abonnement Unibet Coolblue
pi_113076533
quote:
IK HEB 20 EURO PER KAART MEER MOETEN BETALEN DE OPLICHTERS ZATEN MENSEN NAAST ONS VEEL GOEDKOPER
OOK HOOR IK DAT ER BIJ DEZE ORGANISATIE VEEL VALSE KAARTEN IN OMLOOP ZIJN DUS MENSEN BESTEL NIETS BIJ DEZE MENSEN KOMT OOK VAAK VOOR DAT JE 2 DE RANG KOMT TE ZITTEN TERWIJL JE STAPLAATSEN HEBT

Gewenste oplossing

40 EURO TERUG EN DAT DIT BEDRIJF STOPT MET MENSEN DIE ER HARD VOOR WERKEN OP TE LICHTEN
Over 4alltickets. Heb hier echt geen medelijden mee, er word zoveel voor gewaarschuwd, maar ze blijven maar kopen bij zulke bedrijven. Bezoek zelf de nodige concerten/festivals/theaters in een jaar, maar nog nooit op zo'n manier m'n tickets gekocht.
  maandag 18 juni 2012 @ 22:27:09 #102
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113076542
quote:
Deze ipad Staat 23 April in de volder ,we gaan 24 April naar
Hoofddorp wat denkt u uitverkocht ik voel me genomen kom ook
nooit meer in jullie winkels om iets te kopen .
groeten G J van V uit Haarlem
Gewenste oplossing

'n ipad 2 met Wi -Fi 32GB voor 479 euro
Die denken een handige manier te hebben gevonden om aan een iPad als schadevergoeding te komen ofzo? :') Tevens "volder". :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Pharkus op 13-03-2013 12:42:43 ]
Hallon!
pi_113076618
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:27 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Die denken een handige manier te hebben gevonden om aan een iPad als schadevergoeding te komen ofzo? :') Tevens "volder". :')
Mensen die denken dat ze de enige zijn die interesse hebben in een iPad :')
  maandag 18 juni 2012 @ 22:29:14 #104
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113076718
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:28 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

Mensen die denken dat ze de enige zijn die interesse hebben in een iPad :')
Ja dit dus, sowieso zijn zulke aanbiedingen "zolang de voorraad strekt" en tsja dan kun je wel eens pech hebben. Mensen die bij de Aldi winkelen snappen dat ook vaak niet met hun weekaanbiedingen. :')
Hallon!
pi_113076789
quote:
Klacht Postcode Loterij: lot nummers

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Postcode Loterij
Lezers van deze klacht: 56
wij tenken al jaren bij texaco. nu kregen we dus bij het tenken lotnummers met kans op vele prijzen.en ja hoor het bekende liedje krassen en kijken of je prijs hebt. wel nee actieveren die zooi en 1 keer gratis meespelen en ja hoor automatisch word er geld van je rekening geplukt want je bent er weer voor de zoveelste keer ingetrapt. sorrie jongens jullie helpen veel goede doelen en jullie helpen veel mensen die te goed gelovig zijn aan het gas. ik ben van het begin af aan lid en ik let goed op maar ik word dood ziek van jullie manier van geld afpersen van argeloze mensen.
Annet smits.

Gewenste oplossing
duidelijk zijn en geen kraskaartjes weg geven met grote folders van auto's winnen bij iedere tankbeurt van een bepaald bedrag éénmaal op de website word je er ingeluist.

Achterlijk figuur :') Ook dat Tenken :z
pi_113076818
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:26 schreef Bucketlist het volgende:

[..]

Gaan bedelen om troep prijzen :')
Vorig jaar was er zo'n nieuwsbericht over een stel dat besloot niet meer mee te doen aan de postcode loterij, en toen vlak daarna de rest van de straat een prijs zag winnen. Ze gingen toen de postcodeloterij aanklagen voor emotionele schade. :')
-nee-
pi_113077009
Kunnen jullie boven elke bericht plaatsen om wat voor bedrijf het gaat? Soms is het onduidelijk. :P
----
pi_113077035
Dit moet wel iemand van hier zijn :D

quote:
Klacht Albert Heijn: spageti met poepsmaak!!!!!!!!

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 10
ik heb vandaag kant en klare spagetti gekochd en deze smaakte naar poep!!!!! ik heb de klantenservice gebeld en deze zijden dat dit niet kon enzo maar ik heb het echt geproefd!!!! ik eis een oplossing hiervoor of ik ga dit over facebook enz versprijden

Gewenste oplossing
nieuwe spagetti

Hoe weet ie' in hemelsnaam hoe poep smaakt :')
pi_113077102
Wat een arrogant, achterlijk, dom en hersenloos, in zichzelf gekeerde kakzooi. Niet te geloven dat dit soort figuren rondlopen op aarde.
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
pi_113077529
quote:
Het is nu al de derde keer dat uw Croissant deeg in de koelkast ontploft.Vandaag is het weer zover, terwijl op de
verpakking een houdsbaarheid datum staat van 28-06-2012. Ik
weet eigenlijk niet hoe ik dit moet voorkomen.
Met vriendelijke groet
H smit
Gewenste oplossing

Laat ik geheel aan uw oplossings vermogen over
Waar kan je je druk om maken :')
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
  maandag 18 juni 2012 @ 22:44:57 #111
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113078030
quote:
Klacht Kruidvat: doet het niet
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Kruidvat
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Kruidvat
Lezers van deze klacht: 25

dit is de tweede of derde keer dat ik het vraag mijn comfortcooler dot het niet had dit al gemeld en ge antwoord
Gewenste oplossing

met een nieuwe en het moet het ook doen nieteen dag en volgende dag niet.
Kruidvat is stuk! :o
Hallon!
pi_113078078
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:38 schreef Zenato het volgende:

[..]

Waar kan je je druk om maken :')
Oh dus als jou croissantjes deeg iedere dag ontploft in de koelkast heb jij geen problemen mee? :') lekker iedere dag je koelkast schoonmaken enzo al dat deeg eraf schrapen leuk man
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.
pi_113078086
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:44 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Kruidvat is stuk! :o
Ontploft zeker! :o
pi_113078201
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:45 schreef Ramkraker het volgende:

[..]

Oh dus als jou croissantjes deeg iedere dag ontploft in de koelkast heb jij geen problemen mee? :') lekker iedere dag je koelkast schoonmaken enzo al dat deeg eraf schrapen leuk man
Dat zou vervelend zijn. Maar ik ga er niet meteen een klacht over openen.
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
pi_113078258
Levensgevaarlijk, croissantdeeg. Bermbommen ain't shit.
-nee-
pi_113078368
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:47 schreef Marsenal het volgende:
Levensgevaarlijk, croissantdeeg. Bermbommen ain't shit.
Oorlogsmateriaal.
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
pi_113078377
Ik wil daar eigenlijk kunnen reageren op klachten. Lijkt mij helemaal super om die tokkies nog wat verder op te fokken :P
  maandag 18 juni 2012 @ 22:50:17 #118
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113078445
quote:
Klacht Kruidvat: Betreft de service van het personeel
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Kruidvat
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Kruidvat
Lezers van deze klacht: 86

Geachte mr / mw,

Hierbij dien ik een klacht in tegen de werkwijze van het kruidvat personeel van bij de meir.Ik doe dit niet graag,maar er schrijnt geen verandering hierin te komen.Terwijl ik met mijn vrouw stond bij de makeup afdeling, was er een 60+er die tot twee keren vragen stelde aan het personeel,na de tweede vraag werd ze pissig tegen die oude mevrouw en antwoorde of zij niet zelf kan uitzoeken want alles staat geschreven en bovendien zij is druk bezig met uitpakken etc etc dus geen tijd voor assistentie. Nou ik kon mijn oren niet geloven zoiets te horen in deze modernetijd waar klantvriendelijkheid een prioriteit is.Na 5 maanden ongeveer, stelde een student een vraag toevallig aan dezelfde mederwerkster.Opdat moment kwam een van haar collega uit het magazijn ook met een vraag, terwijl die student aan het woord was onderbrak die medewerkster met het woord”een moment” nadat haar collega uitgesproken was gaf ze weer het woord aan die student” je bent weer aan de beurt”.Een week daarna was ik wederom met mijn vrouw in kruidvat,ik zocht naar pijnstillers dus ik vroeg aan een ander medewerkster indien dat dat verkopen.Haar directie antwoord was”nee daarvoor moet u naar de drugstore” nou dat was heel vel en ze heeft nooit haar hoofd omhoog gedaan om tot mij te praten ze bleef gewoon doorgaan met datgene waarmee zij bezig was.
Gewenste oplossing

Ik heb jaren in een vijfster hotel gewerkt als facilities manager dus ik kan ervan praten. 1)Het personeel moet bewuster gemaakt worden dat kruidvat niet kan bestaan zonder de klanten. 2)Zij moeten leren om geduldiger te zijn met 60+ers. 3)Zij moeten de klanten in de ogen aankijken als zij de klanten tewoord staan. 4)Zij zijn totaal niet stressbestendig en het is zichtbaar. 5)De klanten hoef niet te weten hoe druk zij het hebben met hun werk. 6)Zodra zij in voor de klant staan moeten ze groeten dat moet overal zijn niet alleen bij de kassa. 7)ER LOOPT NOOIT EEN LEIDINGGEVENDE ROND TROUWENS DAT MOET ERKENBAAR ZIJN. Ik zou het prijs stellen een verandering hierin te zien want ik ben een trouwe klant van kruidvat ik ben zeker 2-3 keren in de winkel.Terwijl de medewerkers van die kruidvats in Nederland super galant zijn. Zodar je binnenkomt wordt je meteen begroet.Tien punten voor het personeel van kruidvat in Nederland. Ik ben niet negatief ingesteld of het personeel hun baan te laten verliezen "neen" absoluut niet maar ik vindt dat de klant met rersprect behandeld moet worden, het is onze recht.
Was vast altijd lachen als deze "facilities manager" mailtjes naar z'n personeel schreef. :')
Hallon!
  maandag 18 juni 2012 @ 22:50:44 #119
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_113078492
@ TS: Kun je dit linkje nog even aan de openingspost toevoegen: Mensen op klacht.nl ?
Krekker is de bom!
pi_113078500
de Lidl + Condoom verhaaltjes :')
pi_113078595
quote:
de nieuwe versie van deze maaltijdsalsade, is heel anders dan de vorige. en helaas veel minder goed. algemene indruk vochtig, plakkerig (vandaag gegegeten -houdbaarheid tot 31-05-12) en de tonijn is niet mals maar ‘sticky’ lspa en plakkerig.

maar ook vooral in deze salade; zand, zand en zand.
Gewenste oplossing

terug naar oude kwaliteit en
Spugen in tonijn :')
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
  maandag 18 juni 2012 @ 22:55:18 #122
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_113078811
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:49 schreef Bucketlist het volgende:
Ik wil daar eigenlijk kunnen reageren op klachten. Lijkt mij helemaal super om die tokkies nog wat verder op te fokken :P
Dan moet je op klacht.nl een klacht daarover tegen klacht.nl neerpoten!
  maandag 18 juni 2012 @ 22:55:27 #123
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113078827
quote:
Klacht Etos: a charge of stealing
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Etos
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Etos
Lezers van deze klacht: 114

Dear Sir/Madam,

On the 21 May I had an incident with one of the personnel in Etos on Friderik Hendriklaan 83a at 13:50-13:55.
Your personal Mrs. W ( I got this name from her) attacked me by accusing of stealing 2 Rimmer foundations.
I came to the shop with my son on a buggy buying some staff and looking around for the make-up products.I took to my hand 2 Rimmer foundation to compare colors. After that I put those bottles on the same place and I went to pay for rest of the items. By the kassa Mrs.Wanda came to me and shouted on me in front of other clients with the question “where I have that 2 foundation” I was surprised and answered in a shock that I do not understand. So again she asked sharper for the same products and I answered that on this same place at Rimmel shelf. She answered that 2 Rimmers foundations are missing. I answered that I put on the same place and maybe in the meantime someone have taken them. She went there to check Rimmer shelf. I asked another shop assistant I was paying to if every client is treated like that. She came again saying that they are not there and started to be more aggressive to me and unaccepting my answer so I just asked her if is she accusing me for stealing that? More people in the shop started to turn their gazes on me and I was extremely blushing and shaking because of occurring situation.
Mrs.W was still convinced that I hid 2 foundations somewhere in my personal staff.
I was certain that I did not do anything wrong only looking for the best product that can match my skin color asked her but not allowing” do you want to search me out?. After that she jumped behind the kassa to me and my son direction who was in a buggy and started to search him and a buggy out. I was completely shocked and said to her “how you dare”? She touched my son, looked behind his back if I hid something there. That behavior was a big lack of ethical behavior. How client can be treated in that way, humiliated in front of people that could even know you. I was insulted to the limit of sumits.
I paid for my products stressed out and said to Mrs. W that “you should at least apology “. She did not say any word.
After 5 minutes I came back to ask her about a name, she wrote down on a piece of paper name Walda.
Gewenste oplossing

I expect that Mrs. W will apology me in a proper way together with a manager for the occurred incident. I was shoping in that Etos very often and now if I will meet Mrs Wanda I will be scared that she can be rude. I would like to emphasize that I was never ever accused of thieving something and if it is not allowed in Etos to watch, touch and take to a hand a product that should be announced to every client at the entrance
Tokkie goes international. :') Tsja denk niet dat het personeel iets van deze klacht kan maken en dat ligt dan niet aan een gebrekkige kennis van de Engelse taal.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pharkus op 13-03-2013 12:43:59 ]
Hallon!
  maandag 18 juni 2012 @ 22:56:37 #124
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_113078893
quote:
Kom ik van zwemles savi had een ijsje gekocht (geld tandefee) dus we willen de bus in Buschauffeur : Ijsje weggooien of uit de bus..Dus ik zeg nou in doe em in de verpakking en in me tas (moest 2 haltes )Buschauffeur : ik ga niet met jou in discussie je hebt gehoord wat ik zeg BUS UIT OF WEGGOOIEN..Dus ik ga gewoon toch zitten dacht og die rijd wel weg NEEE HOOOR hij heeft de politie gebeld en de bus stond stil…NOU egt wel 10 mensen die tegen hem aan et schelden waren en achter ons stonden…uiteindelijk zeg ik okey ik ga er wel uit WIL DIE ONS ER NIET UITLATEN !!! Nahh toen barstte ik gwn in tranen uit..Dit slaaat nergens op…Op den duur die mensen zeiden jaa laat ons gaan wij willen eruit dit is BELACHELIJK …stonden we daar en de bus stond nog steeds stil..10 min later 2 politie auto’s 4 agenten!! En dat om een ijsje !!

Gewenste oplossing
Dat deze meneer aangepakt moet worden om zijn eigen gedrag. Want dit slaat egt alles. De bus heeft zeker 20 minuten stil gestaan.
pi_113078906
Wel veel McDonalds in het vorige topic.

quote:
Gewenste oplossing
46,62 euro als vergoeding voor een gimiste werkdag, en een redelijk bedrag aan smartegeld. misschien van het ronald macdonald fonds voor zieke kinderen?
Van het Ronald Mcdonald Fonds? :(
----
  maandag 18 juni 2012 @ 22:57:26 #126
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113078954
quote:
Al lange tijd stoor ik mij aan de opgedreunde standaardvragen bij de kassa. Heeft u alles kunnen vinden? ( als ik iets niet kan vinden, vraag ik het) Zit er een cadeautje bij? ( heb ik neusdruppels en paracetamol gekocht).Volgens het overigens vriendelijke personeel moeten ze deze vragen stellen van het hoofdkantoor. Ze vinden het zelf ook niet altijd prettig.
Ik weet van veel mensen dat ze deze standaardvragen hoogst irritant vinden. Het zelfs een reden is om de winkel te mijden.
Gewenste oplossing

Het personeel is heel vriendelijk. Laat die standaardvragen achterwege. Het komt zo geforceerd over. Je voelt je zo juist niet persoonlijk benaderd maar meer een nummer.Zorg voor rust en een gevoel van vrijheid voor de klant. Nogmaals ik hoor steeds meer mensen die zich enorm storen aan de vraag: heeft u alles kunnen vinden? Stop met het stellen van deze vraag. Dan loop je niet meer naar de kassa met dat nare gevoel: straks komt die vraag weer.
Deze is wel terecht, vooral dat "is er een cadeau bij?" als je idd zoiets als neusdruppels hebt gekocht. :')

quote:
Klacht Etos: inzake gratie dvd
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Etos
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Etos
Lezers van deze klacht: 94

De gratis kadobon die ik geregeld zaterdags bij de telegraaf
van u mag ontvangen,vind ik een leuke idee.
Maar als ik naar de betreffende winkel ga,dan hoor ik strijk en zet dat ze het artikel niet meer hebben.
Dit is mijn nu al een paar keer overkomen.
Ik ben al 45 jaar lid van uw krant(Ik heb dacht ik hier dan wel recht op,dacht U ook niet?)Ik
Ik hoop snel van U iets te mogen horen.
Gewenste oplossing

Ik ben met elke oplossing te vrede,mits die redelijk is.
Telegraaf...natuurlijk. :')
Hallon!
pi_113079547
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:55 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Dan moet je op klacht.nl een klacht daarover tegen klacht.nl neerpoten!
Een goed idee. Liefhebbers?
-nee-
  maandag 18 juni 2012 @ 23:11:58 #128
244933 trovey
Nachtoele
pi_113079775
Waarom is de grammatica zo teringslecht bij de meeste klachten? :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 18 juni 2012 @ 23:13:40 #129
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_113079866
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 23:11 schreef trovey het volgende:
Waarom is de grammatica zo teringslecht bij de meeste klachten? :')
Omdat mensen die slim genoeg zijn om grammatica te beheersen ook slim genoeg zijn om te klagen op de juiste plek.
Ok stelletje hokboeren
pi_113080214
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:55 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Tokkie goes international. :') Tsja denk niet dat het personeel iets van deze klacht kan maken en dat ligt dan niet aan een gebrekkige kennis van de Engelse taal.
Vooral geweldig hoe ze steevast het woord "staff" blijf gebruiken als ze spullen bedoeld :')
  maandag 18 juni 2012 @ 23:21:23 #131
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113080302
quote:
Geluidsoverlast van een nieuwbouw.En dan niet de bouw op zich,vrij logisch dat dat lawaai met zich meebrengt.
Het gaat mij met name om de muziekoverlast,van zeven uur in de ochtend tot half vijf in de middag.
De gehele dag staat de radio zo hard dat het voor mij niet mogelijk is om op een normaal geluidsniveau naar tv of radio te luisteren.
Gewenste oplossing

Dat het geluidsniveau naar beneden gaat,zodat ik zonder problemen mijn werk kan doen.En op een normaal niveau naar mijn tv of radio kan luisteren. Liefst de radio gewoon uit.
't Is me toch allemaal wat. :') Vraag me wel af of deze man/vrouw ook even met de betreffende bouwvakkers heeft overlegd of ze de radio wat zachter kunnen zetten? :')
Hallon!
pi_113080317
wij eten al langer dan 10 jaar bij de c1000 of de albert hein magnetron sinds kort ook lidl. voor mijn man drie kinders en ik en zijn, laatst naar de dokter geweest en mijn man heeft de grote k (van de e-nummers???) aan zijn darm en gaat binne ene maand dood zeggen ze. rade loos ik weet niet wat te doen en ze zegge dat we veel gezonder moeten leve maar hoe. mijn zoons hebben adhd en de jongste zit op de mytyl van eindhoven


:')
Ik ben een grote beer
pi_113080430
quote:
als je een bericht na plinga stuur krijg je een standaard bericht ikkan op facebook en plinga gewoon land leven spelen geen probleem maar op hyves is het een drama dan vraag ik me eigen af hoe dat kan terwijl het eerst goed was oja heb 2 laptop en 2 pc en lijk me stug dat er geen een ineens doen
Gewenste oplossing

dat het spelgewoon weer doet
  maandag 18 juni 2012 @ 23:24:08 #134
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113080441
quote:
Klacht Schoorsteen en daktechniek Empel: amper 2 maand oude zetel stuk garantie !! cijfer 4 voor de winkel
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Schoorsteen en daktechniek Empel
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Schoorsteen en daktechniek Empel
Lezers van deze klacht: 50

we kochten al onze salons begin dit jaar bij seats en sofa, 3 en 2 zit 3 een zitten en een relax zetel telkens 12 weken levertijd en zelf de zetels ophalen. na maper 2 maand is de relaxzetel helemaal stuk, ik belde en schreef de winkel aan. we kregen al snel reactie , we moesten de zetel naar de winkel terug voeren. amper 24h later een telefoontje dat de zetel niet klan gemaakt en verkeerd gebruikt werd, mja we zaten in de relax he , een vergoeding twv het bedrag of de zetel kan niet dus weg zijn onze 300¤. onbeleefd en onvriendelijk aan de telefoon toen we zeiden dat dit binnen de garantieperiode is en ze dus verpicht de zetel dienen te maken , de andere kant van de lijn werd de telefoon dichtggelegd !!!
Gewenste oplossing

een tegoed bon twv 300¤ of een nieuwe relaxzetel of andere zetel , nu is na amper 2 maand ons geld gewoon weg, dit na trouwe jaren dienst en totaal geen fout te hebben gedaan ....................
Zomaar de telefoon dichtleggen! :( Wat een warboel ook weer, gaat in 't onderwerp over een totaal ander bedrijf. :')

quote:
Aannemer Ammerlaan heeft vrijwel alle afspraken geschonden die gemaakt zijn. Plaatsen lichtstraat werd verteld nadat het dak open lag dat er er zeil opkomt omdat het nog niet af was. 6 weken geduurd voordat er weer voortgang kwam na vele vervelende telefoontjes. Twee weken na het plaatsen waren braken 2 ruiten maar helaas was hij niet thuis. Het is een ongelooflijke nare ervaring om met deze aannemer in zee te gaan.
Gewenste oplossing

Dat de ruiten worden vervangen met 100 bossen bloemen voor al het ongemak wat deze man ons bezorgd heeft.
Want bloemen zijn mooier dan ruiten? :? :')
Hallon!
pi_113080586
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 23:23 schreef Bananentroep het volgende:

[..]

Landleven klagers! :') Speel het zelf ook op Hyves, maar als het spel het eens niet doet moet je voor de gein eens op dat forum gaan lezen. Dan valt je echt niks meer in, mensen helemaal woedend omdat hun internetspelletje niet werkt. :')
pi_113080678
quote:
8s.gif Op maandag 18 juni 2012 23:24 schreef BlueMage het volgende:

[..]

[..]

Want bloemen zijn mooier dan ruiten? :? :')
Handiger ook he, hoef je niet te wassen.
pi_113080809
Dat je ze niet hoeft te wassen is wel handig, maar je moet ze wel om de 10 dagen vervangen, word er knetterleip van. :(
-nee-
pi_113080822
quote:
steeds opnieuw een smoes maar leveren ho maar zit al meer dan een maand te wachten ook geld is al 3 weken geleden afgeschreven
Gewenste oplossing

Falliet verklaren
Die oplossing doet het hem. (Dit is trouwens bij Tell Sell. Ik snap niet waarom je daar überhaupt daar iets koopt.)
  maandag 18 juni 2012 @ 23:32:12 #139
244933 trovey
Nachtoele
pi_113080848
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 23:13 schreef padlarf het volgende:

[..]

Omdat mensen die slim genoeg zijn om grammatica te beheersen ook slim genoeg zijn om te klagen op de juiste plek.
^O^
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_113080861
Briljante oplossing. :D Die man hoeft zijn geld gewoon niet terug, pure nijd. :D
-nee-
pi_113081093
Ok. Ben weer bij. Nu naar bed. Moet morgen vast weer heel wat lezen.

Na het lezen van deze onzin lijkt KLB me nu eigenlijk wel mee te vallen. :P
----
  maandag 18 juni 2012 @ 23:45:00 #142
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113081438
quote:
Klacht Galajurkens.net: wel betaald en nog niets geleverd
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Galajurkens.net
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Galajurkens.net
Lezers van deze klacht: 3

Mijn Dochter heeft bij galajurken een galajurk besteld beging mei en gelijk 140euro betaald via PAYPAL,En verder niets meer gehoord, hoe kan dat,ons Dochter zit in zak en as,
ze is bang dat er niets meer word geleverd,
Gewenste oplossing

al het over gemaakte geld terug storten,dat ze als nog een andere kan bestellen,
"jurkens" :')

quote:
Klacht ING: Ontslag uit de hoofdelijke aansprakelijkheid
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over ING
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden ING
Lezers van deze klacht: 6

Mijn Ex man en ik hebben in 2005 een huis gekocht met een hypotheek van de Ing voormalig Postbank van 380.000 euro.Eind 2006 zijn wij gescheiden en ging ik alleen met 2 kinderen in het huis wonen.Met die verstandshouding dat ik alle lasten e.d voor het huis zou nemen .In 2007 ben ik in de naast woning gelegen garage een Kapsalon begonnen.Het punt is dat ik de hypotheek niet alleen op mijn naam krijg ..terwijl er nu meer inkomsten zijn dan toen samen.
Mijn ex man is ook niet meer kredietwaardig aangezien hij uit zijn eigen huurwoning is gezet i.v.m een hennepkwekerij.Ook heeft politie hollands-midden contact opgenomen met de I.N.G met het verzoek hem zo spoedig mogelijk van de hypotheek te verwijderen .
Aangezien zij een huisbezoek bij mij afgelegd hebben en begrijpen niet hoe dit kan na bijna 6 jaar gescheiden te zijn .
Gewenste oplossing

Ontslag uit de hoofdelijke aansprakelijkheid van Ex partner .
Ja dit op internet zetten ipv juridische stappen te ondernemen gaat zeker helpen. :')

[ Bericht 48% gewijzigd door BlueMage op 18-06-2012 23:51:10 ]
Hallon!
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:02:27 #143
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_113082250
quote:
wij eten al langer dan 10 jaar bij de c1000 of de albert hein magnetron sinds kort ook lidl. voor mijn man drie kinders en ik en zijn, laatst naar de dokter geweest en mijn man heeft de grote k (van de e-nummers???) aan zijn darm en gaat binne ene maand dood zeggen ze. rade loos ik weet niet wat te doen en ze zegge dat we veel gezonder moeten leve maar hoe. mijn zoons hebben adhd en de jongste zit op de mytyl van eindhoven

Gewenste oplossing
de supermarkten moeten gezonde dingen gaan dpoen en anders aangeklaagd worden waarom mogen ze ziekte makende dingen verkopen??? mangetronmaaltijden word je ziek van (grote k). ik zou graag een vergoeding willen van de supermarkten omdat ik anders niet weet rond te komen. hiermee zou ik voor mn lieve kids die binnenkort hun papa moeten een playstation
pi_113082484
Lijkt KLB wel.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:08:21 #145
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113082492
quote:
ik belde n op om te zeggen dat ik wil stoppen want ik krijg geen goed les en hij altijd afzegde daarna kwam ik erachter dat hij had gelogen over zijn rijschool want tegen mij zij hij dat hij voor iemand anders werkte en ik kwam er gister achter dat het zijn bedrijf is en toen ik dat via de telfoon zij begon hij mij uitteschelden als gek idioot en lul niet ik vond het niet bescheefd. Ik vroeg kan ik op een beschaafd manier mijn geld terug krijgen ( wat heel normaal is als je wilt stoppen) toe zij hij nee je krijgt geen geld terug je kan rijles nemen bij een vriend van mij waar ik helemaal niet geintresseerd in ben want ik ben al begonnen bij een ander dus ik hoop dat ik na dit klacht wel me geld terug krijg waar ik de hele zomer voor gewerkt heb!!
Gewenste oplossing

Geld terug zo niet dan moet ik een advocaat nemen voor dit gedoe wat zelf ook opgelst kan worden door alleen mijn geld terug te krijgen.
Ik blijf me verbazen. :')
Hallon!
pi_113082506
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 21:24 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

wtf?
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:02 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Is al genoemd, maar blijft extreem wtf
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_113082527
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:08 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ik blijf me verbazen. :')
M'n ogen bloeden
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_113082751
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:02 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Die heb ik al 3x voorbij zien komen :')
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:21:49 #149
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_113082946
WAT EEN TOPIC!!!!!!!!!!! _O_ _O- :') :') :') :')
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:25:44 #150
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113083048
quote:
Klacht ING: Wanorde
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over ING
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden ING
Lezers van deze klacht: 24

Wij zijn de dupe van een totale wanorde binnen interne zaken bij deze bank
Gewenste oplossing

Weggaan bij deze bank
Oplossing van het bedrijf

De strekking van de klacht is ons niet duidelijk. Wij willen graag helpen maar hebben meer informatie en gegevens nodig. Wij vragen u te bellen met onze Klantenservice op 0900- 0933 (10ctpm) of te mailen naar ing@ing.nl
lol droge reactie ook op die klacht. :D

quote:
Voor een projectje hebben wij een 6-cijferig rekeningnummer nodig.
Dit omdat 7-cijferig niet makkelijk te onthouden is. _O-
Gebeld met Zakelijk Adviesteam en zei vertelde mij dat ik het beste een klacht in kan dienen.

Klacht wordt telkens op opgelost gezet, echter wil of kan huidige contactpersoon mij niet verder helpen.
Gewenste oplossing

Een 6-cijferig rekeningnummer
Weet niet of ik nou moet lachen of huilen. :') Xoberzo mensen die bijv klagen dat er opeens uit het niets een blokkade op hun rekening wordt gezet tsja...ik weiger te geloven dat een bank zulke dingen zomaar doet. :')
Hallon!
pi_113083051
quote:
Klacht Youfone.nl: YOUFONE IS EEN OPLICHTER BEDRIJF

In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Youfone.nl
Lezers van deze klacht: 44
Ik Heb in januari een abbonement afgesloten voor 250 belminuten, in april kreeg ik een rekening van ¤261.44.- Data bundel verbruik, maar het bleek dat mijn smartphone opstond,en ik garandeer dat ik niet gebruik van heb gemaakt omdat,geen internet in mij abbonement heb en geen interesse in heb om gebruik van te maken via mij mobiel! Ik begin een rechtsprocedure via rechtshulp met een advocaat!!!!!!!!!!!!!!!

Gewenste oplossing
Geen oplossing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geen oplossing? :?
pi_113083135
Wel een louche bedrijf trouwens, al die klachen op opgelost zetten, terwijl ze het alleen maar opgepakt hebben. :')
pi_113083273
quote:
Klacht D-Reizen: Verkrachting in Turkije

Ik heb via D-Reizen een reis besteld, ook via jullie dus. Ik ben verkracht in Turkije, hotel Sentido, Gold Island, Golden Bay. Ik heb jullie huilend opgebeld over wat er gebeurd was. Jullie zouden me binnen een half uur terugbellen. maar nee, na een uur kreeg ik een sms: U kunt geen aangifte meer doen, dat had u meteen moeten doen. Denken jullie nou écht dat ik eraan denk, om 3 uur in de nacht om jullie te bellen? Ik was in de war, maar dat gevoel kunnen jullie wel niet kennen. Iemand heeft me met geweld verkracht, het enige wat ik hoor van jullie is: Sterkte…. maar goed, voor jullie ben ik alleen maar een nummer. Ik heb een rotvakantie gehad, mijn lichaam is genomen, maakte niet uit hoeveel ik terugvocht. Mijn geest dus ook. Ik heb nu contact met het GGZ en moet snel onder hypnose om alles weer nóg een keer mee te maken, op die manier schijn je het sneller te verwerken. Daarbij komt nog boven op dat ik een rekening van het bellen heb, mensen belden mij en IK moet ervoor opdraaien. Eerst een verkrachting en dan een rekening. Maar goed, het gaat jullie alleen om centen binnen te halen? Maakt niet uit wat er met mensen gebeurt? Als jullie me niet geloven, bel ze dan maar. Mijn leven ligt overhoop, ben boos, verdrietig, agressief, ga mensen uit de weg. Behoorlijk depressief. Jullie lakse manier van met klanten omgaan maakt me boos… had wel wat steun van jullie verwacht….
Gewenste oplossing

Ik ben in totaal, reis en telefoonkosten zeker 1200 euro kwijt. Dat wil ik graag weer terug, jullie maken me zoooo boos. Ik heb al dat geld betaald, om verkracht te worden? Lijkt erop dat het jullie niets scheelt. Wat denken jullie van de psychise klachten? Wacht eerst antwoord af en anders onderneem ik stappen, helaas. Jullie horen nog van me.... Z
Geen idee wat ik hiervan moet maken, ben je verkracht in Turkije, ga je je druk lopen maken over de telefoonrekening |:(
Ik mag toch verwachten dat je onder begeleiding van de reisleiding naar het politiebureau gebracht wordt

[ Bericht 1% gewijzigd door Pharkus op 13-03-2013 12:46:16 ]
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:35:14 #154
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113083311
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:33 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Geen idee wat ik hiervan moet maken, ben je verkracht in Turkije, ga je je druk lopen maken over de telefoonrekening |:(
Ze is vooral op die 1200 E uit, geloof er niet veel van dat ze verkracht is...zulke vrouwen... :|W
Hallon!
pi_113083335
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:35 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ze is vooral op die 1200 E uit, geloof er niet veel van dat ze verkracht is...zulke vrouwen... :|W
Ik ook niet, je gaat dan toch eerst naar het politiebureau lijkt mij. Maar deze belt eerst met D-reizen
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_113083387
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:33 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Geen idee wat ik hiervan moet maken, ben je verkracht in Turkije, ga je je druk lopen maken over de telefoonrekening |:(
Ik mag toch verwachten dat je onder begeleiding van de reisleiding naar het politiebureau gebracht wordt
Kan het maar amper geloven. :X
pi_113083435
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:25 schreef BlueMage het volgende:

[..]

lol droge reactie ook op die klacht. :D

[..]

Weet niet of ik nou moet lachen of huilen. :') Xoberzo mensen die bijv klagen dat er opeens uit het niets een blokkade op hun rekening wordt gezet tsja...ik weiger te geloven dat een bank zulke dingen zomaar doet. :')
Die klacht over een 6-cijferig rekeningnummer, jij kiest de parels wel uit _O_
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:44:07 #158
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113083582
quote:
Ik heb november 2011 een simonly abonnement bij youfone afgesloten. maar heb nooit een simkaart van ze ontvangen. Ze sturen wel facatures die ik natuurlijk niet betaal, omdat ik geen gebruik maak van hun dienst. Ik heb ze uiteindelijk in januari een brief geschreven met het verzoek om de abonnement te stoppen wegens nalatigheid. Hierop hebben ze tot heden niet gereageerd wel sturen ze nu een incassobureau op me af. Ik word hier helemaal gek van, want ik stuur de incassobureau een mail met het verhaal en zij weten wel dat de bezwaar ongegrond is verklaard. Stomme klootzakken ik ga ze geen rooie cent betalen want ik laat ze dit lekker voor de rechter slepen.
Gewenste oplossing

Ik wil van dit rotbedrijf af want er staat duidelijk in de algemene voorwaarden van youfone bij Artikel 4: Duur van de Overeenkomst en beëindiging: Partijen kunnen een Overeenkomst te allen tijde ontbinden met behoud van recht op schadevergoeding, indien de andere partij in de nakoming van één of meer van de overeengekomen verplichtingen tekortschiet en in verzuim verkeert!
Vacature + factuur = facatures, logisch. :Y

quote:
Klacht Klacht.nl: klacht
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Klacht.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Klacht.nl
Lezers van deze klacht: 98

kan niet op u site komen! kunt u mij een gedegen op lossing geven aan gezien ik niet alleen sta om een oplossing te vinden. met mijn vriendelijke groet.
Gewenste oplossing

om mij en anderen zoo snel als maar kan een juiste oplossing/opsomming aan te bieden.
Oplossing van het bedrijf

Geachte heer/mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Op welke site kunt u niet komen? Is dit klacht.nl of een andere site? Graag hoor ik van u, via een reactie op deze oplossing of via redactie@klacht.nl, welk beeld u krijgt als u naar ww.klacht.nl gaat. vriendelijke groet, Maarten redactie@klacht.nl
Klagen op een site over klagen dat je niet op die site kunt komen, ofzoiets, ben de draad al kwijt. 8)7
Hallon!
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:52:23 #159
263554 revolutionarymen
revolution is now
pi_113083808
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:44 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Klagen op een site over klagen dat je niet op die site kunt komen, ofzoiets, ben de draad al kwijt. 8)7
Dat is overduidelijk een Fok!er
pi_113083830
quote:
en geen interesse in heb om gebruik van te maken via mij mobiel!
Dan moet je geen mobiel abbonement gaan afsluiten als je er toch geen gebruik van gaat maken |:(
aardappels, sproitjes, sloavink.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:53:12 #161
351860 WH141
E = MC²
pi_113083831
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:33 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Geen idee wat ik hiervan moet maken, ben je verkracht in Turkije, ga je je druk lopen maken over de telefoonrekening |:(
Ik mag toch verwachten dat je onder begeleiding van de reisleiding naar het politiebureau gebracht wordt
Dat stukje over hypnose ook :')
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:53:50 #162
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113083848
quote:
Op de vluchten van en naar Cancun met Air France, was de service aan board om te huilen. Op de heenreis van Parijs naar Cancun hadden wij 2 televisie schermen die het niet deden en waarop wij 4 uur lang volkomen genegeerd werden.Pas dat wij dreigden met een klacht naar de maatschappij werd er uiteindelijk iets ondernomen.
Ook werd er pas na 2 uur in de lucht een maaltijd gebracht met een flesje rode wijn,een klein flesje sterke drank, een beetje water en frisdrank en verder hebben wij ze de rest van de vlucht niet meer gezien tot 2 uur voor het landen.
Toen ik naar het toilet ging en verging van de dorst bleek dat je in een ruimte een zelf service voor drank was, dit was aan niemand mede gedeeld en kwam daar dus per toeval achter.Als je met 3 personen naast elkaar zit, en de buurman aan de buitenkant ligt te slapen ga jij ook niet maar even drinken halen, en op het bellen werd door de crew gewoon niet gereageerd. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt, KLM heeft altijd een goede service.
Op de terugweg het zelfde verhaal, en daar kwam nog bij dat wij een uur vertraging op Cancun hadden en daardoor de aansluiting op parijs misten naar Amsterdam, dit betekende dat wij 5 uur moesten wachten op onze volgende vlucht.
Dit is echt de laatste keer dat wij met Air France hebben gevlogen, wat een waardeloze maatschappij.
Gewenste oplossing

Een kleine schadeloosstelling zouden wij op prijs stellen,en dat de service aan board wat soepeler is, dat als er gebeld word, de crew daar ook op reageert. En dat KLM gewoon rechtstreeks op Cancun gaat vliegen. De crew van Air France verdiend in elk geval op een makkelijke manier hun geld.
Prachtige zinsbouw ook weer. :D
Hallon!
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:54:52 #163
351860 WH141
E = MC²
pi_113083870
Best kut trouwens. Na dit allemaal gelezen te hebben zijn KLB topics een stuk minder leuk. :')
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_113083938
Ik kan mij herinneren dat mensen wel eens riepen dat het niveau in KLB wat omhoog zou moeten, maar eerlijk gezegd is het een veel betere ontwikkeling als het niveau in KLB eens wat zou zakken.

Klacht.nl is het Klaagbaak forum volledig voorbij gegaan. ;(
-nee-
  dinsdag 19 juni 2012 @ 01:00:19 #165
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113083993
quote:
Klacht KLM: V
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over KLM
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KLM
Lezers van deze klacht: 230

Ben op 17.02.2012 vertrokken uit Denpasser,bestemming Schiphol Amsterdam.(Flicht KL0836)(E-ticket 0742485567567)
Seat 50k.Heb aan de stewardes gevraagd om een normale stoel te krijgen,vermits ik niet paste in deze stoel.heb de hele reis niet fatsoenlijk kunnen zitten.
Gewenste oplossing

Vermits ik minstens één à twee keer per jaar naar Bali vlieg,zou het gecompenseerd kunnen worden met een heel goeie plaats bij mijn volgende boeking.
Hij is te dik om fatsoenlijk in zo'n stoel te passen maar wil toch even klagen. :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Pharkus op 13-03-2013 12:47:22 ]
Hallon!
pi_113084077
quote:
Klacht Corendon: Ik heb Perongeluk een ticket gereserveerd bij corendon

Ik heb Perongeluk een ticket gereserveerd bij corendon maar wilde hem niet hebben uiteindelijk, en ben ik met een ander vliegtuig naar Turkije gegaan. Nu kreeg ik te horen dat ik rond de 800 euro moest betalen voor de ticket. Ik wil hem niet betalen en kan hem niet betalen..Hoe gaan we dit oplossen?
ik wist ook niet dat ik moest annuleren .
ik had niet betaald
volgen mij als je niet betaald wordt er niet gereserveerd
Gewenste oplossing

ik wil niet betalen ik heb niets fout gedaan niet betaald is niet gereserveerd!!!!!
Nog zo'n pareltje: Perongeluk een ticket bestellen _O- _O-

En niet betalen is niet gereserveerd, die moet ik onthouden :D
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 01:07:09 #167
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_113084114
Waarom sowieso op die site klagen i.p.v. het bedrijf zelf :')
Wie heeft deze site in beheer dan _O-
:')
  dinsdag 19 juni 2012 @ 01:08:45 #168
270077 Triptamine2
Lux Aeterna
pi_113084149
Net topic 1 helemaal doorgelezen. Wat een enorme proleten bestaan er toch op deze wereld
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_113084214
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 01:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom sowieso op die site klagen i.p.v. het bedrijf zelf :')
Wie heeft deze site in beheer dan _O-
Inderdaad,alsof KLM en McDonalds eens in de twee weken even bij het kantoor van Klacht.nl langsgaan om een stapeltje emails uit te printen en mee te nemen.
-nee-
  dinsdag 19 juni 2012 @ 01:14:55 #170
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113084279
KLM negeert gewoon die site als ekte bazen.

quote:
Onlangs heb ik een ticket gereseerverd bij klm. Zo is het dat ik de geld op hun rekening gestoord waarna ik toen had gebeld en hun zeiden hun hadden die geld niet ontvangen en dat ik met een kopie van mijn bankrekening moest nemen naar hun service bij schiphol want de overboeking zou 5 dagen duren! Zo gezegd en zo gedaan! Daar zeiden ze dat het in orde was en dat ik de volgende dag kon vliegen. Maar toen ik thuis was werd ik door hun gebeld dat ik niet kan vliegen als ik niet weer contant betaal. Zo had ik daar bij de balie weer ongeveer 2000 euro betaald. Ze hebben gegarandeerd dat ik die andere bedrag weer zou krijgen. Nu bijna 2 maand later zeggen de mensen van KLM dat hun die geld niet hadden ontvangt en dat ze mijn informaties niet in de computer zien. Daarmee bedoel ik dat ze de boekingscode niet kunnen vinden. Maar naast dat vind ik het ergste dat hun zeggen dat die geld niet in ontvangst kwam terwijl ik de rekeningnummer goed heb! Wt je makkelijk kan zien op mijn bankrekkening met de bedrag en boekingscode!
Gewenste oplossing

Dat hun nu moeten ophouden met leugens terwijl ik alle bewijzen heb waaronder bankrekening en mail! En dat hun mijn geld zo spoed mogelijk terug op mijn rekening zetten want dit zie ik als een geval van fraude. Als het niet in 3 weken wordt opgelost wordt dan neem ik contact met een juridisch loket!
...en geef ze eens ongelijk. :X
Hallon!
pi_113084314
quote:
Vacature + factuur = facatures, logisch. :Y
:D

quote:
Ook mail ontvangen dat er 50,10 wordt afgeschreven. WAT TE DOEN!! Is dit echt? Graag reacties van meerdere gedupeerden…morgen pay pall bellen..Johan Derksen is de gene die besteld.. www.jdec.nl
Gewenste oplossing

Hulp wat te doen
:')

Dat die mensen met die rekeningnummers die open en bloot staan nog niet beroofd zijn door half Nigeria...

Wat ik jammer vind, is dat ze in de categorie 'Erotiek' weinig sappige details hebben over hun aankopen :P
  dinsdag 19 juni 2012 @ 01:30:09 #172
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113084576
quote:
Wanneer er contant afgerekend word is het tegenwoordig gebruikelijk dat er afgerond word maar nu je doormiddel van pinnen ook al de afronding gaat gebruiken is mij toch een stapje te ver. Is het dan zo slecht gesteld met het product dat je zelfs daar je verdiensten moet gaan halen. Nu is het maar twee euro cent (bijna een stuiver in gedachten van de gulden) dat weer zou betekenen dat je straks wanneer de euro weer een andere naam gaat krijgen nog eens gehalveerd gaat worden is dat al vijf euro centen. Dan hebben we het hier alleen nog maar over de verrekening van twee euro centen die je straks veel geld gaat kosten als je een paar jaar verder bent. Ik overdrijf nu natuurlijk in veel opzichten maar jouw kinds kinderen houden steeds minder over voor al het harde werken en de groten gaan er mee stijken. Bij mij ging het om een bedrag van ¤.6.93 waar voor gerekend werd ¤ 6.95
Gewenste oplossing

De oplossing zit hem in het afstellen van de pin automaat naar de gebruikelijke kosten te laten rekenen.
Allemaal vanwege twee eurocent, mensen!
Hallon!
  Forum Admin dinsdag 19 juni 2012 @ 01:31:56 #173
35723 crew  GGMM
pi_113084606
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 01:30 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Allemaal vanwege twee eurocent, mensen!
Maar het gebeurt constant he? Dus het zal inmiddels toch al ruim 20 eurocent zijn. Dat was vroeger bijna een halve gulden!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 01:33:54 #174
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113084645
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 01:31 schreef GGMM het volgende:

[..]

Maar het gebeurt constant he? Dus het zal inmiddels toch al ruim 20 eurocent zijn. Dat was vroeger bijna een halve gulden!
...en als de Euro weer een andere naam krijgt dan wordt dat weer gehalveerd en dan zijn 't natuurlijk 40 cent.

quote:
Van relatie een waardecheque gekregen voor nacht Themasuite met Eftelingbezoek. di. avond 17 apr gemaild dat wij 1 mei Wolf en 7 geitjes willen reserveren (stond vrij gemeld op site Efteling). Ontdekt dat reservering tel. nog tot 21.00 uur open was, dus gebeld. Medewerkster meldt dat suite niet vrij is. Ik meld: ja, staat op site. Verbazing, maar medewerkster zegt dat waarschijnlijk een Touroperator de suite heeft ‘teruggegeven’, dus dat het wel goed zal zijn om hem door te verhuren. Noteert mijn gegevens, zegt dat het geregeld zal worden en dat collega voglende dag zal bellen. Wo. 18/4 wel mail dat geen plek is op 1 mei. Dus ik bel, doe het hele verhaal en wordt eerst in twijfel getrokken, vervolgens wel excuses voor miscommunicatie, maar geen oplossing geboden. Er is alleen plek in Lavensuite op 4/5. Moet echtgenoot werken, dus moet ik met hem overleggen. Vraag medewerkster of ze de plek dan wil vasthouden, maar dat kan niet. Zeg dat dit toch een uitzonderlijke situatie is, maar dat is niet gebruikelijk in de hotelbranche, wordt mij gemeld. Dus nu staan wij met lege handen en teleurgestelde kinderen. Fijn cadeau, zo’n waardecheque van De Efteling als De Efteling zo met fouten van medewerksters omgaat.
Gewenste oplossing

Reservering op datum die ik heb gezegd. Dit zal waarschijnlijk moeilijk zijn, maar dan wil ik op zijn minst een flexibele, open medewerking van de Efteling bij het bieden van een alternatief voor hun interne miscommunicatie.
Zou het misschien kunnen dat die medewerkster de email heeft verwerkt en dus doorgeeft dat die suite niet meer vrij is? Waarom denk ik nu gelijk dat deze klager niet aan deze mogelijkheid gedacht heeft? :')
Hallon!
  dinsdag 19 juni 2012 @ 01:39:03 #175
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_113084718
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 01:33 schreef BlueMage het volgende:

[..]

...en als de Euro weer een andere naam krijgt dan wordt dat weer gehalveerd en dan zijn 't natuurlijk 40 cent.

Nee, als je het 2 keer halveert is het dan natuurlijk nog maar 10 cent
Ok stelletje hokboeren
  dinsdag 19 juni 2012 @ 01:44:24 #176
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113084791
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 01:39 schreef padlarf het volgende:

[..]

Nee, als je het 2 keer halveert is het dan natuurlijk nog maar 10 cent
Dat economische genie op klacht.nl denkt daar toch echt anders over en ik geloof hem eerder.
Hallon!
  dinsdag 19 juni 2012 @ 01:49:01 #177
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_113084848
mijn twee keer de helft verwijzing niet snappen :')
Ok stelletje hokboeren
  dinsdag 19 juni 2012 @ 01:51:15 #178
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113084875
quote:
hallo. ik zit met het volgende probleem.
ik ben in 2006 gestopt met mijn opleiding heb mijn studiefinanciering laten stop zetten en ook mijn ov kaart opgestuurd, helemaal niets meer gehoord tot dat ik een brief kreeg van de deurwaarder dat ik moest betalen waarvan de vordering was was mij helemaal niet bekend.

toen ik met de id group gebelt te hebben werd mij duidelijk dat ze de ov kaart nooit terug hadden gekregen na bewijs op gestuurd te hebben was de ov kaart wel al binnen maar ik zou nooit op school hebben gezeten dus ook geen recht op een ov kaart of studie lening de afgelopen vijf jaren heb ik ze verschillende keuren brieven gestuurd bewijs van inschrijving persoonlijk af gaan geven bij de duo ib group en zelfd de deurwaarder steeds word beloofd dat ze het in orden gaan maken en steeds weer krijg i kbericht van de deurwaarder met een brief en weer een wettelijke verhoging.

nu 5 jaar later ziet de duo ineens dat ik wel op school gezeten heb die perioden en dat ze niet snappen dat ze me in die vijf jaar nooit hebben kunnen vinden maar omdat de termijn van vijf jaren verstreken zijn kunnen willen ze het niet terug draaien.

ik heb mij tot de ombudsman gevoegd maar deze rade mij aan een bezwaar te schrijven dat heb ik ook gedaan maar mijn bezaar is direct afgekuerd geworden omdat het een beroep op een bezwaar moest zijn die ze niet behandeld hadden omdat ik mijn advocaat niet gemachtigd had (snapt u het nog )

toen telefonisch contact te hebben gehad met de afdeling bezwaar hebben ze me beloofd het uit te zoeken ik was gewoon vindbaar en heb ook gewoon op school gezeten maar volgens haar zit zit vast met de vijf jaar termijn en is het mijn schuld dat die termijn verstreken is wat opvalt is dat intern niet goed word bij gehouden dat ik daar ben geweest met bewijs van inschrijving. een week alter krijg k telefoon van de klachtenafhandeling iedereen vind het een raar verhaal en daarom willen ze mij 5 maanden tegemoetkwam omen dus schuld bekennen maar evengoed niet de verantwoordelijkheid nemen.

ik ben hierin ook transprant gewees naar de deurwaarder zodat hun wisten wat er allemaal spelden maar hier trekken ze zig neits van aan.

maandag 14 mei is doorgegeven gewroden dat de hoofdsom van 1156 verlaagd word met een 570 euro

kreeg ik gisteren een brief va nde deurwaarder die brief koste mij een dikke 200 euro en er is beslag gelegd op mijn bankrekening en moet volgens de deurwaarder nog 2800 euro betalen.

het is voor iedereen duidelijk dat deze zaak niet klopt maar ik blijf de dupe.
zelf de deuo bekend fout maar wil het niet op papier zetten en ook niet haar verantwoordelijkheid nemen

mag sit zomaar
Gewenste oplossing

ik ben tevreden als de deurwaarders de vordering per direct stoppen omdat deze onterecht is dat kunne ze zelf ook zien.ik wil een vergoeding voor nu al 6 jaar geterroriseerd en bedreigd te worden onnodig op hoge koste word gejaarg door een interne ib group fout waarin de deurwaarder hem help in een onterechte vordering diefstal dus
Tsja hier is idd veel stufi verspild. :') ...begin wel te begrijpen waarom mensen zulke klachten op zo'n vage site gooien: de betrokken bedrijven/instanties snappen geen zak van hun klachten en rechtsbijstand kan hier natuurlijk ook niks mee. :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 01:49 schreef padlarf het volgende:
mijn twee keer de helft verwijzing niet snappen :')
Is toch 1?!!!!
Hallon!
pi_113085434
quote:
Mijn man en ik hadden een retour ticket gekocht van Amsterdam naar INdia. Wij hebben ons echter in de terugkeer datum vergist. Op de ticket stond dat de vertrekdatum op zaterdag 11 februari om 01,55 was, Wij waren in de veronderstelling dat wij zaterdagavond op de zondag naar Nederland moesten vliegen, terwijl dit de vrijdag op de zaterdag moest zijn. Wij hadden de vlucht dus gemist. Wij hebben een nieuwe ticket moeten kopen om naar Nederland te vliegen. Wij hebben daarvoor ¤ 1970,= euro voor moeten betalen. Nu is mijn vraag of u ons wilt tegemoet komen in de vergoeding van de kosten die wij gemaakt hebben.Wij gaan er van uit dat wij de eerste ticket niet hebben gebruikt. Die heeft KLM misschien verkocht toen wij er geen gebruik van hadden gemaakt. Kunt u voor ons onderzoeken of wij recht hebben op een gedeeltelijke vergoeding. Wij hadden een reis- en annulerongsverzekering , maar die willen niet betalen.
Gewenste oplossing

de gehele vergoeding van de kosten van de nieuwe ticket of een gedeelte ervan. Wij maken jaarlijks twee tot drie keren per jaar gebruik van de diensten van KLM. Wij zijn heel erg te vreden met de service die zij aan haar klanten geven.
:')
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_113085438
Nederlanders zeiken altijd
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_113085772
quote:
Klacht Corendon: Geen ontbijt

Van 15 november t/m 22 november j.l. hebben mijn vrouw en ik de wellness rondreis gedaan. Ondanks het feit, dat het hele programma in een andere volgorde werd afgewerkt, was het voor ons toch een schitterende reis. Alleen de dag van vertrek was een stuk minder en wel om de volgende reden.
Volgens de vluchtgegevens zouden wij om 05.00 uur vanaf Antalya vertrekken naar Eindhoven. Om 00.30 uur werden wij opgehaald voor vertrek naar de luchthaven.
Omdat op dat tijdstip het ontbijt nog niet kon worden genuttigd, vroegen we de dag voor vertrek bij de receptie, of de mogelijkheid bestond om een ontbijtpakketje op de vertrekdag voor ons klaar te maken. Dit werd echter door de receptionist geweigerd. Wij menen echter dat wij recht hadden op een ontbijt, omdat deze reis inclusief ontbijt was. (7 nachten en dus ook 7 ontbijten)
Gewenste oplossing

Tegemoetkoming in ontbijt
Al die opwinding vanwege enkele broodjes :')
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 07:32:17 #182
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_113085851
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 01:30 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Allemaal vanwege twee eurocent, mensen!
Maar afronden bij het pinnen is wel normaal?
pi_113085855
Appie:

quote:
Heb gisteren een pakje chorizo worstjes gekocht, dacht
lekker bij de lof en aardappels, was niet te eten zo zout;
is gelijk in de vuilnisbak gegaan.Heb de klacht doorgegeven
en het enige wat hij zei was, ja moet u niet meer kopen.
Wij hebben allebei (m`n man en ik) hoge bloeddruk, die is
nu torenhoog.

Gewenste oplossing

Ik zou het wel netjes vinden als ik het aankoopbedrag à 2.70 euro terug zou krijgen.
quote:
Geachte heer, mevrouw,

Een tijdje wordt ik lastig gevallen door Morkaane personeel en mijn honden ook. Ze maken seksueele opmerkingen naar mij. En halen ook producten uit mijn winkelkarretje! De honden pesten ze als ze buiten staan bij de Ah. Mijn honden wachten netjes op mij buiten. Deze Morkaanse personeel achter volgen mij in de Ah en en er buiten. Ze kijken wat voor producten ik in mijn winkel karretje doe. Deze Morkaane hebben ook commetaar als ik vlees en dierenproduchten pakt. Ze gillen dan er blijf niets meer voor ons over. Ook worden ze nu al handtasselijk naar mij toe. Ze achter volgen mij steeds met een auto. Ik vindt dit niet kunnen als klant.Schandelijk dat ik lastig gevallen wordt en dat hun seksueele opmerkingen hebben!!!er zou een zware straf voor moeten komen en dat personeel ontslaan en een stafblad!!!

Gewenste oplossing

-rechter -Zware straf -onslag -strafblad -zwarte blad
Of mensen die niet in de winkel naar de datum op vleesverpakkingen kijken.

quote:
Het product, schouderham gerookt, was maar liefst 9 dagen over de datum toen het gekocht werd bij AH in de Twijnstraat, Utrecht. Het wa ten minste houdbaar tot 08-01-11 en werd verkocht op 17-01-2011.
Gewenste oplossing

geen producten meer over de datum en een ruime vergoeding voor het product. Gelukkig zagen we het voor consumptie want als je het zou eten, ben je een dag ziek met voedselvergiftiging.
----
pi_113085888
quote:
Op 24 okt 2010 wouden onze dochter ( 17) en haar vriend (20) even snel boodschappen voor ons doen bij de AH in Zeewolde. Wij hadden een feestje en waren door de rode wijn heen. Bij de kassa vraagt de caissiere om een legitimatie aan de vriend van mijn dochter, hij toont zijn rijbewijs. Ook mijn dochter moet zich ban haar legitimeren, maar heeft niks bij haar. Nou, dan krijg je de wijn niet mee zegt zo grietje van 17. Dus als een moeder met een kinderwagen aan de kassa komt, kan ze geen alcohol kopen volgens haar. Hierop klacht ingediend bij AH. Antwoord de AH Zeewolde zou binnen 5 dagen kontakt opnemen met ons, tot op heden nog niet gebeurd. Ondanks herhaald aandringen en nog 2 maal toegezegd.

Gewenste oplossing

Dat heeft AH nu in de hand.
Zeik, zeik, zeik:

quote:
Ik kom vandaag bij de versafdeling en tot mijn grote verbazing wordt er geen verse grillworst, boterhamworst en gekookte worst meer geleverd.

Ik vind het echt een schande. Ik doe al jaren al mijn boodschappen bij jullie en snap gewoonweg niet dat jullie zoiets niet meer leveren. Ik denk dat jullie hier heel veel gezinnen mee duperen!

Gewenste oplossing

Gewoon weer al die soorten worst op de versafdeling zoals het hoort in een supermarkt als AH!
En deze dan:

quote:
Er zit gvd zand in mn stoommaaltijd.
Heb hem niet eens opgegeten, en ik eet zelfs te goorste dingen nog op.

Gewenste oplossing

Een boodschappen tas vol boodschappen.
----
  dinsdag 19 juni 2012 @ 07:56:45 #185
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_113085974
Die van die legitimatie vind ik wel een terechte klacht.nl, overigens.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_113085997
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 07:56 schreef Geelman het volgende:
Die van die legitimatie vind ik wel een terechte klacht.nl, overigens.
Ze had ook 15 kunnen zijn.
----
pi_113086092
quote:
Klacht Intrum Justitia: Arme mensen tot het bot kaal plukken.

Ik ben een hardwerkende jongeman die alles eraan doet om uit huis te gaan en op mijn eigen benen te staan.
De overheid is het daar niet mee eens..
Ik heb schulden omdat ik geen werk heb (komt omdat ik geen diploma heb) maar ik solliciteer me suf.
Nu merk ik dat ik 100 euro in het rood sta terwijl ik dat nooit zelf kon.
Blijkt dat de lieve mensen van intrum hebben geprobeerd geld van mijn rekening af te halen wat niet is gelukt.
Maar….. HOEVAAK MOET IK NOU NOG BELLEN OM TE VERTELLEN DAT JE BIJ MIJ NIKS KAN HALEN OMDAT IK GEEN WERK HEB!!!!!
Ik doe vreselijk mijn best maar dit soort dingen trekken me echt zwaar, ik zink steeds dieper de put in..
Gewenste oplossing

Geef mij gewoon tijd, houd rekening met mensen die wel terug willen betalen maar dat simpelweg gewoon niet kunnen! Waarom nou niet andersom? die kunnen het toch betalen. Ik word er niet goed van bij hoeveel ik moet doen voordat ik ergens kom. En alles duurt ook zo vreselijk lang. Nu zit ik al een week bij HWB om voor mijn uitkering te werken die ik nog niet eens heb gehad! Ik moet wachten op de huishoudtoets. Maar de opstapelingen blijven maar doorgaan.. Mijn naasten vertellen mij: het is nog nooit zo erg geweest.Ik zie de bomen door het bos niet meer :(
Hardwerkende, werkloze jongeman. Hoe kom je erop _O-
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_113086489
quote:
Suggestie speelgoedverkoophal.nl: is opgenomen op de psyghiatrie

meer is op genomen en kan niet leveren ivm opname in psyghiatri
ik weet dit om dat ik zen schoonzus ben
en hij zal er alles aan doen om iedereen te vreden te houden maar nu kan hij dit niet ivm opname

dus bel aub niet naar zen vrouw of mail naar zen vrouw
ze heef het al moeilijk genoeg

mvg
_O- _O- _O- _O-
zelfs de oplichters kunnen klagen als ze gespamd worden door boze kopers
Verder: "" psyghiatrie", "te vreden" en "zen vrouw" _O- _O- _O-
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_113086544
Wat zou ik nu graag bij de Mac of de AH willen werken, en dan die klachten gaan "oplossen". :')
pi_113086554
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 23:13 schreef padlarf het volgende:

Omdat mensen die slim genoeg zijn om grammatica te beheersen ook slim genoeg zijn om te klagen op de juiste plek.
Maar natuurlijk! Ik denk dat dat het inderdaad is en dat daarom al die klachten zo tenenkrommend zijn _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 19 juni 2012 @ 09:03:40 #191
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_113086628
Voortaan zal ik een gewenste oplossing bij mijn klachten zetten
Mijn nieuwe ondertitel
  dinsdag 19 juni 2012 @ 09:05:48 #192
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_113086658
Pff, het is toch erg dat je na je middelbare school niet genoeg kennis hebt om een begrijpelijk stukje tekst te produceren. Een punt na een zin is vaak al te veel gevraagd...
  dinsdag 19 juni 2012 @ 09:07:03 #193
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_113086684
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 03:10 schreef gers het volgende:

[..]

:')
Echt, dat soort mensen, sterf gewoon een verschrikkelijke dood.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_113087172
De Rabobank

quote:
rabobank is zo een groot bedrijf maar ;
ben ik aant pokeren op pokerstars , ik ben bijna blut dus wil ik bij kopen , ligt ineens internetbankieren bij alleen rabobank eruit
dit is me nu al een paar keer gebeurt dus ben t zat

Gewenste oplossing

kijken jullie maar , rabobank was altijd mijn nummer 1 bank maar nu niet meer

Oplossing van het bedrijf

We hebben contact gehad met de klant en laten weten waar hij terecht kan.
Hoop dat ze hem door hebben verwezen naar de verslavingszorg.
pi_113087410
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 01:51 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Tsja hier is idd veel stufi verspild. :') ...begin wel te begrijpen waarom mensen zulke klachten op zo'n vage site gooien: de betrokken bedrijven/instanties snappen geen zak van hun klachten en rechtsbijstand kan hier natuurlijk ook niks mee. :')

[..]

Is toch 1?!!!!
Vooral dit stukje
quote:
(snapt u het nog )
, toen was ik hem allang niet kwijt, maar dat was vooral vanwege zijn spelling en grammaticale gebruik
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_113087574
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 09:03 schreef sinepedraap het volgende:
Voortaan zal ik een gewenste oplossing bij mijn klachten zetten
:D :D :D
----
pi_113087710
quote:
onlangs bij Onlineticketshop 4 kaartjes gekocht voor de voetbalwedstrijd Nederland-Noord Ierland voor mijn vrouw en 2 kinderen. Voor deze kaartjes maar liefs ¤ 260 (¤ 65 per kaartje)betaald. Aangekomen bij de Arena was de teleustelling groot..vak 416 rij 5, de meest slechte plek en nauwelijks zicht op het veld. Bij navraag bleek dat men normaal ¤ 20,- betaald per stoel. Onlineticketshop heeft ons gewoon de goodkoopste slechtste plek verkocht voor de prijs van een kaartje op de eretribune. Op mijn klacht kreeg ik als reactie dat het mijn eigen keus was maar dit klopt absoluut niet. Mij werd geadviseerd maar kontakt op te nemen met de Arena…..maar wie heeft mij deze kaartjes verkocht….juist Onlineticketshop. Ik bestel in ieder geval NOOIT meer een kaartje bij Onlinelineticketshop. Ik vergelijk ze met een groenteman waar je een appel koopt, je denk een goede kwaliteit appel te kopen als de appel achteraf rot blijkt te zijn zegt de groenteman….je hebt hem toch zelf uitgekozen

Gewenste oplossing
Mijn voorstel aan Onlineticketshop was om de helft van de kosten terug te betalen, ben ik nog flexibel want de kaarten waren gewoon slecht
Mooie vergelijking wel :')
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  dinsdag 19 juni 2012 @ 10:03:59 #198
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_113087923
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 01:30 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Allemaal vanwege twee eurocent, mensen!
Jouw kinds kinderen? :')
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  dinsdag 19 juni 2012 @ 10:13:34 #199
67670 Skv
Cynist.
pi_113088184
Godverdomme wat geweldig. _O-
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 10:16:32 #200
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113088256
"handtasselijk" ga ik voortaan ook gebruiken! :D
Hallon!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')