Het weer, voetbal, het nieuws, etc. Het hoeft niet echt ergens over te gaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:41 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Heb ik ook! Maar ik heb met bijna niemand gelijk een klik, ook met jongens niet. Als ik met een vreemde praat, dan zou ik sowieso niet weten waar we het over moeten hebben.

Is dat niet overdreven? Enkel door een voorval is voorgevallen op een middelbare school? Volgens mij schuilt daar onbewust altijd wel iets meer achter.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
herkenbaar hoor. ook een x hard aan de kant gezet op de middelbare school, sindsdien hou ik oppervlakkig contact. mijn beste vrienden ken ik 13+ jaar. Anderen komen niet door de muur heen.

Er hebben inderdaad meer situaties voor gedaan maar dit was wel degene die mijn vertrouwen het hardst heeft gekrenkt. Sowieso, bepalen of iets overdreven is of niet, knap, als je er niet bij bent geweest.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:15 schreef Volgut het volgende:
[..]
Is dat niet overdreven? Enkel door een voorval wat is voorgevallen op een middelbare school? Volgens mij schuilt daar onbewust altijd wel iets meer achter.

Er hebben zich dus meer situaties voorgedaan. Klopt. Ik moet mij altijd weer ietwat inleven als ik zoiets lees en/of hoor. Er zijn nou eenmaal personen die minder kunnen hebben dan andere, mon excuse.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Er hebben inderdaad meer situaties voor gedaan maar dit was wel degene die mijn vertrouwen het hardst heeft gekrenkt. Sowieso, bepalen of iets overdreven is of niet, knap, als je er niet bij bent geweest.

Er hebben zich meer situaties voorgedaan maar de situatie waar ik op doel, is met iemand geweest waar ik heel veel voor gedaan heb en heel veel om gegeven heb. Sindsdien hoef ik niet zulk diep contact meer, en houd ik de boot af. Vind het allemaal niet zo boeiend meer, en dat is misschien deels zelfbescherming. Aan de andere kant heb ik een ruime vriendenkring die incidenteel uitgebreid wordt, dus ik heb ook niets te klagenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:18 schreef Volgut het volgende:
[..]
Er hebben zich dus meer situaties voorgedaan. Klopt. Ik moet mij altijd weer ietwat inleven als ik zoiets lees en/of hoor. Er zijn nou eenmaal personen die minder kunnen hebben dan andere, mon excuse.

Gruwelijk mooie vrouwen, telefoonnummer gescoord, een tent om vaker terug te komen maar niet voor de wodka-redbull a 22 euro...quote:Op zondag 24 juni 2012 23:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kan je geen linkje geven naar je post

Het ligt puur aan de vrouwen, die vallen steeds op iemand anders.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:52 schreef Geerd het volgende:
Als ik al die verhalen lees over jagen en wigwammen, hebben de meeste hier niet zoon probleem met versieren.

Vergeet wat er is gebeurd door zo min mogelijk over het verleden te denken en wees zeer positief, ga er vanuit dat ze zich heeft bedacht.quote:Op zondag 1 juli 2012 21:55 schreef dyna18 het volgende:
Ik ben op zoek naar wat advies van jullie.
Een paar maanden geleden had ik mijn nek uitgestoken en een vrouw aangegeven dat ik haar wel leuk vind. We hadden het al een paar keer het gezellig gehad met vrienden er bij en het zo erg leuk met elkaar gehad.
Die bewuste avond stappen verliep echter vanaf het begin af aan al stroef. En nadat ik haar duidelijk gemaakt had dat ik haar wel leuk vond, leek ze erg verbaasd te zijn en liep ze me de rest van de avond te mijden.
De dag erna heeft ze me nog wel opgebeld en hebben we even gesproken. Ze vroeg me of het inderdaad klopte dat ik haar zag zitten en daar heb ik bevestigend op geantwoord. Zij gaf aan dat ze dat niet verwacht had. Ik vroeg of ze een keer wat wilde gaan drinken, maar dat zag ze niet zitten.
De afgelopen 3 maanden heb ik haar even met rust gelaten, en nou kom ik haar foto ineens tegen op RelatiePlanet. Ik heb haar van de week een berichtje gestuurd op Facebook hoe het nu met haar is en daar ook een reactie op terug gekregen. En vandaag nodigt ze me uit om een middagje mee te gaan sporten.
Wat denken jullie? Is er nog kans dat dit wat gaat worden?
En hoe pak ik dat aan?
Ik heb het bewust het contact even gelaten voor wat het is, omdat ik verder niet richting vriendschap wilde gaan. Achteraf besef ik me dat ik het waarschijnlijk op die avond gewoon niet handig aangepakt had. Ik had het niet zo zeer met woorden duidelijk moeten maken, maar meer met interactie. Dat heeft haar blijkbaar doen afschrikken.
Maar nu er weer wat tijd over heen is, zou ik het weer kunnen proberen om het wat te laten worden?

Ik merk het ook hoor.....quote:Op zondag 1 juli 2012 21:55 schreef dyna18 het volgende:
Ik ben op zoek naar wat advies van jullie.
Een paar maanden geleden had ik mijn nek uitgestoken en een vrouw aangegeven dat ik haar wel leuk vind. We hadden het al een paar keer het gezellig gehad met vrienden er bij en het zo erg leuk met elkaar gehad.
Die bewuste avond stappen verliep echter vanaf het begin af aan al stroef. En nadat ik haar duidelijk gemaakt had dat ik haar wel leuk vond, leek ze erg verbaasd te zijn en liep ze me de rest van de avond te mijden.
De dag erna heeft ze me nog wel opgebeld en hebben we even gesproken. Ze vroeg me of het inderdaad klopte dat ik haar zag zitten en daar heb ik bevestigend op geantwoord. Zij gaf aan dat ze dat niet verwacht had. Ik vroeg of ze een keer wat wilde gaan drinken, maar dat zag ze niet zitten.
De afgelopen 3 maanden heb ik haar even met rust gelaten, en nou kom ik haar foto ineens tegen op RelatiePlanet. Ik heb haar van de week een berichtje gestuurd op Facebook hoe het nu met haar is en daar ook een reactie op terug gekregen. En vandaag nodigt ze me uit om een middagje mee te gaan sporten.
Wat denken jullie? Is er nog kans dat dit wat gaat worden?
En hoe pak ik dat aan?
Ik heb het bewust het contact even gelaten voor wat het is, omdat ik verder niet richting vriendschap wilde gaan. Achteraf besef ik me dat ik het waarschijnlijk op die avond gewoon niet handig aangepakt had. Ik had het niet zo zeer met woorden duidelijk moeten maken, maar meer met interactie. Dat heeft haar blijkbaar doen afschrikken.
Maar nu er weer wat tijd over heen is, zou ik het weer kunnen proberen om het wat te laten worden?

Dat is ook omdat de meeste mannen verwachtingsvol blijven wachten op een wederactie, als een pup die de krant komt brengen.quote:Op maandag 2 juli 2012 02:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik merk het ook hoor.....
Ik snap het alleen niet zo goed... Ben je dan te beschikbaar als man als je een vrouw complimentjes oid geeft?
Ze vinden het leuk zeggen ze als ze complimentjes krijgen.. maar 9/10 keer schrikt het ook af omdat je te beschikbaar overkomt (En dat lijken vrouwen niet van zichzelf door te hebben)
Maargoed, ik weet het niet in te schatten... Maar wat ik zou doen is - doe je ding - ga met haar tennissen en ga zorg ervoor dat je nog even naborrelt.... Spreek nog een keer af om te tenissen ofzo...
Gaat je wel lukken, en anders kan je er niks aan doen

Ik ga proberen om het contact weer aan te zwengelen dan.quote:Op maandag 2 juli 2012 02:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik merk het ook hoor.....
Ik snap het alleen niet zo goed... Ben je dan te beschikbaar als man als je een vrouw complimentjes oid geeft?
Ze vinden het leuk zeggen ze als ze complimentjes krijgen.. maar 9/10 keer schrikt het ook af omdat je te beschikbaar overkomt (En dat lijken vrouwen niet van zichzelf door te hebben)
Maargoed, ik weet het niet in te schatten... Maar wat ik zou doen is - doe je ding - ga met haar tennissen en ga zorg ervoor dat je nog even naborrelt.... Spreek nog een keer af om te tenissen ofzo...
Gaat je wel lukken, en anders kan je er niks aan doen

Moet subtiel gaan anders voelt ze zich voor een blok gezet en wilt ze je niet kwetsen maar weet ze tegelijkertijd helemaal niet of ze er wel aan toe is...quote:Op maandag 2 juli 2012 14:27 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik ga proberen om het contact weer aan te zwengelen dan.
Ik heb al een mooie opening gevonden om haar weer een berichtje te sturen.
Daarna is mijn plan om inderdaad af te spreken om wat te gaan eten in de stad.
Deze keer dus maar niet zeggen dat ik haar leuk vind, maar het wel goed laten blijken om niet als vriend gezien te worden.....
Lastig zeg.

Bummer idd. Maar dan heb je wel een telefoonnummer voor 22 euroquote:Op zondag 24 juni 2012 23:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gruwelijk mooie vrouwen, telefoonnummer gescoord, een tent om vaker terug te komen maar niet voor de wodka-redbull a 22 euro...

Wat Gray zegt boven je reactie: Het ligt aan je intentie die erachter zit.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb geen idee wat ik doe en hoe ik het doe maar wat ik wel weet is dat ik bijna nooit complimentjes geef. Hooguit zeg ik dat ze een goede ass heeft oid maar sowieso niet dat tacky gedoe

Ik heb de afgelopen maanden juist bewust niet contact met haar gezocht, om zo niet in de friendzone te belanden. Als ik 'gewoon' leuke dingen met haar ga doen, dan ga ik weer keihard die kant op lijkt me...quote:Op maandag 2 juli 2012 14:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet subtiel gaan anders voelt ze zich voor een blok gezet en wilt ze je niet kwetsen maar weet ze tegelijkertijd helemaal niet of ze er wel aan toe is...
Ze wilt de beslissing gewoon nog niet maken... Eerst leuke dingen doen samen

Die friendzone waarover steeds gesproken wordt....quote:Op maandag 2 juli 2012 22:22 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen maanden juist bewust niet contact met haar gezocht, om zo niet in de friendzone te belanden. Als ik 'gewoon' leuke dingen met haar ga doen, dan ga ik weer keihard die kant op lijkt me...
Dus toch beter om vooral proberen te flirten en te teasen lijkt me?
(niet dat ik daar goed in ben)

Hmm ergens wel...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |