Dat valt mee hoor lotquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:31 schreef Lot88 het volgende:
Ik weet dat binnen de overheid men er niet blij mee is. Er is bij ons ook 1 stel ontstaan en beiden werken nu aan de totaal andere kant van het gebouw
Ik heb t over de rechterlijke machtquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat valt mee hoor lotBij ons op het stadhuis zijn redelijk wat stelletjes ontstaan, op andere afdelingen en op dezelfde kamer.
Ik was er een van
overheid isoverheid :pquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:06 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik heb t over de rechterlijke machtBinnen gemeentes etc hangt sowieso al een andere sfeer
Vaker naar de vrijmibo's gaan...quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:58 schreef Capstan het volgende:
Voor de statistieken: bij mij op kantoor zijn er ook meerdere stelletjes. Overigens zijn ze niet daar ontstaan, en heb ik dat er ook nog niet zien gebeuren.
Ik ken voorbeelden die goed gaan en voorbeelden die bepaald niet goed gaan. Zelf zou ik er niet zo snel aan beginnen iig.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:49 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Relaties op werkvloer zijn imo not done
Kan je goed jezelf zijn in het gezelschap van vrouwen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:14 schreef EiPet het volgende:
Denk dat ik inmiddels wel een beetje weet waarom het gewoon niet echt wil vlotten met meiden...
Krijg opzich redelijk wat (oppervlakkige) aandacht, die dan vaak gebaseerd is op mijn lengte, fysiek en dat ik er volgens mij wel oke uit zie...
Maar eigenlijk heb ik met geeneen meid echt een ''click''...
Zo zie ik vaak dat een meisje met een jongen wil afspreken om gewoon even bij te kletsen oid. Om te flirten, als exen weet ik het. Maar met mij hebben ze helemaal niet zo'n ''band'' dat ze even zullen zeggen Hey eipet, zullen we eens wat gaan drinken. Dat zou zegmaar vreemd zijn omdat er eigenlijk nooit een persoonlijke click is...
Ze zou niet weten waarover we het moeten hebben, dat idee.
Heb ik ook! Maar ik heb met bijna niemand gelijk een klik, ook met jongens niet. Als ik met een vreemde praat, dan zou ik sowieso niet weten waar we het over moeten hebben.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:14 schreef EiPet het volgende:
Denk dat ik inmiddels wel een beetje weet waarom het gewoon niet echt wil vlotten met meiden...
Krijg opzich redelijk wat (oppervlakkige) aandacht, die dan vaak gebaseerd is op mijn lengte, fysiek en dat ik er volgens mij wel oke uit zie...
Zo zie ik vaak dat een meisje met een jongen wil afspreken om gewoon even bij te kletsen oid. Om te flirten, als exen weet ik het. Maar met mij hebben ze helemaal niet zo'n ''band'' dat ze even zullen zeggen Hey eipet, zullen we eens wat gaan drinken. Dat zou zegmaar vreemd zijn omdat er eigenlijk nooit een persoonlijke click is...
Heb ik eigenlijk ook wel een beetje. Niet zo snel een klik met mensen. Geen idee wat je eraan zou moeten doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:41 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Heb ik ook! Maar ik heb met bijna niemand gelijk een klik, ook met jongens niet. Als ik met een vreemde praat, dan zou ik sowieso niet weten waar we het over moeten hebben.
Volgens mij omdat je zo nuchter bent of zo, weet nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk ook wel een beetje. Niet zo snel een klik met mensen. Geen idee wat je eraan zou moeten doen.
Ik denk dat het eerder ligt aan je niet op je gemak voelen en dan niet jezelf kunnen zijn, oid.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:30 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Volgens mij omdat je zo nuchter bent of zo, weet niet
Ik heb wel heel vaak meteen een klik als ik de kans krijg tenminste.
Ook ik ben hier een slachtoffer van. Vroeger had ik 1 goede vriendin zij heeft destijds nogal bruut het contact verbroken en sindsdien zijn vriendschappen al niet heel viendschappelijk meer voor mij. Ik bewaar toch een soort veilige afstandquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk ook wel een beetje. Niet zo snel een klik met mensen. Geen idee wat je eraan zou moeten doen.
herkenbaar hoor. ook een x hard aan de kant gezet op de middelbare school, sindsdien hou ik oppervlakkig contact. mijn beste vrienden ken ik 13+ jaar. Anderen komen niet door de muur heen. Bart van hier is de enige die er binnen no time doorheen is geknald en die mag blijvenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ook ik ben hier een slachtoffer van. Vroeger had ik 1 goede vriendin zij heeft destijds nogal bruut het contact verbroken en sindsdien zijn vriendschappen al niet heel viendschappelijk meer voor mij. Ik bewaar toch een soort veilige afstand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
herkenbaar hoor. ook een x hard aan de kant gezet op de middelbare school, sindsdien hou ik oppervlakkig contact. mijn beste vrienden ken ik 13+ jaar. Anderen komen niet door de muur heen. Bart van hier is de enige die er binnen no time doorheen is geknald en die mag blijvendat doen we zeker heb er wel zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meer oefenen denk ik... Dan gaat het op een gegeven moment automatisch... En meisjes vragen sowieso niet uit... Die denken alleen: ''WAAROM VRAAGT HIJ ME NIET UITTTTT@!$!''quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:14 schreef EiPet het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:52 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik dacht altijd dat ik geen jager was maar soms steekt hij de kop op.
Nou, vertelquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:41 schreef El_Matador het volgende:
Gisteren voor het eerst eigenlijk echt gewingmand. Topavond.
Zie SC.quote:
Nee klopt inderdaad..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:41 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Heb ik ook! Maar ik heb met bijna niemand gelijk een klik, ook met jongens niet. Als ik met een vreemde praat, dan zou ik sowieso niet weten waar we het over moeten hebben.
Ja klopt! Ik ga zo nu en dan ook wel eens uit met een meisje ( al is de laatste keer al wel echt een tijd geleden), maar als ik nu zo terugkijk had ik zelfs met mijn ex en met die 2 serieuze scharrels die ik heb gehad niet echt een ''click'' of band of hoe je het ook wil noemen....quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meer oefenen denk ik... Dan gaat het op een gegeven moment automatisch... En meisjes vragen sowieso niet uit... Die denken alleen: ''WAAROM VRAAGT HIJ ME NIET UITTTTT@!$!''
Dusja..
Schiet eens een keer? Misschien raak je wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |