Geen oplossing?quote:Klacht Youfone.nl: YOUFONE IS EEN OPLICHTER BEDRIJF
In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Youfone.nl
Lezers van deze klacht: 44
Ik Heb in januari een abbonement afgesloten voor 250 belminuten, in april kreeg ik een rekening van ¤261.44.- Data bundel verbruik, maar het bleek dat mijn smartphone opstond,en ik garandeer dat ik niet gebruik van heb gemaakt omdat,geen internet in mij abbonement heb en geen interesse in heb om gebruik van te maken via mij mobiel! Ik begin een rechtsprocedure via rechtshulp met een advocaat!!!!!!!!!!!!!!!
Gewenste oplossing
Geen oplossing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geen idee wat ik hiervan moet maken, ben je verkracht in Turkije, ga je je druk lopen maken over de telefoonrekeningquote:Klacht D-Reizen: Verkrachting in Turkije
Ik heb via D-Reizen een reis besteld, ook via jullie dus. Ik ben verkracht in Turkije, hotel Sentido, Gold Island, Golden Bay. Ik heb jullie huilend opgebeld over wat er gebeurd was. Jullie zouden me binnen een half uur terugbellen. maar nee, na een uur kreeg ik een sms: U kunt geen aangifte meer doen, dat had u meteen moeten doen. Denken jullie nou écht dat ik eraan denk, om 3 uur in de nacht om jullie te bellen? Ik was in de war, maar dat gevoel kunnen jullie wel niet kennen. Iemand heeft me met geweld verkracht, het enige wat ik hoor van jullie is: Sterkte…. maar goed, voor jullie ben ik alleen maar een nummer. Ik heb een rotvakantie gehad, mijn lichaam is genomen, maakte niet uit hoeveel ik terugvocht. Mijn geest dus ook. Ik heb nu contact met het GGZ en moet snel onder hypnose om alles weer nóg een keer mee te maken, op die manier schijn je het sneller te verwerken. Daarbij komt nog boven op dat ik een rekening van het bellen heb, mensen belden mij en IK moet ervoor opdraaien. Eerst een verkrachting en dan een rekening. Maar goed, het gaat jullie alleen om centen binnen te halen? Maakt niet uit wat er met mensen gebeurt? Als jullie me niet geloven, bel ze dan maar. Mijn leven ligt overhoop, ben boos, verdrietig, agressief, ga mensen uit de weg. Behoorlijk depressief. Jullie lakse manier van met klanten omgaan maakt me boos… had wel wat steun van jullie verwacht….
Gewenste oplossing
Ik ben in totaal, reis en telefoonkosten zeker 1200 euro kwijt. Dat wil ik graag weer terug, jullie maken me zoooo boos. Ik heb al dat geld betaald, om verkracht te worden? Lijkt erop dat het jullie niets scheelt. Wat denken jullie van de psychise klachten? Wacht eerst antwoord af en anders onderneem ik stappen, helaas. Jullie horen nog van me.... Z
Ze is vooral op die 1200 E uit, geloof er niet veel van dat ze verkracht is...zulke vrouwen...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Geen idee wat ik hiervan moet maken, ben je verkracht in Turkije, ga je je druk lopen maken over de telefoonrekening
Ik ook niet, je gaat dan toch eerst naar het politiebureau lijkt mij. Maar deze belt eerst met D-reizenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ze is vooral op die 1200 E uit, geloof er niet veel van dat ze verkracht is...zulke vrouwen...
Kan het maar amper geloven.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Geen idee wat ik hiervan moet maken, ben je verkracht in Turkije, ga je je druk lopen maken over de telefoonrekening
Ik mag toch verwachten dat je onder begeleiding van de reisleiding naar het politiebureau gebracht wordt
Die klacht over een 6-cijferig rekeningnummer, jij kiest de parels wel uitquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:25 schreef BlueMage het volgende:
[..]
lol droge reactie ook op die klacht.
[..]
Weet niet of ik nou moet lachen of huilen. Xoberzo mensen die bijv klagen dat er opeens uit het niets een blokkade op hun rekening wordt gezet tsja...ik weiger te geloven dat een bank zulke dingen zomaar doet.
Vacature + factuur = facatures, logisch.quote:Ik heb november 2011 een simonly abonnement bij youfone afgesloten. maar heb nooit een simkaart van ze ontvangen. Ze sturen wel facatures die ik natuurlijk niet betaal, omdat ik geen gebruik maak van hun dienst. Ik heb ze uiteindelijk in januari een brief geschreven met het verzoek om de abonnement te stoppen wegens nalatigheid. Hierop hebben ze tot heden niet gereageerd wel sturen ze nu een incassobureau op me af. Ik word hier helemaal gek van, want ik stuur de incassobureau een mail met het verhaal en zij weten wel dat de bezwaar ongegrond is verklaard. Stomme klootzakken ik ga ze geen rooie cent betalen want ik laat ze dit lekker voor de rechter slepen.
Gewenste oplossing
Ik wil van dit rotbedrijf af want er staat duidelijk in de algemene voorwaarden van youfone bij Artikel 4: Duur van de Overeenkomst en beëindiging: Partijen kunnen een Overeenkomst te allen tijde ontbinden met behoud van recht op schadevergoeding, indien de andere partij in de nakoming van één of meer van de overeengekomen verplichtingen tekortschiet en in verzuim verkeert!
Klagen op een site over klagen dat je niet op die site kunt komen, ofzoiets, ben de draad al kwijt.quote:Klacht Klacht.nl: klacht
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Klacht.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Klacht.nl
Lezers van deze klacht: 98
kan niet op u site komen! kunt u mij een gedegen op lossing geven aan gezien ik niet alleen sta om een oplossing te vinden. met mijn vriendelijke groet.
Gewenste oplossing
om mij en anderen zoo snel als maar kan een juiste oplossing/opsomming aan te bieden.
Oplossing van het bedrijf
Geachte heer/mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Op welke site kunt u niet komen? Is dit klacht.nl of een andere site? Graag hoor ik van u, via een reactie op deze oplossing of via redactie@klacht.nl, welk beeld u krijgt als u naar ww.klacht.nl gaat. vriendelijke groet, Maarten redactie@klacht.nl
Dat is overduidelijk een Fok!erquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Klagen op een site over klagen dat je niet op die site kunt komen, ofzoiets, ben de draad al kwijt.
Dan moet je geen mobiel abbonement gaan afsluiten als je er toch geen gebruik van gaat makenquote:en geen interesse in heb om gebruik van te maken via mij mobiel!
Dat stukje over hypnose ookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Geen idee wat ik hiervan moet maken, ben je verkracht in Turkije, ga je je druk lopen maken over de telefoonrekening
Ik mag toch verwachten dat je onder begeleiding van de reisleiding naar het politiebureau gebracht wordt
Prachtige zinsbouw ook weer.quote:Op de vluchten van en naar Cancun met Air France, was de service aan board om te huilen. Op de heenreis van Parijs naar Cancun hadden wij 2 televisie schermen die het niet deden en waarop wij 4 uur lang volkomen genegeerd werden.Pas dat wij dreigden met een klacht naar de maatschappij werd er uiteindelijk iets ondernomen.
Ook werd er pas na 2 uur in de lucht een maaltijd gebracht met een flesje rode wijn,een klein flesje sterke drank, een beetje water en frisdrank en verder hebben wij ze de rest van de vlucht niet meer gezien tot 2 uur voor het landen.
Toen ik naar het toilet ging en verging van de dorst bleek dat je in een ruimte een zelf service voor drank was, dit was aan niemand mede gedeeld en kwam daar dus per toeval achter.Als je met 3 personen naast elkaar zit, en de buurman aan de buitenkant ligt te slapen ga jij ook niet maar even drinken halen, en op het bellen werd door de crew gewoon niet gereageerd. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt, KLM heeft altijd een goede service.
Op de terugweg het zelfde verhaal, en daar kwam nog bij dat wij een uur vertraging op Cancun hadden en daardoor de aansluiting op parijs misten naar Amsterdam, dit betekende dat wij 5 uur moesten wachten op onze volgende vlucht.
Dit is echt de laatste keer dat wij met Air France hebben gevlogen, wat een waardeloze maatschappij.
Gewenste oplossing
Een kleine schadeloosstelling zouden wij op prijs stellen,en dat de service aan board wat soepeler is, dat als er gebeld word, de crew daar ook op reageert. En dat KLM gewoon rechtstreeks op Cancun gaat vliegen. De crew van Air France verdiend in elk geval op een makkelijke manier hun geld.
Hij is te dik om fatsoenlijk in zo'n stoel te passen maar wil toch even klagen.quote:Klacht KLM: V
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over KLM
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KLM
Lezers van deze klacht: 230
Ben op 17.02.2012 vertrokken uit Denpasser,bestemming Schiphol Amsterdam.(Flicht KL0836)(E-ticket 0742485567567)
Seat 50k.Heb aan de stewardes gevraagd om een normale stoel te krijgen,vermits ik niet paste in deze stoel.heb de hele reis niet fatsoenlijk kunnen zitten.
Gewenste oplossing
Vermits ik minstens één à twee keer per jaar naar Bali vlieg,zou het gecompenseerd kunnen worden met een heel goeie plaats bij mijn volgende boeking.
Nog zo'n pareltje: Perongeluk een ticket bestellenquote:Klacht Corendon: Ik heb Perongeluk een ticket gereserveerd bij corendon
Ik heb Perongeluk een ticket gereserveerd bij corendon maar wilde hem niet hebben uiteindelijk, en ben ik met een ander vliegtuig naar Turkije gegaan. Nu kreeg ik te horen dat ik rond de 800 euro moest betalen voor de ticket. Ik wil hem niet betalen en kan hem niet betalen..Hoe gaan we dit oplossen?
ik wist ook niet dat ik moest annuleren .
ik had niet betaald
volgen mij als je niet betaald wordt er niet gereserveerd
Gewenste oplossing
ik wil niet betalen ik heb niets fout gedaan niet betaald is niet gereserveerd!!!!!
Inderdaad,alsof KLM en McDonalds eens in de twee weken even bij het kantoor van Klacht.nl langsgaan om een stapeltje emails uit te printen en mee te nemen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom sowieso op die site klagen i.p.v. het bedrijf zelf
Wie heeft deze site in beheer dan
...en geef ze eens ongelijk.quote:Onlangs heb ik een ticket gereseerverd bij klm. Zo is het dat ik de geld op hun rekening gestoord waarna ik toen had gebeld en hun zeiden hun hadden die geld niet ontvangen en dat ik met een kopie van mijn bankrekening moest nemen naar hun service bij schiphol want de overboeking zou 5 dagen duren! Zo gezegd en zo gedaan! Daar zeiden ze dat het in orde was en dat ik de volgende dag kon vliegen. Maar toen ik thuis was werd ik door hun gebeld dat ik niet kan vliegen als ik niet weer contant betaal. Zo had ik daar bij de balie weer ongeveer 2000 euro betaald. Ze hebben gegarandeerd dat ik die andere bedrag weer zou krijgen. Nu bijna 2 maand later zeggen de mensen van KLM dat hun die geld niet hadden ontvangt en dat ze mijn informaties niet in de computer zien. Daarmee bedoel ik dat ze de boekingscode niet kunnen vinden. Maar naast dat vind ik het ergste dat hun zeggen dat die geld niet in ontvangst kwam terwijl ik de rekeningnummer goed heb! Wt je makkelijk kan zien op mijn bankrekkening met de bedrag en boekingscode!
Gewenste oplossing
Dat hun nu moeten ophouden met leugens terwijl ik alle bewijzen heb waaronder bankrekening en mail! En dat hun mijn geld zo spoed mogelijk terug op mijn rekening zetten want dit zie ik als een geval van fraude. Als het niet in 3 weken wordt opgelost wordt dan neem ik contact met een juridisch loket!
quote:Vacature + factuur = facatures, logisch.
quote:Ook mail ontvangen dat er 50,10 wordt afgeschreven. WAT TE DOEN!! Is dit echt? Graag reacties van meerdere gedupeerden…morgen pay pall bellen..Johan Derksen is de gene die besteld.. www.jdec.nl
Gewenste oplossing
Hulp wat te doen
Allemaal vanwege twee eurocent, mensen!quote:Wanneer er contant afgerekend word is het tegenwoordig gebruikelijk dat er afgerond word maar nu je doormiddel van pinnen ook al de afronding gaat gebruiken is mij toch een stapje te ver. Is het dan zo slecht gesteld met het product dat je zelfs daar je verdiensten moet gaan halen. Nu is het maar twee euro cent (bijna een stuiver in gedachten van de gulden) dat weer zou betekenen dat je straks wanneer de euro weer een andere naam gaat krijgen nog eens gehalveerd gaat worden is dat al vijf euro centen. Dan hebben we het hier alleen nog maar over de verrekening van twee euro centen die je straks veel geld gaat kosten als je een paar jaar verder bent. Ik overdrijf nu natuurlijk in veel opzichten maar jouw kinds kinderen houden steeds minder over voor al het harde werken en de groten gaan er mee stijken. Bij mij ging het om een bedrag van ¤.6.93 waar voor gerekend werd ¤ 6.95
Gewenste oplossing
De oplossing zit hem in het afstellen van de pin automaat naar de gebruikelijke kosten te laten rekenen.
Maar het gebeurt constant he? Dus het zal inmiddels toch al ruim 20 eurocent zijn. Dat was vroeger bijna een halve gulden!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:30 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Allemaal vanwege twee eurocent, mensen!
...en als de Euro weer een andere naam krijgt dan wordt dat weer gehalveerd en dan zijn 't natuurlijk 40 cent.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar het gebeurt constant he? Dus het zal inmiddels toch al ruim 20 eurocent zijn. Dat was vroeger bijna een halve gulden!
Zou het misschien kunnen dat die medewerkster de email heeft verwerkt en dus doorgeeft dat die suite niet meer vrij is? Waarom denk ik nu gelijk dat deze klager niet aan deze mogelijkheid gedacht heeft?quote:Van relatie een waardecheque gekregen voor nacht Themasuite met Eftelingbezoek. di. avond 17 apr gemaild dat wij 1 mei Wolf en 7 geitjes willen reserveren (stond vrij gemeld op site Efteling). Ontdekt dat reservering tel. nog tot 21.00 uur open was, dus gebeld. Medewerkster meldt dat suite niet vrij is. Ik meld: ja, staat op site. Verbazing, maar medewerkster zegt dat waarschijnlijk een Touroperator de suite heeft ‘teruggegeven’, dus dat het wel goed zal zijn om hem door te verhuren. Noteert mijn gegevens, zegt dat het geregeld zal worden en dat collega voglende dag zal bellen. Wo. 18/4 wel mail dat geen plek is op 1 mei. Dus ik bel, doe het hele verhaal en wordt eerst in twijfel getrokken, vervolgens wel excuses voor miscommunicatie, maar geen oplossing geboden. Er is alleen plek in Lavensuite op 4/5. Moet echtgenoot werken, dus moet ik met hem overleggen. Vraag medewerkster of ze de plek dan wil vasthouden, maar dat kan niet. Zeg dat dit toch een uitzonderlijke situatie is, maar dat is niet gebruikelijk in de hotelbranche, wordt mij gemeld. Dus nu staan wij met lege handen en teleurgestelde kinderen. Fijn cadeau, zo’n waardecheque van De Efteling als De Efteling zo met fouten van medewerksters omgaat.
Gewenste oplossing
Reservering op datum die ik heb gezegd. Dit zal waarschijnlijk moeilijk zijn, maar dan wil ik op zijn minst een flexibele, open medewerking van de Efteling bij het bieden van een alternatief voor hun interne miscommunicatie.
Nee, als je het 2 keer halveert is het dan natuurlijk nog maar 10 centquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:33 schreef BlueMage het volgende:
[..]
...en als de Euro weer een andere naam krijgt dan wordt dat weer gehalveerd en dan zijn 't natuurlijk 40 cent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |