abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juni 2012 @ 20:21:27 #1
378114 leoniesabadu
half portugees
pi_113067038
Hallo allemaal,

Ik ben leonie uit terneuzen.
Deze vakantie ga ik naar albufeira. Ik zoek een spontane enthousiaste betrouwbare jongen die mijn vakantievriendje wil zijn.
Voor de duidelijkheid, ik zoek dus geen jongen die naar albufeira gaat om los te gaan.
Ik ben een handige gids ik spreek namelijk deels portugees, zo weet ik dat sabadu zaterdag betekend. Ook weet ik traditionele portugese dansen zoals het dansje bij ai sey tu paigo.
Dit vakantievriendje moet wel bereid zijn om om 9 uur al optijd in bedje te liggen.
Ik lust geen alcohol, dus gelieve dat niet in mijn bijzijn te drinken.
Dikke lebber van mij!
ik weet wat zaterdag in het portugees is.
pi_113067090
Als ik je mag volblaffen doe ik alles :*
pi_113067099
En eerst wil ik pics zien.
pi_113067236
heey wil je me toevoegen op msn kunne we hier verder over praten xxx
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  maandag 18 juni 2012 @ 20:26:35 #5
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_113067313
The fuck am I reading?
pi_113067349
Hoi, ik ben een betrouwbare jongeman. Ik heb al jarenlang verkering en ben erg lief.

7740_DSCN0823.JPG
Hier sta ik met mijn vriendin op de foto.

Als je meer wilt weten moet je maar een bericjther achterlaten.
pi_113067404
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:27 schreef Monopoly het volgende:
Hoi, ik ben een betrouwbare jongeman. Ik heb al jarenlang verkering en ben erg lief.

[ afbeelding ]
Hier sta ik met mijn vriendin op de foto.

Als je meer wilt weten moet je maar een bericjther achterlaten.
hallon monopoowlie jouwn vriedin ziet er ook erch mooj uit hey? ha ha zou ik har een x mogen daten??? ;) ;)
pi_113067784
Tuurlijk jongeman. Ik deel haar wel. Enkel: een paar regels!

1. Voer haar nooit na middernacht
2. Gooi geen melk over haar heen
3. Begin niet over cactussen
  maandag 18 juni 2012 @ 20:40:19 #9
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_113068148
Hoi Leonie! Ik ben Henk uit Nieuwegein en me vrienden gaan dit jaar naar sergonigos maar ik mocht niet mee al willen ze niet vertellen waarom biet beetje stom dus maar focking belangrijk yolo toch?
Ik wil wel mee maar eerst iets over mij. Ik spreek goed Spaans dus dat is handig daar en ik kun de Macarena dansen (als een baas).
Ik drink geen alcohol meer sinds ik me scooter Total loss heb gereden na wat goldstrike maar ik kan het goed opknappen als jij mij mee neemt toch?

Wel eerst foto's plz!

Gr. Gr. Gr. Henk.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  maandag 18 juni 2012 @ 20:40:43 #10
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_113068179
Vind het best wel schandelijk dat jij als halve Portugees Ai se eu te pego niet goed kan spellen ;(
  maandag 18 juni 2012 @ 20:45:04 #11
375447 OnweersComplex
DonderDT altijd
pi_113068519
Lieve lieve TS. Ik ben een lieve jongeman en zou graag mee willen. Ik wil de Portugese bergen weleens zien. Ik drink nooit alcohol en wil pas seks na het huwelijk, dus je hoeft je geen zorgen te maken!

kusje xxx
Op maandag 25 juni 2012 10:06 schreef xaban06 het volgende:
Ik ben noch geen Belg, noch geen Nederlander.
Royal Sadness: Cake mislukt
pi_113068846
quote:
17s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:21 schreef leoniesabadu het volgende:
Hallo allemaal,

Ik ben leonie uit terneuzen.
Deze vakantie ga ik naar albufeira. Ik zoek een spontane enthousiaste betrouwbare jongen die mijn vakantievriendje wil zijn.
Voor de duidelijkheid, ik zoek dus geen jongen die naar albufeira gaat om los te gaan.
Ik ben een handige gids ik spreek namelijk deels portugees, zo weet ik dat sabadu zaterdag betekend. Ook weet ik traditionele portugese dansen zoals het dansje bij ai sey tu paigo.
Dit vakantievriendje moet wel bereid zijn om om 9 uur al optijd in bedje te liggen.
Ik lust geen alcohol, dus gelieve dat niet in mijn bijzijn te drinken.
Dikke lebber van mij!
Beste Leonie,
Reizen zit me in mn bloed, ik reis veel zowel prive als zakelijk. Voornamelijk ga ik naar niet zo bekende plaatsen om daar het nieuwe te ontdekken. Zeker in Portugal ben ik nog wel opzoek naar leuke locaties.

Ik heb al de volgende paar plaatsen gehad daar; Olival, Rio Maior, Ribafria , Carnota en Pipa. Voornamelijk dus in de binnenland. Als tolk hoef je voor mij niet mee Como eu já posso falar português.

Aan alcohol heb ik ook een bloedhekel en savonds vroeg naar bed heb ik geen problemen mee.

Laat je iets weten?
Groeten,

Crazy-M
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_113073322
Omdat er vast al een Portugal/Algarve/Albufeira/Datingtopic is
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')