Geen oplossing?quote:Klacht Youfone.nl: YOUFONE IS EEN OPLICHTER BEDRIJF
In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Youfone.nl
Lezers van deze klacht: 44
Ik Heb in januari een abbonement afgesloten voor 250 belminuten, in april kreeg ik een rekening van ¤261.44.- Data bundel verbruik, maar het bleek dat mijn smartphone opstond,en ik garandeer dat ik niet gebruik van heb gemaakt omdat,geen internet in mij abbonement heb en geen interesse in heb om gebruik van te maken via mij mobiel! Ik begin een rechtsprocedure via rechtshulp met een advocaat!!!!!!!!!!!!!!!
Gewenste oplossing
Geen oplossing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geen idee wat ik hiervan moet maken, ben je verkracht in Turkije, ga je je druk lopen maken over de telefoonrekeningquote:Klacht D-Reizen: Verkrachting in Turkije
Ik heb via D-Reizen een reis besteld, ook via jullie dus. Ik ben verkracht in Turkije, hotel Sentido, Gold Island, Golden Bay. Ik heb jullie huilend opgebeld over wat er gebeurd was. Jullie zouden me binnen een half uur terugbellen. maar nee, na een uur kreeg ik een sms: U kunt geen aangifte meer doen, dat had u meteen moeten doen. Denken jullie nou écht dat ik eraan denk, om 3 uur in de nacht om jullie te bellen? Ik was in de war, maar dat gevoel kunnen jullie wel niet kennen. Iemand heeft me met geweld verkracht, het enige wat ik hoor van jullie is: Sterkte…. maar goed, voor jullie ben ik alleen maar een nummer. Ik heb een rotvakantie gehad, mijn lichaam is genomen, maakte niet uit hoeveel ik terugvocht. Mijn geest dus ook. Ik heb nu contact met het GGZ en moet snel onder hypnose om alles weer nóg een keer mee te maken, op die manier schijn je het sneller te verwerken. Daarbij komt nog boven op dat ik een rekening van het bellen heb, mensen belden mij en IK moet ervoor opdraaien. Eerst een verkrachting en dan een rekening. Maar goed, het gaat jullie alleen om centen binnen te halen? Maakt niet uit wat er met mensen gebeurt? Als jullie me niet geloven, bel ze dan maar. Mijn leven ligt overhoop, ben boos, verdrietig, agressief, ga mensen uit de weg. Behoorlijk depressief. Jullie lakse manier van met klanten omgaan maakt me boos… had wel wat steun van jullie verwacht….
Gewenste oplossing
Ik ben in totaal, reis en telefoonkosten zeker 1200 euro kwijt. Dat wil ik graag weer terug, jullie maken me zoooo boos. Ik heb al dat geld betaald, om verkracht te worden? Lijkt erop dat het jullie niets scheelt. Wat denken jullie van de psychise klachten? Wacht eerst antwoord af en anders onderneem ik stappen, helaas. Jullie horen nog van me.... Z
Ze is vooral op die 1200 E uit, geloof er niet veel van dat ze verkracht is...zulke vrouwen...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Geen idee wat ik hiervan moet maken, ben je verkracht in Turkije, ga je je druk lopen maken over de telefoonrekening
Ik ook niet, je gaat dan toch eerst naar het politiebureau lijkt mij. Maar deze belt eerst met D-reizenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ze is vooral op die 1200 E uit, geloof er niet veel van dat ze verkracht is...zulke vrouwen...
Kan het maar amper geloven.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Geen idee wat ik hiervan moet maken, ben je verkracht in Turkije, ga je je druk lopen maken over de telefoonrekening
Ik mag toch verwachten dat je onder begeleiding van de reisleiding naar het politiebureau gebracht wordt
Die klacht over een 6-cijferig rekeningnummer, jij kiest de parels wel uitquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:25 schreef BlueMage het volgende:
[..]
lol droge reactie ook op die klacht.
[..]
Weet niet of ik nou moet lachen of huilen.Xoberzo mensen die bijv klagen dat er opeens uit het niets een blokkade op hun rekening wordt gezet tsja...ik weiger te geloven dat een bank zulke dingen zomaar doet.
Vacature + factuur = facatures, logisch.quote:Ik heb november 2011 een simonly abonnement bij youfone afgesloten. maar heb nooit een simkaart van ze ontvangen. Ze sturen wel facatures die ik natuurlijk niet betaal, omdat ik geen gebruik maak van hun dienst. Ik heb ze uiteindelijk in januari een brief geschreven met het verzoek om de abonnement te stoppen wegens nalatigheid. Hierop hebben ze tot heden niet gereageerd wel sturen ze nu een incassobureau op me af. Ik word hier helemaal gek van, want ik stuur de incassobureau een mail met het verhaal en zij weten wel dat de bezwaar ongegrond is verklaard. Stomme klootzakken ik ga ze geen rooie cent betalen want ik laat ze dit lekker voor de rechter slepen.
Gewenste oplossing
Ik wil van dit rotbedrijf af want er staat duidelijk in de algemene voorwaarden van youfone bij Artikel 4: Duur van de Overeenkomst en beëindiging: Partijen kunnen een Overeenkomst te allen tijde ontbinden met behoud van recht op schadevergoeding, indien de andere partij in de nakoming van één of meer van de overeengekomen verplichtingen tekortschiet en in verzuim verkeert!
Klagen op een site over klagen dat je niet op die site kunt komen, ofzoiets, ben de draad al kwijt.quote:Klacht Klacht.nl: klacht
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Klacht.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Klacht.nl
Lezers van deze klacht: 98
kan niet op u site komen! kunt u mij een gedegen op lossing geven aan gezien ik niet alleen sta om een oplossing te vinden. met mijn vriendelijke groet.
Gewenste oplossing
om mij en anderen zoo snel als maar kan een juiste oplossing/opsomming aan te bieden.
Oplossing van het bedrijf
Geachte heer/mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Op welke site kunt u niet komen? Is dit klacht.nl of een andere site? Graag hoor ik van u, via een reactie op deze oplossing of via redactie@klacht.nl, welk beeld u krijgt als u naar ww.klacht.nl gaat. vriendelijke groet, Maarten redactie@klacht.nl
Dat is overduidelijk een Fok!erquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Klagen op een site over klagen dat je niet op die site kunt komen, ofzoiets, ben de draad al kwijt.![]()
Dan moet je geen mobiel abbonement gaan afsluiten als je er toch geen gebruik van gaat makenquote:en geen interesse in heb om gebruik van te maken via mij mobiel!
Dat stukje over hypnose ookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Geen idee wat ik hiervan moet maken, ben je verkracht in Turkije, ga je je druk lopen maken over de telefoonrekening
Ik mag toch verwachten dat je onder begeleiding van de reisleiding naar het politiebureau gebracht wordt
Prachtige zinsbouw ook weer.quote:Op de vluchten van en naar Cancun met Air France, was de service aan board om te huilen. Op de heenreis van Parijs naar Cancun hadden wij 2 televisie schermen die het niet deden en waarop wij 4 uur lang volkomen genegeerd werden.Pas dat wij dreigden met een klacht naar de maatschappij werd er uiteindelijk iets ondernomen.
Ook werd er pas na 2 uur in de lucht een maaltijd gebracht met een flesje rode wijn,een klein flesje sterke drank, een beetje water en frisdrank en verder hebben wij ze de rest van de vlucht niet meer gezien tot 2 uur voor het landen.
Toen ik naar het toilet ging en verging van de dorst bleek dat je in een ruimte een zelf service voor drank was, dit was aan niemand mede gedeeld en kwam daar dus per toeval achter.Als je met 3 personen naast elkaar zit, en de buurman aan de buitenkant ligt te slapen ga jij ook niet maar even drinken halen, en op het bellen werd door de crew gewoon niet gereageerd. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt, KLM heeft altijd een goede service.
Op de terugweg het zelfde verhaal, en daar kwam nog bij dat wij een uur vertraging op Cancun hadden en daardoor de aansluiting op parijs misten naar Amsterdam, dit betekende dat wij 5 uur moesten wachten op onze volgende vlucht.
Dit is echt de laatste keer dat wij met Air France hebben gevlogen, wat een waardeloze maatschappij.
Gewenste oplossing
Een kleine schadeloosstelling zouden wij op prijs stellen,en dat de service aan board wat soepeler is, dat als er gebeld word, de crew daar ook op reageert. En dat KLM gewoon rechtstreeks op Cancun gaat vliegen. De crew van Air France verdiend in elk geval op een makkelijke manier hun geld.
Hij is te dik om fatsoenlijk in zo'n stoel te passen maar wil toch even klagen.quote:Klacht KLM: V
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over KLM
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KLM
Lezers van deze klacht: 230
Ben op 17.02.2012 vertrokken uit Denpasser,bestemming Schiphol Amsterdam.(Flicht KL0836)(E-ticket 0742485567567)
Seat 50k.Heb aan de stewardes gevraagd om een normale stoel te krijgen,vermits ik niet paste in deze stoel.heb de hele reis niet fatsoenlijk kunnen zitten.
Gewenste oplossing
Vermits ik minstens één à twee keer per jaar naar Bali vlieg,zou het gecompenseerd kunnen worden met een heel goeie plaats bij mijn volgende boeking.
Nog zo'n pareltje: Perongeluk een ticket bestellenquote:Klacht Corendon: Ik heb Perongeluk een ticket gereserveerd bij corendon
Ik heb Perongeluk een ticket gereserveerd bij corendon maar wilde hem niet hebben uiteindelijk, en ben ik met een ander vliegtuig naar Turkije gegaan. Nu kreeg ik te horen dat ik rond de 800 euro moest betalen voor de ticket. Ik wil hem niet betalen en kan hem niet betalen..Hoe gaan we dit oplossen?
ik wist ook niet dat ik moest annuleren .
ik had niet betaald
volgen mij als je niet betaald wordt er niet gereserveerd
Gewenste oplossing
ik wil niet betalen ik heb niets fout gedaan niet betaald is niet gereserveerd!!!!!
Inderdaad,alsof KLM en McDonalds eens in de twee weken even bij het kantoor van Klacht.nl langsgaan om een stapeltje emails uit te printen en mee te nemen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom sowieso op die site klagen i.p.v. het bedrijf zelf![]()
Wie heeft deze site in beheer dan
...en geef ze eens ongelijk.quote:Onlangs heb ik een ticket gereseerverd bij klm. Zo is het dat ik de geld op hun rekening gestoord waarna ik toen had gebeld en hun zeiden hun hadden die geld niet ontvangen en dat ik met een kopie van mijn bankrekening moest nemen naar hun service bij schiphol want de overboeking zou 5 dagen duren! Zo gezegd en zo gedaan! Daar zeiden ze dat het in orde was en dat ik de volgende dag kon vliegen. Maar toen ik thuis was werd ik door hun gebeld dat ik niet kan vliegen als ik niet weer contant betaal. Zo had ik daar bij de balie weer ongeveer 2000 euro betaald. Ze hebben gegarandeerd dat ik die andere bedrag weer zou krijgen. Nu bijna 2 maand later zeggen de mensen van KLM dat hun die geld niet hadden ontvangt en dat ze mijn informaties niet in de computer zien. Daarmee bedoel ik dat ze de boekingscode niet kunnen vinden. Maar naast dat vind ik het ergste dat hun zeggen dat die geld niet in ontvangst kwam terwijl ik de rekeningnummer goed heb! Wt je makkelijk kan zien op mijn bankrekkening met de bedrag en boekingscode!
Gewenste oplossing
Dat hun nu moeten ophouden met leugens terwijl ik alle bewijzen heb waaronder bankrekening en mail! En dat hun mijn geld zo spoed mogelijk terug op mijn rekening zetten want dit zie ik als een geval van fraude. Als het niet in 3 weken wordt opgelost wordt dan neem ik contact met een juridisch loket!
quote:Vacature + factuur = facatures, logisch.
quote:Ook mail ontvangen dat er 50,10 wordt afgeschreven. WAT TE DOEN!! Is dit echt? Graag reacties van meerdere gedupeerden…morgen pay pall bellen..Johan Derksen is de gene die besteld.. www.jdec.nl
Gewenste oplossing
Hulp wat te doen
Allemaal vanwege twee eurocent, mensen!quote:Wanneer er contant afgerekend word is het tegenwoordig gebruikelijk dat er afgerond word maar nu je doormiddel van pinnen ook al de afronding gaat gebruiken is mij toch een stapje te ver. Is het dan zo slecht gesteld met het product dat je zelfs daar je verdiensten moet gaan halen. Nu is het maar twee euro cent (bijna een stuiver in gedachten van de gulden) dat weer zou betekenen dat je straks wanneer de euro weer een andere naam gaat krijgen nog eens gehalveerd gaat worden is dat al vijf euro centen. Dan hebben we het hier alleen nog maar over de verrekening van twee euro centen die je straks veel geld gaat kosten als je een paar jaar verder bent. Ik overdrijf nu natuurlijk in veel opzichten maar jouw kinds kinderen houden steeds minder over voor al het harde werken en de groten gaan er mee stijken. Bij mij ging het om een bedrag van ¤.6.93 waar voor gerekend werd ¤ 6.95
Gewenste oplossing
De oplossing zit hem in het afstellen van de pin automaat naar de gebruikelijke kosten te laten rekenen.
Maar het gebeurt constant he? Dus het zal inmiddels toch al ruim 20 eurocent zijn. Dat was vroeger bijna een halve gulden!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:30 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Allemaal vanwege twee eurocent, mensen!
...en als de Euro weer een andere naam krijgt dan wordt dat weer gehalveerd en dan zijn 't natuurlijk 40 cent.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar het gebeurt constant he? Dus het zal inmiddels toch al ruim 20 eurocent zijn. Dat was vroeger bijna een halve gulden!
Zou het misschien kunnen dat die medewerkster de email heeft verwerkt en dus doorgeeft dat die suite niet meer vrij is? Waarom denk ik nu gelijk dat deze klager niet aan deze mogelijkheid gedacht heeft?quote:Van relatie een waardecheque gekregen voor nacht Themasuite met Eftelingbezoek. di. avond 17 apr gemaild dat wij 1 mei Wolf en 7 geitjes willen reserveren (stond vrij gemeld op site Efteling). Ontdekt dat reservering tel. nog tot 21.00 uur open was, dus gebeld. Medewerkster meldt dat suite niet vrij is. Ik meld: ja, staat op site. Verbazing, maar medewerkster zegt dat waarschijnlijk een Touroperator de suite heeft ‘teruggegeven’, dus dat het wel goed zal zijn om hem door te verhuren. Noteert mijn gegevens, zegt dat het geregeld zal worden en dat collega voglende dag zal bellen. Wo. 18/4 wel mail dat geen plek is op 1 mei. Dus ik bel, doe het hele verhaal en wordt eerst in twijfel getrokken, vervolgens wel excuses voor miscommunicatie, maar geen oplossing geboden. Er is alleen plek in Lavensuite op 4/5. Moet echtgenoot werken, dus moet ik met hem overleggen. Vraag medewerkster of ze de plek dan wil vasthouden, maar dat kan niet. Zeg dat dit toch een uitzonderlijke situatie is, maar dat is niet gebruikelijk in de hotelbranche, wordt mij gemeld. Dus nu staan wij met lege handen en teleurgestelde kinderen. Fijn cadeau, zo’n waardecheque van De Efteling als De Efteling zo met fouten van medewerksters omgaat.
Gewenste oplossing
Reservering op datum die ik heb gezegd. Dit zal waarschijnlijk moeilijk zijn, maar dan wil ik op zijn minst een flexibele, open medewerking van de Efteling bij het bieden van een alternatief voor hun interne miscommunicatie.
Nee, als je het 2 keer halveert is het dan natuurlijk nog maar 10 centquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:33 schreef BlueMage het volgende:
[..]
...en als de Euro weer een andere naam krijgt dan wordt dat weer gehalveerd en dan zijn 't natuurlijk 40 cent.
Dat economische genie op klacht.nl denkt daar toch echt anders over en ik geloof hem eerder.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:39 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee, als je het 2 keer halveert is het dan natuurlijk nog maar 10 cent
Tsja hier is idd veel stufi verspild.quote:hallo. ik zit met het volgende probleem.
ik ben in 2006 gestopt met mijn opleiding heb mijn studiefinanciering laten stop zetten en ook mijn ov kaart opgestuurd, helemaal niets meer gehoord tot dat ik een brief kreeg van de deurwaarder dat ik moest betalen waarvan de vordering was was mij helemaal niet bekend.
toen ik met de id group gebelt te hebben werd mij duidelijk dat ze de ov kaart nooit terug hadden gekregen na bewijs op gestuurd te hebben was de ov kaart wel al binnen maar ik zou nooit op school hebben gezeten dus ook geen recht op een ov kaart of studie lening de afgelopen vijf jaren heb ik ze verschillende keuren brieven gestuurd bewijs van inschrijving persoonlijk af gaan geven bij de duo ib group en zelfd de deurwaarder steeds word beloofd dat ze het in orden gaan maken en steeds weer krijg i kbericht van de deurwaarder met een brief en weer een wettelijke verhoging.
nu 5 jaar later ziet de duo ineens dat ik wel op school gezeten heb die perioden en dat ze niet snappen dat ze me in die vijf jaar nooit hebben kunnen vinden maar omdat de termijn van vijf jaren verstreken zijn kunnen willen ze het niet terug draaien.
ik heb mij tot de ombudsman gevoegd maar deze rade mij aan een bezwaar te schrijven dat heb ik ook gedaan maar mijn bezaar is direct afgekuerd geworden omdat het een beroep op een bezwaar moest zijn die ze niet behandeld hadden omdat ik mijn advocaat niet gemachtigd had (snapt u het nog )
toen telefonisch contact te hebben gehad met de afdeling bezwaar hebben ze me beloofd het uit te zoeken ik was gewoon vindbaar en heb ook gewoon op school gezeten maar volgens haar zit zit vast met de vijf jaar termijn en is het mijn schuld dat die termijn verstreken is wat opvalt is dat intern niet goed word bij gehouden dat ik daar ben geweest met bewijs van inschrijving. een week alter krijg k telefoon van de klachtenafhandeling iedereen vind het een raar verhaal en daarom willen ze mij 5 maanden tegemoetkwam omen dus schuld bekennen maar evengoed niet de verantwoordelijkheid nemen.
ik ben hierin ook transprant gewees naar de deurwaarder zodat hun wisten wat er allemaal spelden maar hier trekken ze zig neits van aan.
maandag 14 mei is doorgegeven gewroden dat de hoofdsom van 1156 verlaagd word met een 570 euro
kreeg ik gisteren een brief va nde deurwaarder die brief koste mij een dikke 200 euro en er is beslag gelegd op mijn bankrekening en moet volgens de deurwaarder nog 2800 euro betalen.
het is voor iedereen duidelijk dat deze zaak niet klopt maar ik blijf de dupe.
zelf de deuo bekend fout maar wil het niet op papier zetten en ook niet haar verantwoordelijkheid nemen
mag sit zomaar
Gewenste oplossing
ik ben tevreden als de deurwaarders de vordering per direct stoppen omdat deze onterecht is dat kunne ze zelf ook zien.ik wil een vergoeding voor nu al 6 jaar geterroriseerd en bedreigd te worden onnodig op hoge koste word gejaarg door een interne ib group fout waarin de deurwaarder hem help in een onterechte vordering diefstal dus
Is toch 1?!!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:49 schreef padlarf het volgende:
mijn twee keer de helft verwijzing niet snappen
quote:Mijn man en ik hadden een retour ticket gekocht van Amsterdam naar INdia. Wij hebben ons echter in de terugkeer datum vergist. Op de ticket stond dat de vertrekdatum op zaterdag 11 februari om 01,55 was, Wij waren in de veronderstelling dat wij zaterdagavond op de zondag naar Nederland moesten vliegen, terwijl dit de vrijdag op de zaterdag moest zijn. Wij hadden de vlucht dus gemist. Wij hebben een nieuwe ticket moeten kopen om naar Nederland te vliegen. Wij hebben daarvoor ¤ 1970,= euro voor moeten betalen. Nu is mijn vraag of u ons wilt tegemoet komen in de vergoeding van de kosten die wij gemaakt hebben.Wij gaan er van uit dat wij de eerste ticket niet hebben gebruikt. Die heeft KLM misschien verkocht toen wij er geen gebruik van hadden gemaakt. Kunt u voor ons onderzoeken of wij recht hebben op een gedeeltelijke vergoeding. Wij hadden een reis- en annulerongsverzekering , maar die willen niet betalen.
Gewenste oplossing
de gehele vergoeding van de kosten van de nieuwe ticket of een gedeelte ervan. Wij maken jaarlijks twee tot drie keren per jaar gebruik van de diensten van KLM. Wij zijn heel erg te vreden met de service die zij aan haar klanten geven.
Al die opwinding vanwege enkele broodjesquote:Klacht Corendon: Geen ontbijt
Van 15 november t/m 22 november j.l. hebben mijn vrouw en ik de wellness rondreis gedaan. Ondanks het feit, dat het hele programma in een andere volgorde werd afgewerkt, was het voor ons toch een schitterende reis. Alleen de dag van vertrek was een stuk minder en wel om de volgende reden.
Volgens de vluchtgegevens zouden wij om 05.00 uur vanaf Antalya vertrekken naar Eindhoven. Om 00.30 uur werden wij opgehaald voor vertrek naar de luchthaven.
Omdat op dat tijdstip het ontbijt nog niet kon worden genuttigd, vroegen we de dag voor vertrek bij de receptie, of de mogelijkheid bestond om een ontbijtpakketje op de vertrekdag voor ons klaar te maken. Dit werd echter door de receptionist geweigerd. Wij menen echter dat wij recht hadden op een ontbijt, omdat deze reis inclusief ontbijt was. (7 nachten en dus ook 7 ontbijten)
Gewenste oplossing
Tegemoetkoming in ontbijt
Maar afronden bij het pinnen is wel normaal?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:30 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Allemaal vanwege twee eurocent, mensen!
quote:Heb gisteren een pakje chorizo worstjes gekocht, dacht
lekker bij de lof en aardappels, was niet te eten zo zout;
is gelijk in de vuilnisbak gegaan.Heb de klacht doorgegeven
en het enige wat hij zei was, ja moet u niet meer kopen.
Wij hebben allebei (m`n man en ik) hoge bloeddruk, die is
nu torenhoog.
Gewenste oplossing
Ik zou het wel netjes vinden als ik het aankoopbedrag à 2.70 euro terug zou krijgen.
Of mensen die niet in de winkel naar de datum op vleesverpakkingen kijken.quote:Geachte heer, mevrouw,
Een tijdje wordt ik lastig gevallen door Morkaane personeel en mijn honden ook. Ze maken seksueele opmerkingen naar mij. En halen ook producten uit mijn winkelkarretje! De honden pesten ze als ze buiten staan bij de Ah. Mijn honden wachten netjes op mij buiten. Deze Morkaanse personeel achter volgen mij in de Ah en en er buiten. Ze kijken wat voor producten ik in mijn winkel karretje doe. Deze Morkaane hebben ook commetaar als ik vlees en dierenproduchten pakt. Ze gillen dan er blijf niets meer voor ons over. Ook worden ze nu al handtasselijk naar mij toe. Ze achter volgen mij steeds met een auto. Ik vindt dit niet kunnen als klant.Schandelijk dat ik lastig gevallen wordt en dat hun seksueele opmerkingen hebben!!!er zou een zware straf voor moeten komen en dat personeel ontslaan en een stafblad!!!
Gewenste oplossing
-rechter -Zware straf -onslag -strafblad -zwarte blad
quote:Het product, schouderham gerookt, was maar liefst 9 dagen over de datum toen het gekocht werd bij AH in de Twijnstraat, Utrecht. Het wa ten minste houdbaar tot 08-01-11 en werd verkocht op 17-01-2011.
Gewenste oplossing
geen producten meer over de datum en een ruime vergoeding voor het product. Gelukkig zagen we het voor consumptie want als je het zou eten, ben je een dag ziek met voedselvergiftiging.
Zeik, zeik, zeik:quote:Op 24 okt 2010 wouden onze dochter ( 17) en haar vriend (20) even snel boodschappen voor ons doen bij de AH in Zeewolde. Wij hadden een feestje en waren door de rode wijn heen. Bij de kassa vraagt de caissiere om een legitimatie aan de vriend van mijn dochter, hij toont zijn rijbewijs. Ook mijn dochter moet zich ban haar legitimeren, maar heeft niks bij haar. Nou, dan krijg je de wijn niet mee zegt zo grietje van 17. Dus als een moeder met een kinderwagen aan de kassa komt, kan ze geen alcohol kopen volgens haar. Hierop klacht ingediend bij AH. Antwoord de AH Zeewolde zou binnen 5 dagen kontakt opnemen met ons, tot op heden nog niet gebeurd. Ondanks herhaald aandringen en nog 2 maal toegezegd.
Gewenste oplossing
Dat heeft AH nu in de hand.
En deze dan:quote:Ik kom vandaag bij de versafdeling en tot mijn grote verbazing wordt er geen verse grillworst, boterhamworst en gekookte worst meer geleverd.
Ik vind het echt een schande. Ik doe al jaren al mijn boodschappen bij jullie en snap gewoonweg niet dat jullie zoiets niet meer leveren. Ik denk dat jullie hier heel veel gezinnen mee duperen!
Gewenste oplossing
Gewoon weer al die soorten worst op de versafdeling zoals het hoort in een supermarkt als AH!
quote:Er zit gvd zand in mn stoommaaltijd.
Heb hem niet eens opgegeten, en ik eet zelfs te goorste dingen nog op.
Gewenste oplossing
Een boodschappen tas vol boodschappen.
Ze had ook 15 kunnen zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 07:56 schreef Geelman het volgende:
Die van die legitimatie vind ik wel een terechte klacht.nl, overigens.
Hardwerkende, werkloze jongeman. Hoe kom je eropquote:Klacht Intrum Justitia: Arme mensen tot het bot kaal plukken.
Ik ben een hardwerkende jongeman die alles eraan doet om uit huis te gaan en op mijn eigen benen te staan.
De overheid is het daar niet mee eens..
Ik heb schulden omdat ik geen werk heb (komt omdat ik geen diploma heb) maar ik solliciteer me suf.
Nu merk ik dat ik 100 euro in het rood sta terwijl ik dat nooit zelf kon.
Blijkt dat de lieve mensen van intrum hebben geprobeerd geld van mijn rekening af te halen wat niet is gelukt.
Maar….. HOEVAAK MOET IK NOU NOG BELLEN OM TE VERTELLEN DAT JE BIJ MIJ NIKS KAN HALEN OMDAT IK GEEN WERK HEB!!!!!
Ik doe vreselijk mijn best maar dit soort dingen trekken me echt zwaar, ik zink steeds dieper de put in..
Gewenste oplossing
Geef mij gewoon tijd, houd rekening met mensen die wel terug willen betalen maar dat simpelweg gewoon niet kunnen! Waarom nou niet andersom? die kunnen het toch betalen. Ik word er niet goed van bij hoeveel ik moet doen voordat ik ergens kom. En alles duurt ook zo vreselijk lang. Nu zit ik al een week bij HWB om voor mijn uitkering te werken die ik nog niet eens heb gehad! Ik moet wachten op de huishoudtoets. Maar de opstapelingen blijven maar doorgaan.. Mijn naasten vertellen mij: het is nog nooit zo erg geweest.Ik zie de bomen door het bos niet meer
quote:Suggestie speelgoedverkoophal.nl: is opgenomen op de psyghiatrie
meer is op genomen en kan niet leveren ivm opname in psyghiatri
ik weet dit om dat ik zen schoonzus ben
en hij zal er alles aan doen om iedereen te vreden te houden maar nu kan hij dit niet ivm opname
dus bel aub niet naar zen vrouw of mail naar zen vrouw
ze heef het al moeilijk genoeg
mvg
Maar natuurlijk! Ik denk dat dat het inderdaad is en dat daarom al die klachten zo tenenkrommend zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 23:13 schreef padlarf het volgende:
Omdat mensen die slim genoeg zijn om grammatica te beheersen ook slim genoeg zijn om te klagen op de juiste plek.
Hoop dat ze hem door hebben verwezen naar de verslavingszorg.quote:rabobank is zo een groot bedrijf maar ;
ben ik aant pokeren op pokerstars , ik ben bijna blut dus wil ik bij kopen , ligt ineens internetbankieren bij alleen rabobank eruit
dit is me nu al een paar keer gebeurt dus ben t zat
Gewenste oplossing
kijken jullie maar , rabobank was altijd mijn nummer 1 bank maar nu niet meer
Oplossing van het bedrijf
We hebben contact gehad met de klant en laten weten waar hij terecht kan.
Vooral dit stukjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tsja hier is idd veel stufi verspild....begin wel te begrijpen waarom mensen zulke klachten op zo'n vage site gooien: de betrokken bedrijven/instanties snappen geen zak van hun klachten en rechtsbijstand kan hier natuurlijk ook niks mee.
[..]
Is toch 1?!!!!
, toen was ik hem allang niet kwijt, maar dat was vooral vanwege zijn spelling en grammaticale gebruikquote:(snapt u het nog )
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:03 schreef sinepedraap het volgende:
Voortaan zal ik een gewenste oplossing bij mijn klachten zetten
Mooie vergelijking welquote:onlangs bij Onlineticketshop 4 kaartjes gekocht voor de voetbalwedstrijd Nederland-Noord Ierland voor mijn vrouw en 2 kinderen. Voor deze kaartjes maar liefs ¤ 260 (¤ 65 per kaartje)betaald. Aangekomen bij de Arena was de teleustelling groot..vak 416 rij 5, de meest slechte plek en nauwelijks zicht op het veld. Bij navraag bleek dat men normaal ¤ 20,- betaald per stoel. Onlineticketshop heeft ons gewoon de goodkoopste slechtste plek verkocht voor de prijs van een kaartje op de eretribune. Op mijn klacht kreeg ik als reactie dat het mijn eigen keus was maar dit klopt absoluut niet. Mij werd geadviseerd maar kontakt op te nemen met de Arena…..maar wie heeft mij deze kaartjes verkocht….juist Onlineticketshop. Ik bestel in ieder geval NOOIT meer een kaartje bij Onlinelineticketshop. Ik vergelijk ze met een groenteman waar je een appel koopt, je denk een goede kwaliteit appel te kopen als de appel achteraf rot blijkt te zijn zegt de groenteman….je hebt hem toch zelf uitgekozen
Gewenste oplossing
Mijn voorstel aan Onlineticketshop was om de helft van de kosten terug te betalen, ben ik nog flexibel want de kaarten waren gewoon slecht
Jouw kinds kinderen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:30 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Allemaal vanwege twee eurocent, mensen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |