quote:
Op maandag 18 juni 2012 20:21 schreef leoniesabadu het volgende:Hallo allemaal,
Ik ben leonie uit terneuzen.
Deze vakantie ga ik naar albufeira. Ik zoek een spontane enthousiaste betrouwbare jongen die mijn vakantievriendje wil zijn.
Voor de duidelijkheid, ik zoek dus geen jongen die naar albufeira gaat om los te gaan.
Ik ben een handige gids ik spreek namelijk deels portugees, zo weet ik dat sabadu zaterdag betekend. Ook weet ik traditionele portugese dansen zoals het dansje bij ai sey tu paigo.
Dit vakantievriendje moet wel bereid zijn om om 9 uur al optijd in bedje te liggen.
Ik lust geen alcohol, dus gelieve dat niet in mijn bijzijn te drinken.
Dikke lebber van mij!
Beste Leonie,
Reizen zit me in mn bloed, ik reis veel zowel prive als zakelijk. Voornamelijk ga ik naar niet zo bekende plaatsen om daar het nieuwe te ontdekken. Zeker in Portugal ben ik nog wel opzoek naar leuke locaties.
Ik heb al de volgende paar plaatsen gehad daar; Olival, Rio Maior, Ribafria , Carnota en Pipa. Voornamelijk dus in de binnenland. Als tolk hoef je voor mij niet mee Como eu já posso falar português.
Aan alcohol heb ik ook een bloedhekel en savonds vroeg naar bed heb ik geen problemen mee.
Laat je iets weten?
Groeten,
Crazy-M
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16eIk luister NL-Talig