abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113208649
Ik weet dat binnen de overheid men er niet blij mee is. Er is bij ons ook 1 stel ontstaan en beiden werken nu aan de totaal andere kant van het gebouw :+
pi_113209055
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 21:31 schreef Lot88 het volgende:
Ik weet dat binnen de overheid men er niet blij mee is. Er is bij ons ook 1 stel ontstaan en beiden werken nu aan de totaal andere kant van het gebouw :+
Dat valt mee hoor lot ;) Bij ons op het stadhuis zijn redelijk wat stelletjes ontstaan, op andere afdelingen en op dezelfde kamer.
Ik was er een van ;)
pi_113214730
Voor de statistieken: bij mij op kantoor zijn er ook meerdere stelletjes. Overigens zijn ze niet daar ontstaan, en heb ik dat er ook nog niet zien gebeuren.
pi_113215234
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 21:37 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dat valt mee hoor lot ;) Bij ons op het stadhuis zijn redelijk wat stelletjes ontstaan, op andere afdelingen en op dezelfde kamer.
Ik was er een van ;)
Ik heb t over de rechterlijke macht ;) Binnen gemeentes etc hangt sowieso al een andere sfeer ;)
pi_113217319
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:06 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ik heb t over de rechterlijke macht ;) Binnen gemeentes etc hangt sowieso al een andere sfeer ;)
overheid isoverheid :p
pi_113219857
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:58 schreef Capstan het volgende:
Voor de statistieken: bij mij op kantoor zijn er ook meerdere stelletjes. Overigens zijn ze niet daar ontstaan, en heb ik dat er ook nog niet zien gebeuren.
Vaker naar de vrijmibo's gaan...

Wellicht word je zelf 1 van die stelletjes.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 22 juni 2012 @ 09:21:00 #107
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_113223954
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 20:49 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Relaties op werkvloer zijn imo not done
Ik ken voorbeelden die goed gaan en voorbeelden die bepaald niet goed gaan. Zelf zou ik er niet zo snel aan beginnen iig.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_113230278
Denk dat ik inmiddels wel een beetje weet waarom het gewoon niet echt wil vlotten met meiden...

Krijg opzich redelijk wat (oppervlakkige) aandacht, die dan vaak gebaseerd is op mijn lengte, fysiek en dat ik er volgens mij wel oke uit zie...

Maar eigenlijk heb ik met geeneen meid echt een ''click''...

Zo zie ik vaak dat een meisje met een jongen wil afspreken om gewoon even bij te kletsen oid. Om te flirten, als exen weet ik het. Maar met mij hebben ze helemaal niet zo'n ''band'' dat ze even zullen zeggen Hey eipet, zullen we eens wat gaan drinken. Dat zou zegmaar vreemd zijn omdat er eigenlijk nooit een persoonlijke click is...

Ze zou niet weten waarover we het moeten hebben, dat idee.
pi_113232800
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 12:14 schreef EiPet het volgende:
Denk dat ik inmiddels wel een beetje weet waarom het gewoon niet echt wil vlotten met meiden...

Krijg opzich redelijk wat (oppervlakkige) aandacht, die dan vaak gebaseerd is op mijn lengte, fysiek en dat ik er volgens mij wel oke uit zie...

Zo zie ik vaak dat een meisje met een jongen wil afspreken om gewoon even bij te kletsen oid. Om te flirten, als exen weet ik het. Maar met mij hebben ze helemaal niet zo'n ''band'' dat ze even zullen zeggen Hey eipet, zullen we eens wat gaan drinken. Dat zou zegmaar vreemd zijn omdat er eigenlijk nooit een persoonlijke click is...

Kan je goed jezelf zijn in het gezelschap van vrouwen?
pi_113238578
quote:

Heb ik ook! Maar ik heb met bijna niemand gelijk een klik, ook met jongens niet. Als ik met een vreemde praat, dan zou ik sowieso niet weten waar we het over moeten hebben.
pi_113242174
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 15:41 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Heb ik ook! Maar ik heb met bijna niemand gelijk een klik, ook met jongens niet. Als ik met een vreemde praat, dan zou ik sowieso niet weten waar we het over moeten hebben.
Heb ik eigenlijk ook wel een beetje. Niet zo snel een klik met mensen. Geen idee wat je eraan zou moeten doen.
pi_113245121
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heb ik eigenlijk ook wel een beetje. Niet zo snel een klik met mensen. Geen idee wat je eraan zou moeten doen.
Volgens mij omdat je zo nuchter bent of zo, weet niet :P

Ik heb wel heel vaak meteen een klik als ik de kans krijg tenminste.
pi_113245944
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 18:30 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Volgens mij omdat je zo nuchter bent of zo, weet niet :P

Ik heb wel heel vaak meteen een klik als ik de kans krijg tenminste.
Ik denk dat het eerder ligt aan je niet op je gemak voelen en dan niet jezelf kunnen zijn, oid.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 18:52:45 #114
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_113245994
Ik dacht altijd dat ik geen jager was maar soms steekt hij de kop op.
Verliefdheid is voor de dommen
pi_113254306
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ook ik ben hier een slachtoffer van. Vroeger had ik 1 goede vriendin zij heeft destijds nogal bruut het contact verbroken en sindsdien zijn vriendschappen al niet heel viendschappelijk meer voor mij. Ik bewaar toch een soort veilige afstand
pi_113255760
Ook bij mij duurt het in 95% van de gevallen wel een tijdje voor ik me echt op mijn gemak voel bij iemand en er tussen mij en die ander een goede band is.

Heel soms gaat het dus wat sneller. Maar ik heb werkelijk geen idee hoe dat verschil dan te verklaren is :P
pi_113255895
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 21:57 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ook ik ben hier een slachtoffer van. Vroeger had ik 1 goede vriendin zij heeft destijds nogal bruut het contact verbroken en sindsdien zijn vriendschappen al niet heel viendschappelijk meer voor mij. Ik bewaar toch een soort veilige afstand
herkenbaar hoor. ook een x hard aan de kant gezet op de middelbare school, sindsdien hou ik oppervlakkig contact. mijn beste vrienden ken ik 13+ jaar. Anderen komen niet door de muur heen. Bart van hier is de enige die er binnen no time doorheen is geknald en die mag blijven
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_113256306
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:22 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

herkenbaar hoor. ook een x hard aan de kant gezet op de middelbare school, sindsdien hou ik oppervlakkig contact. mijn beste vrienden ken ik 13+ jaar. Anderen komen niet door de muur heen. Bart van hier is de enige die er binnen no time doorheen is geknald en die mag blijven
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat doen we zeker heb er wel zin in :D
pi_113277807
quote:

Meer oefenen denk ik... Dan gaat het op een gegeven moment automatisch... En meisjes vragen sowieso niet uit... Die denken alleen: ''WAAROM VRAAGT HIJ ME NIET UITTTTT@!$!''
Dusja..

Schiet eens een keer? Misschien raak je wat.
Rustig aan.
pi_113277869
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 18:52 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik dacht altijd dat ik geen jager was maar soms steekt hij de kop op.
:P
Dat is ook de beste manier denk ik....

Gebeurt bij mij ook _O-
Zit een vriend van me me te pushen om iemand te versieren.. Heb ik zoiets van... Het zal allemaal wel...
Ik blijf dan gewoon mijn ding doen en merk toch op een of andere manier op dat iemand mij wel ziet zitten en dat ik kansen heb.. Tjah dan gaat het knopje ''op jacht'' aan :P
Rustig aan.
pi_113278287
Gisteren voor het eerst eigenlijk echt gewingmand. Topavond.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_113278964
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 16:41 schreef El_Matador het volgende:
Gisteren voor het eerst eigenlijk echt gewingmand. Topavond.
Nou, vertel :P
Children of the night. What music they make.
pi_113279257
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 17:04 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Nou, vertel :P
Zie SC. ;)

pi_113285007
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 15:41 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Nee klopt inderdaad..

Heeft inderdaad te maken met je op je gemak voelen... Bij sommige mensen lul ik aan een stuk door, bij sommige mensen wordt de situatie al gauw awkward...

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 16:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Meer oefenen denk ik... Dan gaat het op een gegeven moment automatisch... En meisjes vragen sowieso niet uit... Die denken alleen: ''WAAROM VRAAGT HIJ ME NIET UITTTTT@!$!''
Dusja..

Schiet eens een keer? Misschien raak je wat.
Ja klopt! Ik ga zo nu en dan ook wel eens uit met een meisje ( al is de laatste keer al wel echt een tijd geleden), maar als ik nu zo terugkijk had ik zelfs met mijn ex en met die 2 serieuze scharrels die ik heb gehad niet echt een ''click'' of band of hoe je het ook wil noemen....

Er was wel spanning maar die was meer seksueel oid.. Met eentje ging ik bijvoorbeeld wel eens in de zomer op een terrasje zitten, en dan was het ook altijd een beetje saai en dood, niet echt leuke spontane gesprekken oid, beetje onderhoudend..

Geef ook eerlijk toe dat ik niet de meest spontane kerel ben die op deze aardkloot rondloopt, maar ben ook zeker niet de saaiste, ik ken saaiere gasten die al jaaaaren een vriendin hebben dan moet je toch wel een goed gesprek kunnen voeren met elkaar lijkt me...

Denk dat het belangrijkste gewoon is : Los komen en jezelf zijn en lekker in je vel zitten. Wat dat betreft is er op alle 3 de gebieden nog wel wat werk te verrichten...
pi_113290846
Je gaat dan zo ook uit waarschijnlijk om te socializen? :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')