abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113693954
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 14:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Moet subtiel gaan anders voelt ze zich voor een blok gezet en wilt ze je niet kwetsen maar weet ze tegelijkertijd helemaal niet of ze er wel aan toe is...

Ze wilt de beslissing gewoon nog niet maken... Eerst leuke dingen doen samen ;)
Ik heb de afgelopen maanden juist bewust niet contact met haar gezocht, om zo niet in de friendzone te belanden. Als ik 'gewoon' leuke dingen met haar ga doen, dan ga ik weer keihard die kant op lijkt me...

Dus toch beter om vooral proberen te flirten en te teasen lijkt me?
(niet dat ik daar goed in ben)
pi_113694148
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:22 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ik heb de afgelopen maanden juist bewust niet contact met haar gezocht, om zo niet in de friendzone te belanden. Als ik 'gewoon' leuke dingen met haar ga doen, dan ga ik weer keihard die kant op lijkt me...

Dus toch beter om vooral proberen te flirten en te teasen lijkt me?
(niet dat ik daar goed in ben)
Die friendzone waarover steeds gesproken wordt....

Ik zie het niet eens voor mogelijk eigenlijk... Zolang je op alle contact momenten spanning erin laat zitten gaat het goed.. Als je wanhopig doet zit die friend-zone er trouwens ook niet in...
Rustig aan.
pi_113696492
Spanning creëren is toch flirten?
pi_113697652
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:00 schreef dyna18 het volgende:
Spanning creëren is toch flirten?
Hmm ergens wel...

Maar flirten komt over alsof je er effect op hebt wat iemand anders van je denkt... Daar ben ik het niet mee eens :P
Rustig aan.
pi_115343075
Hoe is het nu met de mensen hier?
pi_115343662
Mjah, het gaat. Er is geen progressie meer.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_115343694
Hier ook...
pi_115344500
Afgelopen weekend de twee leukste vrouwen die ik ooit ontmoet heb ontmoet op straat in de middag en in de avond in mijn tel en gezoent etc :) dat komt alleen omdat ik telkens uit mijn comfortzone ging die periode en de dag ervoor. Dus ik werd de dag ervoor gepusht om harder te gaan.. Nieuwe barrieres overwinnen telkens!!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_115344577
Go firefly..
pi_115344626
Ik moest bijv van een maat van me geheel nuchter een willekeurige meid op haar wang zoenen binnen een x aantal seconden terwijl het nog rustig was in de club. Het werkt echt goed om daana een opgepept gevoel te krijgen, vooral als ze het leuk vind terwijl je die tijd limiet had. En reken maar dat ik die drempel voelde
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_115348162
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 18:01 schreef firefly3 het volgende:
Afgelopen weekend de twee leukste vrouwen die ik ooit ontmoet heb ontmoet op straat in de middag en in de avond in mijn tel en gezoent etc :) dat komt alleen omdat ik telkens uit mijn comfortzone ging die periode en de dag ervoor. Dus ik werd de dag ervoor gepusht om harder te gaan.. Nieuwe barrieres overwinnen telkens!!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115348266
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 21:55 schreef dyna18 het volgende:
Ik ben op zoek naar wat advies van jullie.
Een paar maanden geleden had ik mijn nek uitgestoken en een vrouw aangegeven dat ik haar wel leuk vind. We hadden het al een paar keer het gezellig gehad met vrienden er bij en het zo erg leuk met elkaar gehad.
Die bewuste avond stappen verliep echter vanaf het begin af aan al stroef. En nadat ik haar duidelijk gemaakt had dat ik haar wel leuk vond, leek ze erg verbaasd te zijn en liep ze me de rest van de avond te mijden.
De dag erna heeft ze me nog wel opgebeld en hebben we even gesproken. Ze vroeg me of het inderdaad klopte dat ik haar zag zitten en daar heb ik bevestigend op geantwoord. Zij gaf aan dat ze dat niet verwacht had. Ik vroeg of ze een keer wat wilde gaan drinken, maar dat zag ze niet zitten.

De afgelopen 3 maanden heb ik haar even met rust gelaten, en nou kom ik haar foto ineens tegen op RelatiePlanet. Ik heb haar van de week een berichtje gestuurd op Facebook hoe het nu met haar is en daar ook een reactie op terug gekregen. En vandaag nodigt ze me uit om een middagje mee te gaan sporten.

Wat denken jullie? Is er nog kans dat dit wat gaat worden?
En hoe pak ik dat aan?

Ik heb het bewust het contact even gelaten voor wat het is, omdat ik verder niet richting vriendschap wilde gaan. Achteraf besef ik me dat ik het waarschijnlijk op die avond gewoon niet handig aangepakt had. Ik had het niet zo zeer met woorden duidelijk moeten maken, maar meer met interactie. Dat heeft haar blijkbaar doen afschrikken.

Maar nu er weer wat tijd over heen is, zou ik het weer kunnen proberen om het wat te laten worden?
Volgende x, vooral niet laten merken dat je haar leuk vind, en zo weinig mogelijk aandacht geven.

Laat het los, en het komt naar je toe.

een hond aan de lijn, die trekt.... een hond die losloopt, komt uiteindelijk toch altijd weer naar je toe.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115354216
Das ook lang geleden
  donderdag 9 augustus 2012 @ 23:13:10 #158
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_115361022
Ja dat heb ik ook wel, dat ik te moeilijk uit m'n comfort zone kom. Herkenbaar probleem.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 23:22:10 #159
238453 hasjman
utter madness
pi_115361514
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:33 schreef Comp_Lex het volgende:
Mjah, het gaat. Er is geen progressie meer.
Op welk punt ben je vastgelopen dan?
pi_115363139
Ik vind het heel spel van weinig aandacht geven ed onzin. Als er echt een goede klik is is dat niet nodig. En persoonlijk vind ik het onzin om achter vrouwen aan te gaan waar die klik er niet is. Ga je toch geen gezonde relatie van krijgen.
pi_115363847
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 23:48 schreef kipknots het volgende:
Ik vind het heel spel van weinig aandacht geven ed onzin. Als er echt een goede klik is is dat niet nodig. En persoonlijk vind ik het onzin om achter vrouwen aan te gaan waar die klik er niet is. Ga je toch geen gezonde relatie van krijgen.
Probeer dat de PUA's hier maar eens wijs te maken :')
pi_115363988
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 23:59 schreef Faxie het volgende:

[..]

Probeer dat de PUA's hier maar eens wijs te maken :')
Die zijn niet wijs, :+, ben t er mee eens dat t niet nodig is met een klik maar uberhaupt staan er verhalen dat ik denk, tsja :')
pi_115364374
Ach, op sommige punten ben ik het wel eens met Firefly, maar dat zijn wel logische dingen. Het is goed om regelmatig uit je comfort zone te stappen en iets nieuws te proberen. En zorgen dat je veel vrouwen ontmoet is in principe ook een plus, aangezien het de kans groter maakt dat je iemand ontmoet waar je echt die klik mee hebt. Maar veel vrouwen ontmoeten gebeurt sowieso wel met een actief leven en uit je comfort zone stappen is niet specifiek iets dat met dagen te maken heeft.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 00:33:14 #164
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115365249
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 00:10 schreef kipknots het volgende:
Ach, op sommige punten ben ik het wel eens met Firefly, maar dat zijn wel logische dingen. Het is goed om regelmatig uit je comfort zone te stappen en iets nieuws te proberen. En zorgen dat je veel vrouwen ontmoet is in principe ook een plus, aangezien het de kans groter maakt dat je iemand ontmoet waar je echt die klik mee hebt. Maar veel vrouwen ontmoeten gebeurt sowieso wel met een actief leven en uit je comfort zone stappen is niet specifiek iets dat met dagen te maken heeft.
je kan je ook inschrijven op paiq, en jezelf voornemen om elke dag met minimaal 1 vrouw te gaan chatten over verschillende onderwerpen.

die ervaring neem je ook weer mee in real life, en zo wordt je steeds beter.
YouTube
pi_115365363
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:55 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Volgende x, vooral niet laten merken dat je haar leuk vind, en zo weinig mogelijk aandacht geven.

Laat het los, en het komt naar je toe.

een hond aan de lijn, die trekt.... een hond die losloopt, komt uiteindelijk toch altijd weer naar je toe.
Nou dat loslaten heb ik wel gedaan nu. Ik heb haar al 2 maanden niet meer gesproken....
Ik vind haar nog steeds wel leuk trouwens.
Ondertussen wel een beetje bezig om andere vrouwen te krijgen. Maar het blijft lastig. Ik weet nog steeds niet goed hoe dat aan te pakken. Zeg maar om van 'gewoon gezellig' naar meer te gaan.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 00:42:34 #166
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115365552
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 00:36 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Nou dat loslaten heb ik wel gedaan nu. Ik heb haar al 2 maanden niet meer gesproken....
Ondertussen wel een beetje bezig om andere vrouwen te krijgen. Maar het blijft lastig. Ik weet nog steeds niet goed hoe dat aan te pakken. Zeg maar om van 'gewoon gezellig' naar meer te gaan.
Morgen kom ik er op terug.

Heb het zelf vaak meegemaakt namelijk.
YouTube
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 08:50:51 #167
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115370306
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 00:36 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Goedemorgen,

Het "gewoon gezellig naar meer" gaan zit tussen de oren.

Wie bepaalt er of jullie het gewoon gezellig hebben, of dat er een vonk is? Juist je eigen mening en gedachten. Dat wil dus niet zeggen over de mening en gedachten van een ander, en al helemaal niets over het gevoel wat diegene bij je krijgt.

Sommige situaties moet je aanvoelen, het is denk ik meer de angst om afgewezen te worden dat men niet vraagt om een date dan dat het domweg niet mogelijk is.

Je hebt een bepaald doel met iemand die je tegenkomt, daar wil je wel of niet iets van en vaak weet je van te voren al wat de intenties zijn.

Nou hoef je die niet gelijk duidelijk te maken, er moet namelijk ook nog wat te raden overblijven want dit houdt het spannend.

Maar als die persoon jou afwijst, dan weet je dat gelijk ook en kan je dus door naar een ander persoon en daar je energie in steken.

Ik ben zelf altijd van mening, als het er niet in zit, dan komt het er ook niet uit.
Dit betekent eigenlijk niets meer dan wanneer er geen klik is, op welk vlak dan ook dan zal dit ook nooit komen.
YouTube
pi_115370930
Moggel, ik kom hier ook maar even meelezen.

"Vroeger" kreeg ik nooit aandacht van dames, toen had ik op een gegeven moment (18 jaar) mijn eerste relatie van 2,5 jaar, maar dat ging eigenlijk altijd kut. Na 2 maanden weer single te zijn, me geregistreerd op Paiq en vanmiddag mijn eerste internetdate :D

Ben best wel nerveus/zenuwachtig, en ben geen grote prater van mezelf, dus ik ben benieuwd hoe het gaat lopen :P
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:38:49 #169
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115371045
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:32 schreef Vinniiee het volgende:
Moggel, ik kom hier ook maar even meelezen.

"Vroeger" kreeg ik nooit aandacht van dames, toen had ik op een gegeven moment (18 jaar) mijn eerste relatie van 2,5 jaar, maar dat ging eigenlijk altijd kut. Na 2 maanden weer single te zijn, me geregistreerd op Paiq en vanmiddag mijn eerste internetdate :D

Ben best wel nerveus/zenuwachtig, en ben geen grote prater van mezelf, dus ik ben benieuwd hoe het gaat lopen :P
It takes two to tango... hopelijk heb je spontane dame.. dan komen de gesprekken vanzelf.

Paiq is echt mijn favoriet als het aankomt op gesprekken.
Enige nadeel, het uiterlijk laat vaak te wensen over haha
YouTube
pi_115371091
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:38 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

It takes two to tango... hopelijk heb je spontane dame.. dan komen de gesprekken vanzelf.

Paiq is echt mijn favoriet als het aankomt op gesprekken.
Enige nadeel, het uiterlijk laat vaak te wensen over haha
Hehe inderdaad, we zullen zien :D

Daar heb je inderdaad gelijk in :') Al heb ik nu wel een paar leuke dames in mn contactlijst :)
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:43:29 #171
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115371132
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:41 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Hehe inderdaad, we zullen zien :D

Daar heb je inderdaad gelijk in :') Al heb ik nu wel een paar leuke dames in mn contactlijst :)
Ik kreeg constant meiden met maatje stevig aangeboden...

heb er ook al wel een relatie van 2 maand aan overgehouden (meer een scharrel eigenlijk). maar die bleek een "emotionele stoornis" te hebben.... (schreeuwen en schelden omdat je het verkeerde eten hebt meegenomen voor me :') )

Gister had ik een leuk gesprek, maar ze knikkerde mij in 1 x uit dr contactenlijst.... dat was vlak nadat ik zei dat vriendschappen een illusie zijn, en dat ik geen verwachtingen niets heb en alles openlaat en het wel zie. :')
YouTube
pi_115371256
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:43 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik kreeg constant meiden met maatje stevig aangeboden...

heb er ook al wel een relatie van 2 maand aan overgehouden (meer een scharrel eigenlijk). maar die bleek een "emotionele stoornis" te hebben.... (schreeuwen en schelden omdat je het verkeerde eten hebt meegenomen voor me :') )

Gister had ik een leuk gesprek, maar ze knikkerde mij in 1 x uit dr contactenlijst.... dat was vlak nadat ik zei dat vriendschappen een illusie zijn, en dat ik geen verwachtingen niets heb en alles openlaat en het wel zie. :')
Ik ook, maar volgens mij heeft dat ook met je 'foto's beoordelen'-ding en je interesses te maken.

Haha, eergisteren had ik een autist blijkbaar, die verwijderde mij gelukkig, hoefde ik het zelf niet te doen.

En ik werd er ook uit geflikkerd na een leuk gesprek, leek alsof het per ongeluk ging, maar dat kan haast niet :') Ja en ik ga geen 50 credits verbruiken als er toch nog geen echte klik is, die gebruik ik wel voor OneLiners :P

Dat laatste is dus niet zo slim om te zeggen _O-
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:52:41 #173
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115371327
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:49 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik ook, maar volgens mij heeft dat ook met je 'foto's beoordelen'-ding en je interesses te maken.

Haha, eergisteren had ik een autist blijkbaar, die verwijderde mij gelukkig, hoefde ik het zelf niet te doen.

En ik werd er ook uit geflikkerd na een leuk gesprek, leek alsof het per ongeluk ging, maar dat kan haast niet :') Ja en ik ga geen 50 credits verbruiken als er toch nog geen echte klik is, die gebruik ik wel voor OneLiners :P

Dat laatste is dus niet zo slim om te zeggen _O-
I know, soms loop ik ook bewust te fucken. Kijken wat wel en wat niet werkt.

Mmmmm dat zou kunnen idd met foto's beoordelen. Ik heb maar 1x echt een lekkerding op de chat gehad en daar ben ik 2 maand mee geweest.
Laatst had ik ook 1 maar die spreek ik niet meer, zal me wel te jong vinden haha (ik 25 zij 27).

Gebruik jij die credits dan? Bij mij staan ze maar wat te staan. Vaak 's avonds trouwens dan hoor ik een pling en is iemand opzoek naar een speeddate of battledate... zo spreek ik gemiddeld 4 a 5 mensen per dag.
YouTube
pi_115371514
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:52 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

I know, soms loop ik ook bewust te fucken. Kijken wat wel en wat niet werkt.

Mmmmm dat zou kunnen idd met foto's beoordelen. Ik heb maar 1x echt een lekkerding op de chat gehad en daar ben ik 2 maand mee geweest.
Laatst had ik ook 1 maar die spreek ik niet meer, zal me wel te jong vinden haha (ik 25 zij 27).

Gebruik jij die credits dan? Bij mij staan ze maar wat te staan. Vaak 's avonds trouwens dan hoor ik een pling en is iemand opzoek naar een speeddate of battledate... zo spreek ik gemiddeld 4 a 5 mensen per dag.
Hmm ja das eigenlijk wel een goed idee :P.
Die credits kun je gebruiken om oneliners te sturen bij het beoordelen van foto's. Ik heb bijna nooit matches bij speed/battledates :P
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:38:08 #175
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115372448
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:01 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Hmm ja das eigenlijk wel een goed idee :P.
Die credits kun je gebruiken om oneliners te sturen bij het beoordelen van foto's. Ik heb bijna nooit matches bij speed/battledates :P
Doe je dan alles via one liners? Dat je in contact komt?
YouTube
pi_115372502
Leuk, handig en vooral herkenbaar topic. Ben pas 20, maar toch alweer twee jaar single. Eerst kreeg ik van vrienden/familie nog te horen "ach je bent nog zo jong, je komt vanzelf wel iemand tegen", tegenwoordig: "ben je lesbisch?".. Tijd voor tips om het tij te keren dus!
pi_115372586
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:38 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Doe je dan alles via one liners? Dat je in contact komt?
Niet alles, ik heb een paar contacten via OneLiners gekregen, een paar uit matches en een paar uit speeddates. Aantallen liggen wel een beetje gelijk.

Als je het hebt over 'alleen met oneliners elkaar spreken'.... je stuurt een oneliner, en als die dame bevalt dan voegt ze je toe aan haar contactenlijst en kunnen jullie gewoon chatten.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:46:05 #178
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115372653
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:43 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

1. Niet alles, ik heb een paar contacten via OneLiners gekregen, een paar uit matches en een paar uit speeddates. Aantallen liggen wel een beetje gelijk.

2. Als je het hebt over 'alleen met oneliners elkaar spreken'.... je stuurt een oneliner, en als die dame bevalt dan voegt ze je toe aan haar contactenlijst en kunnen jullie gewoon chatten.
1. Ja dat ligt bij mij ook gelijk, behalve oneliners 0.

2. Komt dat nou vaak voor dan? Dat ze je toevoegt?
YouTube
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:47:18 #179
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115372685
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:40 schreef Michiqa het volgende:
\ "ach je bent nog zo jong, je komt vanzelf wel iemand tegen",
Ja, zo irritant!!! Ik ben 25... "jou tijd komt nog wel"

Tegenwoordig zeg ik dus altijd: "Als mijn tijd maar blijft komen, dan zal het er nooit zijn... kappen dus"

:) Ja het zit diep (A)
YouTube
pi_115372752
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:46 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

1. Ja dat ligt bij mij ook gelijk, behalve oneliners 0.

2. Komt dat nou vaak voor dan? Dat ze je toevoegt?
Ligt eraan. Je kan tijdens het foto's beoordelen oneliners sturen, maar ook aan het eind. Dan heb je een soort samenvatting met 3 categorien iets in de trant van 'top 6, uitspringers en beste paiq score'. Ik stuur aan de hand daarvan meestal een oneliner, als er wat leuks tussenzit.

Geloof dat 3 van de 5 dames me toegevoegd hebben :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')