Niet alles, ik heb een paar contacten via OneLiners gekregen, een paar uit matches en een paar uit speeddates. Aantallen liggen wel een beetje gelijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Doe je dan alles via one liners? Dat je in contact komt?
1. Ja dat ligt bij mij ook gelijk, behalve oneliners 0.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1. Niet alles, ik heb een paar contacten via OneLiners gekregen, een paar uit matches en een paar uit speeddates. Aantallen liggen wel een beetje gelijk.
2. Als je het hebt over 'alleen met oneliners elkaar spreken'.... je stuurt een oneliner, en als die dame bevalt dan voegt ze je toe aan haar contactenlijst en kunnen jullie gewoon chatten.
Ja, zo irritant!!! Ik ben 25... "jou tijd komt nog wel"quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:40 schreef Michiqa het volgende:
\ "ach je bent nog zo jong, je komt vanzelf wel iemand tegen",
Ligt eraan. Je kan tijdens het foto's beoordelen oneliners sturen, maar ook aan het eind. Dan heb je een soort samenvatting met 3 categorien iets in de trant van 'top 6, uitspringers en beste paiq score'. Ik stuur aan de hand daarvan meestal een oneliner, als er wat leuks tussenzit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
1. Ja dat ligt bij mij ook gelijk, behalve oneliners 0.
2. Komt dat nou vaak voor dan? Dat ze je toevoegt?
Nog een leuke zin:quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt eraan. Je kan tijdens het foto's beoordelen oneliners sturen, maar ook aan het eind. Dan heb je een soort samenvatting met 3 categorien iets in de trant van 'top 6, uitspringers en beste paiq score'. Ik stuur aan de hand daarvan meestal een oneliner, als er wat leuks tussenzit.
Geloof dat 3 van de 5 dames me toegevoegd hebben
Ja, gewoon scheit hebben werkt het beste ben ik achter gekomen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm das wel een goeie eigenlijk
Mijn ex dacht dat ik vreemd was gegaan in het begin, maar we hadden nog helemal geen relatieZe gebruikte dat altijd als we ruzie hadden. Na 2,5 jaar (ja dan pas
) had ik er genoeg van en dus toeledokie, ik heb geen zin meer in gezeik
Dat is het dus... issues man..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
Ga ik eens proberen mocht mijn date niks worden.
Overigens praat ze nu over seks terwijl ze eerst zei dat ze nooit over seks praatte en ze vond het een don't XD
Dan heb je met 2 mensen te maken, die dan om jou strijden. Aan het eind van de 2 minuten kies je zelf met wie je verder wil chatten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:51 schreef Michiqa het volgende:
Oke ik heb me ingeschreven op paiq.. En ik snap er nog helemaal niks van. Wat houdt een battledate in?
Ik heb de laatste tijd nogal veel zin dus t kan niet snel genoeg gaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat is het dus... issues man..
Ik ken er ook zo 1: "ja een jongen moet minimaal 3 maand wachten, ik ben ouderwets dit dat zus zo blablabla"
jongen die ik ken ging met dr op date.... 1 week.......
zelf heb ik een derde date regel, vertel ik de vrouwen ook gewoon en ze vinden het prachtig lol.
Ik wil eigenlijk een beetje peilen hoe mensen over mij denken. Ik wil graag naar activiteiten toe, maar er wordt nu niks meer georganiseerd omdat het vakantie is. Ik kan nu niet even snel ergens naar toe.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:22 schreef hasjman het volgende:
[..]
Op welk punt ben je vastgelopen dan?
Dat is altijd de intentie van het daten.... iemand krijgen waar je ook intiem mee kan zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd nogal veel zin dus t kan niet snel genoeg gaanMaar dat is niet mijn intentie van het daten
Jij ook nog hier?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:53 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een beetje peilen hoe mensen over mij denken. Ik wil graag naar activiteiten toe, maar er wordt nu niks meer georganiseerd omdat het vakantie is. Ik kan nu niet even snel ergens naar toe.
Haha, dat klinkt opzich best goed voor mijn ego.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dan heb je met 2 mensen te maken, die dan om jou strijden. Aan het eind van de 2 minuten kies je zelf met wie je verder wil chatten.
Oke, niet goed verwoord misschien. Niet de intentie op mijn eerste date al gelijk seks te hebben.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat is altijd de intentie van het daten.... iemand krijgen waar je ook intiem mee kan zijn.
Anders kan je net zo goed met een vriend of vriendin in de kroeg hangen of uit eten gaan.
Serieus?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dan heb je met 2 mensen te maken, die dan om jou strijden. Aan het eind van de 2 minuten kies je zelf met wie je verder wil chatten.
Ja. Als man zijnde moet je dus tegen een andere man. Heb wel eens gehad dat die ander bijna al het praten deed en ik nauwelijks wat terug zei, en toch koos ze voor mijquote:
Ja, ik heb het vd week weer een keer gedaan. Meisje zei: "omschrijf jezelf eens want ik moet straks 1 kiezen"quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Als man zijnde moet je dus tegen een andere man. Heb wel eens gehad dat die ander bijna al het praten deed en ik nauwelijks wat terug zei, en toch koos ze voor mij
Dank je voor de tipsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jij ook nog hier?
Poolcentrum in Groningen man.... genoeg mensen daar en vast ook wel een poolvereniging..
Vindt je dat niets, dan kan je altijd nog andere dingen ondernemen, bijv 1x per 2 week karten, of 1x in de maand. Je kan andere sporten gaan doen.
Fitness is leuk voor jezelf, maar in Groningen heb je niet echt mensen die spontaan een praatje houden. Dat gebeurd wel in Hilversum bijv. (first hand experience).
Als het echt supergoed klikt, dan zou ik niet weten waarom je dat niet zou hebben.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke, niet goed verwoord misschien. Niet de intentie op mijn eerste date al gelijk seks te hebben.
Wat doe je normaal gesproken altijd? Misschien kan ik je helpen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:07 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dank je voor de tips
[..]
Als het echt supergoed klikt, dan zou ik niet weten waarom je dat niet zou hebben.
Klopt, als man moet je ook bevestigen of je met haar wilt chatten of niet. Tenminste, dat dacht ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja, ik heb het vd week weer een keer gedaan. Meisje zei: "omschrijf jezelf eens want ik moet straks 1 kiezen"
waarop ik zei:
"theoretisch gezien moeten wij ook voor jou kiezen, dus begin jij maar"
het werkte wel, maar ze was me type niet
Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat het mijn intentie niet is om op de eerste date seks te hebben. Mocht het wel zo zijn is dat natuurlijk alleen maar mooiquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:07 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dank je voor de tips
[..]
Als het echt supergoed klikt, dan zou ik niet weten waarom je dat niet zou hebben.
De drie date regel werkt beter.... gegarandeerd op date 2 dat je de keuze heb.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, als man moet je ook bevestigen of je met haar wilt chatten of niet. Tenminste, dat dacht ik.
[..]
Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat het mijn intentie niet is om op de eerste date seks te hebben. Mocht het wel zo zijn is dat natuurlijk alleen maar mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |