die vallen steeds op iemand anders.
Verliefdheid is voor de dommen
  zondag 1 juli 2012 @ 23:10:25 #137
332966 firefly3
firefly3
pi_113652560
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 21:55 schreef dyna18 het volgende:
Een paar maanden geleden had ik mijn nek uitgestoken en een vrouw aangegeven dat ik haar wel leuk vind. We hadden het al een paar keer het gezellig gehad met vrienden er bij en het zo erg leuk met elkaar gehad.
Die bewuste avond stappen verliep echter vanaf het begin af aan al stroef. En nadat ik haar duidelijk gemaakt had dat ik haar wel leuk vond, leek ze erg verbaasd te zijn en liep ze me de rest van de avond te mijden.
De dag erna heeft ze me nog wel opgebeld en hebben we even gesproken. Ze vroeg me of het inderdaad klopte dat ik haar zag zitten en daar heb ik bevestigend op geantwoord. Zij gaf aan dat ze dat niet verwacht had. Ik vroeg of ze een keer wat wilde gaan drinken, maar dat zag ze niet zitten.

De afgelopen 3 maanden heb ik haar even met rust gelaten, en nou kom ik haar foto ineens tegen op RelatiePlanet. Ik heb haar van de week een berichtje gestuurd op Facebook hoe het nu met haar is en daar ook een reactie op terug gekregen. En vandaag nodigt ze me uit om een middagje mee te gaan sporten.

En hoe pak ik dat aan?

Ik heb het bewust het contact even gelaten voor wat het is, omdat ik verder niet richting vriendschap wilde gaan. Achteraf besef ik me dat ik het waarschijnlijk op die avond gewoon niet handig aangepakt had. Ik had het niet zo zeer met woorden duidelijk moeten maken, maar meer met interactie. Dat heeft haar blijkbaar doen afschrikken.

Maar nu er weer wat tijd over heen is, zou ik het weer kunnen proberen om het wat te laten worden?
Vergeet wat er is gebeurd door zo min mogelijk over het verleden te denken en wees zeer positief, ga er vanuit dat ze zich heeft bedacht.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_113660133
quote:

En hoe pak ik dat aan?

Ik merk het ook hoor.....

Ik snap het alleen niet zo goed... Ben je dan te beschikbaar als man als je een vrouw complimentjes oid geeft?

Ze vinden het leuk zeggen ze als ze complimentjes krijgen.. maar 9/10 keer schrikt het ook af omdat je te beschikbaar overkomt (En dat lijken vrouwen niet van zichzelf door te hebben)

Maargoed, ik weet het niet in te schatten... Maar wat ik zou doen is - doe je ding - ga met haar tennissen en ga zorg ervoor dat je nog even naborrelt.... Spreek nog een keer af om te tenissen ofzo...

Gaat je wel lukken, en anders kan je er niks aan doen ;)
Rustig aan.
pi_113667624
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 02:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik snap het alleen niet zo goed... Ben je dan te beschikbaar als man als je een vrouw complimentjes oid geeft?

Ze vinden het leuk zeggen ze als ze complimentjes krijgen.. maar 9/10 keer schrikt het ook af omdat je te beschikbaar overkomt (En dat lijken vrouwen niet van zichzelf door te hebben)

Maargoed, ik weet het niet in te schatten... Maar wat ik zou doen is - doe je ding - ga met haar tennissen en ga zorg ervoor dat je nog even naborrelt.... Spreek nog een keer af om te tenissen ofzo...

Dat is ook omdat de meeste mannen verwachtingsvol blijven wachten op een wederactie, als een pup die de krant komt brengen. :P
De intentie is dan ook vaak naar wat de vrouw vermoedt, en dat is in haar broekje slijmen. :{w
pi_113667729
Ik heb geen idee wat ik doe en hoe ik het doe maar wat ik wel weet is dat ik bijna nooit complimentjes geef. Hooguit zeg ik dat ze een goede ass heeft oid maar sowieso niet dat tacky gedoe :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_113671466
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 02:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ga proberen om het contact weer aan te zwengelen dan.
Ik heb al een mooie opening gevonden om haar weer een berichtje te sturen.
Daarna is mijn plan om inderdaad af te spreken om wat te gaan eten in de stad.

Deze keer dus maar niet zeggen dat ik haar leuk vind, maar het wel goed laten blijken om niet als vriend gezien te worden.....
Lastig zeg.
pi_113671826
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 14:27 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ik ga proberen om het contact weer aan te zwengelen dan.
Ik heb al een mooie opening gevonden om haar weer een berichtje te sturen.
Daarna is mijn plan om inderdaad af te spreken om wat te gaan eten in de stad.

Deze keer dus maar niet zeggen dat ik haar leuk vind, maar het wel goed laten blijken om niet als vriend gezien te worden.....
Lastig zeg.
Moet subtiel gaan anders voelt ze zich voor een blok gezet en wilt ze je niet kwetsen maar weet ze tegelijkertijd helemaal niet of ze er wel aan toe is...

Ze wilt de beslissing gewoon nog niet maken... Eerst leuke dingen doen samen ;)
Rustig aan.
pi_113680152
quote:
12s.gif Op zondag 24 juni 2012 23:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Gruwelijk mooie vrouwen, telefoonnummer gescoord, een tent om vaker terug te komen maar niet voor de wodka-redbull a 22 euro... :(
Bummer idd. Maar dan heb je wel een telefoonnummer voor 22 euro :P
Is er al iets uit gekomen?
pi_113689829
quote:
2s.gif Op maandag 2 juli 2012 12:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb geen idee wat ik doe en hoe ik het doe maar wat ik wel weet is dat ik bijna nooit complimentjes geef. Hooguit zeg ik dat ze een goede ass heeft oid maar sowieso niet dat tacky gedoe :')
Wat Gray zegt boven je reactie: Het ligt aan je intentie die erachter zit.
pi_113693954
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 14:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Moet subtiel gaan anders voelt ze zich voor een blok gezet en wilt ze je niet kwetsen maar weet ze tegelijkertijd helemaal niet of ze er wel aan toe is...

Ze wilt de beslissing gewoon nog niet maken... Eerst leuke dingen doen samen ;)
Ik heb de afgelopen maanden juist bewust niet contact met haar gezocht, om zo niet in de friendzone te belanden. Als ik 'gewoon' leuke dingen met haar ga doen, dan ga ik weer keihard die kant op lijkt me...

Dus toch beter om vooral proberen te flirten en te teasen lijkt me?
(niet dat ik daar goed in ben)
pi_113694148
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:22 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ik heb de afgelopen maanden juist bewust niet contact met haar gezocht, om zo niet in de friendzone te belanden. Als ik 'gewoon' leuke dingen met haar ga doen, dan ga ik weer keihard die kant op lijkt me...

Dus toch beter om vooral proberen te flirten en te teasen lijkt me?
(niet dat ik daar goed in ben)
Die friendzone waarover steeds gesproken wordt....

Ik zie het niet eens voor mogelijk eigenlijk... Zolang je op alle contact momenten spanning erin laat zitten gaat het goed.. Als je wanhopig doet zit die friend-zone er trouwens ook niet in...
Rustig aan.
pi_113696492
Spanning creëren is toch flirten?
pi_113697652
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:00 schreef dyna18 het volgende:
Spanning creëren is toch flirten?
Hmm ergens wel...

Maar flirten komt over alsof je er effect op hebt wat iemand anders van je denkt... Daar ben ik het niet mee eens :P
Rustig aan.
pi_115343075
Hoe is het nu met de mensen hier?
pi_115343662
Mjah, het gaat. Er is geen progressie meer.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_115343694
Hier ook...
pi_115344500
Afgelopen weekend de twee leukste vrouwen die ik ooit ontmoet heb ontmoet op straat in de middag en in de avond in mijn tel en gezoent etc :) dat komt alleen omdat ik telkens uit mijn comfortzone ging die periode en de dag ervoor. Dus ik werd de dag ervoor gepusht om harder te gaan.. Nieuwe barrieres overwinnen telkens!!
pi_115344577
Go firefly..
pi_115344626
Ik moest bijv van een maat van me geheel nuchter een willekeurige meid op haar wang zoenen binnen een x aantal seconden terwijl het nog rustig was in de club. Het werkt echt goed om daana een opgepept gevoel te krijgen, vooral als ze het leuk vind terwijl je die tijd limiet had. En reken maar dat ik die drempel voelde
pi_115348162
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 18:01 schreef firefly3 het volgende:
Afgelopen weekend de twee leukste vrouwen die ik ooit ontmoet heb ontmoet op straat in de middag en in de avond in mijn tel en gezoent etc :) dat komt alleen omdat ik telkens uit mijn comfortzone ging die periode en de dag ervoor. Dus ik werd de dag ervoor gepusht om harder te gaan.. Nieuwe barrieres overwinnen telkens!!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115348266
quote:

En hoe pak ik dat aan?

Volgende x, vooral niet laten merken dat je haar leuk vind, en zo weinig mogelijk aandacht geven.

Laat het los, en het komt naar je toe.

een hond aan de lijn, die trekt.... een hond die losloopt, komt uiteindelijk toch altijd weer naar je toe.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115354216
Das ook lang geleden
  donderdag 9 augustus 2012 @ 23:13:10 #158
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_115361022
Ja dat heb ik ook wel, dat ik te moeilijk uit m'n comfort zone kom. Herkenbaar probleem.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 23:22:10 #159
238453 hasjman
utter madness
pi_115361514
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:33 schreef Comp_Lex het volgende:
Mjah, het gaat. Er is geen progressie meer.
Op welk punt ben je vastgelopen dan?
pi_115363139
Ik vind het heel spel van weinig aandacht geven ed onzin. Als er echt een goede klik is is dat niet nodig. En persoonlijk vind ik het onzin om achter vrouwen aan te gaan waar die klik er niet is. Ga je toch geen gezonde relatie van krijgen.
pi_115363847
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 23:48 schreef kipknots het volgende:
Ik vind het heel spel van weinig aandacht geven ed onzin. Als er echt een goede klik is is dat niet nodig. En persoonlijk vind ik het onzin om achter vrouwen aan te gaan waar die klik er niet is. Ga je toch geen gezonde relatie van krijgen.
Probeer dat de PUA's hier maar eens wijs te maken :')
pi_115363988
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 23:59 schreef Faxie het volgende:

[..]

Probeer dat de PUA's hier maar eens wijs te maken :')
Die zijn niet wijs, :+, ben t er mee eens dat t niet nodig is met een klik maar uberhaupt staan er verhalen dat ik denk, tsja :')
pi_115364374
Ach, op sommige punten ben ik het wel eens met Firefly, maar dat zijn wel logische dingen. Het is goed om regelmatig uit je comfort zone te stappen en iets nieuws te proberen. En zorgen dat je veel vrouwen ontmoet is in principe ook een plus, aangezien het de kans groter maakt dat je iemand ontmoet waar je echt die klik mee hebt. Maar veel vrouwen ontmoeten gebeurt sowieso wel met een actief leven en uit je comfort zone stappen is niet specifiek iets dat met dagen te maken heeft.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 00:33:14 #164
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115365249
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 00:10 schreef kipknots het volgende:
Ach, op sommige punten ben ik het wel eens met Firefly, maar dat zijn wel logische dingen. Het is goed om regelmatig uit je comfort zone te stappen en iets nieuws te proberen. En zorgen dat je veel vrouwen ontmoet is in principe ook een plus, aangezien het de kans groter maakt dat je iemand ontmoet waar je echt die klik mee hebt. Maar veel vrouwen ontmoeten gebeurt sowieso wel met een actief leven en uit je comfort zone stappen is niet specifiek iets dat met dagen te maken heeft.
je kan je ook inschrijven op paiq, en jezelf voornemen om elke dag met minimaal 1 vrouw te gaan chatten over verschillende onderwerpen.

die ervaring neem je ook weer mee in real life, en zo wordt je steeds beter.
YouTube
pi_115365363
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:55 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Volgende x, vooral niet laten merken dat je haar leuk vind, en zo weinig mogelijk aandacht geven.

Laat het los, en het komt naar je toe.

een hond aan de lijn, die trekt.... een hond die losloopt, komt uiteindelijk toch altijd weer naar je toe.
Nou dat loslaten heb ik wel gedaan nu. Ik heb haar al 2 maanden niet meer gesproken....
Ik vind haar nog steeds wel leuk trouwens.
Ondertussen wel een beetje bezig om andere vrouwen te krijgen. Maar het blijft lastig. Ik weet nog steeds niet goed hoe dat aan te pakken. Zeg maar om van 'gewoon gezellig' naar meer te gaan.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 00:42:34 #166
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115365552
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 00:36 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Nou dat loslaten heb ik wel gedaan nu. Ik heb haar al 2 maanden niet meer gesproken....
Ondertussen wel een beetje bezig om andere vrouwen te krijgen. Maar het blijft lastig. Ik weet nog steeds niet goed hoe dat aan te pakken. Zeg maar om van 'gewoon gezellig' naar meer te gaan.
Morgen kom ik er op terug.

Heb het zelf vaak meegemaakt namelijk.
YouTube
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 08:50:51 #167
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115370306
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 00:36 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Goedemorgen,

Het "gewoon gezellig naar meer" gaan zit tussen de oren.

Wie bepaalt er of jullie het gewoon gezellig hebben, of dat er een vonk is? Juist je eigen mening en gedachten. Dat wil dus niet zeggen over de mening en gedachten van een ander, en al helemaal niets over het gevoel wat diegene bij je krijgt.

Sommige situaties moet je aanvoelen, het is denk ik meer de angst om afgewezen te worden dat men niet vraagt om een date dan dat het domweg niet mogelijk is.

Je hebt een bepaald doel met iemand die je tegenkomt, daar wil je wel of niet iets van en vaak weet je van te voren al wat de intenties zijn.

Nou hoef je die niet gelijk duidelijk te maken, er moet namelijk ook nog wat te raden overblijven want dit houdt het spannend.

Maar als die persoon jou afwijst, dan weet je dat gelijk ook en kan je dus door naar een ander persoon en daar je energie in steken.

Ik ben zelf altijd van mening, als het er niet in zit, dan komt het er ook niet uit.
Dit betekent eigenlijk niets meer dan wanneer er geen klik is, op welk vlak dan ook dan zal dit ook nooit komen.
YouTube
pi_115370930
Moggel, ik kom hier ook maar even meelezen.

"Vroeger" kreeg ik nooit aandacht van dames, toen had ik op een gegeven moment (18 jaar) mijn eerste relatie van 2,5 jaar, maar dat ging eigenlijk altijd kut. Na 2 maanden weer single te zijn, me geregistreerd op Paiq en vanmiddag mijn eerste internetdate :D

Ben best wel nerveus/zenuwachtig, en ben geen grote prater van mezelf, dus ik ben benieuwd hoe het gaat lopen :P
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:38:49 #169
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115371045
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:32 schreef Vinniiee het volgende:
Moggel, ik kom hier ook maar even meelezen.

"Vroeger" kreeg ik nooit aandacht van dames, toen had ik op een gegeven moment (18 jaar) mijn eerste relatie van 2,5 jaar, maar dat ging eigenlijk altijd kut. Na 2 maanden weer single te zijn, me geregistreerd op Paiq en vanmiddag mijn eerste internetdate :D

Ben best wel nerveus/zenuwachtig, en ben geen grote prater van mezelf, dus ik ben benieuwd hoe het gaat lopen :P
It takes two to tango... hopelijk heb je spontane dame.. dan komen de gesprekken vanzelf.

Paiq is echt mijn favoriet als het aankomt op gesprekken.
Enige nadeel, het uiterlijk laat vaak te wensen over haha
YouTube
pi_115371091
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:38 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

It takes two to tango... hopelijk heb je spontane dame.. dan komen de gesprekken vanzelf.

Paiq is echt mijn favoriet als het aankomt op gesprekken.
Enige nadeel, het uiterlijk laat vaak te wensen over haha
Hehe inderdaad, we zullen zien :D

Daar heb je inderdaad gelijk in :') Al heb ik nu wel een paar leuke dames in mn contactlijst :)
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:43:29 #171
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115371132
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:41 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Hehe inderdaad, we zullen zien :D

Daar heb je inderdaad gelijk in :') Al heb ik nu wel een paar leuke dames in mn contactlijst :)
Ik kreeg constant meiden met maatje stevig aangeboden...

heb er ook al wel een relatie van 2 maand aan overgehouden (meer een scharrel eigenlijk). maar die bleek een "emotionele stoornis" te hebben.... (schreeuwen en schelden omdat je het verkeerde eten hebt meegenomen voor me :') )

Gister had ik een leuk gesprek, maar ze knikkerde mij in 1 x uit dr contactenlijst.... dat was vlak nadat ik zei dat vriendschappen een illusie zijn, en dat ik geen verwachtingen niets heb en alles openlaat en het wel zie. :')
YouTube
pi_115371256
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:43 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik kreeg constant meiden met maatje stevig aangeboden...

heb er ook al wel een relatie van 2 maand aan overgehouden (meer een scharrel eigenlijk). maar die bleek een "emotionele stoornis" te hebben.... (schreeuwen en schelden omdat je het verkeerde eten hebt meegenomen voor me :') )

Gister had ik een leuk gesprek, maar ze knikkerde mij in 1 x uit dr contactenlijst.... dat was vlak nadat ik zei dat vriendschappen een illusie zijn, en dat ik geen verwachtingen niets heb en alles openlaat en het wel zie. :')
Ik ook, maar volgens mij heeft dat ook met je 'foto's beoordelen'-ding en je interesses te maken.

Haha, eergisteren had ik een autist blijkbaar, die verwijderde mij gelukkig, hoefde ik het zelf niet te doen.

En ik werd er ook uit geflikkerd na een leuk gesprek, leek alsof het per ongeluk ging, maar dat kan haast niet :') Ja en ik ga geen 50 credits verbruiken als er toch nog geen echte klik is, die gebruik ik wel voor OneLiners :P

Dat laatste is dus niet zo slim om te zeggen _O-
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:52:41 #173
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115371327
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:49 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik ook, maar volgens mij heeft dat ook met je 'foto's beoordelen'-ding en je interesses te maken.

Haha, eergisteren had ik een autist blijkbaar, die verwijderde mij gelukkig, hoefde ik het zelf niet te doen.

En ik werd er ook uit geflikkerd na een leuk gesprek, leek alsof het per ongeluk ging, maar dat kan haast niet :') Ja en ik ga geen 50 credits verbruiken als er toch nog geen echte klik is, die gebruik ik wel voor OneLiners :P

Dat laatste is dus niet zo slim om te zeggen _O-
I know, soms loop ik ook bewust te fucken. Kijken wat wel en wat niet werkt.

Mmmmm dat zou kunnen idd met foto's beoordelen. Ik heb maar 1x echt een lekkerding op de chat gehad en daar ben ik 2 maand mee geweest.
Laatst had ik ook 1 maar die spreek ik niet meer, zal me wel te jong vinden haha (ik 25 zij 27).

Gebruik jij die credits dan? Bij mij staan ze maar wat te staan. Vaak 's avonds trouwens dan hoor ik een pling en is iemand opzoek naar een speeddate of battledate... zo spreek ik gemiddeld 4 a 5 mensen per dag.
YouTube
pi_115371514
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:52 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

I know, soms loop ik ook bewust te fucken. Kijken wat wel en wat niet werkt.

Mmmmm dat zou kunnen idd met foto's beoordelen. Ik heb maar 1x echt een lekkerding op de chat gehad en daar ben ik 2 maand mee geweest.
Laatst had ik ook 1 maar die spreek ik niet meer, zal me wel te jong vinden haha (ik 25 zij 27).

Gebruik jij die credits dan? Bij mij staan ze maar wat te staan. Vaak 's avonds trouwens dan hoor ik een pling en is iemand opzoek naar een speeddate of battledate... zo spreek ik gemiddeld 4 a 5 mensen per dag.
Hmm ja das eigenlijk wel een goed idee :P.
Die credits kun je gebruiken om oneliners te sturen bij het beoordelen van foto's. Ik heb bijna nooit matches bij speed/battledates :P
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:38:08 #175
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115372448
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:01 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Hmm ja das eigenlijk wel een goed idee :P.
Die credits kun je gebruiken om oneliners te sturen bij het beoordelen van foto's. Ik heb bijna nooit matches bij speed/battledates :P
Doe je dan alles via one liners? Dat je in contact komt?
YouTube
pi_115372502
Leuk, handig en vooral herkenbaar topic. Ben pas 20, maar toch alweer twee jaar single. Eerst kreeg ik van vrienden/familie nog te horen "ach je bent nog zo jong, je komt vanzelf wel iemand tegen", tegenwoordig: "ben je lesbisch?".. Tijd voor tips om het tij te keren dus!
pi_115372586
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:38 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Doe je dan alles via one liners? Dat je in contact komt?
Niet alles, ik heb een paar contacten via OneLiners gekregen, een paar uit matches en een paar uit speeddates. Aantallen liggen wel een beetje gelijk.

Als je het hebt over 'alleen met oneliners elkaar spreken'.... je stuurt een oneliner, en als die dame bevalt dan voegt ze je toe aan haar contactenlijst en kunnen jullie gewoon chatten.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:46:05 #178
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115372653
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:43 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

1. Niet alles, ik heb een paar contacten via OneLiners gekregen, een paar uit matches en een paar uit speeddates. Aantallen liggen wel een beetje gelijk.

2. Als je het hebt over 'alleen met oneliners elkaar spreken'.... je stuurt een oneliner, en als die dame bevalt dan voegt ze je toe aan haar contactenlijst en kunnen jullie gewoon chatten.
1. Ja dat ligt bij mij ook gelijk, behalve oneliners 0.

2. Komt dat nou vaak voor dan? Dat ze je toevoegt?
YouTube
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:47:18 #179
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115372685
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:40 schreef Michiqa het volgende:
\ "ach je bent nog zo jong, je komt vanzelf wel iemand tegen",
Ja, zo irritant!!! Ik ben 25... "jou tijd komt nog wel"

Tegenwoordig zeg ik dus altijd: "Als mijn tijd maar blijft komen, dan zal het er nooit zijn... kappen dus"

:) Ja het zit diep (A)
YouTube
pi_115372752
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:46 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

1. Ja dat ligt bij mij ook gelijk, behalve oneliners 0.

2. Komt dat nou vaak voor dan? Dat ze je toevoegt?
Ligt eraan. Je kan tijdens het foto's beoordelen oneliners sturen, maar ook aan het eind. Dan heb je een soort samenvatting met 3 categorien iets in de trant van 'top 6, uitspringers en beste paiq score'. Ik stuur aan de hand daarvan meestal een oneliner, als er wat leuks tussenzit.

Geloof dat 3 van de 5 dames me toegevoegd hebben :)
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:54:02 #181
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115372843
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:50 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ligt eraan. Je kan tijdens het foto's beoordelen oneliners sturen, maar ook aan het eind. Dan heb je een soort samenvatting met 3 categorien iets in de trant van 'top 6, uitspringers en beste paiq score'. Ik stuur aan de hand daarvan meestal een oneliner, als er wat leuks tussenzit.

Geloof dat 3 van de 5 dames me toegevoegd hebben :)
Nog een leuke zin:

"Wat is jou bagage?"

vraag: "hoe bedoel je?"

"Nou gewoon, iedereen heeft een rugzak, maar de ervaring leert mij dat iedereen die op een datingsite site, een pakezel bij zich draagt... slechte relatie gehad bijvoorbeeld?"

9 vd 10x krijg ik een heel verhaal, over hoe hun ex vreemd ging, en wat voor eikel het was, en dat er sprake was van huiselijk geweld en blabla
YouTube
pi_115373006
Hmm das wel een goeie eigenlijk _O-

Mijn ex dacht dat ik vreemd was gegaan in het begin, maar we hadden nog helemal geen relatie :') Ze gebruikte dat altijd als we ruzie hadden. Na 2,5 jaar (ja dan pas :') ) had ik er genoeg van en dus toeledokie, ik heb geen zin meer in gezeik :W
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:22:57 #183
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115373552
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm das wel een goeie eigenlijk _O-

Mijn ex dacht dat ik vreemd was gegaan in het begin, maar we hadden nog helemal geen relatie :') Ze gebruikte dat altijd als we ruzie hadden. Na 2,5 jaar (ja dan pas :') ) had ik er genoeg van en dus toeledokie, ik heb geen zin meer in gezeik :W
Ja, gewoon scheit hebben werkt het beste ben ik achter gekomen.
YouTube
pi_115373594
Ga ik eens proberen mocht mijn date niks worden. :P

Overigens praat ze nu over seks terwijl ze eerst zei dat ze nooit over seks praatte en ze vond het een don't XD
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:50:45 #185
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115374325
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
Ga ik eens proberen mocht mijn date niks worden. :P

Overigens praat ze nu over seks terwijl ze eerst zei dat ze nooit over seks praatte en ze vond het een don't XD
Dat is het dus... issues man..

Ik ken er ook zo 1: "ja een jongen moet minimaal 3 maand wachten, ik ben ouderwets dit dat zus zo blablabla"

jongen die ik ken ging met dr op date.... 1 week.......

zelf heb ik een derde date regel :P, vertel ik de vrouwen ook gewoon en ze vinden het prachtig lol.
YouTube
pi_115374344
Oke ik heb me ingeschreven op paiq.. En ik snap er nog helemaal niks van. Wat houdt een battledate in?
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:52:10 #187
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115374358
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:51 schreef Michiqa het volgende:
Oke ik heb me ingeschreven op paiq.. En ik snap er nog helemaal niks van. Wat houdt een battledate in?
Dan heb je met 2 mensen te maken, die dan om jou strijden. Aan het eind van de 2 minuten kies je zelf met wie je verder wil chatten.
YouTube
pi_115374361
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:50 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat is het dus... issues man..

Ik ken er ook zo 1: "ja een jongen moet minimaal 3 maand wachten, ik ben ouderwets dit dat zus zo blablabla"

jongen die ik ken ging met dr op date.... 1 week.......

zelf heb ik een derde date regel :P, vertel ik de vrouwen ook gewoon en ze vinden het prachtig lol.
Ik heb de laatste tijd nogal veel zin dus t kan niet snel genoeg gaan _O- Maar dat is niet mijn intentie van het daten ;)
pi_115374393
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 23:22 schreef hasjman het volgende:

[..]

Op welk punt ben je vastgelopen dan?
Ik wil eigenlijk een beetje peilen hoe mensen over mij denken. Ik wil graag naar activiteiten toe, maar er wordt nu niks meer georganiseerd omdat het vakantie is. Ik kan nu niet even snel ergens naar toe.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:53:21 #190
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115374398
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:52 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik heb de laatste tijd nogal veel zin dus t kan niet snel genoeg gaan _O- Maar dat is niet mijn intentie van het daten ;)
Dat is altijd de intentie van het daten.... iemand krijgen waar je ook intiem mee kan zijn.

Anders kan je net zo goed met een vriend of vriendin in de kroeg hangen of uit eten gaan.
YouTube
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:54:30 #191
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115374429
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:53 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk een beetje peilen hoe mensen over mij denken. Ik wil graag naar activiteiten toe, maar er wordt nu niks meer georganiseerd omdat het vakantie is. Ik kan nu niet even snel ergens naar toe.
Jij ook nog hier?

Poolcentrum in Groningen man.... genoeg mensen daar en vast ook wel een poolvereniging..

Vindt je dat niets, dan kan je altijd nog andere dingen ondernemen, bijv 1x per 2 week karten, of 1x in de maand. Je kan andere sporten gaan doen.

Fitness is leuk voor jezelf, maar in Groningen heb je niet echt mensen die spontaan een praatje houden. Dat gebeurd wel in Hilversum bijv. (first hand experience).
YouTube
pi_115374450
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:52 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dan heb je met 2 mensen te maken, die dan om jou strijden. Aan het eind van de 2 minuten kies je zelf met wie je verder wil chatten.
Haha, dat klinkt opzich best goed voor mijn ego. :Y)
pi_115374482
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:53 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat is altijd de intentie van het daten.... iemand krijgen waar je ook intiem mee kan zijn.

Anders kan je net zo goed met een vriend of vriendin in de kroeg hangen of uit eten gaan.
Oke, niet goed verwoord misschien. Niet de intentie op mijn eerste date al gelijk seks te hebben.
pi_115374783
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:52 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Serieus? :')
pi_115374833
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 12:04 schreef Faxie het volgende:

[..]

Serieus? :')
Ja. Als man zijnde moet je dus tegen een andere man. Heb wel eens gehad dat die ander bijna al het praten deed en ik nauwelijks wat terug zei, en toch koos ze voor mij _O-
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:07:10 #196
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115374891
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 12:05 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ja. Als man zijnde moet je dus tegen een andere man. Heb wel eens gehad dat die ander bijna al het praten deed en ik nauwelijks wat terug zei, en toch koos ze voor mij _O-
Ja, ik heb het vd week weer een keer gedaan. Meisje zei: "omschrijf jezelf eens want ik moet straks 1 kiezen"

waarop ik zei:

"theoretisch gezien moeten wij ook voor jou kiezen, dus begin jij maar"

het werkte wel, maar ze was me type niet
YouTube
pi_115374902
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:54 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Jij ook nog hier?

Poolcentrum in Groningen man.... genoeg mensen daar en vast ook wel een poolvereniging..

Vindt je dat niets, dan kan je altijd nog andere dingen ondernemen, bijv 1x per 2 week karten, of 1x in de maand. Je kan andere sporten gaan doen.

Fitness is leuk voor jezelf, maar in Groningen heb je niet echt mensen die spontaan een praatje houden. Dat gebeurd wel in Hilversum bijv. (first hand experience).
Dank je voor de tips :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:56 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Oke, niet goed verwoord misschien. Niet de intentie op mijn eerste date al gelijk seks te hebben.
Als het echt supergoed klikt, dan zou ik niet weten waarom je dat niet zou hebben.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:08:27 #198
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115374946
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 12:07 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

[..]

Als het echt supergoed klikt, dan zou ik niet weten waarom je dat niet zou hebben.
Wat doe je normaal gesproken altijd? Misschien kan ik je helpen.
YouTube
pi_115374974
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 12:07 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ja, ik heb het vd week weer een keer gedaan. Meisje zei: "omschrijf jezelf eens want ik moet straks 1 kiezen"

waarop ik zei:

"theoretisch gezien moeten wij ook voor jou kiezen, dus begin jij maar"

het werkte wel, maar ze was me type niet
Klopt, als man moet je ook bevestigen of je met haar wilt chatten of niet. Tenminste, dat dacht ik.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 12:07 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

[..]

Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat het mijn intentie niet is om op de eerste date seks te hebben. Mocht het wel zo zijn is dat natuurlijk alleen maar mooi :7
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:09:44 #200
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115375006
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 12:09 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Klopt, als man moet je ook bevestigen of je met haar wilt chatten of niet. Tenminste, dat dacht ik.

[..]

Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat het mijn intentie niet is om op de eerste date seks te hebben. Mocht het wel zo zijn is dat natuurlijk alleen maar mooi :7
De drie date regel werkt beter.... gegarandeerd op date 2 dat je de keuze heb.
YouTube
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')