Dat valt mee hoor lotquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:31 schreef Lot88 het volgende:
Ik weet dat binnen de overheid men er niet blij mee is. Er is bij ons ook 1 stel ontstaan en beiden werken nu aan de totaal andere kant van het gebouw

Ik heb t over de rechterlijke machtquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat valt mee hoor lotBij ons op het stadhuis zijn redelijk wat stelletjes ontstaan, op andere afdelingen en op dezelfde kamer.
Ik was er een van

overheid isoverheid :pquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:06 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik heb t over de rechterlijke machtBinnen gemeentes etc hangt sowieso al een andere sfeer

Vaker naar de vrijmibo's gaan...quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:58 schreef Capstan het volgende:
Voor de statistieken: bij mij op kantoor zijn er ook meerdere stelletjes. Overigens zijn ze niet daar ontstaan, en heb ik dat er ook nog niet zien gebeuren.

Ik ken voorbeelden die goed gaan en voorbeelden die bepaald niet goed gaan. Zelf zou ik er niet zo snel aan beginnen iig.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:49 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Relaties op werkvloer zijn imo not done

Kan je goed jezelf zijn in het gezelschap van vrouwen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:14 schreef EiPet het volgende:
Denk dat ik inmiddels wel een beetje weet waarom het gewoon niet echt wil vlotten met meiden...
Krijg opzich redelijk wat (oppervlakkige) aandacht, die dan vaak gebaseerd is op mijn lengte, fysiek en dat ik er volgens mij wel oke uit zie...
Maar eigenlijk heb ik met geeneen meid echt een ''click''...
Zo zie ik vaak dat een meisje met een jongen wil afspreken om gewoon even bij te kletsen oid. Om te flirten, als exen weet ik het. Maar met mij hebben ze helemaal niet zo'n ''band'' dat ze even zullen zeggen Hey eipet, zullen we eens wat gaan drinken. Dat zou zegmaar vreemd zijn omdat er eigenlijk nooit een persoonlijke click is...
Ze zou niet weten waarover we het moeten hebben, dat idee.

Heb ik ook! Maar ik heb met bijna niemand gelijk een klik, ook met jongens niet. Als ik met een vreemde praat, dan zou ik sowieso niet weten waar we het over moeten hebben.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:14 schreef EiPet het volgende:
Denk dat ik inmiddels wel een beetje weet waarom het gewoon niet echt wil vlotten met meiden...
Krijg opzich redelijk wat (oppervlakkige) aandacht, die dan vaak gebaseerd is op mijn lengte, fysiek en dat ik er volgens mij wel oke uit zie...
Zo zie ik vaak dat een meisje met een jongen wil afspreken om gewoon even bij te kletsen oid. Om te flirten, als exen weet ik het. Maar met mij hebben ze helemaal niet zo'n ''band'' dat ze even zullen zeggen Hey eipet, zullen we eens wat gaan drinken. Dat zou zegmaar vreemd zijn omdat er eigenlijk nooit een persoonlijke click is...

Heb ik eigenlijk ook wel een beetje. Niet zo snel een klik met mensen. Geen idee wat je eraan zou moeten doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:41 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Heb ik ook! Maar ik heb met bijna niemand gelijk een klik, ook met jongens niet. Als ik met een vreemde praat, dan zou ik sowieso niet weten waar we het over moeten hebben.

Volgens mij omdat je zo nuchter bent of zo, weet nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk ook wel een beetje. Niet zo snel een klik met mensen. Geen idee wat je eraan zou moeten doen.

Ik denk dat het eerder ligt aan je niet op je gemak voelen en dan niet jezelf kunnen zijn, oid.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:30 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Volgens mij omdat je zo nuchter bent of zo, weet niet
Ik heb wel heel vaak meteen een klik als ik de kans krijg tenminste.

Ook ik ben hier een slachtoffer van. Vroeger had ik 1 goede vriendin zij heeft destijds nogal bruut het contact verbroken en sindsdien zijn vriendschappen al niet heel viendschappelijk meer voor mij. Ik bewaar toch een soort veilige afstandquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk ook wel een beetje. Niet zo snel een klik met mensen. Geen idee wat je eraan zou moeten doen.

herkenbaar hoor. ook een x hard aan de kant gezet op de middelbare school, sindsdien hou ik oppervlakkig contact. mijn beste vrienden ken ik 13+ jaar. Anderen komen niet door de muur heen. Bart van hier is de enige die er binnen no time doorheen is geknald en die mag blijvenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ook ik ben hier een slachtoffer van. Vroeger had ik 1 goede vriendin zij heeft destijds nogal bruut het contact verbroken en sindsdien zijn vriendschappen al niet heel viendschappelijk meer voor mij. Ik bewaar toch een soort veilige afstand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
herkenbaar hoor. ook een x hard aan de kant gezet op de middelbare school, sindsdien hou ik oppervlakkig contact. mijn beste vrienden ken ik 13+ jaar. Anderen komen niet door de muur heen. Bart van hier is de enige die er binnen no time doorheen is geknald en die mag blijvendat doen we zeker heb er wel zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Meer oefenen denk ik... Dan gaat het op een gegeven moment automatisch... En meisjes vragen sowieso niet uit... Die denken alleen: ''WAAROM VRAAGT HIJ ME NIET UITTTTT@!$!''quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:14 schreef EiPet het volgende:

quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:52 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik dacht altijd dat ik geen jager was maar soms steekt hij de kop op.

Nou, vertelquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:41 schreef El_Matador het volgende:
Gisteren voor het eerst eigenlijk echt gewingmand. Topavond.

Zie SC.quote:

Nee klopt inderdaad..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:41 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Heb ik ook! Maar ik heb met bijna niemand gelijk een klik, ook met jongens niet. Als ik met een vreemde praat, dan zou ik sowieso niet weten waar we het over moeten hebben.
Ja klopt! Ik ga zo nu en dan ook wel eens uit met een meisje ( al is de laatste keer al wel echt een tijd geleden), maar als ik nu zo terugkijk had ik zelfs met mijn ex en met die 2 serieuze scharrels die ik heb gehad niet echt een ''click'' of band of hoe je het ook wil noemen....quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meer oefenen denk ik... Dan gaat het op een gegeven moment automatisch... En meisjes vragen sowieso niet uit... Die denken alleen: ''WAAROM VRAAGT HIJ ME NIET UITTTTT@!$!''
Dusja..
Schiet eens een keer? Misschien raak je wat.

Het weer, voetbal, het nieuws, etc. Het hoeft niet echt ergens over te gaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:41 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]

Is dat niet overdreven? Enkel door een voorval is voorgevallen op een middelbare school? Volgens mij schuilt daar onbewust altijd wel iets meer achter.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
herkenbaar hoor. ook een x hard aan de kant gezet op de middelbare school, sindsdien hou ik oppervlakkig contact. mijn beste vrienden ken ik 13+ jaar. Anderen komen niet door de muur heen.

Er hebben inderdaad meer situaties voor gedaan maar dit was wel degene die mijn vertrouwen het hardst heeft gekrenkt. Sowieso, bepalen of iets overdreven is of niet, knap, als je er niet bij bent geweest.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:15 schreef Volgut het volgende:
[..]
Is dat niet overdreven? Enkel door een voorval wat is voorgevallen op een middelbare school? Volgens mij schuilt daar onbewust altijd wel iets meer achter.

Er hebben zich dus meer situaties voorgedaan. Klopt. Ik moet mij altijd weer ietwat inleven als ik zoiets lees en/of hoor. Er zijn nou eenmaal personen die minder kunnen hebben dan andere, mon excuse.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Er hebben inderdaad meer situaties voor gedaan maar dit was wel degene die mijn vertrouwen het hardst heeft gekrenkt. Sowieso, bepalen of iets overdreven is of niet, knap, als je er niet bij bent geweest.

Er hebben zich meer situaties voorgedaan maar de situatie waar ik op doel, is met iemand geweest waar ik heel veel voor gedaan heb en heel veel om gegeven heb. Sindsdien hoef ik niet zulk diep contact meer, en houd ik de boot af. Vind het allemaal niet zo boeiend meer, en dat is misschien deels zelfbescherming. Aan de andere kant heb ik een ruime vriendenkring die incidenteel uitgebreid wordt, dus ik heb ook niets te klagenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:18 schreef Volgut het volgende:
[..]
Er hebben zich dus meer situaties voorgedaan. Klopt. Ik moet mij altijd weer ietwat inleven als ik zoiets lees en/of hoor. Er zijn nou eenmaal personen die minder kunnen hebben dan andere, mon excuse.

Gruwelijk mooie vrouwen, telefoonnummer gescoord, een tent om vaker terug te komen maar niet voor de wodka-redbull a 22 euro...quote:Op zondag 24 juni 2012 23:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kan je geen linkje geven naar je post

Het ligt puur aan de vrouwen, die vallen steeds op iemand anders.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:52 schreef Geerd het volgende:
Als ik al die verhalen lees over jagen en wigwammen, hebben de meeste hier niet zoon probleem met versieren.

Vergeet wat er is gebeurd door zo min mogelijk over het verleden te denken en wees zeer positief, ga er vanuit dat ze zich heeft bedacht.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:55 schreef dyna18 het volgende:
Ik ben op zoek naar wat advies van jullie.
Een paar maanden geleden had ik mijn nek uitgestoken en een vrouw aangegeven dat ik haar wel leuk vind. We hadden het al een paar keer het gezellig gehad met vrienden er bij en het zo erg leuk met elkaar gehad.
Die bewuste avond stappen verliep echter vanaf het begin af aan al stroef. En nadat ik haar duidelijk gemaakt had dat ik haar wel leuk vond, leek ze erg verbaasd te zijn en liep ze me de rest van de avond te mijden.
De dag erna heeft ze me nog wel opgebeld en hebben we even gesproken. Ze vroeg me of het inderdaad klopte dat ik haar zag zitten en daar heb ik bevestigend op geantwoord. Zij gaf aan dat ze dat niet verwacht had. Ik vroeg of ze een keer wat wilde gaan drinken, maar dat zag ze niet zitten.
De afgelopen 3 maanden heb ik haar even met rust gelaten, en nou kom ik haar foto ineens tegen op RelatiePlanet. Ik heb haar van de week een berichtje gestuurd op Facebook hoe het nu met haar is en daar ook een reactie op terug gekregen. En vandaag nodigt ze me uit om een middagje mee te gaan sporten.
Wat denken jullie? Is er nog kans dat dit wat gaat worden?
En hoe pak ik dat aan?
Ik heb het bewust het contact even gelaten voor wat het is, omdat ik verder niet richting vriendschap wilde gaan. Achteraf besef ik me dat ik het waarschijnlijk op die avond gewoon niet handig aangepakt had. Ik had het niet zo zeer met woorden duidelijk moeten maken, maar meer met interactie. Dat heeft haar blijkbaar doen afschrikken.
Maar nu er weer wat tijd over heen is, zou ik het weer kunnen proberen om het wat te laten worden?

Ik merk het ook hoor.....quote:Op zondag 1 juli 2012 21:55 schreef dyna18 het volgende:
Een paar maanden geleden had ik mijn nek uitgestoken en een vrouw aangegeven dat ik haar wel leuk vind. We hadden het al een paar keer het gezellig gehad met vrienden er bij en het zo erg leuk met elkaar gehad.
Die bewuste avond stappen verliep echter vanaf het begin af aan al stroef. En nadat ik haar duidelijk gemaakt had dat ik haar wel leuk vond, leek ze erg verbaasd te zijn en liep ze me de rest van de avond te mijden.
De dag erna heeft ze me nog wel opgebeld en hebben we even gesproken. Ze vroeg me of het inderdaad klopte dat ik haar zag zitten en daar heb ik bevestigend op geantwoord. Zij gaf aan dat ze dat niet verwacht had. Ik vroeg of ze een keer wat wilde gaan drinken, maar dat zag ze niet zitten.
De afgelopen 3 maanden heb ik haar even met rust gelaten, en nou kom ik haar foto ineens tegen op RelatiePlanet. Ik heb haar van de week een berichtje gestuurd op Facebook hoe het nu met haar is en daar ook een reactie op terug gekregen. En vandaag nodigt ze me uit om een middagje mee te gaan sporten.
En hoe pak ik dat aan?
Ik heb het bewust het contact even gelaten voor wat het is, omdat ik verder niet richting vriendschap wilde gaan. Achteraf besef ik me dat ik het waarschijnlijk op die avond gewoon niet handig aangepakt had. Ik had het niet zo zeer met woorden duidelijk moeten maken, maar meer met interactie. Dat heeft haar blijkbaar doen afschrikken.
Maar nu er weer wat tijd over heen is, zou ik het weer kunnen proberen om het wat te laten worden?

Dat is ook omdat de meeste mannen verwachtingsvol blijven wachten op een wederactie, als een pup die de krant komt brengen.quote:Op maandag 2 juli 2012 02:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik merk het ook hoor.....
Ik snap het alleen niet zo goed... Ben je dan te beschikbaar als man als je een vrouw complimentjes oid geeft?
Ze vinden het leuk zeggen ze als ze complimentjes krijgen.. maar 9/10 keer schrikt het ook af omdat je te beschikbaar overkomt (En dat lijken vrouwen niet van zichzelf door te hebben)
Maargoed, ik weet het niet in te schatten... Maar wat ik zou doen is - doe je ding - ga met haar tennissen en ga zorg ervoor dat je nog even naborrelt.... Spreek nog een keer af om te tenissen ofzo...
Gaat je wel lukken, en anders kan je er niks aan doen

Ik ga proberen om het contact weer aan te zwengelen dan.quote:Op maandag 2 juli 2012 02:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik merk het ook hoor.....
Ik snap het alleen niet zo goed... Ben je dan te beschikbaar als man als je een vrouw complimentjes oid geeft?
Ze vinden het leuk zeggen ze als ze complimentjes krijgen.. maar 9/10 keer schrikt het ook af omdat je te beschikbaar overkomt (En dat lijken vrouwen niet van zichzelf door te hebben)
Maargoed, ik weet het niet in te schatten... Maar wat ik zou doen is - doe je ding - ga met haar tennissen en ga zorg ervoor dat je nog even naborrelt.... Spreek nog een keer af om te tenissen ofzo...
Gaat je wel lukken, en anders kan je er niks aan doen

Moet subtiel gaan anders voelt ze zich voor een blok gezet en wilt ze je niet kwetsen maar weet ze tegelijkertijd helemaal niet of ze er wel aan toe is...quote:Op maandag 2 juli 2012 14:27 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik ga proberen om het contact weer aan te zwengelen dan.
Ik heb al een mooie opening gevonden om haar weer een berichtje te sturen.
Daarna is mijn plan om inderdaad af te spreken om wat te gaan eten in de stad.
Deze keer dus maar niet zeggen dat ik haar leuk vind, maar het wel goed laten blijken om niet als vriend gezien te worden.....
Lastig zeg.

Bummer idd. Maar dan heb je wel een telefoonnummer voor 22 euroquote:Op zondag 24 juni 2012 23:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gruwelijk mooie vrouwen, telefoonnummer gescoord, een tent om vaker terug te komen maar niet voor de wodka-redbull a 22 euro...

Wat Gray zegt boven je reactie: Het ligt aan je intentie die erachter zit.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb geen idee wat ik doe en hoe ik het doe maar wat ik wel weet is dat ik bijna nooit complimentjes geef. Hooguit zeg ik dat ze een goede ass heeft oid maar sowieso niet dat tacky gedoe

Ik heb de afgelopen maanden juist bewust niet contact met haar gezocht, om zo niet in de friendzone te belanden. Als ik 'gewoon' leuke dingen met haar ga doen, dan ga ik weer keihard die kant op lijkt me...quote:Op maandag 2 juli 2012 14:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet subtiel gaan anders voelt ze zich voor een blok gezet en wilt ze je niet kwetsen maar weet ze tegelijkertijd helemaal niet of ze er wel aan toe is...
Ze wilt de beslissing gewoon nog niet maken... Eerst leuke dingen doen samen

Die friendzone waarover steeds gesproken wordt....quote:Op maandag 2 juli 2012 22:22 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen maanden juist bewust niet contact met haar gezocht, om zo niet in de friendzone te belanden. Als ik 'gewoon' leuke dingen met haar ga doen, dan ga ik weer keihard die kant op lijkt me...
Dus toch beter om vooral proberen te flirten en te teasen lijkt me?
(niet dat ik daar goed in ben)

Hmm ergens wel...quote:

quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:01 schreef firefly3 het volgende:
Afgelopen weekend de twee leukste vrouwen die ik ooit ontmoet heb ontmoet op straat in de middag en in de avond in mijn tel en gezoent etcdat komt alleen omdat ik telkens uit mijn comfortzone ging die periode en de dag ervoor. Dus ik werd de dag ervoor gepusht om harder te gaan.. Nieuwe barrieres overwinnen telkens!!

Volgende x, vooral niet laten merken dat je haar leuk vind, en zo weinig mogelijk aandacht geven.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:55 schreef dyna18 het volgende:
En hoe pak ik dat aan?

Op welk punt ben je vastgelopen dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:33 schreef Comp_Lex het volgende:
Mjah, het gaat. Er is geen progressie meer.

Probeer dat de PUA's hier maar eens wijs te makenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:48 schreef kipknots het volgende:
Ik vind het heel spel van weinig aandacht geven ed onzin. Als er echt een goede klik is is dat niet nodig. En persoonlijk vind ik het onzin om achter vrouwen aan te gaan waar die klik er niet is. Ga je toch geen gezonde relatie van krijgen.

Die zijn niet wijs,quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Probeer dat de PUA's hier maar eens wijs te maken

je kan je ook inschrijven op paiq, en jezelf voornemen om elke dag met minimaal 1 vrouw te gaan chatten over verschillende onderwerpen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:10 schreef kipknots het volgende:
Ach, op sommige punten ben ik het wel eens met Firefly, maar dat zijn wel logische dingen. Het is goed om regelmatig uit je comfort zone te stappen en iets nieuws te proberen. En zorgen dat je veel vrouwen ontmoet is in principe ook een plus, aangezien het de kans groter maakt dat je iemand ontmoet waar je echt die klik mee hebt. Maar veel vrouwen ontmoeten gebeurt sowieso wel met een actief leven en uit je comfort zone stappen is niet specifiek iets dat met dagen te maken heeft.

Nou dat loslaten heb ik wel gedaan nu. Ik heb haar al 2 maanden niet meer gesproken....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Volgende x, vooral niet laten merken dat je haar leuk vind, en zo weinig mogelijk aandacht geven.
Laat het los, en het komt naar je toe.
een hond aan de lijn, die trekt.... een hond die losloopt, komt uiteindelijk toch altijd weer naar je toe.

Morgen kom ik er op terug.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:36 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nou dat loslaten heb ik wel gedaan nu. Ik heb haar al 2 maanden niet meer gesproken....
Ik vind haar nog steeds wel leuk trouwens.
Ondertussen wel een beetje bezig om andere vrouwen te krijgen. Maar het blijft lastig. Ik weet nog steeds niet goed hoe dat aan te pakken. Zeg maar om van 'gewoon gezellig' naar meer te gaan.

Goedemorgen,quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:36 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nou dat loslaten heb ik wel gedaan nu. Ik heb haar al 2 maanden niet meer gesproken....
Ik vind haar nog steeds wel leuk trouwens.
Ondertussen wel een beetje bezig om andere vrouwen te krijgen. Maar het blijft lastig. Ik weet nog steeds niet goed hoe dat aan te pakken. Zeg maar om van 'gewoon gezellig' naar meer te gaan.

It takes two to tango... hopelijk heb je spontane dame.. dan komen de gesprekken vanzelf.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:32 schreef Vinniiee het volgende:
Moggel, ik kom hier ook maar even meelezen.
"Vroeger" kreeg ik nooit aandacht van dames, toen had ik op een gegeven moment (18 jaar) mijn eerste relatie van 2,5 jaar, maar dat ging eigenlijk altijd kut. Na 2 maanden weer single te zijn, me geregistreerd op Paiq en vanmiddag mijn eerste internetdate
Ben best wel nerveus/zenuwachtig, en ben geen grote prater van mezelf, dus ik ben benieuwd hoe het gaat lopen

Hehe inderdaad, we zullen zienquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
It takes two to tango... hopelijk heb je spontane dame.. dan komen de gesprekken vanzelf.
Paiq is echt mijn favoriet als het aankomt op gesprekken.
Enige nadeel, het uiterlijk laat vaak te wensen over haha

Ik kreeg constant meiden met maatje stevig aangeboden...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe inderdaad, we zullen zien![]()
Daar heb je inderdaad gelijk inAl heb ik nu wel een paar leuke dames in mn contactlijst

Ik ook, maar volgens mij heeft dat ook met je 'foto's beoordelen'-ding en je interesses te maken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik kreeg constant meiden met maatje stevig aangeboden...
heb er ook al wel een relatie van 2 maand aan overgehouden (meer een scharrel eigenlijk). maar die bleek een "emotionele stoornis" te hebben.... (schreeuwen en schelden omdat je het verkeerde eten hebt meegenomen voor me)
Gister had ik een leuk gesprek, maar ze knikkerde mij in 1 x uit dr contactenlijst.... dat was vlak nadat ik zei dat vriendschappen een illusie zijn, en dat ik geen verwachtingen niets heb en alles openlaat en het wel zie.

I know, soms loop ik ook bewust te fucken. Kijken wat wel en wat niet werkt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook, maar volgens mij heeft dat ook met je 'foto's beoordelen'-ding en je interesses te maken.
Haha, eergisteren had ik een autist blijkbaar, die verwijderde mij gelukkig, hoefde ik het zelf niet te doen.
En ik werd er ook uit geflikkerd na een leuk gesprek, leek alsof het per ongeluk ging, maar dat kan haast nietJa en ik ga geen 50 credits verbruiken als er toch nog geen echte klik is, die gebruik ik wel voor OneLiners
Dat laatste is dus niet zo slim om te zeggen

Hmm ja das eigenlijk wel een goed ideequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
I know, soms loop ik ook bewust te fucken. Kijken wat wel en wat niet werkt.
Mmmmm dat zou kunnen idd met foto's beoordelen. Ik heb maar 1x echt een lekkerding op de chat gehad en daar ben ik 2 maand mee geweest.
Laatst had ik ook 1 maar die spreek ik niet meer, zal me wel te jong vinden haha (ik 25 zij 27).
Gebruik jij die credits dan? Bij mij staan ze maar wat te staan. Vaak 's avonds trouwens dan hoor ik een pling en is iemand opzoek naar een speeddate of battledate... zo spreek ik gemiddeld 4 a 5 mensen per dag.

Doe je dan alles via one liners? Dat je in contact komt?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja das eigenlijk wel een goed idee.
Die credits kun je gebruiken om oneliners te sturen bij het beoordelen van foto's. Ik heb bijna nooit matches bij speed/battledates

Niet alles, ik heb een paar contacten via OneLiners gekregen, een paar uit matches en een paar uit speeddates. Aantallen liggen wel een beetje gelijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Doe je dan alles via one liners? Dat je in contact komt?

1. Ja dat ligt bij mij ook gelijk, behalve oneliners 0.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1. Niet alles, ik heb een paar contacten via OneLiners gekregen, een paar uit matches en een paar uit speeddates. Aantallen liggen wel een beetje gelijk.
2. Als je het hebt over 'alleen met oneliners elkaar spreken'.... je stuurt een oneliner, en als die dame bevalt dan voegt ze je toe aan haar contactenlijst en kunnen jullie gewoon chatten.

Ja, zo irritant!!! Ik ben 25... "jou tijd komt nog wel"quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:40 schreef Michiqa het volgende:
\ "ach je bent nog zo jong, je komt vanzelf wel iemand tegen",

Ligt eraan. Je kan tijdens het foto's beoordelen oneliners sturen, maar ook aan het eind. Dan heb je een soort samenvatting met 3 categorien iets in de trant van 'top 6, uitspringers en beste paiq score'. Ik stuur aan de hand daarvan meestal een oneliner, als er wat leuks tussenzit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
1. Ja dat ligt bij mij ook gelijk, behalve oneliners 0.
2. Komt dat nou vaak voor dan? Dat ze je toevoegt?

Nog een leuke zin:quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt eraan. Je kan tijdens het foto's beoordelen oneliners sturen, maar ook aan het eind. Dan heb je een soort samenvatting met 3 categorien iets in de trant van 'top 6, uitspringers en beste paiq score'. Ik stuur aan de hand daarvan meestal een oneliner, als er wat leuks tussenzit.
Geloof dat 3 van de 5 dames me toegevoegd hebben

Ja, gewoon scheit hebben werkt het beste ben ik achter gekomen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm das wel een goeie eigenlijk
Mijn ex dacht dat ik vreemd was gegaan in het begin, maar we hadden nog helemal geen relatieZe gebruikte dat altijd als we ruzie hadden. Na 2,5 jaar (ja dan pas
) had ik er genoeg van en dus toeledokie, ik heb geen zin meer in gezeik

Dat is het dus... issues man..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
Ga ik eens proberen mocht mijn date niks worden.
Overigens praat ze nu over seks terwijl ze eerst zei dat ze nooit over seks praatte en ze vond het een don't XD

Dan heb je met 2 mensen te maken, die dan om jou strijden. Aan het eind van de 2 minuten kies je zelf met wie je verder wil chatten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:51 schreef Michiqa het volgende:
Oke ik heb me ingeschreven op paiq.. En ik snap er nog helemaal niks van. Wat houdt een battledate in?

Ik heb de laatste tijd nogal veel zin dus t kan niet snel genoeg gaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat is het dus... issues man..
Ik ken er ook zo 1: "ja een jongen moet minimaal 3 maand wachten, ik ben ouderwets dit dat zus zo blablabla"
jongen die ik ken ging met dr op date.... 1 week.......
zelf heb ik een derde date regel, vertel ik de vrouwen ook gewoon en ze vinden het prachtig lol.

Ik wil eigenlijk een beetje peilen hoe mensen over mij denken. Ik wil graag naar activiteiten toe, maar er wordt nu niks meer georganiseerd omdat het vakantie is. Ik kan nu niet even snel ergens naar toe.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:22 schreef hasjman het volgende:
[..]
Op welk punt ben je vastgelopen dan?

Dat is altijd de intentie van het daten.... iemand krijgen waar je ook intiem mee kan zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd nogal veel zin dus t kan niet snel genoeg gaanMaar dat is niet mijn intentie van het daten

Jij ook nog hier?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:53 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een beetje peilen hoe mensen over mij denken. Ik wil graag naar activiteiten toe, maar er wordt nu niks meer georganiseerd omdat het vakantie is. Ik kan nu niet even snel ergens naar toe.

Haha, dat klinkt opzich best goed voor mijn ego.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dan heb je met 2 mensen te maken, die dan om jou strijden. Aan het eind van de 2 minuten kies je zelf met wie je verder wil chatten.

Oke, niet goed verwoord misschien. Niet de intentie op mijn eerste date al gelijk seks te hebben.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat is altijd de intentie van het daten.... iemand krijgen waar je ook intiem mee kan zijn.
Anders kan je net zo goed met een vriend of vriendin in de kroeg hangen of uit eten gaan.

Serieus?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dan heb je met 2 mensen te maken, die dan om jou strijden. Aan het eind van de 2 minuten kies je zelf met wie je verder wil chatten.

Ja. Als man zijnde moet je dus tegen een andere man. Heb wel eens gehad dat die ander bijna al het praten deed en ik nauwelijks wat terug zei, en toch koos ze voor mijquote:

Ja, ik heb het vd week weer een keer gedaan. Meisje zei: "omschrijf jezelf eens want ik moet straks 1 kiezen"quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Als man zijnde moet je dus tegen een andere man. Heb wel eens gehad dat die ander bijna al het praten deed en ik nauwelijks wat terug zei, en toch koos ze voor mij

Dank je voor de tipsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jij ook nog hier?
Poolcentrum in Groningen man.... genoeg mensen daar en vast ook wel een poolvereniging..
Vindt je dat niets, dan kan je altijd nog andere dingen ondernemen, bijv 1x per 2 week karten, of 1x in de maand. Je kan andere sporten gaan doen.
Fitness is leuk voor jezelf, maar in Groningen heb je niet echt mensen die spontaan een praatje houden. Dat gebeurd wel in Hilversum bijv. (first hand experience).
Als het echt supergoed klikt, dan zou ik niet weten waarom je dat niet zou hebben.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke, niet goed verwoord misschien. Niet de intentie op mijn eerste date al gelijk seks te hebben.

Wat doe je normaal gesproken altijd? Misschien kan ik je helpen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:07 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dank je voor de tips
[..]
Als het echt supergoed klikt, dan zou ik niet weten waarom je dat niet zou hebben.

Klopt, als man moet je ook bevestigen of je met haar wilt chatten of niet. Tenminste, dat dacht ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja, ik heb het vd week weer een keer gedaan. Meisje zei: "omschrijf jezelf eens want ik moet straks 1 kiezen"
waarop ik zei:
"theoretisch gezien moeten wij ook voor jou kiezen, dus begin jij maar"
het werkte wel, maar ze was me type niet
Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat het mijn intentie niet is om op de eerste date seks te hebben. Mocht het wel zo zijn is dat natuurlijk alleen maar mooiquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:07 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dank je voor de tips
[..]
Als het echt supergoed klikt, dan zou ik niet weten waarom je dat niet zou hebben.

De drie date regel werkt beter.... gegarandeerd op date 2 dat je de keuze heb.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, als man moet je ook bevestigen of je met haar wilt chatten of niet. Tenminste, dat dacht ik.
[..]
Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat het mijn intentie niet is om op de eerste date seks te hebben. Mocht het wel zo zijn is dat natuurlijk alleen maar mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |