abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 19 juni 2012 @ 01:44:24 #176
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113084791
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 01:39 schreef padlarf het volgende:

[..]

Nee, als je het 2 keer halveert is het dan natuurlijk nog maar 10 cent
Dat economische genie op klacht.nl denkt daar toch echt anders over en ik geloof hem eerder.
Hallon!
  dinsdag 19 juni 2012 @ 01:49:01 #177
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_113084848
mijn twee keer de helft verwijzing niet snappen :')
Ok stelletje hokboeren
  dinsdag 19 juni 2012 @ 01:51:15 #178
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113084875
quote:
hallo. ik zit met het volgende probleem.
ik ben in 2006 gestopt met mijn opleiding heb mijn studiefinanciering laten stop zetten en ook mijn ov kaart opgestuurd, helemaal niets meer gehoord tot dat ik een brief kreeg van de deurwaarder dat ik moest betalen waarvan de vordering was was mij helemaal niet bekend.

toen ik met de id group gebelt te hebben werd mij duidelijk dat ze de ov kaart nooit terug hadden gekregen na bewijs op gestuurd te hebben was de ov kaart wel al binnen maar ik zou nooit op school hebben gezeten dus ook geen recht op een ov kaart of studie lening de afgelopen vijf jaren heb ik ze verschillende keuren brieven gestuurd bewijs van inschrijving persoonlijk af gaan geven bij de duo ib group en zelfd de deurwaarder steeds word beloofd dat ze het in orden gaan maken en steeds weer krijg i kbericht van de deurwaarder met een brief en weer een wettelijke verhoging.

nu 5 jaar later ziet de duo ineens dat ik wel op school gezeten heb die perioden en dat ze niet snappen dat ze me in die vijf jaar nooit hebben kunnen vinden maar omdat de termijn van vijf jaren verstreken zijn kunnen willen ze het niet terug draaien.

ik heb mij tot de ombudsman gevoegd maar deze rade mij aan een bezwaar te schrijven dat heb ik ook gedaan maar mijn bezaar is direct afgekuerd geworden omdat het een beroep op een bezwaar moest zijn die ze niet behandeld hadden omdat ik mijn advocaat niet gemachtigd had (snapt u het nog )

toen telefonisch contact te hebben gehad met de afdeling bezwaar hebben ze me beloofd het uit te zoeken ik was gewoon vindbaar en heb ook gewoon op school gezeten maar volgens haar zit zit vast met de vijf jaar termijn en is het mijn schuld dat die termijn verstreken is wat opvalt is dat intern niet goed word bij gehouden dat ik daar ben geweest met bewijs van inschrijving. een week alter krijg k telefoon van de klachtenafhandeling iedereen vind het een raar verhaal en daarom willen ze mij 5 maanden tegemoetkwam omen dus schuld bekennen maar evengoed niet de verantwoordelijkheid nemen.

ik ben hierin ook transprant gewees naar de deurwaarder zodat hun wisten wat er allemaal spelden maar hier trekken ze zig neits van aan.

maandag 14 mei is doorgegeven gewroden dat de hoofdsom van 1156 verlaagd word met een 570 euro

kreeg ik gisteren een brief va nde deurwaarder die brief koste mij een dikke 200 euro en er is beslag gelegd op mijn bankrekening en moet volgens de deurwaarder nog 2800 euro betalen.

het is voor iedereen duidelijk dat deze zaak niet klopt maar ik blijf de dupe.
zelf de deuo bekend fout maar wil het niet op papier zetten en ook niet haar verantwoordelijkheid nemen

mag sit zomaar
Gewenste oplossing

ik ben tevreden als de deurwaarders de vordering per direct stoppen omdat deze onterecht is dat kunne ze zelf ook zien.ik wil een vergoeding voor nu al 6 jaar geterroriseerd en bedreigd te worden onnodig op hoge koste word gejaarg door een interne ib group fout waarin de deurwaarder hem help in een onterechte vordering diefstal dus
Tsja hier is idd veel stufi verspild. :') ...begin wel te begrijpen waarom mensen zulke klachten op zo'n vage site gooien: de betrokken bedrijven/instanties snappen geen zak van hun klachten en rechtsbijstand kan hier natuurlijk ook niks mee. :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 01:49 schreef padlarf het volgende:
mijn twee keer de helft verwijzing niet snappen :')
Is toch 1?!!!!
Hallon!
pi_113085434
quote:
Mijn man en ik hadden een retour ticket gekocht van Amsterdam naar INdia. Wij hebben ons echter in de terugkeer datum vergist. Op de ticket stond dat de vertrekdatum op zaterdag 11 februari om 01,55 was, Wij waren in de veronderstelling dat wij zaterdagavond op de zondag naar Nederland moesten vliegen, terwijl dit de vrijdag op de zaterdag moest zijn. Wij hadden de vlucht dus gemist. Wij hebben een nieuwe ticket moeten kopen om naar Nederland te vliegen. Wij hebben daarvoor ¤ 1970,= euro voor moeten betalen. Nu is mijn vraag of u ons wilt tegemoet komen in de vergoeding van de kosten die wij gemaakt hebben.Wij gaan er van uit dat wij de eerste ticket niet hebben gebruikt. Die heeft KLM misschien verkocht toen wij er geen gebruik van hadden gemaakt. Kunt u voor ons onderzoeken of wij recht hebben op een gedeeltelijke vergoeding. Wij hadden een reis- en annulerongsverzekering , maar die willen niet betalen.
Gewenste oplossing

de gehele vergoeding van de kosten van de nieuwe ticket of een gedeelte ervan. Wij maken jaarlijks twee tot drie keren per jaar gebruik van de diensten van KLM. Wij zijn heel erg te vreden met de service die zij aan haar klanten geven.
:')
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_113085438
Nederlanders zeiken altijd
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_113085772
quote:
Klacht Corendon: Geen ontbijt

Van 15 november t/m 22 november j.l. hebben mijn vrouw en ik de wellness rondreis gedaan. Ondanks het feit, dat het hele programma in een andere volgorde werd afgewerkt, was het voor ons toch een schitterende reis. Alleen de dag van vertrek was een stuk minder en wel om de volgende reden.
Volgens de vluchtgegevens zouden wij om 05.00 uur vanaf Antalya vertrekken naar Eindhoven. Om 00.30 uur werden wij opgehaald voor vertrek naar de luchthaven.
Omdat op dat tijdstip het ontbijt nog niet kon worden genuttigd, vroegen we de dag voor vertrek bij de receptie, of de mogelijkheid bestond om een ontbijtpakketje op de vertrekdag voor ons klaar te maken. Dit werd echter door de receptionist geweigerd. Wij menen echter dat wij recht hadden op een ontbijt, omdat deze reis inclusief ontbijt was. (7 nachten en dus ook 7 ontbijten)
Gewenste oplossing

Tegemoetkoming in ontbijt
Al die opwinding vanwege enkele broodjes :')
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 07:32:17 #182
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_113085851
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 01:30 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Allemaal vanwege twee eurocent, mensen!
Maar afronden bij het pinnen is wel normaal?
pi_113085855
Appie:

quote:
Heb gisteren een pakje chorizo worstjes gekocht, dacht
lekker bij de lof en aardappels, was niet te eten zo zout;
is gelijk in de vuilnisbak gegaan.Heb de klacht doorgegeven
en het enige wat hij zei was, ja moet u niet meer kopen.
Wij hebben allebei (m`n man en ik) hoge bloeddruk, die is
nu torenhoog.

Gewenste oplossing

Ik zou het wel netjes vinden als ik het aankoopbedrag à 2.70 euro terug zou krijgen.
quote:
Geachte heer, mevrouw,

Een tijdje wordt ik lastig gevallen door Morkaane personeel en mijn honden ook. Ze maken seksueele opmerkingen naar mij. En halen ook producten uit mijn winkelkarretje! De honden pesten ze als ze buiten staan bij de Ah. Mijn honden wachten netjes op mij buiten. Deze Morkaanse personeel achter volgen mij in de Ah en en er buiten. Ze kijken wat voor producten ik in mijn winkel karretje doe. Deze Morkaane hebben ook commetaar als ik vlees en dierenproduchten pakt. Ze gillen dan er blijf niets meer voor ons over. Ook worden ze nu al handtasselijk naar mij toe. Ze achter volgen mij steeds met een auto. Ik vindt dit niet kunnen als klant.Schandelijk dat ik lastig gevallen wordt en dat hun seksueele opmerkingen hebben!!!er zou een zware straf voor moeten komen en dat personeel ontslaan en een stafblad!!!

Gewenste oplossing

-rechter -Zware straf -onslag -strafblad -zwarte blad
Of mensen die niet in de winkel naar de datum op vleesverpakkingen kijken.

quote:
Het product, schouderham gerookt, was maar liefst 9 dagen over de datum toen het gekocht werd bij AH in de Twijnstraat, Utrecht. Het wa ten minste houdbaar tot 08-01-11 en werd verkocht op 17-01-2011.
Gewenste oplossing

geen producten meer over de datum en een ruime vergoeding voor het product. Gelukkig zagen we het voor consumptie want als je het zou eten, ben je een dag ziek met voedselvergiftiging.
----
pi_113085888
quote:
Op 24 okt 2010 wouden onze dochter ( 17) en haar vriend (20) even snel boodschappen voor ons doen bij de AH in Zeewolde. Wij hadden een feestje en waren door de rode wijn heen. Bij de kassa vraagt de caissiere om een legitimatie aan de vriend van mijn dochter, hij toont zijn rijbewijs. Ook mijn dochter moet zich ban haar legitimeren, maar heeft niks bij haar. Nou, dan krijg je de wijn niet mee zegt zo grietje van 17. Dus als een moeder met een kinderwagen aan de kassa komt, kan ze geen alcohol kopen volgens haar. Hierop klacht ingediend bij AH. Antwoord de AH Zeewolde zou binnen 5 dagen kontakt opnemen met ons, tot op heden nog niet gebeurd. Ondanks herhaald aandringen en nog 2 maal toegezegd.

Gewenste oplossing

Dat heeft AH nu in de hand.
Zeik, zeik, zeik:

quote:
Ik kom vandaag bij de versafdeling en tot mijn grote verbazing wordt er geen verse grillworst, boterhamworst en gekookte worst meer geleverd.

Ik vind het echt een schande. Ik doe al jaren al mijn boodschappen bij jullie en snap gewoonweg niet dat jullie zoiets niet meer leveren. Ik denk dat jullie hier heel veel gezinnen mee duperen!

Gewenste oplossing

Gewoon weer al die soorten worst op de versafdeling zoals het hoort in een supermarkt als AH!
En deze dan:

quote:
Er zit gvd zand in mn stoommaaltijd.
Heb hem niet eens opgegeten, en ik eet zelfs te goorste dingen nog op.

Gewenste oplossing

Een boodschappen tas vol boodschappen.
----
  dinsdag 19 juni 2012 @ 07:56:45 #185
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_113085974
Die van die legitimatie vind ik wel een terechte klacht.nl, overigens.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_113085997
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 07:56 schreef Geelman het volgende:
Die van die legitimatie vind ik wel een terechte klacht.nl, overigens.
Ze had ook 15 kunnen zijn.
----
pi_113086092
quote:
Klacht Intrum Justitia: Arme mensen tot het bot kaal plukken.

Ik ben een hardwerkende jongeman die alles eraan doet om uit huis te gaan en op mijn eigen benen te staan.
De overheid is het daar niet mee eens..
Ik heb schulden omdat ik geen werk heb (komt omdat ik geen diploma heb) maar ik solliciteer me suf.
Nu merk ik dat ik 100 euro in het rood sta terwijl ik dat nooit zelf kon.
Blijkt dat de lieve mensen van intrum hebben geprobeerd geld van mijn rekening af te halen wat niet is gelukt.
Maar….. HOEVAAK MOET IK NOU NOG BELLEN OM TE VERTELLEN DAT JE BIJ MIJ NIKS KAN HALEN OMDAT IK GEEN WERK HEB!!!!!
Ik doe vreselijk mijn best maar dit soort dingen trekken me echt zwaar, ik zink steeds dieper de put in..
Gewenste oplossing

Geef mij gewoon tijd, houd rekening met mensen die wel terug willen betalen maar dat simpelweg gewoon niet kunnen! Waarom nou niet andersom? die kunnen het toch betalen. Ik word er niet goed van bij hoeveel ik moet doen voordat ik ergens kom. En alles duurt ook zo vreselijk lang. Nu zit ik al een week bij HWB om voor mijn uitkering te werken die ik nog niet eens heb gehad! Ik moet wachten op de huishoudtoets. Maar de opstapelingen blijven maar doorgaan.. Mijn naasten vertellen mij: het is nog nooit zo erg geweest.Ik zie de bomen door het bos niet meer :(
Hardwerkende, werkloze jongeman. Hoe kom je erop _O-
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_113086489
quote:
Suggestie speelgoedverkoophal.nl: is opgenomen op de psyghiatrie

meer is op genomen en kan niet leveren ivm opname in psyghiatri
ik weet dit om dat ik zen schoonzus ben
en hij zal er alles aan doen om iedereen te vreden te houden maar nu kan hij dit niet ivm opname

dus bel aub niet naar zen vrouw of mail naar zen vrouw
ze heef het al moeilijk genoeg

mvg
_O- _O- _O- _O-
zelfs de oplichters kunnen klagen als ze gespamd worden door boze kopers
Verder: "" psyghiatrie", "te vreden" en "zen vrouw" _O- _O- _O-
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_113086544
Wat zou ik nu graag bij de Mac of de AH willen werken, en dan die klachten gaan "oplossen". :')
pi_113086554
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 23:13 schreef padlarf het volgende:

Omdat mensen die slim genoeg zijn om grammatica te beheersen ook slim genoeg zijn om te klagen op de juiste plek.
Maar natuurlijk! Ik denk dat dat het inderdaad is en dat daarom al die klachten zo tenenkrommend zijn _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 19 juni 2012 @ 09:03:40 #191
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_113086628
Voortaan zal ik een gewenste oplossing bij mijn klachten zetten
Mijn nieuwe ondertitel
  dinsdag 19 juni 2012 @ 09:05:48 #192
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_113086658
Pff, het is toch erg dat je na je middelbare school niet genoeg kennis hebt om een begrijpelijk stukje tekst te produceren. Een punt na een zin is vaak al te veel gevraagd...
  dinsdag 19 juni 2012 @ 09:07:03 #193
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_113086684
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 03:10 schreef gers het volgende:

[..]

:')
Echt, dat soort mensen, sterf gewoon een verschrikkelijke dood.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_113087172
De Rabobank

quote:
rabobank is zo een groot bedrijf maar ;
ben ik aant pokeren op pokerstars , ik ben bijna blut dus wil ik bij kopen , ligt ineens internetbankieren bij alleen rabobank eruit
dit is me nu al een paar keer gebeurt dus ben t zat

Gewenste oplossing

kijken jullie maar , rabobank was altijd mijn nummer 1 bank maar nu niet meer

Oplossing van het bedrijf

We hebben contact gehad met de klant en laten weten waar hij terecht kan.
Hoop dat ze hem door hebben verwezen naar de verslavingszorg.
pi_113087410
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 01:51 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Tsja hier is idd veel stufi verspild. :') ...begin wel te begrijpen waarom mensen zulke klachten op zo'n vage site gooien: de betrokken bedrijven/instanties snappen geen zak van hun klachten en rechtsbijstand kan hier natuurlijk ook niks mee. :')

[..]

Is toch 1?!!!!
Vooral dit stukje
quote:
(snapt u het nog )
, toen was ik hem allang niet kwijt, maar dat was vooral vanwege zijn spelling en grammaticale gebruik
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_113087574
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 09:03 schreef sinepedraap het volgende:
Voortaan zal ik een gewenste oplossing bij mijn klachten zetten
:D :D :D
----
pi_113087710
quote:
onlangs bij Onlineticketshop 4 kaartjes gekocht voor de voetbalwedstrijd Nederland-Noord Ierland voor mijn vrouw en 2 kinderen. Voor deze kaartjes maar liefs ¤ 260 (¤ 65 per kaartje)betaald. Aangekomen bij de Arena was de teleustelling groot..vak 416 rij 5, de meest slechte plek en nauwelijks zicht op het veld. Bij navraag bleek dat men normaal ¤ 20,- betaald per stoel. Onlineticketshop heeft ons gewoon de goodkoopste slechtste plek verkocht voor de prijs van een kaartje op de eretribune. Op mijn klacht kreeg ik als reactie dat het mijn eigen keus was maar dit klopt absoluut niet. Mij werd geadviseerd maar kontakt op te nemen met de Arena…..maar wie heeft mij deze kaartjes verkocht….juist Onlineticketshop. Ik bestel in ieder geval NOOIT meer een kaartje bij Onlinelineticketshop. Ik vergelijk ze met een groenteman waar je een appel koopt, je denk een goede kwaliteit appel te kopen als de appel achteraf rot blijkt te zijn zegt de groenteman….je hebt hem toch zelf uitgekozen

Gewenste oplossing
Mijn voorstel aan Onlineticketshop was om de helft van de kosten terug te betalen, ben ik nog flexibel want de kaarten waren gewoon slecht
Mooie vergelijking wel :')
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  dinsdag 19 juni 2012 @ 10:03:59 #198
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_113087923
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 01:30 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Allemaal vanwege twee eurocent, mensen!
Jouw kinds kinderen? :')
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  dinsdag 19 juni 2012 @ 10:13:34 #199
67670 Skv
Cynist.
pi_113088184
Godverdomme wat geweldig. _O-
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 10:16:32 #200
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113088256
"handtasselijk" ga ik voortaan ook gebruiken! :D
Hallon!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')