SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SCConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Juist... Maar anyway, je hebt een naam TTquote:
Ik zag het. Moet ik nou bedankt zeggen?quote:Op zondag 17 juni 2012 16:18 schreef Esses het volgende:
[..]
Juist... Maar anyway, je hebt een naam TT
Nouja, je mag blij zijn dat je er eindelijk haar hebt. Het model valt nog over te discussieren.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zag het. Moet ik nou bedankt zeggen?
Jij wilt mijn haargroei niet hebben. Ik heb zowat overal haarquote:Op zondag 17 juni 2012 16:19 schreef Esses het volgende:
[..]
Nouja, je mag blij zijn dat je er eindelijk haar hebt. Het model valt nog over te discussieren.
Monster dus...quote:Op zondag 17 juni 2012 16:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij wilt mijn haargroei niet hebben. Ik heb zowat overal haar.
Nee hoor.quote:
Esses ook. Dus waarom gaat die vraag dan ook niet voor jou op?quote:
Mijn ''donderstraal dan op als je niks nuttigs bij te dragen hebt'' was tegen Nibb-it gericht.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Esses ook. Dus waarom gaat die vraag dan ook niet voor jou op?
Prima, maak ik er Nibbi-it van. De vraag blijft staan.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijn ''donderstraal dan op als je niks nuttigs bij te dragen hebt'' was tegen Nibb-it gericht.
Het ging me even om de huidige discussie waarbij Nibb-it alleen maar een emo.gif smiley met een duimpje als PI postte en daarna die post quote. Niet echt een relevante bijdrage aan de discussie, derhalve: donderstraal dan op als je niks bij te dragen hebt (aan de discussie tussen mij en Esses that is).quote:Op zondag 17 juni 2012 16:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Prima, maak ik er Nibbi-it van. De vraag blijft staan.
Voor jou misschien niet relevant. Maar waarom negeer je die dan niet en ga je verder met je discussie met Esses. Nu lijkt het of je die discussie niet kunt winnen en je pijlen dus maar op Nibb-it richt.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het ging me even om de huidige discussie waarbij Nibb-it alleen maar een emo.gif smiley met een duimpje als PI postte en daarna die post quote. Niet echt een relevante bijdrage aan de discussie, derhalve: donderstraal dan op als je niks bij te dragen hebt (aan de discussie tussen mij en Esses that is).
Voor de rest is Nibb-it meestal natuurlijk (vooral in C&H) een user met kwaliteitstopics/posts.
Whehehe, feit.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor jou misschien niet relevant. Maar waarom negeer je die dan niet en ga je verder met je discussie met Esses. Nu lijkt het of je die discussie niet kunt winnen en je pijlen dus maar op Nibb-it richt.
Had ik inderdaad kunnen doen, maar Nibb-it's post irriteerde me dermate vanwege de irrelevantie met betrekking tot onze discussie (wat wou hij er eigenlijk mee zeggen..), dat ik er wat van moest zeggenquote:Op zondag 17 juni 2012 16:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor jou misschien niet relevant. Maar waarom negeer je die dan niet en ga je verder met je discussie met Esses. Nu lijkt het of je die discussie niet kunt winnen en je pijlen dus maar op Nibb-it richt.
Koud is ie al, versleten ook. Niet echt meer stomerij waardig.quote:
quote:
Sam's discussies...quote:
Hoe kan je je nou irriteren aan een emoticon.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Had ik inderdaad kunnen doen, maar Nibb-it's post irriteerde me dermate vanwege de irrelevantie met betrekking tot onze discussie (wat wou hij er eigenlijk mee zeggen..), dat ik er wat van moest zeggen.
Tuurlijk kan dat. Mits in context geplaatstquote:Op zondag 17 juni 2012 16:42 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Hoe kan je je nou irriteren aan een emoticon.!
Overigens waar ging de discussie ook al weer over?quote:Op zondag 17 juni 2012 16:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Mits in context geplaatst
Goede vraagquote:Op zondag 17 juni 2012 16:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Overigens waar ging de discussie ook al weer over?
Tis zondag...quote:Op zondag 17 juni 2012 16:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou, ik ga even een HC terugkijken over kanker. Toedels.
Hey, waar blijft mijn compliment?quote:
Wat ben jij goed zeg. Ik ga geen veren in je reet steken dat vraag je maar aan Mistress-xquote:
Kinderen die vragen worden overgeslagen.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 18:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kinderen die vragen worden overgeslagen.
Onvoldoende dus?quote:
Sorry..quote:Op zondag 17 juni 2012 18:09 schreef Thaboel het volgende:
Je slaat mijn compliment met verwijzing naar vreemde sex gewoontes ovER?1
ER? Wat heeft hij er mee te maken?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:09 schreef Thaboel het volgende:
Je slaat mijn compliment met verwijzing naar vreemde sex gewoontes ovER?1
quote:
De dag dat jij een compliment krijgt komt in de krant.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Sorry..![]()
Bij deze dan. Thanks man!
Hehe. Niet de telegraaf alsjeblieft!quote:Op zondag 17 juni 2012 18:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
[..]
De dag dat jij een compliment krijgt komt in de krant.
Ik ga 'm zo even luisteren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |