abonnement Unibet Coolblue
  maandag 18 juni 2012 @ 22:57:26 #126
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113078954
quote:
Al lange tijd stoor ik mij aan de opgedreunde standaardvragen bij de kassa. Heeft u alles kunnen vinden? ( als ik iets niet kan vinden, vraag ik het) Zit er een cadeautje bij? ( heb ik neusdruppels en paracetamol gekocht).Volgens het overigens vriendelijke personeel moeten ze deze vragen stellen van het hoofdkantoor. Ze vinden het zelf ook niet altijd prettig.
Ik weet van veel mensen dat ze deze standaardvragen hoogst irritant vinden. Het zelfs een reden is om de winkel te mijden.
Gewenste oplossing

Het personeel is heel vriendelijk. Laat die standaardvragen achterwege. Het komt zo geforceerd over. Je voelt je zo juist niet persoonlijk benaderd maar meer een nummer.Zorg voor rust en een gevoel van vrijheid voor de klant. Nogmaals ik hoor steeds meer mensen die zich enorm storen aan de vraag: heeft u alles kunnen vinden? Stop met het stellen van deze vraag. Dan loop je niet meer naar de kassa met dat nare gevoel: straks komt die vraag weer.
Deze is wel terecht, vooral dat "is er een cadeau bij?" als je idd zoiets als neusdruppels hebt gekocht. :')

quote:
Klacht Etos: inzake gratie dvd
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Etos
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Etos
Lezers van deze klacht: 94

De gratis kadobon die ik geregeld zaterdags bij de telegraaf
van u mag ontvangen,vind ik een leuke idee.
Maar als ik naar de betreffende winkel ga,dan hoor ik strijk en zet dat ze het artikel niet meer hebben.
Dit is mijn nu al een paar keer overkomen.
Ik ben al 45 jaar lid van uw krant(Ik heb dacht ik hier dan wel recht op,dacht U ook niet?)Ik
Ik hoop snel van U iets te mogen horen.
Gewenste oplossing

Ik ben met elke oplossing te vrede,mits die redelijk is.
Telegraaf...natuurlijk. :')
Hallon!
pi_113079547
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:55 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Dan moet je op klacht.nl een klacht daarover tegen klacht.nl neerpoten!
Een goed idee. Liefhebbers?
-nee-
  maandag 18 juni 2012 @ 23:11:58 #128
244933 trovey
Nachtoele
pi_113079775
Waarom is de grammatica zo teringslecht bij de meeste klachten? :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 18 juni 2012 @ 23:13:40 #129
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_113079866
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 23:11 schreef trovey het volgende:
Waarom is de grammatica zo teringslecht bij de meeste klachten? :')
Omdat mensen die slim genoeg zijn om grammatica te beheersen ook slim genoeg zijn om te klagen op de juiste plek.
Ok stelletje hokboeren
pi_113080214
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:55 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Tokkie goes international. :') Tsja denk niet dat het personeel iets van deze klacht kan maken en dat ligt dan niet aan een gebrekkige kennis van de Engelse taal.
Vooral geweldig hoe ze steevast het woord "staff" blijf gebruiken als ze spullen bedoeld :')
  maandag 18 juni 2012 @ 23:21:23 #131
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113080302
quote:
Geluidsoverlast van een nieuwbouw.En dan niet de bouw op zich,vrij logisch dat dat lawaai met zich meebrengt.
Het gaat mij met name om de muziekoverlast,van zeven uur in de ochtend tot half vijf in de middag.
De gehele dag staat de radio zo hard dat het voor mij niet mogelijk is om op een normaal geluidsniveau naar tv of radio te luisteren.
Gewenste oplossing

Dat het geluidsniveau naar beneden gaat,zodat ik zonder problemen mijn werk kan doen.En op een normaal niveau naar mijn tv of radio kan luisteren. Liefst de radio gewoon uit.
't Is me toch allemaal wat. :') Vraag me wel af of deze man/vrouw ook even met de betreffende bouwvakkers heeft overlegd of ze de radio wat zachter kunnen zetten? :')
Hallon!
pi_113080317
wij eten al langer dan 10 jaar bij de c1000 of de albert hein magnetron sinds kort ook lidl. voor mijn man drie kinders en ik en zijn, laatst naar de dokter geweest en mijn man heeft de grote k (van de e-nummers???) aan zijn darm en gaat binne ene maand dood zeggen ze. rade loos ik weet niet wat te doen en ze zegge dat we veel gezonder moeten leve maar hoe. mijn zoons hebben adhd en de jongste zit op de mytyl van eindhoven


:')
Ik ben een grote beer
pi_113080430
quote:
als je een bericht na plinga stuur krijg je een standaard bericht ikkan op facebook en plinga gewoon land leven spelen geen probleem maar op hyves is het een drama dan vraag ik me eigen af hoe dat kan terwijl het eerst goed was oja heb 2 laptop en 2 pc en lijk me stug dat er geen een ineens doen
Gewenste oplossing

dat het spelgewoon weer doet
  maandag 18 juni 2012 @ 23:24:08 #134
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113080441
quote:
Klacht Schoorsteen en daktechniek Empel: amper 2 maand oude zetel stuk garantie !! cijfer 4 voor de winkel
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Schoorsteen en daktechniek Empel
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Schoorsteen en daktechniek Empel
Lezers van deze klacht: 50

we kochten al onze salons begin dit jaar bij seats en sofa, 3 en 2 zit 3 een zitten en een relax zetel telkens 12 weken levertijd en zelf de zetels ophalen. na maper 2 maand is de relaxzetel helemaal stuk, ik belde en schreef de winkel aan. we kregen al snel reactie , we moesten de zetel naar de winkel terug voeren. amper 24h later een telefoontje dat de zetel niet klan gemaakt en verkeerd gebruikt werd, mja we zaten in de relax he , een vergoeding twv het bedrag of de zetel kan niet dus weg zijn onze 300¤. onbeleefd en onvriendelijk aan de telefoon toen we zeiden dat dit binnen de garantieperiode is en ze dus verpicht de zetel dienen te maken , de andere kant van de lijn werd de telefoon dichtggelegd !!!
Gewenste oplossing

een tegoed bon twv 300¤ of een nieuwe relaxzetel of andere zetel , nu is na amper 2 maand ons geld gewoon weg, dit na trouwe jaren dienst en totaal geen fout te hebben gedaan ....................
Zomaar de telefoon dichtleggen! :( Wat een warboel ook weer, gaat in 't onderwerp over een totaal ander bedrijf. :')

quote:
Aannemer Ammerlaan heeft vrijwel alle afspraken geschonden die gemaakt zijn. Plaatsen lichtstraat werd verteld nadat het dak open lag dat er er zeil opkomt omdat het nog niet af was. 6 weken geduurd voordat er weer voortgang kwam na vele vervelende telefoontjes. Twee weken na het plaatsen waren braken 2 ruiten maar helaas was hij niet thuis. Het is een ongelooflijke nare ervaring om met deze aannemer in zee te gaan.
Gewenste oplossing

Dat de ruiten worden vervangen met 100 bossen bloemen voor al het ongemak wat deze man ons bezorgd heeft.
Want bloemen zijn mooier dan ruiten? :? :')
Hallon!
pi_113080586
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 23:23 schreef Bananentroep het volgende:

[..]

Landleven klagers! :') Speel het zelf ook op Hyves, maar als het spel het eens niet doet moet je voor de gein eens op dat forum gaan lezen. Dan valt je echt niks meer in, mensen helemaal woedend omdat hun internetspelletje niet werkt. :')
pi_113080678
quote:
8s.gif Op maandag 18 juni 2012 23:24 schreef BlueMage het volgende:

[..]

[..]

Want bloemen zijn mooier dan ruiten? :? :')
Handiger ook he, hoef je niet te wassen.
pi_113080809
Dat je ze niet hoeft te wassen is wel handig, maar je moet ze wel om de 10 dagen vervangen, word er knetterleip van. :(
-nee-
pi_113080822
quote:
steeds opnieuw een smoes maar leveren ho maar zit al meer dan een maand te wachten ook geld is al 3 weken geleden afgeschreven
Gewenste oplossing

Falliet verklaren
Die oplossing doet het hem. (Dit is trouwens bij Tell Sell. Ik snap niet waarom je daar überhaupt daar iets koopt.)
  maandag 18 juni 2012 @ 23:32:12 #139
244933 trovey
Nachtoele
pi_113080848
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 23:13 schreef padlarf het volgende:

[..]

Omdat mensen die slim genoeg zijn om grammatica te beheersen ook slim genoeg zijn om te klagen op de juiste plek.
^O^
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_113080861
Briljante oplossing. :D Die man hoeft zijn geld gewoon niet terug, pure nijd. :D
-nee-
pi_113081093
Ok. Ben weer bij. Nu naar bed. Moet morgen vast weer heel wat lezen.

Na het lezen van deze onzin lijkt KLB me nu eigenlijk wel mee te vallen. :P
----
  maandag 18 juni 2012 @ 23:45:00 #142
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113081438
quote:
Klacht Galajurkens.net: wel betaald en nog niets geleverd
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Galajurkens.net
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Galajurkens.net
Lezers van deze klacht: 3

Mijn Dochter heeft bij galajurken een galajurk besteld beging mei en gelijk 140euro betaald via PAYPAL,En verder niets meer gehoord, hoe kan dat,ons Dochter zit in zak en as,
ze is bang dat er niets meer word geleverd,
Gewenste oplossing

al het over gemaakte geld terug storten,dat ze als nog een andere kan bestellen,
"jurkens" :')

quote:
Klacht ING: Ontslag uit de hoofdelijke aansprakelijkheid
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over ING
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden ING
Lezers van deze klacht: 6

Mijn Ex man en ik hebben in 2005 een huis gekocht met een hypotheek van de Ing voormalig Postbank van 380.000 euro.Eind 2006 zijn wij gescheiden en ging ik alleen met 2 kinderen in het huis wonen.Met die verstandshouding dat ik alle lasten e.d voor het huis zou nemen .In 2007 ben ik in de naast woning gelegen garage een Kapsalon begonnen.Het punt is dat ik de hypotheek niet alleen op mijn naam krijg ..terwijl er nu meer inkomsten zijn dan toen samen.
Mijn ex man is ook niet meer kredietwaardig aangezien hij uit zijn eigen huurwoning is gezet i.v.m een hennepkwekerij.Ook heeft politie hollands-midden contact opgenomen met de I.N.G met het verzoek hem zo spoedig mogelijk van de hypotheek te verwijderen .
Aangezien zij een huisbezoek bij mij afgelegd hebben en begrijpen niet hoe dit kan na bijna 6 jaar gescheiden te zijn .
Gewenste oplossing

Ontslag uit de hoofdelijke aansprakelijkheid van Ex partner .
Ja dit op internet zetten ipv juridische stappen te ondernemen gaat zeker helpen. :')

[ Bericht 48% gewijzigd door BlueMage op 18-06-2012 23:51:10 ]
Hallon!
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:02:27 #143
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_113082250
quote:
wij eten al langer dan 10 jaar bij de c1000 of de albert hein magnetron sinds kort ook lidl. voor mijn man drie kinders en ik en zijn, laatst naar de dokter geweest en mijn man heeft de grote k (van de e-nummers???) aan zijn darm en gaat binne ene maand dood zeggen ze. rade loos ik weet niet wat te doen en ze zegge dat we veel gezonder moeten leve maar hoe. mijn zoons hebben adhd en de jongste zit op de mytyl van eindhoven

Gewenste oplossing
de supermarkten moeten gezonde dingen gaan dpoen en anders aangeklaagd worden waarom mogen ze ziekte makende dingen verkopen??? mangetronmaaltijden word je ziek van (grote k). ik zou graag een vergoeding willen van de supermarkten omdat ik anders niet weet rond te komen. hiermee zou ik voor mn lieve kids die binnenkort hun papa moeten een playstation
pi_113082484
Lijkt KLB wel.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:08:21 #145
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113082492
quote:
ik belde n op om te zeggen dat ik wil stoppen want ik krijg geen goed les en hij altijd afzegde daarna kwam ik erachter dat hij had gelogen over zijn rijschool want tegen mij zij hij dat hij voor iemand anders werkte en ik kwam er gister achter dat het zijn bedrijf is en toen ik dat via de telfoon zij begon hij mij uitteschelden als gek idioot en lul niet ik vond het niet bescheefd. Ik vroeg kan ik op een beschaafd manier mijn geld terug krijgen ( wat heel normaal is als je wilt stoppen) toe zij hij nee je krijgt geen geld terug je kan rijles nemen bij een vriend van mij waar ik helemaal niet geintresseerd in ben want ik ben al begonnen bij een ander dus ik hoop dat ik na dit klacht wel me geld terug krijg waar ik de hele zomer voor gewerkt heb!!
Gewenste oplossing

Geld terug zo niet dan moet ik een advocaat nemen voor dit gedoe wat zelf ook opgelst kan worden door alleen mijn geld terug te krijgen.
Ik blijf me verbazen. :')
Hallon!
pi_113082506
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 21:24 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

wtf?
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:02 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Is al genoemd, maar blijft extreem wtf
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_113082527
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:08 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ik blijf me verbazen. :')
M'n ogen bloeden
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_113082751
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:02 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Die heb ik al 3x voorbij zien komen :')
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:21:49 #149
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_113082946
WAT EEN TOPIC!!!!!!!!!!! _O_ _O- :') :') :') :')
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:25:44 #150
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113083048
quote:
Klacht ING: Wanorde
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over ING
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden ING
Lezers van deze klacht: 24

Wij zijn de dupe van een totale wanorde binnen interne zaken bij deze bank
Gewenste oplossing

Weggaan bij deze bank
Oplossing van het bedrijf

De strekking van de klacht is ons niet duidelijk. Wij willen graag helpen maar hebben meer informatie en gegevens nodig. Wij vragen u te bellen met onze Klantenservice op 0900- 0933 (10ctpm) of te mailen naar ing@ing.nl
lol droge reactie ook op die klacht. :D

quote:
Voor een projectje hebben wij een 6-cijferig rekeningnummer nodig.
Dit omdat 7-cijferig niet makkelijk te onthouden is. _O-
Gebeld met Zakelijk Adviesteam en zei vertelde mij dat ik het beste een klacht in kan dienen.

Klacht wordt telkens op opgelost gezet, echter wil of kan huidige contactpersoon mij niet verder helpen.
Gewenste oplossing

Een 6-cijferig rekeningnummer
Weet niet of ik nou moet lachen of huilen. :') Xoberzo mensen die bijv klagen dat er opeens uit het niets een blokkade op hun rekening wordt gezet tsja...ik weiger te geloven dat een bank zulke dingen zomaar doet. :')
Hallon!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')