SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SCConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Juist... Maar anyway, je hebt een naam TTquote:
Ik zag het. Moet ik nou bedankt zeggen?quote:Op zondag 17 juni 2012 16:18 schreef Esses het volgende:
[..]
Juist... Maar anyway, je hebt een naam TT
Nouja, je mag blij zijn dat je er eindelijk haar hebt. Het model valt nog over te discussieren.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zag het. Moet ik nou bedankt zeggen?
Jij wilt mijn haargroei niet hebben. Ik heb zowat overal haarquote:Op zondag 17 juni 2012 16:19 schreef Esses het volgende:
[..]
Nouja, je mag blij zijn dat je er eindelijk haar hebt. Het model valt nog over te discussieren.
Monster dus...quote:Op zondag 17 juni 2012 16:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij wilt mijn haargroei niet hebben. Ik heb zowat overal haar.
Nee hoor.quote:
Esses ook. Dus waarom gaat die vraag dan ook niet voor jou op?quote:
Mijn ''donderstraal dan op als je niks nuttigs bij te dragen hebt'' was tegen Nibb-it gericht.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Esses ook. Dus waarom gaat die vraag dan ook niet voor jou op?
Prima, maak ik er Nibbi-it van. De vraag blijft staan.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijn ''donderstraal dan op als je niks nuttigs bij te dragen hebt'' was tegen Nibb-it gericht.
Het ging me even om de huidige discussie waarbij Nibb-it alleen maar een emo.gif smiley met een duimpje als PI postte en daarna die post quote. Niet echt een relevante bijdrage aan de discussie, derhalve: donderstraal dan op als je niks bij te dragen hebt (aan de discussie tussen mij en Esses that is).quote:Op zondag 17 juni 2012 16:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Prima, maak ik er Nibbi-it van. De vraag blijft staan.
Voor jou misschien niet relevant. Maar waarom negeer je die dan niet en ga je verder met je discussie met Esses. Nu lijkt het of je die discussie niet kunt winnen en je pijlen dus maar op Nibb-it richt.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het ging me even om de huidige discussie waarbij Nibb-it alleen maar een emo.gif smiley met een duimpje als PI postte en daarna die post quote. Niet echt een relevante bijdrage aan de discussie, derhalve: donderstraal dan op als je niks bij te dragen hebt (aan de discussie tussen mij en Esses that is).
Voor de rest is Nibb-it meestal natuurlijk (vooral in C&H) een user met kwaliteitstopics/posts.
Whehehe, feit.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor jou misschien niet relevant. Maar waarom negeer je die dan niet en ga je verder met je discussie met Esses. Nu lijkt het of je die discussie niet kunt winnen en je pijlen dus maar op Nibb-it richt.
Had ik inderdaad kunnen doen, maar Nibb-it's post irriteerde me dermate vanwege de irrelevantie met betrekking tot onze discussie (wat wou hij er eigenlijk mee zeggen..), dat ik er wat van moest zeggenquote:Op zondag 17 juni 2012 16:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor jou misschien niet relevant. Maar waarom negeer je die dan niet en ga je verder met je discussie met Esses. Nu lijkt het of je die discussie niet kunt winnen en je pijlen dus maar op Nibb-it richt.
Koud is ie al, versleten ook. Niet echt meer stomerij waardig.quote:
quote:
Sam's discussies...quote:
Hoe kan je je nou irriteren aan een emoticon.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Had ik inderdaad kunnen doen, maar Nibb-it's post irriteerde me dermate vanwege de irrelevantie met betrekking tot onze discussie (wat wou hij er eigenlijk mee zeggen..), dat ik er wat van moest zeggen.
Tuurlijk kan dat. Mits in context geplaatstquote:Op zondag 17 juni 2012 16:42 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Hoe kan je je nou irriteren aan een emoticon.!
Overigens waar ging de discussie ook al weer over?quote:Op zondag 17 juni 2012 16:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Mits in context geplaatst
Goede vraagquote:Op zondag 17 juni 2012 16:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Overigens waar ging de discussie ook al weer over?
Tis zondag...quote:Op zondag 17 juni 2012 16:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou, ik ga even een HC terugkijken over kanker. Toedels.
Hey, waar blijft mijn compliment?quote:
Wat ben jij goed zeg. Ik ga geen veren in je reet steken dat vraag je maar aan Mistress-xquote:
Kinderen die vragen worden overgeslagen.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 18:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kinderen die vragen worden overgeslagen.
Onvoldoende dus?quote:
Sorry..quote:Op zondag 17 juni 2012 18:09 schreef Thaboel het volgende:
Je slaat mijn compliment met verwijzing naar vreemde sex gewoontes ovER?1
ER? Wat heeft hij er mee te maken?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:09 schreef Thaboel het volgende:
Je slaat mijn compliment met verwijzing naar vreemde sex gewoontes ovER?1
quote:
De dag dat jij een compliment krijgt komt in de krant.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Sorry..![]()
Bij deze dan. Thanks man!
Hehe. Niet de telegraaf alsjeblieft!quote:Op zondag 17 juni 2012 18:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
[..]
De dag dat jij een compliment krijgt komt in de krant.
Ik ga 'm zo even luisteren.quote:
Nou zeg..quote:Op zondag 17 juni 2012 18:15 schreef Thaboel het volgende:
Hij is niks van jou. Jij bent fan van hem.
quote:Op zondag 17 juni 2012 18:15 schreef Thaboel het volgende:
quote:Op zondag 17 juni 2012 18:15 schreef Thaboel het volgende:
ouuudddquote:
word je naam dan weer zwart?quote:
we mogen nog eventjes in sprookjes gelovenquote:
och :-Pquote:
Als de Grieken zelfs door kunnen dan mogen wij ookquote:Op zondag 17 juni 2012 18:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
we mogen nog eventjes in sprookjes geloven
Ik zit er klaar voor hoor! Volgens mij zijn wij de enige 2 die er ook maar iets om gevenquote:Op zondag 17 juni 2012 18:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als de Grieken zelfs door kunnen dan mogen wij ook
sam sowieso ook! En Esses ook maar die geeft het niet toe.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik zit er klaar voor hoor! Volgens mij zijn wij de enige 2 die er ook maar iets om geven
Ik tel sam niet meequote:Op zondag 17 juni 2012 18:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
sam sowieso ook! En Esses ook maar die geeft het niet toe.
Is de uitslag van de stemming dan al binnen?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als de Grieken zelfs door kunnen dan mogen wij ook
Het songfestival is allang geweest gekkiequote:Op zondag 17 juni 2012 18:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is de uitslag van de stemming dan al binnen?
Nee er zat in mn geheugen dat sam ook in het kamp van c4, esses en al die haterts zatquote:Op zondag 17 juni 2012 18:48 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Je moet je onderlinge vetes opzij zetten voor het landsbelang
Niet toe geven, of er echt niets om geven. Wereld van verschil.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
sam sowieso ook! En Esses ook maar die geeft het niet toe.
Augurkje doe nou gewoon even gezellig meequote:Op zondag 17 juni 2012 18:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Niet toe geven, of er echt niets om geven. Wereld van verschil.
Je had het toch over de Grieken? Die stemmen vandaag.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Het songfestival is allang geweest gekkie
Nee.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Augurkje doe nou gewoon even gezellig mee
Gouden dageraad allesquote:Op zondag 17 juni 2012 18:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je had het toch over de Grieken? Die stemmen vandaag.
Zure kutvent. Ga dan maar lekker laseren ofzoquote:
Eens. Met een juiste uitslag betalen wij over een laar jaar gewoon met de Mark.quote:
Klopt, maar met een broertje en pa die voetbalfanaten zijn is het toch ook wel leuk om mee te juichen. EK en WK vind ik nog wel leukquote:Op zondag 17 juni 2012 18:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nee er zat in mn geheugen dat sam ook in het kamp van c4, esses en al die haterts zat
Rusland doet toch niet mee?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Klopt, maar met een broertje en pa die voetbalfanaten zijn is het toch ook wel leuk om mee te juichen. EK en WK vind ik nog wel leuk.
Sinds gister niet meer neequote:
Als de Benelux nu aangeeft uit de euro te willen is het volgend jaar al rond gok ik.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
De vraag blijft hoe lang de Duitsers nog door willen gaan met de euro
Prachtigquote:
Een KLB topic goed noemen.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:22 schreef Roces18 het volgende:
[..]
militaire politie mag hier niks doen hoor alleen onder een speciale verordening en daarnaast zijn er veel te weinig in nederland. de marechaussee mag daarentegen wel wat doen maar die zul je alleen op vliegvelden enz vinden.
En omdat Sam en Thaboel verwachten dat jij in dat topic antwoord gaan geven ipv dat ze dat zelf doen.quote:
DAT DENK JE EVEN VERKEERD VENTJE!quote:Op zondag 17 juni 2012 19:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En omdat Sam en Thaboel verwachten dat jij in dat topic antwoord gaan geven ipv dat ze dat zelf doen.
Je caps blijft hangen.quote:
U heeft mij door, sorryquote:Op zondag 17 juni 2012 19:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je caps blijft hangen.
Ventje.
Je lijkt Sam wel. Een ander "doelwit" zoeken als het je te heet onder de voeten aan het worden is.
Ik reageerde me echt niet af op Nibb-it hoor. Ik heb er gewoon schurft aan als mensen zich in een discussie mengen en niks nuttigs bijdragenquote:Op zondag 17 juni 2012 19:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je caps blijft hangen.
Ventje.
Je lijkt Sam wel. Een ander "doelwit" zoeken als het je te heet onder de voeten aan het worden is.
Blijf jij nu echt altijd happen?quote:Op zondag 17 juni 2012 19:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik reageerde me echt niet af op Nibb-it hoor. Ik heb er gewoon schurft aan als mensen zich in een discussie mengen en niks nuttigs bijdragen.
Mbt KLB zijn PI's nutteloos.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Leer mijn PI eens interpreteren man!!!!!!
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik reageerde me echt niet af op Nibb-it hoor. Ik heb er gewoon schurft aan als mensen zich in een discussie mengen en niks nuttigs bijdragen.
quote:
Lekker voor 'em!!quote:Op zondag 17 juni 2012 19:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Damn van Bommel niet eens in de basis
Nee, nog niet.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:29 schreef samthegreat5 het volgende:
Hoe vond je die Beautiful Love dinges Cobra? Of nog niet geluisterd?
Mooi toch.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Damn van Bommel niet eens in de basis
Tiny Little Big Band.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, ok.
Jij nog iets voor mij om te luisteren?
Niettus johquote:Op zondag 17 juni 2012 19:45 schreef Schild het volgende:
Sammie heeft zich weer in de nesten gewerkt zie ik.![]()
Surprise!!quote:Op zondag 17 juni 2012 19:41 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh, hehe. Ik wist niet dat ''You Put The X In X-mas'' van hen was.
Haha, jaquote:
Heb je "Fine brown frame" met Gerard Ekdom gezien?quote:Op zondag 17 juni 2012 19:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, ja.
Hun blazers sectie is wel vet, de zang vind ik wat minder.
Die blazers sectie deed me meteen een beetje denken aan Tower of Power.
Nee, ik ga hem nu even kijken.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je "Fine brown frame" met Gerard Ekdom gezien?
Meh, moest dat irritante effect echt zo nodig op z'n stem?quote:
Waar blijft die foto dan!quote:
Er worden geen transacties gemaakt totdat de opdracht is goedgekeurd.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Er worden geen transacties gemaakt totdat de opdracht is goedgekeurd.
Van welke maat pak je straks het zusje?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:09 schreef Thaboel het volgende:
Schoentjes aan, schone lever gepakt en opweg naar de kroeg. Tot ziens en succes vanavond!
Succesquote:Op zondag 17 juni 2012 20:09 schreef Thaboel het volgende:
Schoentjes aan, schone lever gepakt en opweg naar de kroeg. Tot ziens en succes vanavond!
Hij gaat allen proberen.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Van welke maat pak je straks het zusje?
Jij ook succes jongen!quote:Op zondag 17 juni 2012 20:09 schreef Thaboel het volgende:
En?quote:
Yes, kwam niks uit though aangezien פּייַאָט niks betekent, als je soms haar bedoeltquote:Op zondag 17 juni 2012 20:17 schreef Esses het volgende:
Heeft sammie de TT al door google translate gehaald?
Die reactie van 'Carel'...quote:Op zondag 17 juni 2012 20:18 schreef Esses het volgende:
http://dnu.nu/artikel/4818-gemeente-draagt-water-naar-de-zee
Zo schrijf je Payot niet lulquote:Op zondag 17 juni 2012 20:29 schreef Esses het volgende:
Gut, droevig met zijn beta studie.
Peyot zijn de karakteristieke pijpekrullen. Maar geeft niets... Je bent niet slimmer.
O? Niet? Hoe dan? Welke taal?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zo schrijf je Payot niet lul.
Als je de correcte spelling wilt weten google je het maar ofzo.
Immers als je bullshit blijft spugen mag je het toelichten ook.quote:
Et voila!quote:Op zondag 17 juni 2012 20:39 schreef samthegreat5 het volgende:
Niet zo פּייַאָט maar zo פֵּאוֹת. Afgezien van het feit dat een dubbele ''yod'' eigenlijk nooit voorkomt (behalve in de tora heel af en toe volgens mij) in het ivriet, sluit je het woord af met een ''sluit tav'' en niet met een ''tet'' zoals jij doet. Verder horen die 2 puntjes onder de ''pe'' (2 puntjes is een e klank) en hoort die a klinker niet onder de ''alef''.
Leer eerst hebreeuws spreken wil je.
Flikker toch een end op, doen alsof je een vrouw bent op een forum en denken dat je hebreeuws spreektquote:Op zondag 17 juni 2012 20:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Et voila!
Houd eens heel rap je grote bek dicht en ga dan nog is nadenken hoe achterlijk je nu over komt.
Ga nu nog eens nadenken wat je allemaal zegt, houd tot die tijd je grote muil dicht en besef je dan eens hoe verschrikkelijk achterlijk je aan het blaten bent.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Flikker toch een end op, doen alsof je een vrouw bent op een forum en denken dat je hebreeuws spreekt.
Nee, steek het ergensquote:Op zondag 17 juni 2012 20:45 schreef Esses het volgende:
[..]
Ga nu nog eens nadenken wat je allemaal zegt, houd tot die tijd je grote muil dicht en besef je dan eens hoe verschrikkelijk achterlijk je aan het blaten bent.
Aangezien logisch nadenken te moeilijk voor je is... Wie zegt dat het fucking hebreeuws is?quote:
Ik zit met een giga lach op mijn gezicht omdat hij er finaal in traptquote:Op zondag 17 juni 2012 20:48 schreef trigt013 het volgende:
Esses laat je niet zo opnaaien man, dat is hij niet waard.
Dat zeg ik. Hebreeuws en Yiddisch zijn praktisch hetzelfde overigens.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:48 schreef Esses het volgende:
[..]
Aangezien logisch nadenken te moeilijk voor je is... Wie zegt dat het fucking hebreeuws is?
Praktisch, maar niet helemaal.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Hebreeuws en Yiddisch zijn praktisch hetzelfde overigens.
Je eigen fout nu ook gezien?quote:
Mijn pa spreekt nog steeds een beetje jiddisch en mijn opa sprak hetquote:Op zondag 17 juni 2012 20:53 schreef trigt013 het volgende:
wel voorzichtig doen met sam's ego, hij is zo groot dat hij wel breekbaar moet zijn.
Je weet dat je google vertalen niet kunt vertrouwen tochquote:Op zondag 17 juni 2012 20:55 schreef Esses het volgende:
Nou sammie, welk woord heb ik geschreven en welk woord heb jij geschreven.
Helaas, geen google translatequote:Op zondag 17 juni 2012 20:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je weet dat je google vertalen niet kunt vertrouwen toch.
Maareh, ik ga voetbal kijken. Jow.
Echt erg he.quote:
VBLquote:Op zondag 17 juni 2012 21:16 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ben toch bang dat Nederland weer terugvalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:25 schreef thesystem het volgende:
Voetbal![]()
Voetballers![]()
![]()
Supporters![]()
![]()
Ach, ik vind oranje zien voetballen wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal ook geen voetbalfan.
Wat heeft dat met voetbal te maken?quote:
Was een grapjequote:
Ach zak toch in de strond. Het vertegenwoordigt een elitair vereningingsleven op duurbetaald niveau.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Het team vertegenwoordigt toch wel op een bepaalde manier Nederland zelfs al zouden veel mensen dat niet willen.
Ditquote:Op zondag 17 juni 2012 21:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Ach zak toch in de strond. Het vertegenwoordigt een elitair vereningingsleven op duurbetaald niveau.
Dat doet de koningin ook, maar als die een staatsbezoek aflegt zitten we ook niet met oranje t-shirts naar het journaal te kijken.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Was een grapje.
Het team vertegenwoordigt toch wel op een bepaalde manier Nederland zelfs al zouden veel mensen dat niet willen.
Maar stront dan met een T...quote:
Dat klopt, maarja. Misschien is een staatsbezoek voor veel mensen niet zo spannend als een potje voetbal.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat doet de koningin ook, maar als die een staatsbezoek aflegt zitten we ook niet met oranje t-shirts naar het journaal te kijken.
Ik welquote:Op zondag 17 juni 2012 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat doet de koningin ook, maar als die een staatsbezoek aflegt zitten we ook niet met oranje t-shirts naar het journaal te kijken.
Voetbal spannend. 20 man die als homo's op een bal jagen. 2 hetero's die proberen de bal uit hun holletje te houden.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat klopt, maarja. Misschien is een staatsbezoek voor veel mensen niet zo spannend als een potje voetbal.
Baasquote:
VBL. Optyfen nuquote:
QFT!quote:Op zondag 17 juni 2012 21:47 schreef Esses het volgende:
[..]
Voetbal spannend. 20 man die als homo's op een bal jagen. 2 hetero's die proberen de bal uit hun holletje te houden.
galg moeten we nog bouwen ..quote:Op zondag 17 juni 2012 22:25 schreef thesystem het volgende:
[ afbeelding ]
Geen knieschot, dan kost het ons nog altijd geld.....
Galg?
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:25 schreef thesystem het volgende:
[ afbeelding ]
Geen knieschot, dan kost het ons nog altijd geld.....
Galg?
Nee dat zijn studentenverenigingenquote:Op zondag 17 juni 2012 21:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Ach zak toch in de strond. Het vertegenwoordigt een elitair vereningingsleven op duurbetaald niveau.
-1quote:Op zondag 17 juni 2012 22:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die hebben we 16 miljoen in Nederland
Slaap ze.quote:
Muizennestje.quote:
Reken drank gebruik mee, gemis van de foto van Sloggi en dat ik alleen slaap he.quote:
Rot op. Ze verdienden het niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Komt er trouwens een huldiging?Dat is de vorige keer immers ook gebeurd omdat we een wedstrijd hadden verloren
Die missen een chromosoom (of 1 extra) Maar na de 28minuut was het janken. Besluiteloosheid ten top.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Vorige keer ook nietstelletje debielen die toen in de grachten gingen springen enzo
Ruud? We missen Overmars en Stam.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Eerste 20 minuten zijn telkens goed, dan dondert het in elkaar. Overigens is die V. Persie en Huntelaar discussie wel klaar wat mij betreft, ze kunnen het allebei niet. We hadden Ruud nodig
quote:Op maandag 18 juni 2012 01:02 schreef Rave_NL het volgende:
Hoi!
Ik ben hier!
En ik ga iets moois vernietigen.
Je zusje haar maagdelijkheid ontnemen?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:02 schreef Rave_NL het volgende:
Hoi!
Ik ben hier!
En ik ga iets moois vernietigen.
Passie voor een sportquote:Op maandag 18 juni 2012 00:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat jij passie voor een sport niet herkent, tja daar kan ik niks aan doen
Haha.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:04 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Je zusje haar maagdelijkheid ontnemen?
Jij herkent dat niet, nee. Dat blijkt maar weer. Hoe ik voetbal beleef maak ik toch echt zelf uitquote:Op maandag 18 juni 2012 01:17 schreef thesystem het volgende:
[..]
Passie voor een sport![]()
Gast, zelf voer je geen flikker uit....en het enige wat je doet is naar 11 homo's kijken die worden genaaid door 11 andere homo;s...
Daar zit geen passie in...
Passie heb je bij hele andere dingen...
Jouw opmerking had misschien nog zin gehad als m'n zusje ouder dan 11 zou zijn geworden.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wauw hij zegt kankerecht niet fucken met deze man
Dat kunnen we niet ruiken he.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jouw opmerking had misschien nog zin gehad als m'n zusje ouder dan 11 zou zijn geworden.
Dan trek je toch echt iets te zwaar aan mijn 'opmerking'quote:Op maandag 18 juni 2012 11:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jouw opmerking had misschien nog zin gehad als m'n zusje ouder dan 11 zou zijn geworden.
Valt me nog mee. Hier in de straat hadden sommige mensen het na Denemarken al weggehaaldquote:Op maandag 18 juni 2012 11:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Dadelijk de oranje versierselen op balkon maar eens weg mieteren
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Valt me nog mee. Hier in de straat hadden sommige mensen het na Denemarken al weggehaald
Krijgen we dit weerquote:Op maandag 18 juni 2012 11:37 schreef Rave_NL het volgende:
Net alsof ik een zusje heb.
Of nog erger, iets persoonlijk aantrek op een internetforum...___!
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:37 schreef Rave_NL het volgende:
Net alsof ik een zusje heb.
Of nog erger, iets persoonlijk aantrek op een internetforum...___!
Vergeet de kerstversiering nietquote:Op maandag 18 juni 2012 11:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Dadelijk de oranje versierselen op balkon maar eens weg mieteren
Dan gaat men weer klagen en krijg ik notesquote:
Leven en laten leven, zeg ikquote:Op maandag 18 juni 2012 12:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Die troep en herrie die de jeugd hier opgooit zou evengoed bestraft mogen worden
Idd, maar maak dat die azijnzeikers eens wijsquote:Op maandag 18 juni 2012 12:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Leven en laten leven, zeg ik
quote:Op maandag 18 juni 2012 12:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan gaat men weer klagen en krijg ik noteseen permban.
Is er alquote:Op maandag 18 juni 2012 13:29 schreef paintmeester het volgende:
Hou nu toch eens op met die kansloze marsen e.d. Maak aub een eigen topic aan voor dit soort linkdumps.
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Rave, voor jou, en geef me nu geen note een permban![]()
-afbeelding-
Waarom heeft iedereen toch zo'n hekel aan marsen.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:29 schreef paintmeester het volgende:
Hou nu toch eens op met die kansloze marsen e.d. Maak aub een eigen topic aan voor dit soort linkdumps.
qftquote:Op maandag 18 juni 2012 16:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik iets leuk vind omdat het hip is moet nog komen.
En dus omdat ik bij defensie werk, moet ik marsen maar VP leuk vinden?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen toch zo'n hekel aan marsen.
Heeft toch met defensie te maken en is deel van de krijgstraditie?
Ja, je moet!quote:Op maandag 18 juni 2012 16:58 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
En dus omdat ik bij defensie werk, moet ik marsen maar VP leuk vinden?
Omdat marsen en ceremonieel gewoon kut is.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen toch zo'n hekel aan marsen.
Heeft toch met defensie te maken en is deel van de krijgstraditie?
ooh jochie tochquote:
Ohh ja, en jij loopt elke dag parade zeker?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:03 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Omdat marsen en ceremonieel gewoon kut is.
Het is staat gelijk aan afniften in de regen of met je klus in de zon staan met dertig graden.
Allemaal prachtig voor die lui die een keer in het jaar met een harde plasser in het defile lopen, wat minder voor lui die constant paai ceremonieel zijn.
Bakvulling is ook kut hoor!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh ja, en jij loopt elke dag parade zeker?
zelluf.quote:
Veel vaker dan een keer in het jaarquote:Op maandag 18 juni 2012 17:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh ja, en jij loopt elke dag parade zeker?
Dusdit.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:03 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Omdat marsen en ceremonieel gewoon kut is.
Het is staat gelijk aan afniften in de regen of met je klus in de zon staan met dertig graden.
Allemaal prachtig voor die lui die een keer in het jaar met een harde plasser in het defile lopen, wat minder voor lui die constant paai ceremonieel zijn.
Waarom? Beetje stilstaan is gewoon kut toch.quote:
Hoe komt het toch dat ik daar geen flikker van geloofquote:Op maandag 18 juni 2012 17:09 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Veel vaker dan een keer in het jaar
Daarom dus, je moet lopen!!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Waarom? Beetje stilstaan is gewoon kut toch.
Denk dat ik dit jaar al zeker 3berichten van Paint ben tegen gekomen dat hij bakvulling wasquote:Op maandag 18 juni 2012 17:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat ik daar geen flikker van geloof
Als reserve worden ingedeeld. 7 uur reizen. Niets te doen hebben = failquote:Op maandag 18 juni 2012 17:09 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dusdit.
Nu moeten we weer 90 man leveren die mooi kunnen staan doen in Roermond, als ze denken dat ik 6 uur in de wagen ga zitten om daar een paar uur te gaan staan hebben ze het goed mis.
Dan had hij maar een ander krijgsmacht onderdeel moeten kiezenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Denk dat ik dit jaar al zeker 3berichten van Paint ben tegen gekomen dat hij bakvulling was
WTF!! dan doet jouw regiment echt wat verkeerdquote:Op maandag 18 juni 2012 17:12 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Als reserve worden ingedeeld. 7 uur reizen. Niets te doen hebben = fail
Jongste.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Denk dat ik dit jaar al zeker 3berichten van Paint ben tegen gekomen dat hij bakvulling was
Ligt aan de plaatsing, maar ze hebben er sowieso een handje van om lui aan te wijzen waarvan ze denken dat die niets beters te doen hebben.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan had hij maar een ander krijgsmacht onderdeel moeten kiezen
regi-wattenu?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
WTF!! dan doet jouw regiment echt wat verkeerd
Gewoon kop dicht en doorlopen, beste wat je kunt doenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:15 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ligt aan de plaatsing, maar ze hebben er sowieso een handje van om lui aan te wijzen waarvan ze denken dat die niets beters te doen hebben.
[..]
regi-wattenu?
Neuj, scheur open en max caviteren.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gewoon kop dicht en doorlopen, beste wat je kunt doen
Mag je tegen Esses zeggenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:22 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Neuj, scheur open en max caviteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |