SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SCVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Is altijd leuk. Want.......bier!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:24 schreef Thaboel het volgende:
Dat je word gedwongen betekend niet gelijk dat het leuk is he
Waarom zou ik mijn moeite gaan verspillen aan zo een blauwe?quote:
Nog nooit zoiets achterlijks gelezen. Wederom.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen toch zo'n hekel aan marsen.
Heeft toch met defensie te maken en is deel van de krijgstraditie?
Sammy is ook achterlijk. Hij kent niet eens het verschil tussen Ossenhaas en varkenshaasquote:Op maandag 18 juni 2012 17:31 schreef Esses het volgende:
[..]
Nog nooit zoiets achterlijks gelezen. Wederom.
Allebei overgekwalificeerd te duur vlees.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sammy is ook achterlijk. Hij kent niet eens het verschil tussen Ossenhaas en varkenshaas
Elke dag frikandellen ja, leukquote:Op maandag 18 juni 2012 17:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Allebei overgekwalificeerd te duur vlees.
Hoor je me dat zeggen?quote:
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:32 schreef Esses het volgende:
Oja, OP plaatjes reloaden ff niet ivm. onderhoud server.
Ah.quote:
quote:
quote:
Iets wat je niet gehad hebt, kan niet stuk zijn.quote:
Okiedokiequote:Op maandag 18 juni 2012 17:38 schreef Esses het volgende:
[..]
Iets wat je niet gehad hebt, kan niet stuk zijn.
Bij mij welquote:Op maandag 18 juni 2012 17:38 schreef Esses het volgende:
[..]
Iets wat je niet gehad hebt, kan niet stuk zijn.
Kut PostNLquote:Op maandag 18 juni 2012 17:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij mij wel![]()
Breng wel eens pakketten rond, en als het moet, dan is het stuk voordat klant pakket krijgt![]()
Doe ik dat? Neen! Maar het kan dus wel.
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:41 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)ote_brievenbus_.html
Jij leest wel veel achterlijke dingen zegquote:Op maandag 18 juni 2012 17:31 schreef Esses het volgende:
[..]
Nog nooit zoiets achterlijks gelezen. Wederom.
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sammy is ook achterlijk. Hij kent niet eens het verschil tussen Ossenhaas en varkenshaas
Nice.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:52 schreef Rave_NL het volgende:
O, en Nibb-it.
Ik heb nu voor mijn neus een kopie van Gebroken Lente, Rhenen 1940/1945 liggen.
Met daarbij een origineel uittreksel van een verklaring geleverd, van een dienstplichtig onderofficier op de grebbeberg (19RI), waar zelf de correcties en toevoegingen nog met de pen zijn bijgeschreven door de persoon in kwestie.
Ik ga er even goed voor zitten.
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nice.
Als je iets het delen waard vindt, plemp het hier ergens neer in C&H![]()
DEF!quote:
Ruzie? Waar?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Joh, geen ruzie!
Als ik 't maar ergens terug kan vinden.
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:52 schreef Rave_NL het volgende:
O, en Nibb-it.
Ik heb nu voor mijn neus een kopie van Gebroken Lente, Rhenen 1940/1945 liggen.
Met daarbij een origineel uittreksel van een verklaring geleverd, van een dienstplichtig onderofficier op de grebbeberg (19RI), waar zelf de correcties en toevoegingen nog met de pen zijn bijgeschreven door de persoon in kwestie.
Ik ga er even goed voor zitten.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een lastige zus in de aanbieding.
Het is een dienst die jij afneemt. Dus ik zie gaarne een transactie gebeuren.quote:
Esses sleurt jullie de gevangenis in jonguh!quote:Op maandag 18 juni 2012 18:53 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Het is een dienst die jij afneemt. Dus ik zie gaarne een transactie gebeuren.
Ho ho, ze is meerderjarig!quote:Op maandag 18 juni 2012 18:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Esses sleurt jullie de gevangenis in jonguh!
Dan nog mag je je familie niet prostitueren.quote:
Wetsartikel?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:59 schreef Esses het volgende:
[..]
Dan nog mag je je familie niet prostitueren.
En als je maar één zus hebt?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:00 schreef Thaboel het volgende:
minimale leeftijd 16 met toestemming van zus.
Oei.quote:
Heb hem sinds de opleiding meegenomen noch zelfs maar aangeraakt.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:48 schreef Sloggi het volgende:
Wat voorbeelden: geen gasmasker zonder directe aanleiding,
situatieafhankelijk.quote:twee pioschoppen per geweergroep
Hoe bedoel je dit? Actiever op zoek gaan naar signalen uit het gebied.quote:meer aandacht voor leven van de omgeving
Discutabel, maar voor lange afstandswerk het overwegen waard.quote:geen scherfvest buiten de wagen,
Anti-tank. Wordt tegenwoordig meer ingezet als heavy-weapons asset (.50's), ipv het 'echte' AT-werk met de Gill.quote:AT-peloton weg (wat is het?),
120 mm mag afgestoten worden, 60 en 81 blijven onontbeerlijk.quote:geen mortieren en stingers meer (daar is al wat aan gedaan).
Dat zou zo maar kunnen met bepaalde zaken.quote:Aangezien het artikel al een jaar oud is: is er ook wat mee gedaan, op de zaken die ik al heb genoemd na?
uitbuiting, afpersing of gebruik van geweld, mensenhandel,quote:
Met spul als Hadex (waterzuiveringschemicalien) kom je al een heel eind. En idd, als je zelf-supporting in een omgeving kunt opereren, met caches als belangrijkste bron van voorraden, dan houdt je het initiatief, kun je het als mijn held en theoretisch leermeester Hackworth het stelt "out-G the G(uerilla)". Ipv voorspelbaar elke keer te reageren op hén, waardoor zij precies weten hoe jij gaat reageren en daar hun strategie op verfijnen.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:12 schreef Sloggi het volgende:
Met 'leven van de omgeving' doelt hij op voedsel. Zelf voedsel vangen / verzamelen, water uit de natuur etc. Dit om zo min mogelijk logistiek nodig te hebben en zo mobiel mogelijk te zijn: 'besteed meer aandacht aan het leven van de omgeving. Voedsel en water kan bij locals verkregen worden. Leer slachten en water zuiveren.'
Dit brengt natuurlijk wel veiligheidsrisico's met zich mee.
Als je inderdaad onafhankelijk opererende cellen in een gebied hebt zou je alsnog gebruik kunnen maken van zwaar geschut in een FOB, echter met 8 km bereik van de 120 VS 55 van de PzH, lijkt het mij logischer om de 155 te gebruiken.quote:Hij had het inderdaad over 120mm.
Het zij je vergeven.quote:Ik pik er trouwens gewoon een paar dingen uit hè, hij noemt van alles.
Sinds wanneer schiet de PzH 55km? Volgens mij hebben wij de RAP munitie niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:29 schreef Rave_NL het volgende:
Als je inderdaad onafhankelijk opererende cellen in een gebied hebt zou je alsnog gebruik kunnen maken van zwaar geschut in een FOB, echter met 8 km bereik van de 120 VS 55 van de PzH, lijkt het mij logischer om de 155 te gebruiken.
Page? Geen zin om alle 144 pagina's door te spitten nav. je eerdere foto's als referentiemateriaal.quote:
Ik heb toch helemaal geen verstand van die dingen..quote:Op maandag 18 juni 2012 19:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sinds wanneer schiet de PzH 55km? Volgens mij hebben wij de RAP munitie niet.
Geen zin?quote:
2 jaar geleden ja.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
MAG schutter was het toch?
Dat was de M109. De Pzh is 40.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:38 schreef Esses het volgende:
18km voor de Panzerhaubitze 2000
ninjaedit: Toch achja?
Gerubriceerd niveau mondje klamboe.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Page? Geen zin om alle 144 pagina's door te spitten nav. je eerdere foto's als referentiemateriaal.
Nee, dat is de M109. PzH ligt volgens mij rond de 30 met standaard munitie, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:38 schreef Esses het volgende:
18km voor de Panzerhaubitze 2000
ninjaedit: Toch achja?
40 lees ik nu ook op def.nlquote:Op maandag 18 juni 2012 19:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, dat is de M109. PzH ligt volgens mij rond de 30 met standaard munitie, maar dat weet ik niet zeker.
Most stablequote:Op maandag 18 juni 2012 19:42 schreef Sloggi het volgende:
Ook interessant: The Failed States Index.
Met onze vrienden uit Somalië op de eerste plaats.
http://www.foreignpolicy.com/failed_states_index_2012_interactive
Dutch defence pressquote:Deze 155mm/L52 kaliber houwitser is in staat standaard projectielen tot 30 km en langedracht projectielen tot zelfs 40 km te schieten.
Btw Rave, ik hoorde laatst wel weer een leuke tijdens eoa lezing. Het DGLC heeft de stingertaken van het korps en lumbl erbij gekregen. Kwamen er wat vragen uit de zaal hoe de hogere legerleiding dat in gedachten had qua fysieke inzetbaarheid enz.quote:
Over het algemeen vind ik QPO een grafisch goed inmekaar gezet blad, maar de trut die op blz. 60 had bedacht om een wit font te nemen, mag zichzelf slaan.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:12 schreef Sloggi het volgende:
Met 'leven van de omgeving' doelt hij op voedsel. Zelf voedsel vangen / verzamelen, water uit de natuur etc. Dit om zo min mogelijk logistiek nodig te hebben en zo mobiel mogelijk te zijn: 'besteed meer aandacht aan het leven van de omgeving. Voedsel en water kan bij locals verkregen worden. Leer slachten en water zuiveren.'
Dit brengt natuurlijk wel veiligheidsrisico's met zich mee.
Hij had het inderdaad over 120mm.
Ik pik er trouwens gewoon een paar dingen uit hè, hij noemt van alles.
http://www.defensie.nl/_s(...)201_tcm46-184917.pdf
p. 12
Wait wuth?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:18 schreef thesystem het volgende:
Hmmmm net even de oude Sc doorgelezen.
Ceremonieel....afschaffen die onzin! Het kost bakken met geld (alleen al aan reiskosten als je niet intern zit en met een bus gaat...) en dan de uniformen die moeten worden aangekocht blabla.
Afschaffen en gebruik het leger waar het voor is..
Waar heb je het over...quote:Op maandag 18 juni 2012 20:18 schreef thesystem het volgende:
Hmmmm net even de oude Sc doorgelezen.
Ceremonieel....afschaffen die onzin! Het kost bakken met geld (alleen al aan reiskosten als je niet intern zit en met een bus gaat...) en dan de uniformen die moeten worden aangekocht blabla.
Afschaffen en gebruik het leger waar het voor is..
Ik leef in n andere tijdzone dus ben soms een beetje achter kwa postingsquote:
Dat snap ik, pannenkoek. Het ging meer over jouw 'mening'..quote:Op maandag 18 juni 2012 20:24 schreef thesystem het volgende:
[..]
Ik leef in n andere tijdzone dus ben soms een beetje achter kwa postings
Vorige SC die gesloten is hahaha
Ok ff relativeren: hij word de baas van een adviesclubje dat adviseerd aan andere mensen hoe ze beter advies kunnen uitbrengen aan schoolleiding en leraren over hoe zij hun leerlingen het beste kunnen adviseren.quote:Job Cohen heeft een nieuwe baan. Hij wordt voorzitter van de commissie die advies moet uitbrengen over hoe toezicht op het openbaar onderwijs in Rotterdam kan worden verbeterd.
Daar ga ik wel van uit, ja.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]! dat is fake man, hoop ik
Met teksten als dit.quote:Dit vakantievriendje moet wel bereid zijn om om 9 uur al optijd in bedje te liggen.
Ik lust geen alcohol, dus gelieve dat niet in mijn bijzijn te drinken.
Dikke lebber van mij!
"Ik weet wat zaterdag is in het Portugees" als ondertitel. Dan verraad je jezelf gewoonquote:Op maandag 18 juni 2012 20:34 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Daar ga ik wel van uit, ja.
[..]
Met teksten als dit.
Ik? Student? Hopelijk in augustus pas weerquote:Op maandag 18 juni 2012 20:41 schreef paintmeester het volgende:
Jij bent toch student? Welke centen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop 't voor je meneertjequote:Op maandag 18 juni 2012 20:41 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik? Student? Hopelijk in augustus pas weer
quote:
Die doet het hier? Probeer is crtl+F5quote:Op maandag 18 juni 2012 21:09 schreef jankaas020 het volgende:
[..]![]()
Ik mis alleen nog het vaste gasten lijstje.
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:26 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat snap ik, pannenkoek. Het ging meer over jouw 'mening'..
Grom een of andere Abdul die een bezoekje komt brengen... kzit bij het ceremoniele krijgsmachtdeel bij uitstekquote:Op maandag 18 juni 2012 21:16 schreef thesystem het volgende:
[..]![]()
Ceremonieel is gewoon het grootste potje onzin.
Traditie my ass...je bent een leger met als main target vechten!
Dan hoef je in mijn visie niet parade te gaan staan voor een of andere abdul doe een bezoekje komt brengen. Pakken ze maar de lokale carnavals vereniging voor![]()
Nog erger hier...
Monday....airforce...wear your blue's![]()
Een of andere generaal geilt er dus op dat elke USAF dan z'n blauw draagt....gaat nergens over.
Yup, werken.quote:
Hihi, ik wist het (A)quote:
De temperatuur blijft maar laag. Flinke onderkoeling onderweg.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De temperatuur blijft maar laag. Flinke onderkoeling onderweg.
De duif zit op het nest! Ik herhaal, de duif zit op het nest!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Weer dat ABO insiders gepraat
ER hangt de vlag weer verkeerd buiten?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De duif zit op het nest! Ik herhaal, de duif zit op het nest!
Dat zou wel erg voordehandliggend zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ER hangt de vlag weer verkeerd buiten?
De geit is gemolken de geit is gemolken!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De duif zit op het nest! Ik herhaal, de duif zit op het nest!
Hehehe, ik zit niet in ABO daarom zei ik het hierquote:Op maandag 18 juni 2012 21:45 schreef Thaboel het volgende:
Nou als dat het niet is bokken jullie met je ABO lekker op naar ABO
Jij mag sws opbokken, zure vent!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:48 schreef Esses het volgende:
[..]
Hehehe, ik zit niet in ABO daarom zei ik het hier
Sgoed augurkje.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:45 schreef Thaboel het volgende:
Jij bent Augurkje, augurkjequote:
Wtf is dat de laatste tijd met dat ABO?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:45 schreef Thaboel het volgende:
Zo af en toe daalt de elite van ABO af naar DEF, om te zeggen hoe gezellig het daar wel niet isquote:Op maandag 18 juni 2012 22:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wtf is dat de laatste tijd met dat ABO?
Esses heeft dat ondekt en weet niet van ophouden.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Elitaire kut clubje. Onze trouwe mod lotus en ER zijn er naar toe verdwenen.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
gezelligquote:Op maandag 18 juni 2012 22:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zo af en toe daalt de elite van ABO af naar DEF, om te zeggen hoe gezellig het daar wel niet is
Maar ik ben juist hier naar toe gekomenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Elitaire kut clubje. Onze trouwe mod lotus en ER zijn er naar toe verdwenen.
quote:
Oh, elite dus... Allemaal Rubjes?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zo af en toe daalt de elite van ABO af naar DEF, om te zeggen hoe gezellig het daar wel niet is
Daar ging het mis...quote:Op maandag 18 juni 2012 22:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Elitaire kut clubje. Onze trouwe mod lotus en ER zijn er naar toe verdwenen.
Einde nautische avond schermeringquote:Op maandag 18 juni 2012 22:12 schreef hoogvlieger het volgende:
Iemand bekend met de afko's ENAS en BNMS?
Oh gewoon verkapte zonsopkomst en ondergangquote:Op maandag 18 juni 2012 22:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Einde nautische avond schermering
Begin nautische morgen schemering
Novice...
Nee.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:16 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Oh gewoon zonsopkomst en ondergang. Vond die tijden ook al zo apart: 0112 en 0406.
Een voorzichtige congratz dan maar!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:19 schreef EllaN het volgende:
Woeh, al mijn tentamens gehaald. Ik mag voorzichtig mijn bachelor diploma gaan vieren
.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 18 juni 2012 22:19 schreef EllaN het volgende:
Woeh, al mijn tentamens gehaald. Ik mag voorzichtig mijn bachelor diploma gaan vieren
.
Goeie zaak!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:19 schreef EllaN het volgende:
.
Bier door.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:19 schreef EllaN het volgende:
.
Verlaart u nader.quote:
Zons op en ondergang hebben een andere tijd. ENAS en BNMS zijn globaal een uur later danwel eerder.quote:
Jeej.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:22 schreef EllaN het volgende:
Dankjewel allen.
[ afbeelding ]
Deliriumvoor iedereen!
En wat kun je daar mee?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:19 schreef EllaN het volgende:
.
De master inquote:Op maandag 18 juni 2012 22:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
En wat kun je daar mee?
Ik ben nooit zover gekomen...![]()
Oh ja, gefeliciteerd! Zuipen!!!
Nou, dikke mik jonguh!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik sta gewoon 150e in de FOK! poule
De enige master die ik ken is msgt, die richt die "gedachten" wel naar rechts.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
De master in mensen hun gedachten gelezen!![]()
Toch?
Scheelt me kut meldingen op IODW-2 ivm. addblock.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben altijd in def. Niet in ABO.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Fout.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Esses heeft dat ondekt en weet niet van ophouden.
DRS en DR zeggen je wel wat?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
De enige master die ik ken is msgt, die richt die "gedachten" wel naar rechts.
DR8 en TS10 ken ik... En DR is dienstreis.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:47 schreef Esses het volgende:
[..]
DRS en DR zeggen je wel wat?
Bachelor en Master. Voila, recht getrokken met internationale termen.
Ook goed johquote:
Ik gok ergens tussen LUMO en VMBOquote:Op maandag 18 juni 2012 22:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
DR8 en TS10 ken ik... En DR is dienstreis.
Hoeveel meter zit er op een DRS?
is dat niet jaren zestig ?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:06 schreef AchJa het volgende:
Overigens, wie kent de TS10 nog? De voorloper van de TA (krekel) en later Multitel.
Weet ik het, ik heb nog zo'n ding ergens in een la liggen... Hij is wel oud, dat dan weer wel. Maar ik heb nog met dat ding gewerkt.quote:
Lotus: ABOquote:Op maandag 18 juni 2012 23:27 schreef AchJa het volgende:
Overigens, waar zijn al onze modjes eigenlijk? C4 snurken, Lotusss??? Puma???... Wie hebben we nog meer?
Nog ff en def is het anarchisten hoekje.
Mja, dat Cobra de enige mod was waarop we konden vertrouwen wisten we alquote:Op maandag 18 juni 2012 23:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Lotus: ABO
Puma: dronken en foto's van z'n piemel aan het maken om naar z'n ex te sturen
Whehehe...quote:Op maandag 18 juni 2012 23:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Lotus: ABO
Puma: dronken en foto's van z'n piemel aan het maken om naar z'n ex te sturen
Ach, over het algemeen gaat het hier toch erg goed vergeleken met andere subfora, zelfs als C4 er niet is.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:27 schreef AchJa het volgende:
Overigens, waar zijn al onze modjes eigenlijk? C4 snurken, Lotusss??? Puma???... Wie hebben we nog meer?
Nog ff en def is het anarchisten hoekje.
Laten we daar ff verandering in brengenquote:Op maandag 18 juni 2012 23:53 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ach, over het algemeen gaat het hier toch erg goed vergeleken met andere subfora, zelfs als C4 er niet is.
GA KAPOT JIJ IRRITANT GLEUFDIER!quote:
Iemand moet de orde bewaren, dus ja!quote:Op maandag 18 juni 2012 23:58 schreef Royyy het volgende:
[..]
Zie ik dat goed, offert Sam zich op om slachtoffer van de rel te zijn?
Vreemd, om de een of andere reden ontstaan rellen hier de laatste tijd alleen maar als jij er bent...quote:Op maandag 18 juni 2012 23:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Iemand moet de orde bewaren, dus ja!
Tja, lees het terug en kijk of het terecht isquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:01 schreef Royyy het volgende:
[..]
Vreemd, om de een of andere reden ontstaan rellen hier de laatste tijd alleen maar als jij er bent...
Bij een goede rel maakt het niet uit of het terecht is.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tja, lees het terug en kijk of het terecht is
ohquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:03 schreef Royyy het volgende:
[..]
Bij een goede rel maakt het niet uit of het terecht is.
Zonder conflict geen orde.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:01 schreef Royyy het volgende:
[..]
Vreemd, om de een of andere reden ontstaan rellen hier de laatste tijd alleen maar als jij er bent...
118e nuquote:Op maandag 18 juni 2012 22:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, dikke mik jonguh!
Is dat ook een reden om feest te vieren?
The Sopranosquote:
WEER ZO'N NIET ZEGGENDE KUT SMILEY! ROT OP!!!quote:
Sorry, dit vind ik weinig bijdragen aan de discussie.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
WEER ZO'N NIET ZEGGENDE KUT SMILEY! ROT OP!!!
Ja voordat sammie het gaat zeggen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:14 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Sorry, dit vind dit weinig bijdragen aan de discussie.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
WEER ZO'N NIET ZEGGENDE KUT SMILEY! ROT OP!!!
Ja voordat sammie het gaat zeggen.
Ja, hay.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:15 schreef m.k het volgende:
Hallo Ik ben nieuw hier, is dit het Auti forum?
Welke form van autisme heb jij? en heb je je Auti pas al?quote:
De ketchup form... Nope, is nog geen officieel erkende form.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:20 schreef m.k het volgende:
[..]
Welke form van autisme heb jij? en heb je je Auti pas al?
ER's Youtube-dump topic #1quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:17 schreef samthegreat5 het volgende:
Check deze baas aan 't werk, zo gaat dat. Nice. Hoop ook nog eens met zo'n orkest te mogen werken.
ER --> NEEquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:23 schreef Thaboel het volgende:
Er moet even een checklist worden gemaakt voordat er een filmpje gepost mag worden
In de OP graag.quote:
Anders kijk je godverdomme dat filmpje even met je botte kop. Is goed voor je algemene ontwikkeling.. Krijg je ook wat inzicht in een ander beroep.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:25 schreef Rave_NL het volgende:
Ik offer mij op als volmachtig scheidsrechter met de vinger op de permbanknop.
Waar heb jij precies last van?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Anders kijk je godverdomme dat filmpje even met je botte kop. Is goed voor je algemene ontwikkeling..
Sla eens even een normale toon aan tegen rave...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Anders kijk je godverdomme dat filmpje even met je botte kop. Is goed voor je algemene ontwikkeling.. Krijg je ook wat inzicht in een ander beroep.
Ja, ik bewijs keer op keer maar weer een totaal beroepsgedeformeerde boer te zijn zonder diepgang of interesses.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Anders kijk je godverdomme dat filmpje even met je botte kop. Is goed voor je algemene ontwikkeling.. Krijg je ook wat inzicht in een ander beroep.
Niksquote:
Jaja, ik weet dat je elitair bent. Sorry hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, ik bewijs keer op keer maar weer een totaal beroepsgedeformeerde boer te zijn zonder diepgang of interesses.
Autisme kuch kuch *roggelderoggel*quote:
nee jonge ik ben gewoon almachtig snelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:29 schreef Royyy het volgende:
[..]
Je had de link naar dat gifje al onder de plakfunctie klaarzitten?
Waarschuwingsban van 40 dagen.quote:
Nee natuurlijk niet, lempul.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:29 schreef samthegreat5 het volgende:
Jaja, ik weet dat je elitair bent. Sorry hoor
Filmpje gekeken?
Hm, jammer. Het is in ieder geval geen marsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:32 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, lempul.
Sinds Erwin vertrouw ik geen enkel filmpje in de SC, vooral niet na elven.
Napoleon's bewind was er niets bij.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:37 schreef Rave_NL het volgende:
Ik denk dat ik maar def-moderator ga worden. Gaan we wat meemaken.
Doe maar niet. Moet je je inhouden enzo.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:37 schreef Rave_NL het volgende:
Ik denk dat ik maar def-moderator ga worden. Gaan we wat meemaken.
Muah, als puma topics kan maken over koninginnen die laffe moffenhoeren zijn en zich op andere manieren onsterfelijk maakt, dan valt bij mij de nuance nog wel te vinden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Doe maar niet. Moet je je inhouden enzo.
IK daarintegen. PERFECT
Maar hoe puma ooit mod is geworden...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Muah, als puma topics kan maken over koninginnen die laffe moffenhoeren zijn en zich op andere manieren onsterfelijk maakt, dan valt bij mij de nuance nog wel te vinden.
Ik vind hem een kanjer.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar hoe puma ooit mod is geworden...
Als vermaak of als mod?quote:
Optie 1 dusquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als bron van inspiratie, educatie en ontspanning.
Is puma niet het kenniscentrum militaire geschiedenis van DEF?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar hoe puma ooit mod is geworden...
Vergeet niet de sociale omgangsnormen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:50 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Is puma niet het kenniscentrum militaire geschiedenis van DEF?
Ik ben iig tot allemaal nieuwe inzichten gekomen, met name over de rol van Nederland in de oorlog.
En de zeer coherente en duidelijke posts. Daar kan menigeen hier nog wat van leren.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Vergeet niet de sociale omgangsnormen.
Ik een eigen reputatie opgebouwd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:59 schreef paintmeester het volgende:
Denk jij dat je kunt meten die namen thaboel?
Daar straalt een onmetelijke creativiteit en kwaliteit vanaf.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik een eigen reputatie opgebouwd.
Vergeet mijn dronken nachtposts niet he
Je zorgt er maar voorquote:
Komt zij ook even langs...quote:
Mods kunnen niet bannen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:09 schreef Royyy het volgende:
[..]
Dan heb jij waarschijnlijk direct een ban
Wat kunnen ze wel?quote:
Haten op kwaliteitsusers!quote:
dan ben jij ook al oud zeg ;-)quote:Op maandag 18 juni 2012 23:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weet ik het, ik heb nog zo'n ding ergens in een la liggen... Hij is wel oud, dat dan weer wel. Maar ik heb nog met dat ding gewerkt.
Dan valt er hier weinig te haten.quote:
Alleen cobra4 kunnen we dan haten...quote:
Dat kan toch niet als een verrassing komen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:37 schreef paintmeester het volgende:
Man wat is dat nieuwe peoplesoft kut zeg
Je kunt er beter nu alvast aan gaan wennen. Anders komt het er nooit vanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:39 schreef Erasmo het volgende:
Erg heJe kunt nog wel terug naar de oude versie voorlopig.
Dank je voor de vergelijking met Puma, ik ga mezelf ophangen aan een generieke boomtak.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:11 schreef m.k het volgende:
Puma Moet wel echt de grootse oubliehoorn zijn die ik ooit heb gezien. Sam kan er nog niet aan tippen
Eindelijk erkenning van Rave's kant. Ik denk dat ik toch wel wil blijven leven op deze wereld.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:11 schreef Rave_NL het volgende:
Je eerste post die daadwerkelijk hout snijdt. Chapeau.
zo jammer dat terugkrabbelenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Eindelijk erkenning van Rave's kant. Ik denk dat ik toch wel wil blijven leven op deze wereld.
Misschien had je minder friet moeten eten?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:52 schreef paintmeester het volgende:
Zojuist mijn maten ff laten opnemen voor nieuw daags blauw. Dat pak van 8 jaar geleden begon nu wel heel strak te zittenx, kon bij uitademen gewoon vuursteun geven
Was anders een lieve opmerking welke vanuit sociaal-economisch oogpunt zeer welkom zou kunnen zijn. Weet je hoe duur al die verschillende pakken elke keer weer zijn?quote:
?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:10 schreef Lotusss het volgende:
Mogguh! Op naar Utrecht om mijn contract te tekenen.
De nieuwe manager van mijn huidige werkgever wilde mij niet meer, terwijl ik een superbeoordeling had gehad van mijn ex-manager. Reden van ontslag: vanwege mijn astma weet mijn nieuwe manager nu al zeker dat ik komende winter gegarandeerd ziek ga worden.quote:
8 jaar vind ik anders wel een redelijke termijn voor een nieuw pak....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:38 schreef Esses het volgende:
[..]
Was anders een lieve opmerking welke vanuit sociaal-economisch oogpunt zeer welkom zou kunnen zijn. Weet je hoe duur al die verschillende pakken elke keer weer zijn?
Geen reden niet verlenging contract. Bezwaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De nieuwe manager van mijn huidige werkgever wilde mij niet meer, terwijl ik een superbeoordeling had gehad van mijn ex-manager. Reden van ontslag: vanwege mijn astma weet mijn nieuwe manager nu al zeker dat ik komende winter gegarandeerd ziek ga worden.
Vorige week dus gesolliciteerd bij de concurrent en gisteren aangenomen. Aanstaande maandag beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |