Te veel slowchatsquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
Mis ik iets? Waarom is de gewone sc dicht?
Eens, behoort naar mijn mening gewoon open te zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:08 schreef Pien85 het volgende:
Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #15
Dit is geen SC, ik snap dus ook niet zo goed waarom het dicht is gegaan met een verwijzing naar de nieuwe SC's.
Jaja, niet meteen bijten, we zijn bezig, beetje begrip graag.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:08 schreef Pien85 het volgende:
Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #15
Dit is geen SC, ik snap dus ook niet zo goed waarom het dicht is gegaan met een verwijzing naar de nieuwe SC's.
Planning van tenminste 2 meets in de soep zo. Leuk, dat enthousiasme
Het kan langzamer worden, of niet, dan moet je een ander stekje vinden als het te snel gaatquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:39 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik voel me een beetje gejaagd als ik in de nieuwe SCs zit. Ik kan nu ook niet meer werken en af en toe reacties lezen.
De ene is al gelinkt door bakkebaardquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het kan langzamer worden, of niet, dan moet je een ander stekje vinden als het te snel gaat![]()
@Mods. De reeksen moeten even gelinkt worden (ofzoiets) want zijn nu dubbele SC's
Geef ff een linkje johquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:29 schreef kort het volgende:
Hoeveel trolltopics zijn er wel niet in R&P?
Nouja, tis niet dat ik een hele lijst heb. Maar af en toe lees ik wel een topic van: hmm, yeah right. Was gewoon ff nieuwsgierig naar de ervaring van de mods hierquote:
Als je zoiets ziet gooi eens een linkje hier?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:32 schreef kort het volgende:
[..]
Nouja, tis niet dat ik een hele lijst heb. Maar af en toe lees ik wel een topic van: hmm, yeah right. Was gewoon ff nieuwsgierig naar de ervaring van de mods hier
Een TR kan natuurlijk ook!quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je zoiets ziet gooi eens een linkje hier?Dan kijken we er even naar.
Als sarcasme niet bestond,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |