abonnement Unibet Coolblue
pi_113076533
quote:
IK HEB 20 EURO PER KAART MEER MOETEN BETALEN DE OPLICHTERS ZATEN MENSEN NAAST ONS VEEL GOEDKOPER
OOK HOOR IK DAT ER BIJ DEZE ORGANISATIE VEEL VALSE KAARTEN IN OMLOOP ZIJN DUS MENSEN BESTEL NIETS BIJ DEZE MENSEN KOMT OOK VAAK VOOR DAT JE 2 DE RANG KOMT TE ZITTEN TERWIJL JE STAPLAATSEN HEBT

Gewenste oplossing

40 EURO TERUG EN DAT DIT BEDRIJF STOPT MET MENSEN DIE ER HARD VOOR WERKEN OP TE LICHTEN
Over 4alltickets. Heb hier echt geen medelijden mee, er word zoveel voor gewaarschuwd, maar ze blijven maar kopen bij zulke bedrijven. Bezoek zelf de nodige concerten/festivals/theaters in een jaar, maar nog nooit op zo'n manier m'n tickets gekocht.
  maandag 18 juni 2012 @ 22:27:09 #102
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113076542
quote:
Deze ipad Staat 23 April in de volder ,we gaan 24 April naar
Hoofddorp wat denkt u uitverkocht ik voel me genomen kom ook
nooit meer in jullie winkels om iets te kopen .
groeten G J van V uit Haarlem
Gewenste oplossing

'n ipad 2 met Wi -Fi 32GB voor 479 euro
Die denken een handige manier te hebben gevonden om aan een iPad als schadevergoeding te komen ofzo? :') Tevens "volder". :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Pharkus op 13-03-2013 12:42:43 ]
Hallon!
pi_113076618
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:27 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Die denken een handige manier te hebben gevonden om aan een iPad als schadevergoeding te komen ofzo? :') Tevens "volder". :')
Mensen die denken dat ze de enige zijn die interesse hebben in een iPad :')
  maandag 18 juni 2012 @ 22:29:14 #104
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113076718
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:28 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

Mensen die denken dat ze de enige zijn die interesse hebben in een iPad :')
Ja dit dus, sowieso zijn zulke aanbiedingen "zolang de voorraad strekt" en tsja dan kun je wel eens pech hebben. Mensen die bij de Aldi winkelen snappen dat ook vaak niet met hun weekaanbiedingen. :')
Hallon!
pi_113076789
quote:
Klacht Postcode Loterij: lot nummers

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Postcode Loterij
Lezers van deze klacht: 56
wij tenken al jaren bij texaco. nu kregen we dus bij het tenken lotnummers met kans op vele prijzen.en ja hoor het bekende liedje krassen en kijken of je prijs hebt. wel nee actieveren die zooi en 1 keer gratis meespelen en ja hoor automatisch word er geld van je rekening geplukt want je bent er weer voor de zoveelste keer ingetrapt. sorrie jongens jullie helpen veel goede doelen en jullie helpen veel mensen die te goed gelovig zijn aan het gas. ik ben van het begin af aan lid en ik let goed op maar ik word dood ziek van jullie manier van geld afpersen van argeloze mensen.
Annet smits.

Gewenste oplossing
duidelijk zijn en geen kraskaartjes weg geven met grote folders van auto's winnen bij iedere tankbeurt van een bepaald bedrag éénmaal op de website word je er ingeluist.

Achterlijk figuur :') Ook dat Tenken :z
pi_113076818
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:26 schreef Bucketlist het volgende:

[..]

Gaan bedelen om troep prijzen :')
Vorig jaar was er zo'n nieuwsbericht over een stel dat besloot niet meer mee te doen aan de postcode loterij, en toen vlak daarna de rest van de straat een prijs zag winnen. Ze gingen toen de postcodeloterij aanklagen voor emotionele schade. :')
-nee-
pi_113077009
Kunnen jullie boven elke bericht plaatsen om wat voor bedrijf het gaat? Soms is het onduidelijk. :P
----
pi_113077035
Dit moet wel iemand van hier zijn :D

quote:
Klacht Albert Heijn: spageti met poepsmaak!!!!!!!!

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 10
ik heb vandaag kant en klare spagetti gekochd en deze smaakte naar poep!!!!! ik heb de klantenservice gebeld en deze zijden dat dit niet kon enzo maar ik heb het echt geproefd!!!! ik eis een oplossing hiervoor of ik ga dit over facebook enz versprijden

Gewenste oplossing
nieuwe spagetti

Hoe weet ie' in hemelsnaam hoe poep smaakt :')
pi_113077102
Wat een arrogant, achterlijk, dom en hersenloos, in zichzelf gekeerde kakzooi. Niet te geloven dat dit soort figuren rondlopen op aarde.
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
pi_113077529
quote:
Het is nu al de derde keer dat uw Croissant deeg in de koelkast ontploft.Vandaag is het weer zover, terwijl op de
verpakking een houdsbaarheid datum staat van 28-06-2012. Ik
weet eigenlijk niet hoe ik dit moet voorkomen.
Met vriendelijke groet
H smit
Gewenste oplossing

Laat ik geheel aan uw oplossings vermogen over
Waar kan je je druk om maken :')
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
  maandag 18 juni 2012 @ 22:44:57 #111
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113078030
quote:
Klacht Kruidvat: doet het niet
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Kruidvat
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Kruidvat
Lezers van deze klacht: 25

dit is de tweede of derde keer dat ik het vraag mijn comfortcooler dot het niet had dit al gemeld en ge antwoord
Gewenste oplossing

met een nieuwe en het moet het ook doen nieteen dag en volgende dag niet.
Kruidvat is stuk! :o
Hallon!
pi_113078078
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:38 schreef Zenato het volgende:

[..]

Waar kan je je druk om maken :')
Oh dus als jou croissantjes deeg iedere dag ontploft in de koelkast heb jij geen problemen mee? :') lekker iedere dag je koelkast schoonmaken enzo al dat deeg eraf schrapen leuk man
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.
pi_113078086
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:44 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Kruidvat is stuk! :o
Ontploft zeker! :o
pi_113078201
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:45 schreef Ramkraker het volgende:

[..]

Oh dus als jou croissantjes deeg iedere dag ontploft in de koelkast heb jij geen problemen mee? :') lekker iedere dag je koelkast schoonmaken enzo al dat deeg eraf schrapen leuk man
Dat zou vervelend zijn. Maar ik ga er niet meteen een klacht over openen.
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
pi_113078258
Levensgevaarlijk, croissantdeeg. Bermbommen ain't shit.
-nee-
pi_113078368
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:47 schreef Marsenal het volgende:
Levensgevaarlijk, croissantdeeg. Bermbommen ain't shit.
Oorlogsmateriaal.
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
pi_113078377
Ik wil daar eigenlijk kunnen reageren op klachten. Lijkt mij helemaal super om die tokkies nog wat verder op te fokken :P
  maandag 18 juni 2012 @ 22:50:17 #118
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113078445
quote:
Klacht Kruidvat: Betreft de service van het personeel
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Kruidvat
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Kruidvat
Lezers van deze klacht: 86

Geachte mr / mw,

Hierbij dien ik een klacht in tegen de werkwijze van het kruidvat personeel van bij de meir.Ik doe dit niet graag,maar er schrijnt geen verandering hierin te komen.Terwijl ik met mijn vrouw stond bij de makeup afdeling, was er een 60+er die tot twee keren vragen stelde aan het personeel,na de tweede vraag werd ze pissig tegen die oude mevrouw en antwoorde of zij niet zelf kan uitzoeken want alles staat geschreven en bovendien zij is druk bezig met uitpakken etc etc dus geen tijd voor assistentie. Nou ik kon mijn oren niet geloven zoiets te horen in deze modernetijd waar klantvriendelijkheid een prioriteit is.Na 5 maanden ongeveer, stelde een student een vraag toevallig aan dezelfde mederwerkster.Opdat moment kwam een van haar collega uit het magazijn ook met een vraag, terwijl die student aan het woord was onderbrak die medewerkster met het woord”een moment” nadat haar collega uitgesproken was gaf ze weer het woord aan die student” je bent weer aan de beurt”.Een week daarna was ik wederom met mijn vrouw in kruidvat,ik zocht naar pijnstillers dus ik vroeg aan een ander medewerkster indien dat dat verkopen.Haar directie antwoord was”nee daarvoor moet u naar de drugstore” nou dat was heel vel en ze heeft nooit haar hoofd omhoog gedaan om tot mij te praten ze bleef gewoon doorgaan met datgene waarmee zij bezig was.
Gewenste oplossing

Ik heb jaren in een vijfster hotel gewerkt als facilities manager dus ik kan ervan praten. 1)Het personeel moet bewuster gemaakt worden dat kruidvat niet kan bestaan zonder de klanten. 2)Zij moeten leren om geduldiger te zijn met 60+ers. 3)Zij moeten de klanten in de ogen aankijken als zij de klanten tewoord staan. 4)Zij zijn totaal niet stressbestendig en het is zichtbaar. 5)De klanten hoef niet te weten hoe druk zij het hebben met hun werk. 6)Zodra zij in voor de klant staan moeten ze groeten dat moet overal zijn niet alleen bij de kassa. 7)ER LOOPT NOOIT EEN LEIDINGGEVENDE ROND TROUWENS DAT MOET ERKENBAAR ZIJN. Ik zou het prijs stellen een verandering hierin te zien want ik ben een trouwe klant van kruidvat ik ben zeker 2-3 keren in de winkel.Terwijl de medewerkers van die kruidvats in Nederland super galant zijn. Zodar je binnenkomt wordt je meteen begroet.Tien punten voor het personeel van kruidvat in Nederland. Ik ben niet negatief ingesteld of het personeel hun baan te laten verliezen "neen" absoluut niet maar ik vindt dat de klant met rersprect behandeld moet worden, het is onze recht.
Was vast altijd lachen als deze "facilities manager" mailtjes naar z'n personeel schreef. :')
Hallon!
  maandag 18 juni 2012 @ 22:50:44 #119
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_113078492
@ TS: Kun je dit linkje nog even aan de openingspost toevoegen: Mensen op klacht.nl ?
Krekker is de bom!
pi_113078500
de Lidl + Condoom verhaaltjes :')
pi_113078595
quote:
de nieuwe versie van deze maaltijdsalsade, is heel anders dan de vorige. en helaas veel minder goed. algemene indruk vochtig, plakkerig (vandaag gegegeten -houdbaarheid tot 31-05-12) en de tonijn is niet mals maar ‘sticky’ lspa en plakkerig.

maar ook vooral in deze salade; zand, zand en zand.
Gewenste oplossing

terug naar oude kwaliteit en
Spugen in tonijn :')
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
  maandag 18 juni 2012 @ 22:55:18 #122
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_113078811
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:49 schreef Bucketlist het volgende:
Ik wil daar eigenlijk kunnen reageren op klachten. Lijkt mij helemaal super om die tokkies nog wat verder op te fokken :P
Dan moet je op klacht.nl een klacht daarover tegen klacht.nl neerpoten!
  maandag 18 juni 2012 @ 22:55:27 #123
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113078827
quote:
Klacht Etos: a charge of stealing
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Etos
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Etos
Lezers van deze klacht: 114

Dear Sir/Madam,

On the 21 May I had an incident with one of the personnel in Etos on Friderik Hendriklaan 83a at 13:50-13:55.
Your personal Mrs. W ( I got this name from her) attacked me by accusing of stealing 2 Rimmer foundations.
I came to the shop with my son on a buggy buying some staff and looking around for the make-up products.I took to my hand 2 Rimmer foundation to compare colors. After that I put those bottles on the same place and I went to pay for rest of the items. By the kassa Mrs.Wanda came to me and shouted on me in front of other clients with the question “where I have that 2 foundation” I was surprised and answered in a shock that I do not understand. So again she asked sharper for the same products and I answered that on this same place at Rimmel shelf. She answered that 2 Rimmers foundations are missing. I answered that I put on the same place and maybe in the meantime someone have taken them. She went there to check Rimmer shelf. I asked another shop assistant I was paying to if every client is treated like that. She came again saying that they are not there and started to be more aggressive to me and unaccepting my answer so I just asked her if is she accusing me for stealing that? More people in the shop started to turn their gazes on me and I was extremely blushing and shaking because of occurring situation.
Mrs.W was still convinced that I hid 2 foundations somewhere in my personal staff.
I was certain that I did not do anything wrong only looking for the best product that can match my skin color asked her but not allowing” do you want to search me out?. After that she jumped behind the kassa to me and my son direction who was in a buggy and started to search him and a buggy out. I was completely shocked and said to her “how you dare”? She touched my son, looked behind his back if I hid something there. That behavior was a big lack of ethical behavior. How client can be treated in that way, humiliated in front of people that could even know you. I was insulted to the limit of sumits.
I paid for my products stressed out and said to Mrs. W that “you should at least apology “. She did not say any word.
After 5 minutes I came back to ask her about a name, she wrote down on a piece of paper name Walda.
Gewenste oplossing

I expect that Mrs. W will apology me in a proper way together with a manager for the occurred incident. I was shoping in that Etos very often and now if I will meet Mrs Wanda I will be scared that she can be rude. I would like to emphasize that I was never ever accused of thieving something and if it is not allowed in Etos to watch, touch and take to a hand a product that should be announced to every client at the entrance
Tokkie goes international. :') Tsja denk niet dat het personeel iets van deze klacht kan maken en dat ligt dan niet aan een gebrekkige kennis van de Engelse taal.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pharkus op 13-03-2013 12:43:59 ]
Hallon!
  maandag 18 juni 2012 @ 22:56:37 #124
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_113078893
quote:
Kom ik van zwemles savi had een ijsje gekocht (geld tandefee) dus we willen de bus in Buschauffeur : Ijsje weggooien of uit de bus..Dus ik zeg nou in doe em in de verpakking en in me tas (moest 2 haltes )Buschauffeur : ik ga niet met jou in discussie je hebt gehoord wat ik zeg BUS UIT OF WEGGOOIEN..Dus ik ga gewoon toch zitten dacht og die rijd wel weg NEEE HOOOR hij heeft de politie gebeld en de bus stond stil…NOU egt wel 10 mensen die tegen hem aan et schelden waren en achter ons stonden…uiteindelijk zeg ik okey ik ga er wel uit WIL DIE ONS ER NIET UITLATEN !!! Nahh toen barstte ik gwn in tranen uit..Dit slaaat nergens op…Op den duur die mensen zeiden jaa laat ons gaan wij willen eruit dit is BELACHELIJK …stonden we daar en de bus stond nog steeds stil..10 min later 2 politie auto’s 4 agenten!! En dat om een ijsje !!

Gewenste oplossing
Dat deze meneer aangepakt moet worden om zijn eigen gedrag. Want dit slaat egt alles. De bus heeft zeker 20 minuten stil gestaan.
pi_113078906
Wel veel McDonalds in het vorige topic.

quote:
Gewenste oplossing
46,62 euro als vergoeding voor een gimiste werkdag, en een redelijk bedrag aan smartegeld. misschien van het ronald macdonald fonds voor zieke kinderen?
Van het Ronald Mcdonald Fonds? :(
----
  maandag 18 juni 2012 @ 22:57:26 #126
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113078954
quote:
Al lange tijd stoor ik mij aan de opgedreunde standaardvragen bij de kassa. Heeft u alles kunnen vinden? ( als ik iets niet kan vinden, vraag ik het) Zit er een cadeautje bij? ( heb ik neusdruppels en paracetamol gekocht).Volgens het overigens vriendelijke personeel moeten ze deze vragen stellen van het hoofdkantoor. Ze vinden het zelf ook niet altijd prettig.
Ik weet van veel mensen dat ze deze standaardvragen hoogst irritant vinden. Het zelfs een reden is om de winkel te mijden.
Gewenste oplossing

Het personeel is heel vriendelijk. Laat die standaardvragen achterwege. Het komt zo geforceerd over. Je voelt je zo juist niet persoonlijk benaderd maar meer een nummer.Zorg voor rust en een gevoel van vrijheid voor de klant. Nogmaals ik hoor steeds meer mensen die zich enorm storen aan de vraag: heeft u alles kunnen vinden? Stop met het stellen van deze vraag. Dan loop je niet meer naar de kassa met dat nare gevoel: straks komt die vraag weer.
Deze is wel terecht, vooral dat "is er een cadeau bij?" als je idd zoiets als neusdruppels hebt gekocht. :')

quote:
Klacht Etos: inzake gratie dvd
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Etos
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Etos
Lezers van deze klacht: 94

De gratis kadobon die ik geregeld zaterdags bij de telegraaf
van u mag ontvangen,vind ik een leuke idee.
Maar als ik naar de betreffende winkel ga,dan hoor ik strijk en zet dat ze het artikel niet meer hebben.
Dit is mijn nu al een paar keer overkomen.
Ik ben al 45 jaar lid van uw krant(Ik heb dacht ik hier dan wel recht op,dacht U ook niet?)Ik
Ik hoop snel van U iets te mogen horen.
Gewenste oplossing

Ik ben met elke oplossing te vrede,mits die redelijk is.
Telegraaf...natuurlijk. :')
Hallon!
pi_113079547
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:55 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Dan moet je op klacht.nl een klacht daarover tegen klacht.nl neerpoten!
Een goed idee. Liefhebbers?
-nee-
  maandag 18 juni 2012 @ 23:11:58 #128
244933 trovey
Nachtoele
pi_113079775
Waarom is de grammatica zo teringslecht bij de meeste klachten? :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 18 juni 2012 @ 23:13:40 #129
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_113079866
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 23:11 schreef trovey het volgende:
Waarom is de grammatica zo teringslecht bij de meeste klachten? :')
Omdat mensen die slim genoeg zijn om grammatica te beheersen ook slim genoeg zijn om te klagen op de juiste plek.
Ok stelletje hokboeren
pi_113080214
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:55 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Tokkie goes international. :') Tsja denk niet dat het personeel iets van deze klacht kan maken en dat ligt dan niet aan een gebrekkige kennis van de Engelse taal.
Vooral geweldig hoe ze steevast het woord "staff" blijf gebruiken als ze spullen bedoeld :')
  maandag 18 juni 2012 @ 23:21:23 #131
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113080302
quote:
Geluidsoverlast van een nieuwbouw.En dan niet de bouw op zich,vrij logisch dat dat lawaai met zich meebrengt.
Het gaat mij met name om de muziekoverlast,van zeven uur in de ochtend tot half vijf in de middag.
De gehele dag staat de radio zo hard dat het voor mij niet mogelijk is om op een normaal geluidsniveau naar tv of radio te luisteren.
Gewenste oplossing

Dat het geluidsniveau naar beneden gaat,zodat ik zonder problemen mijn werk kan doen.En op een normaal niveau naar mijn tv of radio kan luisteren. Liefst de radio gewoon uit.
't Is me toch allemaal wat. :') Vraag me wel af of deze man/vrouw ook even met de betreffende bouwvakkers heeft overlegd of ze de radio wat zachter kunnen zetten? :')
Hallon!
pi_113080317
wij eten al langer dan 10 jaar bij de c1000 of de albert hein magnetron sinds kort ook lidl. voor mijn man drie kinders en ik en zijn, laatst naar de dokter geweest en mijn man heeft de grote k (van de e-nummers???) aan zijn darm en gaat binne ene maand dood zeggen ze. rade loos ik weet niet wat te doen en ze zegge dat we veel gezonder moeten leve maar hoe. mijn zoons hebben adhd en de jongste zit op de mytyl van eindhoven


:')
Ik ben een grote beer
pi_113080430
quote:
als je een bericht na plinga stuur krijg je een standaard bericht ikkan op facebook en plinga gewoon land leven spelen geen probleem maar op hyves is het een drama dan vraag ik me eigen af hoe dat kan terwijl het eerst goed was oja heb 2 laptop en 2 pc en lijk me stug dat er geen een ineens doen
Gewenste oplossing

dat het spelgewoon weer doet
  maandag 18 juni 2012 @ 23:24:08 #134
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113080441
quote:
Klacht Schoorsteen en daktechniek Empel: amper 2 maand oude zetel stuk garantie !! cijfer 4 voor de winkel
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Schoorsteen en daktechniek Empel
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Schoorsteen en daktechniek Empel
Lezers van deze klacht: 50

we kochten al onze salons begin dit jaar bij seats en sofa, 3 en 2 zit 3 een zitten en een relax zetel telkens 12 weken levertijd en zelf de zetels ophalen. na maper 2 maand is de relaxzetel helemaal stuk, ik belde en schreef de winkel aan. we kregen al snel reactie , we moesten de zetel naar de winkel terug voeren. amper 24h later een telefoontje dat de zetel niet klan gemaakt en verkeerd gebruikt werd, mja we zaten in de relax he , een vergoeding twv het bedrag of de zetel kan niet dus weg zijn onze 300¤. onbeleefd en onvriendelijk aan de telefoon toen we zeiden dat dit binnen de garantieperiode is en ze dus verpicht de zetel dienen te maken , de andere kant van de lijn werd de telefoon dichtggelegd !!!
Gewenste oplossing

een tegoed bon twv 300¤ of een nieuwe relaxzetel of andere zetel , nu is na amper 2 maand ons geld gewoon weg, dit na trouwe jaren dienst en totaal geen fout te hebben gedaan ....................
Zomaar de telefoon dichtleggen! :( Wat een warboel ook weer, gaat in 't onderwerp over een totaal ander bedrijf. :')

quote:
Aannemer Ammerlaan heeft vrijwel alle afspraken geschonden die gemaakt zijn. Plaatsen lichtstraat werd verteld nadat het dak open lag dat er er zeil opkomt omdat het nog niet af was. 6 weken geduurd voordat er weer voortgang kwam na vele vervelende telefoontjes. Twee weken na het plaatsen waren braken 2 ruiten maar helaas was hij niet thuis. Het is een ongelooflijke nare ervaring om met deze aannemer in zee te gaan.
Gewenste oplossing

Dat de ruiten worden vervangen met 100 bossen bloemen voor al het ongemak wat deze man ons bezorgd heeft.
Want bloemen zijn mooier dan ruiten? :? :')
Hallon!
pi_113080586
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 23:23 schreef Bananentroep het volgende:

[..]

Landleven klagers! :') Speel het zelf ook op Hyves, maar als het spel het eens niet doet moet je voor de gein eens op dat forum gaan lezen. Dan valt je echt niks meer in, mensen helemaal woedend omdat hun internetspelletje niet werkt. :')
pi_113080678
quote:
8s.gif Op maandag 18 juni 2012 23:24 schreef BlueMage het volgende:

[..]

[..]

Want bloemen zijn mooier dan ruiten? :? :')
Handiger ook he, hoef je niet te wassen.
pi_113080809
Dat je ze niet hoeft te wassen is wel handig, maar je moet ze wel om de 10 dagen vervangen, word er knetterleip van. :(
-nee-
pi_113080822
quote:
steeds opnieuw een smoes maar leveren ho maar zit al meer dan een maand te wachten ook geld is al 3 weken geleden afgeschreven
Gewenste oplossing

Falliet verklaren
Die oplossing doet het hem. (Dit is trouwens bij Tell Sell. Ik snap niet waarom je daar überhaupt daar iets koopt.)
  maandag 18 juni 2012 @ 23:32:12 #139
244933 trovey
Nachtoele
pi_113080848
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 23:13 schreef padlarf het volgende:

[..]

Omdat mensen die slim genoeg zijn om grammatica te beheersen ook slim genoeg zijn om te klagen op de juiste plek.
^O^
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_113080861
Briljante oplossing. :D Die man hoeft zijn geld gewoon niet terug, pure nijd. :D
-nee-
pi_113081093
Ok. Ben weer bij. Nu naar bed. Moet morgen vast weer heel wat lezen.

Na het lezen van deze onzin lijkt KLB me nu eigenlijk wel mee te vallen. :P
----
  maandag 18 juni 2012 @ 23:45:00 #142
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113081438
quote:
Klacht Galajurkens.net: wel betaald en nog niets geleverd
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Galajurkens.net
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Galajurkens.net
Lezers van deze klacht: 3

Mijn Dochter heeft bij galajurken een galajurk besteld beging mei en gelijk 140euro betaald via PAYPAL,En verder niets meer gehoord, hoe kan dat,ons Dochter zit in zak en as,
ze is bang dat er niets meer word geleverd,
Gewenste oplossing

al het over gemaakte geld terug storten,dat ze als nog een andere kan bestellen,
"jurkens" :')

quote:
Klacht ING: Ontslag uit de hoofdelijke aansprakelijkheid
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over ING
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden ING
Lezers van deze klacht: 6

Mijn Ex man en ik hebben in 2005 een huis gekocht met een hypotheek van de Ing voormalig Postbank van 380.000 euro.Eind 2006 zijn wij gescheiden en ging ik alleen met 2 kinderen in het huis wonen.Met die verstandshouding dat ik alle lasten e.d voor het huis zou nemen .In 2007 ben ik in de naast woning gelegen garage een Kapsalon begonnen.Het punt is dat ik de hypotheek niet alleen op mijn naam krijg ..terwijl er nu meer inkomsten zijn dan toen samen.
Mijn ex man is ook niet meer kredietwaardig aangezien hij uit zijn eigen huurwoning is gezet i.v.m een hennepkwekerij.Ook heeft politie hollands-midden contact opgenomen met de I.N.G met het verzoek hem zo spoedig mogelijk van de hypotheek te verwijderen .
Aangezien zij een huisbezoek bij mij afgelegd hebben en begrijpen niet hoe dit kan na bijna 6 jaar gescheiden te zijn .
Gewenste oplossing

Ontslag uit de hoofdelijke aansprakelijkheid van Ex partner .
Ja dit op internet zetten ipv juridische stappen te ondernemen gaat zeker helpen. :')

[ Bericht 48% gewijzigd door BlueMage op 18-06-2012 23:51:10 ]
Hallon!
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:02:27 #143
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_113082250
quote:
wij eten al langer dan 10 jaar bij de c1000 of de albert hein magnetron sinds kort ook lidl. voor mijn man drie kinders en ik en zijn, laatst naar de dokter geweest en mijn man heeft de grote k (van de e-nummers???) aan zijn darm en gaat binne ene maand dood zeggen ze. rade loos ik weet niet wat te doen en ze zegge dat we veel gezonder moeten leve maar hoe. mijn zoons hebben adhd en de jongste zit op de mytyl van eindhoven

Gewenste oplossing
de supermarkten moeten gezonde dingen gaan dpoen en anders aangeklaagd worden waarom mogen ze ziekte makende dingen verkopen??? mangetronmaaltijden word je ziek van (grote k). ik zou graag een vergoeding willen van de supermarkten omdat ik anders niet weet rond te komen. hiermee zou ik voor mn lieve kids die binnenkort hun papa moeten een playstation
pi_113082484
Lijkt KLB wel.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:08:21 #145
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113082492
quote:
ik belde n op om te zeggen dat ik wil stoppen want ik krijg geen goed les en hij altijd afzegde daarna kwam ik erachter dat hij had gelogen over zijn rijschool want tegen mij zij hij dat hij voor iemand anders werkte en ik kwam er gister achter dat het zijn bedrijf is en toen ik dat via de telfoon zij begon hij mij uitteschelden als gek idioot en lul niet ik vond het niet bescheefd. Ik vroeg kan ik op een beschaafd manier mijn geld terug krijgen ( wat heel normaal is als je wilt stoppen) toe zij hij nee je krijgt geen geld terug je kan rijles nemen bij een vriend van mij waar ik helemaal niet geintresseerd in ben want ik ben al begonnen bij een ander dus ik hoop dat ik na dit klacht wel me geld terug krijg waar ik de hele zomer voor gewerkt heb!!
Gewenste oplossing

Geld terug zo niet dan moet ik een advocaat nemen voor dit gedoe wat zelf ook opgelst kan worden door alleen mijn geld terug te krijgen.
Ik blijf me verbazen. :')
Hallon!
pi_113082506
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 21:24 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

wtf?
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:02 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Is al genoemd, maar blijft extreem wtf
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_113082527
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:08 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ik blijf me verbazen. :')
M'n ogen bloeden
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_113082751
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:02 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Die heb ik al 3x voorbij zien komen :')
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:21:49 #149
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_113082946
WAT EEN TOPIC!!!!!!!!!!! _O_ _O- :') :') :') :')
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:25:44 #150
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113083048
quote:
Klacht ING: Wanorde
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over ING
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden ING
Lezers van deze klacht: 24

Wij zijn de dupe van een totale wanorde binnen interne zaken bij deze bank
Gewenste oplossing

Weggaan bij deze bank
Oplossing van het bedrijf

De strekking van de klacht is ons niet duidelijk. Wij willen graag helpen maar hebben meer informatie en gegevens nodig. Wij vragen u te bellen met onze Klantenservice op 0900- 0933 (10ctpm) of te mailen naar ing@ing.nl
lol droge reactie ook op die klacht. :D

quote:
Voor een projectje hebben wij een 6-cijferig rekeningnummer nodig.
Dit omdat 7-cijferig niet makkelijk te onthouden is. _O-
Gebeld met Zakelijk Adviesteam en zei vertelde mij dat ik het beste een klacht in kan dienen.

Klacht wordt telkens op opgelost gezet, echter wil of kan huidige contactpersoon mij niet verder helpen.
Gewenste oplossing

Een 6-cijferig rekeningnummer
Weet niet of ik nou moet lachen of huilen. :') Xoberzo mensen die bijv klagen dat er opeens uit het niets een blokkade op hun rekening wordt gezet tsja...ik weiger te geloven dat een bank zulke dingen zomaar doet. :')
Hallon!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')